Jump to content

KrIv

Фен
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно KrIv

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2,2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    MiTo

Последни посетители

977 профилни разглеждания
  1. Можеш да прехвърлиш целият ксенонов рефлектор и инвертора(запалката),но ще трябва да правиш отвор на фара за да влезе кабела от запалването към лампата. Лупата е една и съща за халоген и ксенон.
  2. Никъде не пише RHD или LHD. На гърба на фара(черната пластмаса) има отбелязана с бяла боя буква E (от KE) или буква G (от KG).Това е регионът за който е направена колата първоизточник на фара. Съответно KE е с десен волан, KG e с ляв волан. Надписът е само на оригиналните фарове. Ако фарът е на друг производител този надпис го няма.
  3. Нищо друго не е необходимо. Всичко нужно е към фаровете. НОВА ЦЕНА 500 ЛВ.
  4. Преди да го направя се замислих за натоварването и затова дали динамото ще издържи. Вече 4 зими няма проблем. На 900 вата го пускам ако темп навън е под 0. В повечето дни си работи на 2 свещи и то само сутрин,защото колата е цял ден на езда и не изстива. Имах проблем с динамото,но лятото на 2018,когато този модул не се ползва.Укъси ми диодния блок.
  5. 3 x 300W. Директно от акумулатора през три 70 А релета и 10 квадрата захранващи кабели до релетата. Мога да управлявам една,две или три свещи.
  6. От 4 години съм монтирал доп.подгрев на антифриза точно на входа на радиатора за парното. След запалване при 0 градуса външна темп. на втората минута вече духа въздух с 35 градуса от дефузьорите,а стрелката на температурата отлепя след около 4 минути. Системата с подгревните свещи е от Пежо 406 HDI,а управлението е ръчно с реле за време и импулс от 10 мин.
  7. Сигурен ли си в горивото което зареждаш? Както описваш симптомите ми прилича на бензин в нафтата. Историята познава и такива случаи. Отвори си капачката на резервоара и по мириса сам може да усетиш.
  8. Фаровете са оригинални със ксенон за модела преди фейслифта до 2006 вкл. В идеално състояние са. В това число са двата работещи баласта (запалки,инвертори) и двигателчета за ел.регулиране. От автомобил с нормална за БГ дирекция са (лява). Нямат забележки,както по стъклата така и по рефлекторите. Продават се комплект двата без лампи. Цената е 700 лв. Повече информация на: 0894613177 - Иван.
  9. KrIv

    Гуми и джанти 18ки

    Аз съм с 18, 235/40, 7,5 инча. Офсета е 42 и вози по добре от джанта 17 и гума 225/45. За визията е безмислено да споделям,че е по-добра.
  10. KrIv

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Нито е сложно,нито се нуждае от някакви специални указания. Това е съвсем рутинна процедура. Ако очакваш някой да ти обяснява стъпка по стъпка кое след кое да разглобиш и сглобиш едва ли ще смениш скоро филтъра.
  11. KrIv

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Единственото ти спасение е адекватна програма за диагностика и съответен интерфейс. Комбинацията от бутони остана в началото на 90-те. Успех!
  12. KrIv

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Вместо да се гадае,колегата по-горе ти писа да закачиш колата в сервиз и тя ще си каже какво и е. Аз пък ще заложа на дроселната клапа и по-точно управлението и. Но защо да се подмята като има много лесно решение?
  13. Намери си добър диагностик за колата и той ще ти даде отговор на въпроса ти. Тук освен да се гадае и да се подмятат разни идейки друго не може да се постигне. Факторите са много-като се започне от качеството на горивото до грешка в отчитането. А и ако разхода ти е 8-9 градско при тези температури навън е нормален. Имаш за проверка два клапана на ЕГР-а, дебитомер и и и ... Трябва ти човек който знае какво прави,а не само да чете грешки.
  14. Разглоби дроселната клапа и я почисти добре. Свали малката тръбичка след топлообменника и също я почисти добре-ще е пълна с нагар и сажди. Ще почистиш добре и отвора на смукателният колектор в който влиза тази тръба. Ще усетиш разлика,но като цяло не очаквай чудеса от колата. Мудно реагира на командите за ускорение,особенно след смяна на предавки или опит за рязко ускоряване. Провери и дебитомера.
×