Jump to content

I_Yordanov

Фен
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

I_Yordanov last won the day on April 13

I_Yordanov had the most liked content!

Community Reputation

134 Good

About I_Yordanov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Tourer 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Contact Methods

  • Skype
    няма

Recent Profile Visitors

1434 profile views
  1. Лайсна или облицовка - зависи от мястото, където ще търсиш
  2. Вратата може и без записана грешка да не работи. В HDS-а има данни на живо, за работата на почти всички датчици. В интерес на истината, не съм си играл с вратата на багажника в HDS и не мога да твърдя нищо за там, но с другите врати се заигравах лятото, и бързо си открих проблема.
  3. По-горе, Г.Писаров е посочил възможните причини. За начало е добре да се започне направо от точка 1. Два пъти свързвах прекъснат кабел в снопа по лявата панта. Бързо се стига до там, след като се махнат трите бели кори, от горната част на капака. След това ще се ориентирате бързо. Разбира се, може и цялата врата да оголите и с уреда, да се замери навсякъде тока, а и съпротивлението на сензорите за натиск (гумените уплътнения на капака са датчици) . В темите из раздела има и снимков материал. Успех!
  4. Press the Information button until it displays the “oil life percentage” Press and hold the SEL/RESET button to enter the oil life reset mode Select RESET and then press the SEL/RESET and hold button until you see 100% Oil Life displayed Хич не ми се превежда https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjJpsr498iCAxXPSfEDHd4JCiMQtwJ6BAghEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D6OwB9sneB24&usg=AOvVaw373WqjI_RKrVB3FbFQlsyu&opi=89978449
  5. Писах, че може да се провери с тея "уреди", а средства за чистене забравих. Благодаря!
  6. Търси друга причина. Тоя клапан, на нашите 7ци се сваля и чисти леко и лесно. Проверява се с една тънка отверка, тел или клечка дори, ако човек не иска да си цапа устата. За да се задръсти, хондата трябва да е карана и поддържана безхаберно бая време.
  7. В Събота се наложи малък ремонт на тръбата за хидравлично масло (обратното). Скъсал се един от захватите и се протъркала. Някой ден ще огъна медна тръба, да сменя цялата, но за сега няма течове и ще кара така.
  8. При самото сваляне на фара, всички настройки се разместват и то много. Ксеноните имат едни "парчета" вътре, които регулират снопа светлина. При ляв/десен волан те са обърнати. Ако намеря снимки из архива ще ги кача. Като светнеш срещу стена трябва да виждаш нещо такова (грубо и нескопосано, ама т'ва е ) Ето и едно клипче за инфо: реглаж на фарове
  9. HDS-а показа 1.06 дългосрочна корекция на Бензин след Търново - Царева Ливада - Търново (70км грубо). Ще го погледна пак другата седмица, при газаджията, че така или иначе разбутахме настройките на газта заради харченето, преди да разбера за сондата. И двамата бързахме и ми направи корекции без да гледаме много, много данни. След бърз поглед, графиката на сондата ми хареса, но не мога да цитирам волтажа в момента. Като я закача другата седмица, ще гледам по-обстойно и може снимки да добавя. На първо четене - много е добре (на бензин).
  10. Не, не е нормално. Зацапано стъкло пред датчика или повреден датчик, може да са причини. Моя се оказа леко разкачен под капачката и правеше такива "магарии" от време на време.
  11. Смених си първата ламбда. Нямаше "грешка", но напоследък се мръщеше и вдигна разхода. На ГТП-то, стойностите бяха на ръба за по-ниската еко категория и реших да я прегледам с диагностиката. Наложи се флекса да играе и резбата да пооправя, но вече съм съм с нова Denso сонда за 160лв.(с отстъпката).
  12. Акумулатора как е? Въобще, тока при запалена кола какъв е?
  13. Принципно, грешката значи, че няма връзка м/у VSA и ECU. След като не се трие, виж да не е заминал предпазителя в двигателния отсег. Другото е загуба на маса. Ако не са тези, вече е свързано с ел. схеми и мерене...
  14. След чистене на грешката, последната излиза ли пак?
×
×
  • Create New...