Jump to content

Tino

Фен
  • Content Count

    4158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tino last won the day on May 24 2019

Tino had the most liked content!

Community Reputation

292 Excellent

About Tino

  • Rank
    хондахолик
  • Birthday 08/04/1986

Profile Information

  • Кара
    CR-V 4th 2.0 iVTEC EXC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    none

Recent Profile Visitors

31035 profile views
  1. @Станимир_пм 100% Комплекта вериги беше оригинален, пазя всички найлончета и т.н. още повече, че е извършен в един от най-кадърните майстори на Хонда в Пловдив. ``Проблема`` се дължи в обтегачите и още тогава с него коментирахме, че след определена година обтегачите на Хонда са сменени с такива, които са страшно натегнати и опъват повече веригата. Реално като продадох Сивика, на който бях сменил веригата и всички 12 части по системата вече почти не се усещаше виене, бяха минати към 20тина хиляди километра от смяната и 2 години. Някои майстори не сменят обтегача и оставят стария ако е надежден защото не обтяга толкова веригата и такъв шум липсва. Аз смених всичко, за да ми е мирна главата и да не мисля колата Зъбните колела можеш да пропуснеш само и единствено ако няма вече видими следи от надраскване/износване, които могат да настъпят след по-дълго каране с вече отиваща си верига или грешно/старо масло.
  2. След над месец гледане на Джаззове 2ра и 3та генерация категорично мога да кажа -да, има разлика и определено не е в полза на китайските. Разлики, по-евтина пластмаса, по-паянтава, ако съдим километрите че са вярни на китайка и японка, китайката е значително по-износена. Тапицериите на седалките са видимо по-плюшени и със сигурност във времето ще се износват много повече. Струва ми се, че има и разлика в тенекиите. НО, за такава кола гледай най-запазената и безпроблемен двигател
  3. Лично аз не виждам как европееца, от западна европа ще се юрне да влачи или товари на ремаркето нещо, което е извън позволеното И моето CRV има откачащ се теглич, дори не съм се и сетил, че може да навреди това на колата защото има теглич. Гледаш колата как е, останалото са хипотези и размишления
  4. Наскоро попаднах на пост във Фйсбук на Honda Russia - който ме остави озадъчен, защото все си мислех, че оригиналните марки масла и консумативи са доста строго следени и контролирани. От поста се разбира какви разфасовки оригинални масла Хонда препоръчват от руското представителство, но повечето знаем, че в света оригинални или ``оригилани`` разфасовки не са само тези. Да, на мен лично ми е ясно за различините разфасовки, а и консистенции за американския пазар, но винаги съм се чудил за такива предлагани в други европейски сайтове като оригинални масла на Хонда. Оставям коментара ми до тук, защото лично никога не съм се интересувал, но други които са си направили труда да проверят може да споделят мнение
  5. Веднага те отказвам от RDX-а. Нещата с газификацията не се получават добре в дългосрочен план, т.е. газификацията е голяма предпоставка за сериозен ремонт ( поне цяла оборудвана глава ) - турбото наистина е голям фактор при поддръжката на този двигател. RDX-a въпреки по-скъпата поддръжка ( която реално се оказва е само първоначалната ) е много по-добрия избор. Що се отнася до CRV-то, преди година си търсих и ги гледах канадки, американки - е не се предлагат читави в този момент. Щом ти ще си я внасяш не знам как CRV което ще струва 7000$ там ще ти се върже на до 20 000лв до блока ти регистрирано и с всичко, моите наблюдения за разходи по всичко са различни и таксите, които ще си спестиш от приятеля ти не ми говорят това, но не претендирам, че съм капацитет. Лично аз се отказах от Канадки/Американки защото нямаше читави екземпляри и си взех Швейцарка 4та ген 2013г. Ако можех да си позволя данъка и разхода на MDX-а въобще нямаше да гледам повдигнати седани
  6. Виждам, че темата е малко стара но във Форума не влизам от доста време - редовно. Но търся някакви неща ( кола за по-любознателните ) и реших да потърся има ли някакви коментари за моя сайт. Така и попаднах на този. Много важно разяснение как стоят нещата за европейския пазар на Хонда оригинални части. Поради незнайни причини, може би политика на Хонда всички части за Американския пазар, дори да идват от Европа/Азия/Япония са със силно намалени цени, за това поръчки от САЩ ( не знам дали и от Канада ) излизат изключително изгодно ДОРИ да бъдат обмитени и внесени правилно. Цени в моя сайт не са с голяма надценка, просто доставчиците ми са в Европа поради ред причини спомагащи лесното и бързо доставяне на части за краен клиент. Не мога да кажа абсолютно нищо против груповите заявки, ebay и т.н. - крайния клиент има право да избира да пазарува от където прецени, но аз с ``голяма надценка`` не продавам По темата - колегите са ти отговорили напълно достоверни неща. Личен съвет е да смениш напълно маслото в скоростната куия заедно с филтъра. Пълна смяна става само с вакум и 8л масло ATF на Honda е единственото масло за тези скоростни кутии или по стария вариант 3+3+3, т.е. изливаш старото наливаш колкото побере, караш 5-10км, изливаш наливаш пак ново караш 5-10км, изливаш и наливаш отново и се приема, че маслото вече е ново, а не само опреснено. Смяна на масло с 3л се води само опресняване и ако е правено на правилни интервали от време не е нужна пълна смяна. Лично аз преди година търсих същия автомобил, но поради липса на читави екземпляри 3ген си купи 4ген 2.0 ръчна скоростна ( което й е най-големия минус )
  7. Съжалявам, явно Хондите след някоя година са така. Аз от 2008ма до 2019та съм карал Акорд 7ма дизел, Джазз 2002, Сивик 8ма дизел. За мен е нова ``екстра``
  8. Карам по-новото CRV, но ръчна скоростна. Но ми направи впечатление в книжката, че автомата да запали си иска натиснат педал на спирачната, в моя случай съединителя. Не знам дали и при теб не е така просто.
  9. За протоколо - винаги ли си натиснал спирачката при палене? Не съм пряко запознат с автоматиците, но ми се струва, че е задължително условия, за да запали
  10. Малко впечатления за бъдещи собственици. Вече почти 15000км е газифициана ( какво удоволствие е само да оставиш 30лв за 40л гориво на бензиностанция, просто не е истина ). Не съм имал никакъв проблем до момента.Срещам коментари, че тези двигатели натягали много клапаните и трябвало да се внимава. Предстои ми скоро реглаж и ще се разбере. Оказа се, че на баир може и да не кляка, но ако я караш до към 110-120км/ч, разбрах го заради пътната обстановка, която не позволяваше по-висока скорост. В първия момент си казах какво стана пак, но се оказа че има екстра, поддържане на обороти за кратък период при каране на автопилот, т.е. караш на 5та на автопилот, натискаш съединителя и оборотите не падат и автопилота не се изключва, превключваш на 6та и продължава да си ускорява без да е нужно да натискаш педала на газта. Буквално днес разбрах, че сувчето има лаунч контрол При форсиране на място не ти позволява да вдигнеш повече от 4000оборота, явно е по-скоро защита срещу това да не натоварваш задния диференциал при по-екстремен старт.
  11. За мое щасти ( да не дърпам дявола ) до момента от миналата седмица ( към 1500км ) нямам проблеми с излишни светещи лампи. Единствената инервенция, която съм правил е да развия и завия отново добре клеймите на акумулатора и клеймите на алтернатова влизащи в кутията с бушони в двигателния отсег. Явно е имало слаб контакт, който системата е отчитала като по-слабо напрежение.
  12. Пак казвам - акумулатора е 1:1 със стария.
  13. Да, много сме си близки - признавам си Относно GPSa - при положение, че контролира подаванет на гориво, защото ако го изключа ръчно от дистанционното колата не пали, за кое може да са се вързали, че да прави евентуално той проблема?
  14. Утечка няма - акумулатора никога не е умирал. Веспа не знам какво общо има какви приятели са ми Бултрако 🙄 Сега виждам какво съм писал, те не са го монтирали - от тях дойде само.
×
×
  • Create New...