Jump to content

atoma

Администратор
  • Мнения

    3014
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

969 Excellent

Относно atoma

  • Ранг
    Admin
  • Рожден ден 3.02.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hondabg.com

Profile Information

  • Кара
    ше B20 VTEC, сега Accord Tourer Type S 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна/Враца

Последни посетители

21175 профилни разглеждания
  1. Мен ми вади само някъв "Original replacement"
  2. video-1461351770.mp4 Е туй беше при мен @rollin 51631-SL0-003 - Тампони, номер 7 на снимката 51728-SB0-004 - Втулка, номер 16 на снимката
  3. При мен беше зловещо скърцане все едно нещо ще се разпада Най лесно се вижда като дигнеш капака.
  4. Това е разисквано и дори има решение, но ако си решил че ти се дават кинти, скачай Ето и темата:
  5. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Колегата @Nikito82 не е лошо да кажеш с какъв бюджет мислиш да разполагаш, щото така всеки ще ти каже моето е най-добро, също да кажеш дали си си харесал модел и т.н. Ето ти и моето мнение от друга тема, джантата е Rota Boost 17": Това е отпред със 7,5J
  6. Колега аз мисля че е трябвало да сложиш 28мм диск, както е и написал колегата @DYNACORD, аз само да се прибера в България ще правя същото но ще сложа 28мм диск.
  7. Контито съм много доволен, но цената им не ме задоволява иначе карам с 225/45/17
  8. Лека по лека иде ред на летните гуми, ще трябва да купя 2 броя за отпред (контито предните вече са на ограничител за три сезона) та се чудя на какво да заложа: NEXEN N FERA SU1 - TOYO PROXES T1 SPORT - VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA - NEXEN N FERA SU4 - Като цена са що годе близо, знам за нексените че са хубави но не знам кои бяха хубавите 1 или 4 или N8000. Ще се радвам да споделите впечатления. Търся читава гума която да не е много шумна и да държи на напрежение
  9. Последно като питах в Хонда за тези тампони ми казаха очакван внос след 3 месеца, дано са изкарали, мисля че бяха по 30-ина лв за бройка.
  10. Имах подобен проблем, не знам дали е същото но предполагам че е, та и при мен така, окачването чук, няма нищо разбито, скърца да си обере лайката проблема го намери @MIYAMOTO а именно, втулка на горните тампони на чашката на амортисьора. Смени ги и край, всичко заспа Та провери и ти, там се събира влага и втулката почва да корозира, и почва скапаното скърцане.
  11. Има има оферти, аз си намерих тук в БГ, иначе има едни се продават в ФБ за 100GBP с комплект накладки и евентуално може да се уреди и транспорт до БГ за никакви пари пс: за съжаление сега виждам че вече са продадени https://www.facebook.com/groups/UKHondaCarParts/permalink/2099846960032327/?sale_post_id=2099846960032327&hc_location=ufi пс2: може да се свържете и с този продавач: https://www.facebook.com/paultownsend.hondaparts.5 разполага със доста части за Хонда от 92-2000г.
  12. Аз смятам да заложа на Type R апаратите и да видя дали ще има разлика. Така и така сме зачекнали темата за ъпгрейт на спирачките, смятам че би било подходящо да споменем и спирачните маркучи, какви марки да се търсят и дали биха имали ефект върху спирането?
  13. Здравейте, @Чавдар К е прав, 8J отпред е много и стърчи доста (около 2 пръста) , затова отпред минах на 7.5J ET45 а отзад съм със 8J ET48 или 35 беше, не помня вече , гумите са 225/45/17 и всичко си седи на нивото на калника и изглежда добре, поне на мен ми харесва. Ето и няколко снимки. Ето и една сника на предната гума с джанта и как седи:
  14. Honda Accord Type S xenon проблем

    Баласта е под фара и няма как да се извади буксата от баласта, поне аз така го виждам. За да се случи това, се сваля бронята и фара .....
  15. Honda Accord Type S xenon проблем

    Колега, не бързай с баласт, провери си първо запалката, огледай фасунката дали е ок, при мен правеше същото и се оказа запалка, леко стопена пластмаса и съответно няма стабилен контакт, от това следва един път палене, един път не. Там минават едни мноооого волтове и не пипай с голи ръце. Ето и няколко снимки, погледни в средата дето са пластините, при мен там е разтопено. Опитай да пръснеш контактен спрей, да изчакаш малко и ако проблема ти изчезне, ще търсиш запалка
×