Jump to content

didomucy

Фен
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

About didomucy

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz2008;Accord VIII 2,4 type S,M 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

932 profile views
  1. Вече на 200 хиляди
  2. Почти на 200000,ако е реален километража
  3. Здравейте колеги карам 2.4 2012 type s от 2017г,масло сменям на 12000км,марка мотул за параметрите мисля, че е 5/30 но не съм сигурен, за сега не е отчетено загуба(горене на масло. Изминъл съм малко над 50 000 км до сега.
  4. Водят се префейс, погледни из форума където съм качвал снимки
  5. Здравейте, префейс моделите излизат от завода с бели мигачи, не са поръчвани като опция, моята е произведена 2011,с първа регистрация 2012,явно е някаква зайгравка на производителя, преди да пусне фейсовия модел. Поздрави
  6. Цена 150лв Пращам с куриер за Бургас и Сливен може лично предаване
  7. Здравейте съфорумници, някой от вас сменял ли е четки на стартер(бендикс)? Става въпрос за 2.4.L не мога да открия парт номер или производител? От известно време насам залепва и при повторно стартиране пали, и се налага да се подменят. Благодаря за вниманието. Поздрави
  8. Здравейте, с малко доработки успях с помощта на приятел да вмъкна този акомулатор
  9. Здравейте, на снимка съм качил и двете карета в коментара ми, купих и ляво и дясно вътрешно каре, майстора ми смени дясното и проблема люлеене то при ускоряване изчезна, остана ми лявото, ако искате мога да го изпратя, афтърмаркет е. Поздрави
  10. Здравейте, аз също бях с диагноза вътрешно каре, при постоянно подаване на гас, най-вече на 3-та между 40-60км/ч се усеща едно люлеене в предницата. За целта закупих ляво и дясно каре, защото без сваляне не може да се разбере кое от двете е заминало.Майстора започна от дясното,той също е хондаджия и се рови из нета много повече от мен,братушките споделят, че по-често е проблема в дясното вътрешно каре, но не изключено и в лявото. При мен се оказа дясното. Всичкото люлеене изчезна. Поздрави
  11. Здравейте колеги, кутията я имам от 10-на години, бях я купувал за Хонда Сивик, това може би обяснява размера.Гредите ги закупих от багажник.ком,алуминиеви с заключващ механизъм на Taurus. Гредите трябва да са за нашите коли,така наречените универсални не вършат работа, заради различната широчина на гредите над предна и задна врата към тавана.
  12. Здравейте колеги, да повдигна темата,ето вариант на греди с багажник
  13. Да се включа и аз,почти винаги зареждам до горе,което ще рече, че зареждам преди лампата да светне. Винаги се е получавало това така да се каже вакумиране,без значение на коя кола, марка(всички са били бензинови)
×
×
  • Create New...