Jump to content

KrIv

Фен
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutral

About KrIv

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2,2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    MiTo

Recent Profile Visitors

1085 profile views
  1. "сензорът" представлява два най обикновени потенциометъра коитоса на една ос и работят един срещу друг. Както всеки потенциометър и тук се стига до момента със прекъсването. В 99% от случаите проблема се отстранява с почистване. Много хора използват контактни спреьове. Аз използвам машинно масло. Възможно най тънкото. Не е добра идея WD40. И понеже тази система е херметически затворена трябва да се направи малък отвор около 2 мм. Аз инжиктирам няколко капки от маслото със спринцовка и игла във отвора. Раздвижва се динамично оста няколко пъти в двете крайни положения и...вече е като нов.След това запечатвам отново със поялник и някаква пластмаса или силикон за да се херметизира отново. На снимката се вижда къде точно е мястото за отвора.
  2. И с лек ремонт също забравяш. Дори спестяваш и 350 лв.
  3. Гледате колата в покой. Тогава предницата се повдига. Когато колата тръгне и амортисьорите заработят предницата се снижава. С повдигане на задницата се променя центъра на тежеста и от там поведението на колата. В минус разбира се.
  4. С тази разлика че оригиналните са широки, капковидни и колата изглежда много добре. Особенно ако се боядисат с цвета на купето :-) Личен опит!
  5. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2005/22-SPORT/GENUINE-ACCESSORIES/8/3272 Front trim Rear trim Side trim
  6. Не става с разлепяне. Криви се и се пречупва. Залепени са много здраво и явно еднократно. Има ги чисто нови в английски сайт оригинални.
  7. В цвета на купето са,когато са боядисвани допълнително. Заводски излизат черни.
  8. Съединителя го взех от тук. От БГ. Работя с едно магазинче и те ми го доставиха. Дойде абсолютно същият комплект,който очаквах с тази разлика,че не чаках 10 дни за доставка.
  9. Офертите бяха 2 за комплект съединител. Отделно си вървяха оферти за маховик и за комплект съединител с маховик. Маховика ми беше добре и не съм го сменял. EXEDY предлагат и маховик. Когато купувах моят,офертата им за маховик беше в комплект със съединителя. Цената беше (по спомен) около 1600 лв.Отделно не го продаваха. Не зная сега как са им офертите.
  10. Идеален е! Двигателят ми е вече с близо 500 Nm въртящ момент и съединителят се държи разкошно. На 60к км. е след монтажа. Достатъчно е мек за работа и в градски условия се работи с него с лекота. Аз лично нямам никакви забележки.
  11. Когато правих моята кола COX предлагаха съединителя на две различни цени,като едната цена беше аналогична на цената която се предлагаше в БГ,а другата около 2 пъти по висока. На въпрос защо е така ми отговориха,че така ги получават. И двете им оферти бяха за ОЕМ. Успоредно с това в друг сайт за honda parts предлагаха комплекта на високата цена и при разговора с тях в опит да ми предложат по-ниска цена на същият артикул ме насочиха към COX където имали вариант на комплекта,но рециклиран с уговорката,че и опаковката била различна. Пак е ОЕМ и пак е LUK,но е различно... Бултрако също ми дадоха цена около 1000 лв.От COX повториха-така ги получаваме,без повече обяснения. При цялото това противоречие и прекалено високата цена на уж истинското качество заложих на EXEDY с цена малко по-висока от ниската оферта на COX. Всичко това се случи преди точно 2 години. В момента офертата за комплект ори съединител на COX е ниската цена от преди 2 години. В другият сайт цената също е променена и е аналогично ниска. Предвид и поведението на съединителите и отзивите които научавам,всеки може сам да си направи изводите за качеството на LUK. В нета има вече много информация,както и добрите сервизи също знаят много и е добре преди да се избере и да се купи предварително да се знае КОЕ и КАКВО.
  12. 100% ти гарантирам,че EXEDY няма нищо общо с LUK. И докато продължават да се монтират автърмаркетни вариации на съединители с механизъм на притескателя за саморегулиране ще Ви продължават драмите с буксуването след 30к км.
  13. Лично изпробвано!
  14. KrIv

    Смяна дебитомер

    Page 4 from sensors_airmass.pdf
×