Jump to content

Tino

Фен
  • Content Count

    4156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tino last won the day on May 24 2019

Tino had the most liked content!

Community Reputation

290 Excellent

About Tino

  • Rank
    хондахолик
  • Birthday 08/04/1986

Profile Information

  • Кара
    CR-V 4th 2.0 iVTEC EXC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    none

Recent Profile Visitors

30700 profile views
  1. Лично аз не виждам как европееца, от западна европа ще се юрне да влачи или товари на ремаркето нещо, което е извън позволеното И моето CRV има откачащ се теглич, дори не съм се и сетил, че може да навреди това на колата защото има теглич. Гледаш колата как е, останалото са хипотези и размишления
  2. Наскоро попаднах на пост във Фйсбук на Honda Russia - който ме остави озадъчен, защото все си мислех, че оригиналните марки масла и консумативи са доста строго следени и контролирани. От поста се разбира какви разфасовки оригинални масла Хонда препоръчват от руското представителство, но повечето знаем, че в света оригинални или ``оригилани`` разфасовки не са само тези. Да, на мен лично ми е ясно за различините разфасовки, а и консистенции за американския пазар, но винаги съм се чудил за такива предлагани в други европейски сайтове като оригинални масла на Хонда. Оставям коментара ми до тук, защото лично никога не съм се интересувал, но други които са си направили труда да проверят може да споделят мнение
  3. Веднага те отказвам от RDX-а. Нещата с газификацията не се получават добре в дългосрочен план, т.е. газификацията е голяма предпоставка за сериозен ремонт ( поне цяла оборудвана глава ) - турбото наистина е голям фактор при поддръжката на този двигател. RDX-a въпреки по-скъпата поддръжка ( която реално се оказва е само първоначалната ) е много по-добрия избор. Що се отнася до CRV-то, преди година си търсих и ги гледах канадки, американки - е не се предлагат читави в този момент. Щом ти ще си я внасяш не знам как CRV което ще струва 7000$ там ще ти се върже на до 20 000лв до блока ти регистрирано и с всичко, моите наблюдения за разходи по всичко са различни и таксите, които ще си спестиш от приятеля ти не ми говорят това, но не претендирам, че съм капацитет. Лично аз се отказах от Канадки/Американки защото нямаше читави екземпляри и си взех Швейцарка 4та ген 2013г. Ако можех да си позволя данъка и разхода на MDX-а въобще нямаше да гледам повдигнати седани
  4. Виждам, че темата е малко стара но във Форума не влизам от доста време - редовно. Но търся някакви неща ( кола за по-любознателните ) и реших да потърся има ли някакви коментари за моя сайт. Така и попаднах на този. Много важно разяснение как стоят нещата за европейския пазар на Хонда оригинални части. Поради незнайни причини, може би политика на Хонда всички части за Американския пазар, дори да идват от Европа/Азия/Япония са със силно намалени цени, за това поръчки от САЩ ( не знам дали и от Канада ) излизат изключително изгодно ДОРИ да бъдат обмитени и внесени правилно. Цени в моя сайт не са с голяма надценка, просто доставчиците ми са в Европа поради ред причини спомагащи лесното и бързо доставяне на части за краен клиент. Не мога да кажа абсолютно нищо против груповите заявки, ebay и т.н. - крайния клиент има право да избира да пазарува от където прецени, но аз с ``голяма надценка`` не продавам По темата - колегите са ти отговорили напълно достоверни неща. Личен съвет е да смениш напълно маслото в скоростната куия заедно с филтъра. Пълна смяна става само с вакум и 8л масло ATF на Honda е единственото масло за тези скоростни кутии или по стария вариант 3+3+3, т.е. изливаш старото наливаш колкото побере, караш 5-10км, изливаш наливаш пак ново караш 5-10км, изливаш и наливаш отново и се приема, че маслото вече е ново, а не само опреснено. Смяна на масло с 3л се води само опресняване и ако е правено на правилни интервали от време не е нужна пълна смяна. Лично аз преди година търсих същия автомобил, но поради липса на читави екземпляри 3ген си купи 4ген 2.0 ръчна скоростна ( което й е най-големия минус )
  5. Съжалявам, явно Хондите след някоя година са така. Аз от 2008ма до 2019та съм карал Акорд 7ма дизел, Джазз 2002, Сивик 8ма дизел. За мен е нова ``екстра``
  6. Карам по-новото CRV, но ръчна скоростна. Но ми направи впечатление в книжката, че автомата да запали си иска натиснат педал на спирачната, в моя случай съединителя. Не знам дали и при теб не е така просто.
  7. За протоколо - винаги ли си натиснал спирачката при палене? Не съм пряко запознат с автоматиците, но ми се струва, че е задължително условия, за да запали
  8. Малко впечатления за бъдещи собственици. Вече почти 15000км е газифициана ( какво удоволствие е само да оставиш 30лв за 40л гориво на бензиностанция, просто не е истина ). Не съм имал никакъв проблем до момента.Срещам коментари, че тези двигатели натягали много клапаните и трябвало да се внимава. Предстои ми скоро реглаж и ще се разбере. Оказа се, че на баир може и да не кляка, но ако я караш до към 110-120км/ч, разбрах го заради пътната обстановка, която не позволяваше по-висока скорост. В първия момент си казах какво стана пак, но се оказа че има екстра, поддържане на обороти за кратък период при каране на автопилот, т.е. караш на 5та на автопилот, натискаш съединителя и оборотите не падат и автопилота не се изключва, превключваш на 6та и продължава да си ускорява без да е нужно да натискаш педала на газта. Буквално днес разбрах, че сувчето има лаунч контрол При форсиране на място не ти позволява да вдигнеш повече от 4000оборота, явно е по-скоро защита срещу това да не натоварваш задния диференциал при по-екстремен старт.
  9. За мое щасти ( да не дърпам дявола ) до момента от миналата седмица ( към 1500км ) нямам проблеми с излишни светещи лампи. Единствената инервенция, която съм правил е да развия и завия отново добре клеймите на акумулатора и клеймите на алтернатова влизащи в кутията с бушони в двигателния отсег. Явно е имало слаб контакт, който системата е отчитала като по-слабо напрежение.
  10. Какво представлява CAN шината?
  11. Пак казвам - акумулатора е 1:1 със стария.
  12. Да, много сме си близки - признавам си Относно GPSa - при положение, че контролира подаванет на гориво, защото ако го изключа ръчно от дистанционното колата не пали, за кое може да са се вързали, че да прави евентуално той проблема?
  13. Утечка няма - акумулатора никога не е умирал. Веспа не знам какво общо има какви приятели са ми Бултрако 🙄 Сега виждам какво съм писал, те не са го монтирали - от тях дойде само.
  14. Да, оригинален акумулатор е монтиран от Бултрако. И моите съмнения са в GPSа най-вече, странно е, че се случва почти 10месеца след монтажа на GPSa, но реално ако е хлабава връзка нищо чудно да се е размърдала с времето. Въпроса е този GPS към екуто ли се връзва?
  15. Здравейте, с CRVто се разбирахме без проблем до преди 2 седмици. В един от наистина по-студените дни ( -2градуса в Пловдив ) след палене и каране 15мин, загасване и след 1час палк палене започнаха да светкат всички лампи по таблото ( за волана, за сензор за гумите, за AWDто и разбира се чек енджина). Предположих акумулатор, защото така или иначе авто-стоп системата не ми работеше от както е купена колата, а това е 1ви признък за отиващ си акумулатор. Свалих го, заредих го, сложих и първото шофиране нямаше нищо като проблем ( преход 1-2часа градско), в един момент пак светнаха всички лампи. 1ва проверка с мултицет след 1 ден престой без палене - 11.5в, запалване на колата, включване на консуматори 14и нещо - явно не е алтернатора. Нов акумулатор, 2 дни шофиране всичко е наред ( авто-стоп системата си работи вече) и днеска отново светна всичко. Спрях, изключих акумулатора, включих и нищо не светеше. Във всеки един от случаите няма никаква разлика в управлението на автомобила и неговата работа ( може би една идея по-трудно въртене на волана и то при завой и връщане в права позиция ). Интервенциите от мен в/у колата за последните почти 20000км ( от Май 2019г.) са газова уредба ( без проблеми почти 15000км ) и монтаж на GPS предавател ( по изискване на Каското). Газаджията ми твърди, че тези модели имали проблем с кутията за бушони и релета в двигателния отсег, не намерих и едно оплакване в нета из света. С Маркони гадаем, че може да е някаква хлабава връзка. Интересно ми е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил.
×
×
  • Create New...