Jump to content

smirky

Фен
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Neutral

About smirky

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.2 i-CTDi (Facelift 2006)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1008 profile views
  1. Ако се стигне до смяна, моля те да споделиш някоя друга цена за да знаем
  2. Преди да сменяш, консултирай се със сервиз, който не пипа Хонда за пръв път. Може да се окаже, че има нужда от обслужване само. Последния път като имах проблем с амортисьор ми казаха, че смяна много рядко се прави, но всеки с неговите си случаи все пак.
  3. Тази възможност за дизела я има от точно 1 година. Бих се радвал както и всеки интересуващ се по темата каква е тази разлика "при дизелите". Абсолютно съгласем съм за второто, не работи както оригиналната конзола. Моето лично впечатление като разлика OEM vs Chinese Android е, че ауто опцията е по-слаба като алгоритъм, друго не виждам по-различно. Сумата не е малка, но не мисля, че 500 до 600 лв са и много, предвид, че телефоните са двойно по-скъпи и какво получаваш в замяна в колата си. Навярно, колата одъртява, съответно вече е много по-евтина и съответно други хора вече я купуват и тяхните разбирания са по-различни за инвестиция в колата. А фоновия шум има лек, но за съжаление не е лесен. Маха се оригиналния усилвател и се преокабеляват кабелите влизащи към него да ходят директно към колоните. Мене не ме вълнува кой какво ще си сложи, честно казано Дразнят ме митове и легенди, които се подритват да плашат гаргите. Тук е форум, обсъждат се идеи или реални варианти. Кой какво ще прави с парите си си е лично негов проблем и няма място според мен тук. Аз като идвам във форумите очаквам да има идеи, а не "скъпи са тия работи".
  4. Точно на дясната част ти липсват нещата. Супер странно! При мен си ги има.
  5. А табелката под капака на двигателя, където пише VIN номера? Съответно ако те притеснява, заличи номера от снимката, но поне другото да видим.
  6. Андроид мултимедиите не са проектирани да работят с климатика на дизела. За щастие, нещата сработват с една елементарна спойка или сплайсване на кабел, като в следствие си заработва кажи-речи перфектно. Относно дървенията, до някъде съм съгласен. Да, определено има китайски чар в бутоните и софтуера, но това, което печелиш в замяна е просто несрванимо. Оригиналното радио не ти предлага нищо повече освен радио и музика с дискове. Ако това те устройва, не се занимавай и си търси пак оригинално. Ако все пак прецениш, че би искал да влезнеш в капризите на 2021-а, ще се изумиш колко много може да допринесе една андроидска мултимедия към твоят стар акорд - всякакви навигации, избор да искаш... - spotify, youtube, други плейъри - интеграция с предна/задна камера и сравнително прилична резолюция - гласови команди - разговори по телефона по блутут с контрол през волана - много други глезотийки Минусите за мен са няколко, но съм преценил, че мога да живея с тях: - бутоните са със слаба подсветка и през деня не си личи кое е натиснато и кое не. Някой по-добър с поялника може да го подобри това разбира се - Auto опцията на климатика е една идея по-смотана от фабричната, но пак се справя сравнително окей. Мисля, че няма разлика в дизел и бензин в този случай - няма ъпдейти на firmware-a или поне слабо вероятно да има, но пък не виждам и особена полза като самата фунционалност вече я има заложена - лек фонов шум при наличие на Premium звукова система, поради наличие на усилвател - живее се с него. Без Premium не знам как стоят нещата, но предполагам, че го няма, понеже е проектирана за без Преди 2 години (почти станаха) се рових всеки ден по форуми, супер ентусиазиран, само да видя дали има нещо ново по темата "дизел+андроид" и накрая като излезна, без дори да се замислям, купих мултимедия и вече започнах да планувам какви неща ще правя с нея Така че когато някой с лекота просто ми изхвърля приказки как "не работи" и това просто ме навежда на мисълта, че или не е узрял до идеята още или е доволен от оригиналното (няма лошо) или го мързи да провери и само трови останалите хора с мнението си.
  7. Навигацията на фейса има България, но не и префейса. Но дори при наличие на такава, тя пак е морално остаряла и не особено практична. Ако навигацията ти е от значителен фактор при избора, то китайска би ти свършила прекрасна работа независимо за фейс или префейс. Има отделна тема по въпроса с всички подробности ако те интересуват.
  8. Не исках да започвам някаква война относно как си гледаме колите Просто споделих лични впечатления какво съм виждал от една част от собтствениците на конкретния мотор. Иначе да, има много глезени коли с добри собственици дори при нас.
  9. Не, че се заяждам, но такъв тип коментар говори много за българския манталитет. Все едно се подразбира, че ако някой си вземе 2.4 от тук и вероятността да го е тормозил и какво ли не друго си е баш тъй. Тъжно, но до някъде съм съгласен.
  10. Сменял ли си тези пружини на рамената на чистачките? Аз се интересувам от подобрения в този аспект.
  11. Седма генерация акорд все още е в диапазона на 7 до 13к. Пълно е и с пренадути цени, съответно е хубаво да се допиташ до приятел при оглед Не казвам, че за 5000 няма да намериш акорд, но вариантите ще бъдат общо взето два - десен волан или много неща за оправяне, започвайки от съединител, маховик, хидравличен маркуч и разни други ИЗВЕСТНИ проблеми, които се появяват при доближаване на 15 годишен акорд. Напълно съм съгласен с @xatamoto. По-добре с да заложиш на сивик, ако бюджета твърдо е толкова. За дизел или бензин няма да препоръчвам, защото и двете ми харесват за конкретния модел Между другото, на мен това също ми е първа кола и въобще не съжалявам за избора си, освен, че не поддържах повече шофьорските си умения до преди да я купя и съответно ме беше яд като направя някоя глупост на такъв хубав автомобил, но това са бели кахъри. Вече 4 години се гордея с избора си и единствено ме е яд, че годинките ѝ се покачват.
  12. За съжаление няма какво да го предпазва. Даже наскоро обсъждахме с колеги варианти за преправяне с някаква неръждива мрежа, която хем да не пречи на дизайна и хем да пази радиатора. Насекомите сякаш не са толкова проблема, но камъчетата със 100+ км/ч. със сигурност кривят отворите.
  13. Принципно вратата при свален джам е доста мека в горната и част. При огъване е възможно да се получи разминаване, а отдолу като най-близка част до твърдата половина на вратата е по-слабо вероятно да се забележи проблема. Горе е очевиден. Изпъква ли леко в средата на черната лайсна спрямо задната врата?
  14. Ще станат, просто си харесай. При наличие на фабрична навигация определено не е само plug-and-play, но пак става. Ще ти се наложи да смениш панела на малкия дисплей горе с панел от акорд без такъв дисплей, тъй като той ще спре да функционира след смяна на навигацията с китайска. Буквално за без пари се намират днешно време. Ако не го направиш, ще остане половин сантиметър луфт (дупка) между панела и навигацията. Това е защото тя е проектирана за акорди без навигация. Втората пречка ще ти бъдат двете метални пластини, крепящи навигацията/DVD-то (не помня кое от двете). Те определено пречат на китайската да влезне адекватно и няма как без да ги разкараш. Окабеляването остава същото, буксите са пригодени, стига да не си с дизел - тогава само 1 кабел ще трябва да нагласиш за да заработи перката, охлаждаща компресора. Бонус: тъй като DVD-то няма да ти трябва вече, малкото "шкафче" може да го замениш с голямо, пак от друг акорд и ще стане перфектно
  15. Ако колата ти е наистина 2004, следователно е префейс. Диск за навигация от фейслифт няма да ти свърши работа, не си пасват. Префейс навигацията няма България на картата, само фейслифт я има и то с последни данни от 2017-та (брандирани като 2018-та). Ако целта ти е просто да има диск, за да избегнеш някакви грешки, това вече е друга тема. А относно андроидската навигация, не искам да те убеждавам, но предполагам си се запознала добре с вариантите, визията и потребността за да я отричаш или просто държиш да е оригиналната?
×
×
  • Create New...