Jump to content

KrIv

Фен
  • Мнения

    101
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно KrIv

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2,2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    MiTo

Последни посетители

859 профилни разглеждания
  1. Разглоби дроселната клапа и я почисти добре. Свали малката тръбичка след топлообменника и също я почисти добре-ще е пълна с нагар и сажди. Ще почистиш добре и отвора на смукателният колектор в който влиза тази тръба. Ще усетиш разлика,но като цяло не очаквай чудеса от колата. Мудно реагира на командите за ускорение,особенно след смяна на предавки или опит за рязко ускоряване. Провери и дебитомера.
  2. KrIv

    Дюзи 2.2 i-ctdi

    Корекцията на дюзите която четеш,не означава непременно че имаш проблемна дюза. Корекцията е следствие на ъгловата скорост на к.в.
  3. 80 000 км. и звукът си го има непроменен
  4. Проблема не е толкова в позицията на филтъра или пропускливоста,а в инженерно решение на Хонда да не сложат подкачаща помпа на горивото и идеята им за афтърмаркет обвързване с ори. филтър.
  5. KrIv

    Проблем с паленето

    Порциите на впръскване при студен и топъл мотор са различни. Освен това при топъл мотор елементите се разширяват и при наноси и нагари се движат по трудно. В това число дюзи и регулатор.
  6. KrIv

    Проблем с паленето

    Регулаторът няма нищо общо с работата на дюзите. От него се иска да осигурява едно стабилно налягане в рейла(за различнитебрежими е различно). Не казвам че проблемът ти не е в него. Но започни да изолираш възможностите с добра диагностика и диагностик. Регулаторът можеш лесно да разбереш дали е ОК като запалиш и оставиш моторут да работи на празен ход. Мерите налягането и то трябва да е стабилно(по спомен или 200 или 220 бара) и/или да варира +/- 10 бара(това е заради времето за което реагира регулатора). Ако играе в големи граници или има голяма разлика от горенаписаните стойности-то тогава мислиш за регулатор. Всичко се вижда и колата сама си казва какво и е. А корекция на дюзите гледахте ли?
  7. KrIv

    Проблем с паленето

    Чисто информативно...всеки един измерен параметър си има мерна единица. Този мотор пали при 150 бара в рейла на стартер. 1.2 до 1.6 нищо не значи(поне така написано). Количеството на излишната нафта за дюзите е 10-12 ml.(милилитра) за минута. За по-точно измерване е добре да поработи 3-4 минути. Над 12 ml. дюзата е проблемна,но не е разхермитизирана т.е. ще пали,но ще прекъсва мотора в даден диапазон на обороти и няма да е голям фактор за налягането в рейла.Колко милилитра ти връщат дюзите за една минута? И защото ще сменяш и дюзи и регулатор едновременно. Профилактично ли? Или майсторът ти не е ориентиран. Опитвам се да те ориентирам преди да се вкараш във филма проба-грешка. Все пак всичко е пари.
  8. KrIv

    Проблем с паленето

    Блокирал/отворен ЕГР. Какво налягане прави помпата в рейла докато въртиш на стартер?
  9. Диагностика. Сама ще си каже.
  10. Възможно е.Като модули за обслужване след продажбено Екседи е по-скъпа марка от Лук.
  11. Все пак не забравяй,че става въпрос за икономически интереси. Моделите на Хонда са просто един продукт от който се печели. А за да продава един производител на определен пазар,козирува на безброй директиви които го канализират да използва както определени технологии,така и определени консумативи. Това че Хонда е вградила Лук като съединител,не означава че е най подходящият. А пък ако го купиш от Лук за смяна като НЕ OEM част тогава започват едни филми с боклуците им...
  12. Екседи си имат собствено производство двумасов маховик за дизелов Акорд на който не пише Лук,а пише Екседи. Факт е и че на външен вид е различен,както е различен и притескателният диск от оригиналният. Личен опит!!!
  13. Шуми,защото е разтегната и обтегача не може да компенсира разтягането. Ако не се смени следва късане,защото зъбите на колелата започват да блъскат по ролките на веригата.
  14. EXEDY е по-добро от LUK. И ДА! Точно това си е комплекта за дизеловият Акорд,както за ФРВ,Сивик,ЦРВ. Притескателя е без тресчотка и след монтажа ако отделя много долу се нуждае от малка регулировка от педала. Държи се идеално при 440 Nm.Монтира се на нормален демпферен маховик без преработки.
  15. А с какъв маховик си?
×