Jump to content

Tino

Фен
  • Content Count

    4141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tino last won the day on May 24

Tino had the most liked content!

Community Reputation

284 Excellent

About Tino

  • Rank
    хондахолик
  • Birthday 08/04/1986

Contact Methods

  • Skype
    none

Profile Information

  • Кара
    CR-V 4th 2.0 iVTEC EXC ;Civic 8th 5d 2.2 Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

30300 profile views
  1. Всички дизелови коли имат еднакви болежки с оглед годитините и километрите. Съединител и маховик, дюзи, вриги, дпф филтър - всичко е еднакво ( не разбирай 1:1). Всичко опира до поддръжката и с оглед на това, ако искаш да е стар дизел търси от Швейцария или Германия, вероятността да не са поддържани правилно е по-малка. В този ред на мисли, търси нещо, което е ударено леко. Абстрахирай се изцяло какви километри пише на таблото, в Европа дизелите се карат и предполагаемите километри за тези години са поне 200 000км и нагоре Гледай интериора, запазен ли е, похабен ли е. Всичко останало е късмет. Може на огледа двигателя да мърка и като му смениш маслото да се разтропа като трактор ( то това важи и за бензинките ).
  2. Малко леймърски въпрос, но се чудя къде е проблема. Стоповете спряха да светят при пуснати фарове, крушките са подменени с нови - двойни. При натискане на спирачка светва крушката, но не и при пуснати фарове. Странното е че беше изгоряла едната крушка, а след смяна на изгорялата изгоря и другата и нея смених, но стоповете не светят при пуснати фарове, а само при натисната спирачка. Възможни пропуски: - Грешна крушка - тази, която ми дадоха е пак двойна, гледаха я спрямо моята стара - Бушон - може ли да е изгорял бушон на задните стопове само, но не и при натискане на спирачка. Ако да, кой ще е защото ги гледах всичките и не са изгоряли - Възможно ли е да е реле, а не бушон. Всичко останало си работи по системата. Някаква пълна загадка е за мен....
  3. Така - втори опит да не кляка на магистрала и баири - 150км/ч - пак кляка...или иначе вкараш ли 5та си ускорява без пролем, явно 6та е безкрайно дълга. Вибрацията при пуснат климатик, поуспокои се след ревизия на системата, беше напълнена повече от нужното. Отново я има, но според мен осезаемо по-слабо. Споделете на каква позиция ги карате сувчетата, не мога да свикна нещо....то се знаеше де, пробвах най-ниска точка и близки настройки все едно съм в Акорд, беше за кратко и не знам дали ще е тази позицията, че вече спрях да се усещам като във Сув
  4. 27500лв я спазарих. Да не й беше мераклия и ти?
  5. Е, да се похваля - и аз одъртях. Продадох верния Акорд Турър 2.2 дизел 2005 и се качих на нещо по-бавно, тромаво, но доста по-просторно и не на последно място ново. Надявам се че изкарах късмет със сувчето, внос от Швейцария с лек удър отпред ( сменена решетка ). В общи линии за 2 седмици шофиране съм изключително доволен по критерии сравнявайки го с Акорда. По-безшумен, по-мека возия, еднакво маневрен, по-голямо вътрешно пространство. Очаквах да е по-нестабилен, но се оказа може би 1 идея по-нестабилен от Акорда и то по отношение единствено и само в усещането за по-голямо накланяне. Въпреки, че е осезаемо по-муден от 2.2 дизел-а въобще не е тромав, просто си иска обороти и смачкване на газта, може би единственото място където отстъпва значително са високите скорости и ускорение. Искаш ли бързо ускорение си иска по-ниска предавка. Тука идва 1вото ми разочарование - магистрала Тракия Пловдив - София - Пловдив - 6та предавка 140км/ч КЛЯКА на по-сериозните баири - иска по-ниска предавка и карайки на темпомат се усеща намаляне на скоростта. Разбирам че оборотите, на които е двигатля в този момент са доста ниски, но ми се случва за сефте бензин с тези километри да кляка. Отдавам го на 2тонното купе, но е леко разочарование за мен лично, може би това ще карам в града на 6та с 60км/ч е някакво облекчение. Тука идва и момент за мен лично малко недомисленото премигване за смяна на предавки, лампичката да превключиш на по-горна предавка се пуска на база скорост, може би ми се иска много инжинерите да бяха предвидили примерно и наклона на колата, че да ми премигват, че иска по-горна предавка - е няма как да се случи понякога, да качвам лек баир на 5-та с 50км/ч Научил съм се да следвам динамиката на движение около мен и усещам възможностите на колата, за това тази лампича се старая вече да я игнорирам - не я ли игнорирам, по скоро ще се влача и сменям предавки постояно. Разхода е предполагам нормален - 9/100 смесено шофиране, в града ясно, извънградското ми е магистрала със 140км/ч и спазване на ограничения. Ще се газифицира, то е ясно - но Маркони е много зает Ето и въпросите ми към хора с тези коли: 1. Проблеми при газифицирането? Бих се радвал да видя в Пловдив или София с човек, който има газово вече. 2. Как се държи при пуснат климатик - при мен се получава едно претрисане, предстои ревизия на системата. Последната е била на 60 000км - а колата е на вече 110 000км. 3. Wallpaper-a успяли ли сте да го смените. Моята няма навигация, само малък екран. Ето и едни снимки
  6. Мога да споделя лични терзания от преди 1 седмица. От 2008ма карах Акорд 7м Турър, ако можех все още щях да го карам, но остаря горкия, а с оглед цените на които се продават в момент и ремонтите, които не бяха належащи, но след време щяха да са неизбежни ( вериги+съединители ) се разделих с него и търсенето се започна. Исках отново Акорд, гледах 8ма, гледах американски/канадски, гледах Кростурър - е, за съжаление Хонда си мислят, че в Европа сме малки и оставят адски малко място за крака на задните седалки ( аз съм 180см, не съм грамаден, но жената отзад й беше некомфортно ). За това по-малкото зло беше CRV 4та генерация. Не отписвай СУВ-овете. Да, от ниска кола на по-висока ще ти трябва време да свикнеш с позицията на шофьора. Багажник - голям и висок, по-широка е от Акорда вътре, вози по-меко, по-тихо и същевременно не толкова по-нестабилно. Що се касае до темата - дилемата за мен нова/стара кола или чисто нова беше много голяма и в крайна сметка надделя сигурния залог. Заложих на позната технология, опростена и издържала във времето - прост 2,0 кубика двигател. Новите турбо-мурбо малолитражки не ми вдъхват доверие, не знам защо. За това се отказах от дизелите, защото има много компоненти по двигателя, които увеличават възможността за потенциални ремонти прогресивно. За съжаление не съм и пораснал толкова, че да карам една кола 5години и да я сменя без да ми пука особено за колко ще я продам и взема най-новата.
  7. Аз лично бих се обърнал към въпросния майстор, който е оправил проблема на колегата. Дори да се налижи да свали скоростната, отвори и установи, че проблема не е там ще е по-малка болежка, отколкото да минеш през всичко останало, което може да е. За съжаление тези автоматици и в Европа са под въпрос и може би е до късмет. В Щатите има серизно количество оплаквания. Мой близък приятел преди година и нещо беше пред дилема м/у CRV и Rav4 и той като мен обича да се информира максимално много преди решение на закупуване на нещо. Та в крайна сметка взе Равката ( говорим за чисто нова кола ). Аз му казах, че автомата м/у европейската и американската не са близки, но 2ри човек да се оплаква от подобен проблем за мен вече е сигнал да се внимава. При теб е на някаква скорост, само че тази скорост все пак се извършва на някакви обороти, нищо че на таблото ти не пише нищо. Най-лесното е да направите много хубав и обстоен преглед по окачването. Това е при автомобили втора ръка - нямаш идея как се е шофирала преди това и е като билетче от лотарията. Лично и аз при избора ми на нова кола автомата отпадна като задължителен вариант при покупката, дори обратното.
  8. Не най-вероятно, а е с верига на 100%. Хонда отдавна спряха да правят двигатели с ремъци. Това обаче хич да не те успокоява, особено за толкова нова кола. Подходящото масло е крайно желателно и то не е 5-40
  9. Не видях тема, трудно ми е да изчета общите дискусии, но ме интересува дали някой е решил и как проблема с изгорелите мигачи в огледалата на Сивик хечбек(3 или 5 врати). Преди около година ги рециклирах ( звучи интелигентно) - отворихме ги и ги презапоихме. Но пак спря да работи единия, а след презапояването светеха значително по-слабо. Може ли да се смени диода само, някой слагал ли е лед лента - примерно?
  10. Темата е стара, но може да помогна на някой друг. Имах същия проблем със Сивика. Оказа се счупена ръка на моторчето превключващо от топло на студено. Старо моторче ( може и неработещо ) от Сивик с десен волан ( различни са по принцип ) - маха се напитата ръка на здравото и се слага на вашето/ Набита е грубо казано, може да е била лепена някога но с права отверка и леко завъртане м/у ръката и тялото на моторчето си излиза
  11. И аз се ослушвам още, но не бързам. Но ми се струва, че бих заложил на втора употреба навигация - оригинална. Да си сложа нещо, което реално ще ми ореже някои от функциите на колата ми се струва нелогично.
  12. Предполагам, че си си опреснил масото в скоростната кутия?
  13. Колега може да прочетеш тази тема - https://forums.hondabg.com/topic/107752-автоматична-кутия-или-вътрешни-карета/
  14. Въпроса ми е тези навигации на канадски или американски cr-v-та работят ли изобщо в Европа - България? Гледам, че им някакво свързване с устройство, но по натам не съм човъркал.
×
×
  • Create New...