Jump to content

didomucy

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно didomucy

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz2008;Accord VIII 2,4 type S,M 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

551 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, кутията я имам от 10-на години, бях я купувал за Хонда Сивик, това може би обяснява размера.Гредите ги закупих от багажник.ком,алуминиеви с заключващ механизъм на Taurus. Гредите трябва да са за нашите коли,така наречените универсални не вършат работа, заради различната широчина на гредите над предна и задна врата към тавана.
  2. Здравейте колеги, да повдигна темата,ето вариант на греди с багажник
  3. И при мен тайп С 2012 няма духалка отзад.
  4. Да се включа и аз,почти винаги зареждам до горе,което ще рече, че зареждам преди лампата да светне. Винаги се е получавало това така да се каже вакумиране,без значение на коя кола, марка(всички са били бензинови)
  5. Здрасти колега, едно мнение за бензин 2,4.Дали ще избереш ръчка или автомат зависи от теб и до някъде от екземпляра които оглеждаш.Ръчката е една идея по пъргава при потегляне,автомата си е винаги по-комфортен и една идея муден .Среден разход за ръчната под 10л бензин.За другите модели, не мога да дам мнение. Здрава и непретенциозна.Поздрави
  6. Здравейте колеги, малко да повдигна темата.Днес се сдобих с патерица от Хонда Акорд 16-ка.Карам Акорд type S VIII, изпробвана на задния апарат,пасна без проблем. В Бултрако Пловдив научих нещо(може би за някой няма да е ново)патерица се слага кара единствено на задните колела. Дали е защото не са задвижващи или.... поправете ме ако нещо не е правилно.Тоест дори и да сте спукали или пръснали предна гума е задължително да се сложи една от здравите редови джанта-гума,а патерицата отзад.Поздрави
  7. Здрасти колега, ако ще ти помогне моето мнение аз карам nexen (зимни).235/45/18 сложих ги тази зима,за сега се държат отлично в предвид размера. Предполагам,че и летните ще са на ниво.
  8. Здравейте, Обръщам се към Вас с един въпрос. Не успявам да се справя с нулирането на A, B и съответно редицата числа, които се появяват и за които обяснявате. Някъде нещо бъркам. Когато задържа бутона ми излизат само A и B. Не виждам никъде посочените от Вас индикации, звездички, числа и прочее. Едновременно с това, когато нулирах А, ми се нулира и индикатора А, който се показва на таблото без да съм влезнал в менюто. Същото е и "B". Бъркам ли някъде нещо? Благодаря Ви. Поздрави, Данчо Натисни и задръж шпилката-бутон за около 10сек. и тогава ще ти даде да нулираш.
  9. Здравейте колеги, търговеца е проверен,патерици за type S 8-ма генерация няма,тоест не съществува 17цолова. Информацията е от въпросния търговец.Дано съм бил полезен.
  10. Здравейте колеги, след поредната заигравка с блутут взе, че ми се получи -алелуя -юпи. Благодаря на всички отзовали се!
  11. Благодаря ти колега, не се отказвам, тия дни карам джазката,че пусна корени пред блока
  12. Не е от телефона, тестван е многократно
  13. Здрасти колега, благодаря за информирането, проблема е, че не стигат до откриването на HFT.И от там да продължа с 4 цифровия код.Как може да се разбере дали е проблема в блутут модула?
  14. Здравейте колеги, успях да променя езика на разбираем за мен английски. Сблъскахв се със следния проблем минавам фоун сет-ъп,преминавам пеар но телефона не открива блутут сигнала на автомобила, опитах и с друг телефон без успех. Моля за съдействие. Благодаря ви спорен ден!
  15. didomucy

    Type S бяла перла

    Значи първата регистрация 02.2012 е подвеждаща :))))П.П.Всеки според възможностите
×