![](https://forums.hondabg.com/uploads/set_resources_10/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
I_Yordanov
Фен-
Мнения
233 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
3
I_Yordanov last won the day on Април 13 2023
I_Yordanov had the most liked content!
Обществена Репутация
148 GoodОтносно I_Yordanov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 7 Tourer 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
Contact Methods
-
Skype
няма
-
За ламарините, никой нищо няма да каже.
-
Ключар ще свърши работата с ключа и чипа, но по-добре с диагностика, да се изтрият старите записи на имобилайзера и наново процедурата. Това заради сигурност де. Не се знае къде е изгубеният ключ и кой може да изчезне с колата.
-
Пролетно обслужване: Масла, филтри, накладки(задни), тампони на предната стабилизираща щанга и за мое учудване, и съжаление - шарнир преден десен (долен). От 21г. насам, този е 3ти. Първия Лемфьордер, после АПлюс, а сега сложих Ямато. Странен късмет вадя...
-
Що не пробваш с отваряне на компютъра първо? Може да е шупнало нещо там долу, а вече има химия за "закърпване" на такива работи.
-
Може... Последната, която сменях на моя Акорд, се наложи да я резна с флекса, после игра гайковерта на 400 Nm. Та и работата за смяната си е гадничка по някога. Но за това и споменах второ мнение, по възможност с колата в сервиз, че тука може много да ги приказваме, ама реално друго да излезе.
-
Мда, доста хора сме се сблъсквали с "мудни" сонди. Не стига, че ще гори много, ама и технически преглед няма да мине колата. Само че бих препоръчал да се потърси второ мнение в друг сервиз, щото посочената цена ми идва твърде висока. Бърза проверка тук, показва цени, много различни от тези на вашия майстор. А в тази тема, може да попитате за цени, да намерите телефон и там да ви помогнат с цени за ОЕМ или алтернативни части. Разбира се, това го казвам без да съм запознат с колата и/или други обстоятелства, които може да водят до такова ценообразуване. За това и препоръчвам второ мнение. Може да се намери някой, да се пробва с чистене, както беше споменато по-горе.
-
И моя се издъни преди месец, но чак днес му дойде реда. Миналата година сменях кондезатора и компресора и си знаех, че нещо ще се издъни, по-скоро рано, отколкото късно. Като отказа, първо проверих релета и предпазители и после реших да видя има ли газ в тая система. Оказа се, че фреона ми е някъде из атмосферата. Опръстена откъм кондезатора беше странно, намачкан(сдъвкан) някакси от едната страна. Смених го заедно с двата на компресора(и там беше малко омазнено) и всичко си работи вече. Гадното е, че трябва да се откачи бронята.
-
Здравей, в такава, с навигация, не съм сядал, но има писано по темите назад из раздела...
-
Най-вероятно ще се оправи след смяна на ELD-то. Малко вероятно, но не невъзможно - някой кабел към самия ELD да прави проблем(примерно да губи маса). Също малко вероятно, но не невъзможно - ECU-то. Един клип от Сивик, но нещата са подобни и при CRV-то:
-
Wefa - накратко, а иначе: https://forums.hondabg.com/search/?q=wefa&quick=1&type=forums_topic&nodes=125 Може и Yatour, ама не съм го ползвал в тази кола. За говорителите - по-добре си вземи оригинални от някоя морга. Особено, ако си с премиум аудио(пише го на плеъра). Ще си направиш по-добра услуга, ако сложиш изолация, поне на вратите.
-
Нищо не се пипа, освен сондата. Моята си я смених сам, но се наложи да я срежа с флекса, за да я развия с ударен гайковерт (много кофти се спичат). Има и специални вложки, за да не играе флекса. Ако нямаш гайковерт под ръка, по-добре в сервиз.
-
Честита Нова Година! Здраве и много усмивки желая на всички, от сърце!
-
Това хвалба ли е или оплакване, щот въпрос не видях?! бай дъ уей - За много години!