Jump to content

rambisimos

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rambisimos

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Crv II 2002 2.0 150ps
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

195 profile views
  1. rambisimos

    Карета

    Колега а твоят познат само вътрешните карета ли смени или цялата полуоска с ОЕМска? Както и какви бяха симптомите му за смяна на вътрешните карета?
  2. Колеги успяхте ли да разрешите проблема? Аз съм с ЦРВ също смених 2 вътрешни карета на Паскал, намаляха вибрациите на 50км/ч но все още ги има...
  3. Здравейте колеги, Този "хидротрансформатор" само на автоматичните кутии ли е (моята е с ръчни)? Защото все още не мога да открия проблема с вибрациите на моето ЦРВ, сменихме 2 вътрешни карета, те бяха в доста лошо състяние. Сега с двете нови на марка PASCAL е по-добре, но пак продължава да вибрира.
  4. Бихте ли ми препоръчали сервизи в София, които могат да оправят съответният проблем. Авно трябва да е специализиран сервиз за Хонди.
  5. Колега може ли да ми пратиш темата, понеже аз открих само 2 с подобен проблем, но вътре не пишеше за рециклиране. Ти си имал същият проблем ли? А реално ако каретата не са били оригиналните има ли смисъл да се рециклират? Защото тези които бяха свалени от колата бяха доста разбити. Сложихме тези Pascal но има само подобрение... А цяла полуоска оригинална не ми се мисли за цената.
  6. Не е от тях, проверени са. Пък и като се махне крака от газта спира да тресе. По инерция нищо също.
  7. Здравейте отново колеги, ще съм благодарен за съдействие за нерешеният ми проблем. Колата (Honda CRV II 2002 2.0 150ps ръчни, бензин/газ) тресеше доста от дясно при ускорение, на 2,3,4 като коллкото повече се увеличава скоростта, толкова повече намалява тресенето. От сервиза Х ми смениха ляво и дясно вътрешно каре (с карета на фирма Pascal), но проблема продължава интересното е че доста намаля тресенето, на 4та не се усеща на 3та почти изобщо а на втора продължава да се усеща но по-леко. От сервиза казаха, че лявото каре било по-зле и от дясното. Тампоните били здрави, висящ лагер също, варианта бил външните карета, но трябва да се разглоби за да се види. От друга страна друг майстор ми каза, че няма как проблема да е във външните карета. Търсих във форума, но отрких 2 теми в които така и няма еднозначен отговор или има хора които така и не са си оправили проблема... Ще съм Ви много благодарен за вашето съдействие и съвет.
  8. Добрее останах с впечатлението, че колкото по-малко е ЕТ-то, да кажем 30, толквоа по изнесена е на вътре джантата, кеото натоварва окачването. Ще търся нещо с минимум ЕТ40 значи. Благодаря колеги!
  9. Харесва ми как седят, но определено не искам да разбивам окачването...точно за това се надявах да ми отговорите тук. Благодаря за компетентното мнение...добре че не избързах с купуването. Можете ли сега да ми кажете какви джанти да търся който да са близки до тези на фабричните стойности за да няма износване по окачването? Какви са допустимите стойности на + - ЕТ и J число? Също ми изникна 1 въпрос, джантите които са за автомобили (да кажем акорд) със същите размери, могат ли да бъдат сложени на джип или са от по-мека сплав?
  10. Мии харесват ми такива джанти тип "навътре" не знам как се водят като наименование. Мисля да ги ползвам за зимни. Летни алуминиеви тип "навътре" не мога да намеря... Пък и си мисля да са 15ки защото сегашните са ми 15ки и са на 70високи и ако намеря 16ки ще трябва да са на 65 високи, а в момента ми харесва возията така.
  11. Здравейте колеги, харесал съм си следните джанти за моето CRV II 2002 2.0 бензин. https://www.olx.bg/ad/15-tsola-5-h-114-3-mm-mengels-yaponski-standart-CID360-ID7xazi.html До колкото знам за тези джанти ще е необходим фланец за централния отвор, но тези неща ЕТ23 и 7джей са различни от фабричните джанти. Те с какво могат да повлияят на движението на колата? Като цяло тези джанти подходящи ли са за ЦРВ-то и ще станат ли? Поздрави
  12. Благодаря много за информацията колега. И аз до колкото знам, на механичните дросели доста трудно се слага темпомат.Поне в София не знам някой да се занимава. А с какво друго фейслифта на 2ра генерация превъзхожда пре-фейса?
  13. Главно ме интересуваше за 2ра генеряция. Но и това инфо е доста полезно. Тъй като ако на 2ген преди фейслифта около 2002-2003 моделите които са, не може да се сложи темпомат и нямат подгрев, не виждам с какво толкова превъзхожда първата генерация.
  14. Здравейте Бих искал да Ви помоля за съдействие отностно колебанието ми. Обмислям следните "сув-ове" за покупка - Rav 4, Honda CR-V 2001, Crv 2003, Crv 2004-2006. (всичко бензин) Нещата кото ме интересуват са следните. Възможно ли е на CRv 2002-2003 pre facelift да бъде монтирам круиз контрол? Разликата между преди и след фейслифта е около 4к, но главните екстри които ме интересуват са подгрев и автопилот. Ако може да бъде сложен на pre-facelifta ми е излишно даването на още 4к... С какво още е по-добър фейса от този преди фейс лифта, освен различната визия. Забелязах VSA което ми е стура доста интересно, нещо друго? Дали е оправен проблема с компресорите на климатика след фейса? Като цяло теглото на CR-vto ми се струва голямо, издръжливо ли е окачването на Софииските градски пътища? Има ли някой който е пробвал първото CR-v, Rav 4 и CRv 2 gen който може да ми предложи лични впечатления от към поведение на пътя? Благодаря и поздрави на форума! :)
  15. Здравейте, бих искал да получа малко повече информация относно тази кола, тъй катосъм се насочил към нея като следваща. До сега съм карал Тойота Карина 1.6 107 кс, вече ми е крайно време да се разделя с нея и съм доста доволен. Смеянал съм и няколко "маркучета" 1 алтернатор и няколко пластмаси по купето.Интересува ме: 1. Може ли да и се сложи Газов инжекцион?2. Двигателят и здрав ли е като цяло?3. Английската сглобка добра ли е като цяло, гние ли е, чупят много пластмасите и скърца, дрънка и т.н4. Ходовата част също как е?5. Колко и е разхода градско? (мога да го приема 12-13)ПС. Ще съм благодарен и ако някой със същата кола ми направи едно кратко ревю.
×