Jump to content

pln

Фен
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Neutral

About pln

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

936 profile views
  1. И защо някой тук да не ти каже да си купиш Тойота. Като бивш притежател на Корола мога да ти кажа че е страхотна кола. Ако искаш седан, взимай. Когато търсих СУВ се отказах от РАВ заради дървената возия - малка кола с окачване на ленд кукурузер, багажника който се отваря като порта на гараж и това че тм ауто имаха фиксиран маршрут за тест райд само по булевард за 15 мин. В момента може да е различно, не съм ходил от там, нямам повод да си сменя колата. От Бултрако ми казаха да си избирам къде да карам и да карам докато реша да я купя, качвах се по тротоари, дупки из циганските махали, паважи, засилки по виражи... Общо взето, знаят как да продават. И да повторя Карпера - не разбрахме въпроса.
  2. Ползват се оригиналните шини на радиото, би трябвало да е достатъчно това за монтаж. Ако желаеш може дас е свържеш с колегата sttekata за монтажа, аз съм доволен. Камерата ми има лампичка:
  3. Трактора дето е ходил да ги вади откъдето са закъсали? 😁
  4. Да, сцеплението на валяка е по-добро. На сухо веригата ще има много малка контактна площ и съответно много висок натиск на см2, и по твоята теория ще е уникално голямо сцепление Сам прецени дали е вярна теорията ти.
  5. Как го изчисли? Сцеплението на гумата е функция на сцеплението на единица площ умножена по тази площ. Когато намаляваш площа, сцеплението намалява. На сухо тесните гуми по-добро сцепление ли имат от широките? Сцеплението на гумата на сняг, ако няма грайфер е минимално, без значение натиска на см2. Там идва от грайфера който загребва сняг, този сняг се "лепи" за снега на пътя. Повече площ - повече грайфер - повече сцепление. Трамвай на сняг повече сцепление ли има от верижен трактор?
  6. И вероятността да настъпиш пирон и да спукаш гума е по-малка....
  7. На киша да, за аквапланинга да, на неутъпкан сняг обаче е друго. Сцеплението там идва от грайфера, съответно по-голяма площ с графер е по-добре. Сцеплението идва от снега който се загнездва в грайфера и това че "лепи" за снега на пътя.
  8. А това, че квадратните сантиметри с по-голямо сцепление ще са по-малко как ще се отрази?
  9. Пробвай със синята прозрачна пластмаса, при мен работи! Това за пластмасата, да не се вържеш, е на шега, иначе, че работи е вярно. Обаче когато го купувах, бях чел какъв е протокола на Хондата - ето това обаче е съществено: Processor: ELM327 v2.1; Supports OBD2 Protocols (ISO15765-4 (CAN), ISO14230-4 (KWP2000), ISO9141-2) Торкю-то няма значение дали е про или не, само екстрите са в повече. Ако не ти тръгне безплатното, платеното няма да помогне.
  10. Не, че с 1Г не зарежда гугъл мапс, просто го прави след като си пристигнал за където си тръгнал.... 4Г си е нужно за да работи в "реално" време, ако искаш да търкаля едновременно ДВР, Нави и музика.
  11. Принципно съм за бонус-малус система. Съвсем логично е да има такава и тя се прилага на много места по света. Най-големия проблем на така предложената система обаче е, че задължително описваш кой ще шофира. При мен в годината се налага не повече от 2-3 пъти друг да шофира колата, но ми е невъзможно да знам с кой приятел ще си организирам следващите ски и ще се сменяме по пътя, нито кой шофьор ще пратят от дринк-енд-драйв! А това е много сериозно ограничение! Не съм съгласен че тази система е двойно наказание за нарушителите. Цената на застраховката, навсякъде по света се определя според рисковия фактор на застрахованото. Не е нормално редовен нарушител да се смята, че има същото рисково поведение като дисциплиниран водач, затова няма как цената на тази застраховка да е същата за всички.
  12. Не съм сигурен колко разлика има между китайските марки. Аз в началото на годината търсих навигацията да е с Интел, тогава имаше 9853и и мисля че е по-добре от кортекс а53. Преди това впрочем бях с а7...
  13. Аз на тези обяви не намерих да пише производител модел на чипсета, не знам колегите по какво ги сравниха. 4Г рам ок, но да сравнявате процесорите само по честота и ядра е като да сравнявате двигатели на различни марки коли по това колко оборота е написано на таблото.
  14. Срока на доставка е различен, ако не ти е спешно, взимай най-евтиното. Дот-а не знам защо те притеснява, това не са яйца да се развалят.Предвид че са на склад в Германия, съм сигурен, че са съхранявани по всички изисквания. С други думи, 3 месеца след монтажа гуми с "пресен дот", дори само на 1000км, ще са по-лоши от същите с дот на 1 година съхранявани правилно с фабрично покритие.
×
×
  • Create New...