Jump to content

rambisimos

Фен
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rambisimos last won the day on June 17

rambisimos had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About rambisimos

Profile Information

  • Кара
    Honda Crv II 2002 2.0 150ps
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

249 profile views
  1. rambisimos

    Повдигане на CRV 2

    Здравейте колеги, Някой дали има възможност да ми услужи със старата си задна пружина от Хондата? Необходима ми е за мостра, тъй като открих един човек, който може да произведе пружини по мой избор. Цената която предложи е приемлива и мисля да мина на този начин стига да окрия някой от София който би ми услижил за 2-3 дни с нея. Необходима е на човека за да може да вземе мерки и ми я връща по еконт след 2-3 дни каза.
  2. rambisimos

    Повдигане на CRV 2

    Здравей колега, случайно да знаеш какъв е точният размер за болта, който трябва да замени оригиналния? Или да знаеш какъв е размера на оригиналния, за да знам да търся по-дълъг?
  3. РЕШЕНИЕ: След ходене по мъките 2 месеца и проба на какви ли не работи и тестове резултата е следният: Карета BluePrint, Pascal, FEBEST не работят, колата продължава да тресе. Решението е единствено и само оригинални карета, втора употреба или рециклирани. При мен се оправи с втора употреба.
  4. https://www.facebook.com/DVTeam.PDR/ Ето за София, те оправят тези проблеми.
  5. Здравейте При мен този проблем беше разрешен със смяната на сензора от сайта на аутодок. Беше някакъв полски, не оригинален. За сега карам 2 000км и без проблем. Колата върви осезаемо по-добре когато не свети чека.
  6. Колега би ли споделил по-подбробно ако и ти си имал същият проблем? Всяка информация е от полза.
  7. Колега би ли споделил с коят марка нови не оригинални каре опита и сгреши като мен? При мен проблема беше с марка ПАСКАЛ. От един сервиз ми препоръчват да взема марка Фебест, те били висок клас.
  8. rambisimos

    Карета

    Колега а твоят познат само вътрешните карета ли смени или цялата полуоска с ОЕМска? Както и какви бяха симптомите му за смяна на вътрешните карета?
  9. Колеги успяхте ли да разрешите проблема? Аз съм с ЦРВ също смених 2 вътрешни карета на Паскал, намаляха вибрациите на 50км/ч но все още ги има...
  10. Здравейте колеги, Този "хидротрансформатор" само на автоматичните кутии ли е (моята е с ръчни)? Защото все още не мога да открия проблема с вибрациите на моето ЦРВ, сменихме 2 вътрешни карета, те бяха в доста лошо състяние. Сега с двете нови на марка PASCAL е по-добре, но пак продължава да вибрира.
  11. Бихте ли ми препоръчали сервизи в София, които могат да оправят съответният проблем. Авно трябва да е специализиран сервиз за Хонди.
  12. Колега може ли да ми пратиш темата, понеже аз открих само 2 с подобен проблем, но вътре не пишеше за рециклиране. Ти си имал същият проблем ли? А реално ако каретата не са били оригиналните има ли смисъл да се рециклират? Защото тези които бяха свалени от колата бяха доста разбити. Сложихме тези Pascal но има само подобрение... А цяла полуоска оригинална не ми се мисли за цената.
  13. Не е от тях, проверени са. Пък и като се махне крака от газта спира да тресе. По инерция нищо също.
  14. Здравейте отново колеги, ще съм благодарен за съдействие за нерешеният ми проблем. Колата (Honda CRV II 2002 2.0 150ps ръчни, бензин/газ) тресеше доста от дясно при ускорение, на 2,3,4 като коллкото повече се увеличава скоростта, толкова повече намалява тресенето. От сервиза Х ми смениха ляво и дясно вътрешно каре (с карета на фирма Pascal), но проблема продължава интересното е че доста намаля тресенето, на 4та не се усеща на 3та почти изобщо а на втора продължава да се усеща но по-леко. От сервиза казаха, че лявото каре било по-зле и от дясното. Тампоните били здрави, висящ лагер също, варианта бил външните карета, но трябва да се разглоби за да се види. От друга страна друг майстор ми каза, че няма как проблема да е във външните карета. Търсих във форума, но отрких 2 теми в които така и няма еднозначен отговор или има хора които така и не са си оправили проблема... Ще съм Ви много благодарен за вашето съдействие и съвет.
  15. Добрее останах с впечатлението, че колкото по-малко е ЕТ-то, да кажем 30, толквоа по изнесена е на вътре джантата, кеото натоварва окачването. Ще търся нещо с минимум ЕТ40 значи. Благодаря колеги!
×