Jump to content

pln

Фен
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Neutral

About pln

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1081 profile views
  1. Унибата вече е на 2г. Седмица след каране дава 12.7В Утечката на мотора винаги си е била колкото да държи часовника жив и си зарежда чудесно. Юса също си беше перфектно заредена, ама се бъгна и докато е "гореща" не й стига стартовия ток. Като престои някой друг час си пали перфе. И месеци да стои пак. На мотора тази яса 10-12А струваше към 250лв. Излезе ми 10лв на месец
  2. 3-та е и излезе 2012 от магазина с варта. 2.0 Бензина dojde с 45А. След всички хвалби Юса сложих на мотора, пак Хонда На втората година започна да прави много странни проблеми. Батерията си държи ток, пали след ден или 2-3 седмици престой от раз, обаче когато е след каране и почивка 2 - 3 мин (все още е възбудена) няма достатъчно ток за палене и трябва да престои повече. Явно и юсата не е каквото беше и реших че не си струва парите. Сега на мотора съм с унибат.
  3. Всички си разказват опита със зарядно, аз ще си разкажа моя без. Колата си няма гараж, сутрин, вечер палене и посред зима, офиса на 4км. Градски возения не липсват. Нито съм давал 30-50-80-110 лв за зарядно, нито съм имал желание да си разхождам батерийката по тротоарите и да я водя вкъщи. Пенсионира се. Преди месец, точно на "рождения ден" на колата, странно съвпадение. 8-ия рожден ден. Не беше Юса или нещо подобно дето се монтирало на хондите, възможно е някой в бултракото да се е обзавел с фабрична хубава батерийка за моя сметка. На мен ми продадоха возилото с някаква варта, нито силвър нито блу нито блек, доста безименна, 45АЧ. Взех си нова варта, силвър за 130лв. Предвид цената й ми липсва мотивация да си напазарувам зарядно и да я разхождам нагоре-надолу.
  4. Има вероятност и ще ти върнат парите. В това отношение са много точни.
  5. Какво му има на маслото след 2г. в тубата, стояло в склад?
  6. Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 8х1L Стойност на поръчката: 8*4,95*1,9675 = 78,00 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци Поздрави
  7. И защо някой тук да не ти каже да си купиш Тойота. Като бивш притежател на Корола мога да ти кажа че е страхотна кола. Ако искаш седан, взимай. Когато търсих СУВ се отказах от РАВ заради дървената возия - малка кола с окачване на ленд кукурузер, багажника който се отваря като порта на гараж и това че тм ауто имаха фиксиран маршрут за тест райд само по булевард за 15 мин. В момента може да е различно, не съм ходил от там, нямам повод да си сменя колата. От Бултрако ми казаха да си избирам къде да карам и да карам докато реша да я купя, качвах се по тротоари, дупки из циганските махали, паважи, засилки по виражи... Общо взето, знаят как да продават. И да повторя Карпера - не разбрахме въпроса.
  8. Ползват се оригиналните шини на радиото, би трябвало да е достатъчно това за монтаж. Ако желаеш може дас е свържеш с колегата sttekata за монтажа, аз съм доволен. Камерата ми има лампичка:
  9. Трактора дето е ходил да ги вади откъдето са закъсали? 😁
  10. Да, сцеплението на валяка е по-добро. На сухо веригата ще има много малка контактна площ и съответно много висок натиск на см2, и по твоята теория ще е уникално голямо сцепление Сам прецени дали е вярна теорията ти.
  11. Как го изчисли? Сцеплението на гумата е функция на сцеплението на единица площ умножена по тази площ. Когато намаляваш площа, сцеплението намалява. На сухо тесните гуми по-добро сцепление ли имат от широките? Сцеплението на гумата на сняг, ако няма грайфер е минимално, без значение натиска на см2. Там идва от грайфера който загребва сняг, този сняг се "лепи" за снега на пътя. Повече площ - повече грайфер - повече сцепление. Трамвай на сняг повече сцепление ли има от верижен трактор?
  12. И вероятността да настъпиш пирон и да спукаш гума е по-малка....
  13. На киша да, за аквапланинга да, на неутъпкан сняг обаче е друго. Сцеплението там идва от грайфера, съответно по-голяма площ с графер е по-добре. Сцеплението идва от снега който се загнездва в грайфера и това че "лепи" за снега на пътя.
  14. А това, че квадратните сантиметри с по-голямо сцепление ще са по-малко как ще се отрази?
×
×
  • Create New...