Jump to content

Tino

Фен
  • Content Count

    4152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tino last won the day on May 24 2019

Tino had the most liked content!

Community Reputation

287 Excellent

About Tino

  • Rank
    хондахолик
  • Birthday 08/04/1986

Contact Methods

  • Skype
    none

Profile Information

  • Кара
    CR-V 4th 2.0 iVTEC EXC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

30571 profile views
  1. Съжалявам, явно Хондите след някоя година са така. Аз от 2008ма до 2019та съм карал Акорд 7ма дизел, Джазз 2002, Сивик 8ма дизел. За мен е нова ``екстра``
  2. Карам по-новото CRV, но ръчна скоростна. Но ми направи впечатление в книжката, че автомата да запали си иска натиснат педал на спирачната, в моя случай съединителя. Не знам дали и при теб не е така просто.
  3. За протоколо - винаги ли си натиснал спирачката при палене? Не съм пряко запознат с автоматиците, но ми се струва, че е задължително условия, за да запали
  4. Малко впечатления за бъдещи собственици. Вече почти 15000км е газифициана ( какво удоволствие е само да оставиш 30лв за 40л гориво на бензиностанция, просто не е истина ). Не съм имал никакъв проблем до момента.Срещам коментари, че тези двигатели натягали много клапаните и трябвало да се внимава. Предстои ми скоро реглаж и ще се разбере. Оказа се, че на баир може и да не кляка, но ако я караш до към 110-120км/ч, разбрах го заради пътната обстановка, която не позволяваше по-висока скорост. В първия момент си казах какво стана пак, но се оказа че има екстра, поддържане на обороти за кратък период при каране на автопилот, т.е. караш на 5та на автопилот, натискаш съединителя и оборотите не падат и автопилота не се изключва, превключваш на 6та и продължава да си ускорява без да е нужно да натискаш педала на газта. Буквално днес разбрах, че сувчето има лаунч контрол При форсиране на място не ти позволява да вдигнеш повече от 4000оборота, явно е по-скоро защита срещу това да не натоварваш задния диференциал при по-екстремен старт.
  5. За мое щасти ( да не дърпам дявола ) до момента от миналата седмица ( към 1500км ) нямам проблеми с излишни светещи лампи. Единствената инервенция, която съм правил е да развия и завия отново добре клеймите на акумулатора и клеймите на алтернатова влизащи в кутията с бушони в двигателния отсег. Явно е имало слаб контакт, който системата е отчитала като по-слабо напрежение.
  6. Какво представлява CAN шината?
  7. Пак казвам - акумулатора е 1:1 със стария.
  8. Да, много сме си близки - признавам си Относно GPSa - при положение, че контролира подаванет на гориво, защото ако го изключа ръчно от дистанционното колата не пали, за кое може да са се вързали, че да прави евентуално той проблема?
  9. Утечка няма - акумулатора никога не е умирал. Веспа не знам какво общо има какви приятели са ми Бултрако 🙄 Сега виждам какво съм писал, те не са го монтирали - от тях дойде само.
  10. Да, оригинален акумулатор е монтиран от Бултрако. И моите съмнения са в GPSа най-вече, странно е, че се случва почти 10месеца след монтажа на GPSa, но реално ако е хлабава връзка нищо чудно да се е размърдала с времето. Въпроса е този GPS към екуто ли се връзва?
  11. Здравейте, с CRVто се разбирахме без проблем до преди 2 седмици. В един от наистина по-студените дни ( -2градуса в Пловдив ) след палене и каране 15мин, загасване и след 1час палк палене започнаха да светкат всички лампи по таблото ( за волана, за сензор за гумите, за AWDто и разбира се чек енджина). Предположих акумулатор, защото така или иначе авто-стоп системата не ми работеше от както е купена колата, а това е 1ви признък за отиващ си акумулатор. Свалих го, заредих го, сложих и първото шофиране нямаше нищо като проблем ( преход 1-2часа градско), в един момент пак светнаха всички лампи. 1ва проверка с мултицет след 1 ден престой без палене - 11.5в, запалване на колата, включване на консуматори 14и нещо - явно не е алтернатора. Нов акумулатор, 2 дни шофиране всичко е наред ( авто-стоп системата си работи вече) и днеска отново светна всичко. Спрях, изключих акумулатора, включих и нищо не светеше. Във всеки един от случаите няма никаква разлика в управлението на автомобила и неговата работа ( може би една идея по-трудно въртене на волана и то при завой и връщане в права позиция ). Интервенциите от мен в/у колата за последните почти 20000км ( от Май 2019г.) са газова уредба ( без проблеми почти 15000км ) и монтаж на GPS предавател ( по изискване на Каското). Газаджията ми твърди, че тези модели имали проблем с кутията за бушони и релета в двигателния отсег, не намерих и едно оплакване в нета из света. С Маркони гадаем, че може да е някаква хлабава връзка. Интересно ми е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил.
  12. Всички дизелови коли имат еднакви болежки с оглед годитините и километрите. Съединител и маховик, дюзи, вриги, дпф филтър - всичко е еднакво ( не разбирай 1:1). Всичко опира до поддръжката и с оглед на това, ако искаш да е стар дизел търси от Швейцария или Германия, вероятността да не са поддържани правилно е по-малка. В този ред на мисли, търси нещо, което е ударено леко. Абстрахирай се изцяло какви километри пише на таблото, в Европа дизелите се карат и предполагаемите километри за тези години са поне 200 000км и нагоре Гледай интериора, запазен ли е, похабен ли е. Всичко останало е късмет. Може на огледа двигателя да мърка и като му смениш маслото да се разтропа като трактор ( то това важи и за бензинките ).
  13. Малко леймърски въпрос, но се чудя къде е проблема. Стоповете спряха да светят при пуснати фарове, крушките са подменени с нови - двойни. При натискане на спирачка светва крушката, но не и при пуснати фарове. Странното е че беше изгоряла едната крушка, а след смяна на изгорялата изгоря и другата и нея смених, но стоповете не светят при пуснати фарове, а само при натисната спирачка. Възможни пропуски: - Грешна крушка - тази, която ми дадоха е пак двойна, гледаха я спрямо моята стара - Бушон - може ли да е изгорял бушон на задните стопове само, но не и при натискане на спирачка. Ако да, кой ще е защото ги гледах всичките и не са изгоряли - Възможно ли е да е реле, а не бушон. Всичко останало си работи по системата. Някаква пълна загадка е за мен....
  14. Така - втори опит да не кляка на магистрала и баири - 150км/ч - пак кляка...или иначе вкараш ли 5та си ускорява без пролем, явно 6та е безкрайно дълга. Вибрацията при пуснат климатик, поуспокои се след ревизия на системата, беше напълнена повече от нужното. Отново я има, но според мен осезаемо по-слабо. Споделете на каква позиция ги карате сувчетата, не мога да свикна нещо....то се знаеше де, пробвах най-ниска точка и близки настройки все едно съм в Акорд, беше за кратко и не знам дали ще е тази позицията, че вече спрях да се усещам като във Сув
  15. 27500лв я спазарих. Да не й беше мераклия и ти?
×
×
  • Create New...