Jump to content

I_Yordanov

Фен
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

I_Yordanov last won the day on July 11

I_Yordanov had the most liked content!

Community Reputation

38 Neutral

About I_Yordanov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Tourer 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Contact Methods

  • Skype
    няма

Recent Profile Visitors

545 profile views
  1. Отдавна не карам дизел и не се и интересувам, но като чуя за него и веднага се сещам за ДПФ и ЕГР. Проверявани ли са? Съвета ми е - монтирайте "безпроблемния" селеноид и закачете колата пак на диагностика. Ако сте сигурни, че "нещото" е О.К. то би следвало, диагностиката да покаже друга грешка. От там на татък ще се действа според новата информация.
  2. А датчиците за отворено/затворено положение проверихте ли? Писах в другата тема, ама не разбрах дали е правено нещо по въпроса . Свързани са паралелно и действат само при автоматично отваряне/затваряне на вратата.
  3. Аз също съм с Waze. Не съм имал случай с ремонт, задръстване или някакво друго забавяне на пътя, което да не е отбелязано, със съответните алтернативи. Приложението е на Гугъл и се възползва от цялата налична за тях информация. Плюс един куп други полезни екстри - скоростни капани, интеграция с видео и музикални приложения.... Препоръчвам го!
  4. За вратата - ако нямаш опит с електроника или пък не ти се действа грубо, не се занимавай, а я закарай при електричар. Сензорите за отворено/затворено положение са паралелно свързани, което значи, че може да е всеки от тях. Разкачат се, мери се съпротивлението и се открива гадината, но това е пипкавата работа. Махането на корите е откровено груба работа и е нужна доза безскрупулност:) А махането е препоръчително при положение, че ще се прави нещо там, то нека тогава се прегледат всички сензори и да се почистят. Хубаво е да се прегледат също кабелите в пантата, защото там често се прекъсват някои от тях, или пък се пречупват, а тогава е най-гадно. Успех!
  5. Нямам оплаквания от Осрам. Не съм ползвал конкретния модел, но един комплект Nightbraker (халоген) преобрази представите ми за фарове, на старата ми Ксантия. Т.е. бих си сложил пак:) Нещо друго ме човърка обаче. Сигурно ли е, че е изгоряла крушката, а не баласта?
  6. Е това не е сериозно вече. При най-малкия проблем, почваме да тръшкаме врати и да се отричаме от всичко, що не ни изнася. Какво ще постигнем, като "екзитнем"? На кой, как, с какво и защо ще му стане по-густо? Наскоро ceco_accord пусна един "виц", който онагледява ситуацията и ние, като нация от потребители, няма начин да минем тънко.
  7. Нищо не си изключил. И при мен така, изневиделица стана. Разпилях цялата врата, напръсках всички ключета с контакт спрей и им поразбутах клемите отвън. Така и така бях отворил там, та реших да ревизирам всичко. Някои могат да се подменят, но има едни дето ..... може да ме баннат, ако напиша каквото мисля. Имах и кабели закъсани при лявата панта,този за плафоните - изцяло. Все пак имаш малка надежда - втория път, като ми го направи тоя номер, разкачих акумулатора и отидох да пия кафе. После си заработи.
  8. @Terje Само външния смених. Цената беше о.к. на фона, на общата цена на маслото и въобще не се двоумих. При мен се намира отгоре на кутията, под въздушния филтър. Вътрешния не намерих за нужно, тъй като старото масло беше бистро, автомата работи много добре и няма нужда да си създавам такива главоболия. Извинявам се за предния пост, на колегата колата може и да няма външен филтър. За вътрешен не искам да се ангажирам, по ред причини. Най-малкото, не съм виждал колата.
  9. Помъчих се да намеря довод, да не се извършва процедурата с филтъра. Даже известно време спорих с една чаша вино..... кауза пердута 😵
  10. "оригинални части и гаранция" Правилно го тълкуваш. По принцип, официален сервиз се полага само на нови автомобили(до 3 години), но явно в тази компания, срещу солидно доплащане вече е възможно и за по-стари. В доверен сервиз(неофициален за марката) също имаш гаранция, но там застрахователя плаща за алтернативни части. Само дето за този автомобил, не знам откъде ще намерят алтернативи. За това практиката е да редуцират цената и съответно клиента си доплаща разликата, примерно. Малко набързо го нахвърлях, но ми се спи🙂 А и това се отнася за една друга компания, та препоръчвам да си четете условията по застраховките - бавно и внимателно!
  11. И аз имах подобен проблем. Почна да свети VSA + други грешки разни. Тогава нямах HDS-a и закачахме един ЕЛМ - един път едно, друг път друго. Накрая се оказа, че ми е заминал регулатора на напрежение. Измери токовете от генератора, за да изключиш подобен проблем. Успех!
  12. Честито! Безаварийни удоволствия ти желая! Проект?
  13. Най-много да опаткаш нещо в тази платка: Нема страшно, това е радиото. В най - лошия случай, ще останеш без радио(климатик евентуално) за не известно време. Евала за труда и упоритостта!🍻
  14. @ceco_accord @Mosholov Мани тия бушони, няма да е от тях. Проблема е, че диагностицирането на такъв проблем по нета е малко крива работа. Трите неща за които се сещам са: студени спойки, резистора който споменах (R797) или изгорели лампички за подсветката. На лампичките не бих заложил, защото са 3 а и казваш, че понякога свети "всичко". Студени спойки - малко вероятно по ред причини( но никога не бих го отхвърлил напълно). Най - вероятната причина, е онзи гаден резистор. Гаден, щот е на м...... си. Може да изгледаш този клип и да решиш, дали ти се занимава. VSA, реглаж фарове и др. са други вериги и трябва да смениш лампичките в тях поотделно. Успех!
  15. @Mosholov А дисплея работи ли? Щото по принцип, пука един резистор вътре на "мадърборда" (баси и думата намерих😁), на радиото и всичкото що свети - гАсне. Ама не е лошо да видиш и бушоните де, щото се случва да понагарят понякога. Ако е от тях ще минеш с една бира за здраве на ceco_accord.
×
×
  • Create New...