Jump to content

pln

Фен
  • Мнения

    122
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

pln last won the day on Декември 4

pln had the most liked content!

Обществена Репутация

45 Neutral

Относно pln

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

381 профилни разглеждания
  1. Както ти каза Емича, не се следи налягането на гумите и затова няма как да се обърка. Да перефразирам Емича, следи се гумите да са с един радиус чрез датчиците на АБС. Каквото и да сложиш, трябват еднакви гуми и като износеност и като напомпаност. Същата грешка за спукана гума ще излезе ако имаш много пренапомпана такава. При мен изгрява при разлика около половин атмосфера.
  2. Капковия тест в платена версия, уж одобрена от ТЮВ, хрумнала му на някой докато си пържи филийките http://motorcheckup.com/bg/nachalo.html На печелившите - честито.
  3. След месец и половина, вече съм със сменен инфлатор на шофьорската възглавница. 40 мин от които работата реално беше половината, дугото престой в халето... Няма мазни пръсти следи, щети и прочее, само чиста и бърза работа. При мен, фейс-лифт излиза само шофьрски за смяна, изглежда пътническия си е ок. Всъщност, дано не разбираме дали работата е свършена
  4. Вериги за сняг

    Всеки си преценя какво да сложи в багажника според къде отива и всеки си е за него прав. Ако ходех само до Алеко и Боровец, за вериги, сол и лопата нямаше да мисля, те там ходят БМВ на първи сняг да се кефят. И пак казвам, вериги се слагат на двигателните колелета, на ЦРВ в упътването пише, че това са предните. Задните до 40% едва ли ще го докарат и то при мноооого боксуване. Особено на 1ва ген, при 3та май вдигат малко процента. Ако има другарчета около теб да помогат е най-добре, ако си сам с детето нощес в гората, дето и обхват няма, нещата изглеждат малко различно.... Возя си ги и се надявам да не стигна до тях Туй е от ръководството за 3-та ген, предполагам такова е и за 1ва: Вериги върху гумите Използвайте вериги върху гумите само в случай на аварийна необходимост, или когато те се изискват законово за преминаване на някои местности. Монтирайте веригите върху предните гуми. Когато шофирате с вериги по покрити със сняг или заледени пътища, шофирайте с повишено внимание. Веригите могат да окажат непредвидими ефекти върху управлението в сравнение с добрите зимни гуми без вериги. Някои видове вериги могат да повредят гумите на автомобила, джантите, окачването и корпуса. Избирайте само вериги с фини връзки, които гарантират достатъчно свободно място между гумата и другите части на автомобила в пространството под калниците. . Обръщайте внимание на начините на свързване на отделните секции и другите указания, дадени от производителя на веригите. Преди да закупите какъвто и да било тип вериги за Вашия автомобил , консултирайте се с Вашия представител на компанията. Когато сте поставили вериги върху гумите, се движете със скорост под 30 км/ч (19 мили/ч), при покрити със сняг и/или лед пътища. За да намалите износването на гумите и веригите до минимум, избягвайте движение с поставени вериги по чисти от сняг и лед пътища.
  5. Те железата са отвън, важното е вътре да ти е топло и комфортно, най-вече сигурно. Да сподедя малко впечатление от Гудиъра: Както писах, супер тихи, не ги чувам. Возят меко и комфортно, за първи път не ми правят впечатление дребните неравности по пътя, които се усещаха преди! След снега и кишата нямам никакви забележки, спират чудесно. И освен суперлативеите един сериозен недостатък. Този комфорт и мека возия явно са за сметка на по-мека гума, което се усеща при завиване. Колата реагира малко по-бавно в завой, говорим и на съх път. Иначе занасяне в завой няма, просто реакцията не е толкова директна. Това би било голям проблем за колегите с по-спортно каране, не става да вземете Пловдив - Смолян за време Това ми правеше впечатление първите 50-100 км, сега само се кефя на комфорта и разчитам да стигна закъдето съм тръгнал.
  6. Вериги за сняг

    Това което мога да добавя е, че пухкав пресен сняг и преспи е там където зимните гуми се справят най-добре. Не е голям критерий че се измъкваш от там, грайфера си държи добре. По кофти е добре утъпкан сняг, без да е хвърляно пясък. Такъв път съм карал към Мальовица, и така е подхода към повечето хижи и горски къщи за гости където само е минал някой трактор и после са го утъпкали добре с паджерото и витарата. Маркони най-добре го каза "най-добро съотношение цена/разход/проходимост". Само по себе си означава компромис откъм проходимост за сметка на цена.... Тони, извинявай че няма да ти отговарям, но постовете са ти насочени към заяждане, на места доста некомпетентни и изобщо не помагаш по темата. Най-малкото не препоръчвам ракия докато си на път, това за платненките на задните гуми....
  7. Мнение за H4 LED крушки

    Аз ауто си нямам, в Бултрако само ми препоръчаха да ходя в Авител.
  8. Мнение за H4 LED крушки

    Тези с +намсиколко % светло изкарват по малко. Иначе стандартно веднъж годишно от обикновените, "куче-марка" когато карах на къси. Сложих дългите на 30%, че беше много досадно. Фарове за мъгла не знам кога да пусна, те и работа не съм забелязал да вършат, та не са ми горяли.
  9. CR-V 5та ген.

    Тук още се продава 4та генерация. Има няколко внесени от САЩ 5та, ама са на странна цена и чакаме някой да се похвали, че си е купил
  10. Вериги за сняг

    Някаква причина да ми трябват 4бр вериги? Защото си имам само две, от платнените за предните колела. Предвид тази измислица която смело наричаме 4х4, хич не ми пречат в багажника да си ги разхождам. Веднъж ще попаднеш на едни 200м. заледено баирче до хижата, та всичко което може да помогне е добре дошло. Бай дъ уей, аз и 2 пакета сол против уруки си возя
  11. Само да спомена за средна скорост, чисто математически не се смята по формулата на емод. Сметката трябва да се умножи по времето на движение с конкретната скорост. Но по една случайност, в конкретния случай, наистина излиза 40. Това за колегите които си нямат борд отчитащ време и скорост, да си знаят как да смятат.
  12. Ами то отпред няма, поне при мен. Освен високото ниво да има и по средата.... Има ъгловите отпред и отзад които са постояно включени. Задните център само на задна предавка работят.
  13. Тези https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/goodyear/ultragrip-performance-gen1-22565-102h-p-197348.html Разликата в шума е огромна, вярно за момента само 5км, то още фабричната им смазка не е паднала. Но, бриджстона надвикваше радиото, сега на Цариградско спрях музиката да се заслушам, бензиновия двигател е по-шумен от гумите. Впечатлението от разликата в комфорта е също много добро, доста по-приятно вози, но то може и да не е меродавно предвид че бриджа беше возен 5 сезона.... И моя беше стария модел ЛМ80, сега има някакво ЕВО ЛМ80, вероятно има съществена разлика! Някой каза, че купето на црв е добре обезшумено... Това е последното което бих казал за тази кола. Един от големите минуси е звукоизолацията! Поне за бензина. Дизела май е различно. Та, да ги повозя още 100-200 км, да се поочукат малко, ще ви пиша за шума пак. Но тези 1-2 децибела в лабораторни условия, съвсем не са релевантни.
  14. И мен единственото което ме дразни на лм80 е виенето. Иначе отлично поведение. Утре ще сложа гудиър и следващата седмица ще пиша каква е разликата в шума.
  15. То и странното стържене/виене е вероятно да е от лагера, но едва ли от събран боклук. Което пък е странно за тези километри. Може да съм изтеглил късат клечка. Течността ще я сменя, заедно с маслото на скорости. Течността не е само потъмняла, по скоро има вид на пресечена и образува каша на капачката. Чудя се ако остане това виене дали си заслужава да ремонтирам съединител.
×