Jump to content

Knoxville

Фен
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

86 Neutral

About Knoxville

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII K24A3 manual,Accord VI F18b2 manual
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1385 profile views
  1. Аз от ОМВ-то на изхода на Бургас до Петрола на Александър Малинов в София, 130-140 километра в час - 7,63/100. Около Стара Загора на "ремонта" карах със 100-110. Без спиране за почивки.
  2. Аз ги записвам в аудио формат.
  3. Друг ще ти каже. Аз тази екстра я нямам.
  4. Knoxville

    Buy Honda Civic Bulgaria

    1.Ако купуваш кола от автокъща, трябва да платиш екотакса, да сключиш застраховка (може за 3 месеца или 1 година, аз сключих за 3 месеца), преминаването на технически преглед в КАТ и издаването на табелите - на мен това нещо ми излезе 540 лева. 2.Ако колата има софийска регистрация и трябва само да я прехвърлиш на твое име, се заплаща услугата при нотариус, която не знам колко е + издаването на нови талони в КАТ, което беше около 20 лева. 3.Ако колата има регистрация от друга област, пак се минава технически преглед в КАТ и се заплащат новите табели. За зелена карта не се плаща нищо, нейната цена е включена в застраховката.
  5. И на мен онзи ден един стар диск се опита да ми заседне вътре. Аз имах подръка едно от тези швейцарските ножчета и с острието размърдах леко входа/изхода на устройството, за да надникна вътре, доколкото е възможно. Видях, че дискът се беше опрял в горната част на устройството и това му пречеше да излезе. Леко го побутнах надолу и се върна обратно, след това излезе без проблем. Лошо обяснение, но се надявам да ти помогна.
  6. Отказал съм се да водя дискусии на тази тема. Кола без подлакътник и круиз не гледам.
  7. Полуоските заминаха, остана кутията.
  8. Извинявам се, че си коментирам сам в темата, но съм пропуснал да спомена, че кутията е ръчна с 6 скорости.
  9. Здравейте, Подарявам си старите скоростна кутия и полуоски, които свалих от колата. Кутията е с проблем в диференциала (най-вероятно разбити лагери), съответно и полуоските са разбити. Не знам дали подлежат на рециклиране, тъй като не съм се интересувал. За инфо и снимки може да ми пишете на ЛС. Единственото ми условие е, ако някой ги иска, да дойде до Младост в София да си ги вземе, тъй като не ми се занимава с куриери. Ако до няколко седмици никой не ги поиска, отиват на боклука.
  10. Успех с възстановяването! Колата изглеждаше много добре на обявата, но не исках газ, иначе може би щях да я взема.
  11. Колега, извинявай за въпроса, това колата от Козлодуй ли е, която беше около 7500?
  12. Knoxville

    Отново с Акорд, 2.4 ръчка

    Повече от 1 месец нямаше почти никакво раздвижване, тъй като на 2 пъти я вкарвахме за смяна на скоростите, но така и не започвахме да я правим, тъй като имаше други проблеми в сервиза, но вече съм в играта. Изминах малко над 1500 километра дотук с колата, впечатленията са много положително, само окачването ми идва доста твърдо, тъй като съм любител на по-меката возия. Трябва да минавам много по-внимателно през всяка неравност и да пазя всички дупки, а със старата 6-ца бях свикнал просто да държа здраво волана Направих 3 замервания на разхода. В София веднъж даде 12,15/100, а вторият път - 10,13/100. Кракът ми не е много тежък, но определено е по-близо до тежък отколкото до лек, така че съм доволен и от разхода. От София до Рибарица с 5 човека даде 8,8/100, сега предстои да я замеря и по Тракия с постоянна скорост, а септември паля за Гърция. Надявам се, че добрите и приятни изживявания с колата тепърва започват
  13. Лагери на диференциала по-достоверно ли звучи? Тези неща ги говорихме доста отдавна, а и не се имам за много технически грамотен, затова имам 2-ма човека, на които се доверявам. Мисълта ми е, че може и аз да не пиша 100% коректни неща, но със сигурност имаше и проблем, свързан с диференциала. Старата кутия я метнах в багажника на другата кола, така че мога да направя снимки, ако представлява интерес.
  14. Knoxville

    F1

    Ако миналата година той не се беше огелпил, не казвам, че Хамилтън нямаше да вземе титлата, но щеше да има много повече интрига. Инцидентите са част от играта.
  15. Един месец по-късно, но вече имам отговор. Проблемът се реши със смяната на скоростна кутия и полуоски. Човекът, който ми прави колата, ми обясни, че ако ми смени само полуоските, тресенето ще се появи отново, тъй като диференциалът е бил много разбит, затова сменихме всичко.
×