Jump to content

KrIv

Фен
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About KrIv

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2,2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    MiTo

Recent Profile Visitors

1029 profile views
  1. Заради липсата на подкачащата помпа идва и този проблем който се дискутира в темата. Липсата и обуславя по-тридното транспортиране и доставка на готивото до ГНП-то и от там други проблеми свързани с липсата на мощност и еластичност на мотора. За модела с евро 3 именно това е причината за проблемите с по евтините автърмаркет горивни филтри при които колата прекъсва след малко по рязко намачкване. След фейса отново го има в определени аналогични условия. Имам 4 хонди(2 акорда-преди и след фейса,FRV и CRV) с този мотор и на четирите съм монтирал външни помпи за по 150 лв. бройката заедно със система за изравняване на налягането на излишното гориво от италиански комънрейли. Единият акорд дори е модифициран над 200 к.с. и проблеми с прекъсване и липса на гориво няма.
  2. Има достатъчно инфо за моделите на хонда с дизелов мотор до 2009,където любопитните могат да се убедят сами. И именно това е една от недомислиците.
  3. 30 MPa = 300 bar. Различните диагностики използват различни мерни единици. Хонда Акорд дизел няма подкачаща помпа!
  4. Въздух в горивната система или проблеми с резервоара(боклуци на изхода или лоша вентилация).Какво налягане държи на горивото на стартер и след като запали?
  5. Това последното с дунапрена е вече доста прекалено. Както и факта че колата не е толкова обезшумена че да не се чува и усеща мотора. Нека не се създават абсурдни стандарти за колата. Хонда е,но не е извънземна технология,както и не е свръх автомобил.Така или иначе педалът трябва да си е нормално твърд за да се усеща съвсем нормално контрола върху автомобила както и да бъде достатъчно адекватен на командите както в положителна посока,така и в отрицателна. Предвид механизма и окачването му няма как да е като дунапрен.
  6. А ти пипна ли си динамото дали грее след известна работа на мотора? Пробва ли колата с откачен пистов ремък?
  7. Явно колегата не е запознат със системата на зареждане на акумулатора при дизеловия Акорд 7 и затова се впуска в тази полемика.
  8. Шумът и вибрациите идват от голямото електромагнотно поле причинено от големият ток през диодният блок. При мен зписваше проблем със дроселната клапа. Явно шашка компа. Успоредно с това динамото започва да товари мотора и колата става мудна.Появи се точно както при колегата-след палене рано сутрин на ниска темп. Така или иначе всичко е въпрос на проверки. Както при мен клапата нямаше логика със шума и вибрациите,така и при него няма логика шума,вибрациите и датчика на входящият въздух.
  9. Карай си бензина или електричката и не цапай темата на колегата. Като не можеш да си полезен си мълчи. По темата... Моторът ти,а и симптомите които описваш приличат на проблем с динамото. Окъсил диоден блок. Лампата на таблото не свети за да те ориентира,но динамото е проблемно. Откачи пистовият ремък и пак тествай. Другият начин е палиш,караш 2-3 км. и се оптваш да пипнеш динамото. Внимавай! Много е горещо. Дори самият метален щит над него не се пипа от горещина.
  10. KrIv

    двигател 2,2 icdti

    Имам. Ако имаш интерес на лични съобщения ще ти дам инфо.
  11. Можеш да прехвърлиш целият ксенонов рефлектор и инвертора(запалката),но ще трябва да правиш отвор на фара за да влезе кабела от запалването към лампата. Лупата е една и съща за халоген и ксенон.
  12. Никъде не пише RHD или LHD. На гърба на фара(черната пластмаса) има отбелязана с бяла боя буква E (от KE) или буква G (от KG).Това е регионът за който е направена колата първоизточник на фара. Съответно KE е с десен волан, KG e с ляв волан. Надписът е само на оригиналните фарове. Ако фарът е на друг производител този надпис го няма.
  13. Нищо друго не е необходимо. Всичко нужно е към фаровете. НОВА ЦЕНА 500 ЛВ.
×