Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    1329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mkilla last won the day on March 16

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

229 Excellent

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    FN2 R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

11302 profile views
  1. От самото начало ходя там и съм чакал 1 месец за да приемат колата.Това е едно от малкото места в които съм сигурен, че колата ще излезе сервизирана и прегледана.Силно се надявам да продължават в същият дух и да не пада качеството на работа във времето.
  2. Mkilla

    т. н. Втори картер

    Здравей колега, ако нямаш проблеми с разход на маслото не мисля, че е нужно да правиш каквото и да е било друго, освен редовна смяна.Винаги ще остава малко от старото масло но сменяйки го когато трябва няма да имаш проблеми.
  3. Колега, не знам какво значи да се използват правилно, честно.Или спираш или не спираш, няма среден вариант или т.е има при Хонда.Спира плавно с повече натиск на спирачката.Единствено Type R-a ми спира нормално за разлика от другите хонди които съм имал и карал.Не може да кажем на една 6-та ген Сивик с нови барабани, дискове, накладки и спирачна течност да спира по същият лош начин.В същото време кола от тези години на различна марка да спира в пъти по-добре ( не само като усещане ).Аз понятие може да си нямам като майстор но правя разлика как спира една кола като шофьор.
  4. И да се сменя спирачна течност, не се ли рециклират апаратите ( които са на 15 години ), няма как да стане и пак не е сигурно, че ще са ок.Имам чувството, че спирачките на Хонда, сравнено с немски и италиански конкуренти са доста калпави.На други марки като заковеш спирачката и ще излети човек през предното стъкло а тук нещата са други.
  5. Mkilla

    Градушка Каско

    Предполагам си по експертна оценка.Отиваш, гледат и оценяват, чакаш си после парите и я правиш при майстор който си избереш.
  6. Mkilla

    Градушка Каско

    Нямам идея какво включва това каско което си направил но при пълно каско не се вади документ.Къде е била тази градушка в София, че чак таван и капак...?
  7. Honda Accord 6-та ген 2.0 147кс на приятел, миналият месец на репатрак - счупена демпферна шайба. Има ги и по репатраците. Иначе дали са еднодневки повечето нови коли не знам но личен пример имам с другата кола италианска марка от нова - за 120 000 по ходовата част ( даде се такъв пример ) - 2 биалетки? После на италианките им била слаба ходовата част, дали? Няма лоша кола, има лош собственик.
  8. Абсолютно съм съгласен с километрите за тук и при теб в Германия.Само, че сигурно ти си един от малкото които карат толкова малко на база годишен пробег точно в Германия. Иначе това със замяната на части не е точно така Кои части се заменят с нови през 2-рата година?
  9. DTEC, може би говориш за Германия. Аз говоря за България, защото на 1-во място километрите които се изминават тук от 1 шофьор с личната си кола за 10-12 години, не са повече от 150 000км - средно между 10 000 и 15 000 на година. Заводските дефекти се показват доста бързо, повярвай а и се отстраняват по гаранция. Единствено с по-къса гаранция са съединител и амортисьори, което е разбираемо. Не се притесняваш дали ще има дефект, не се притесняваш дали ще се счупи нещо а просто караш. Та новата кола си е нова и както и да го гледаш и да го въртиш, от това по-добро няма. Тук вече е въпросът с доходите които съпоставени с цената на нов автомобил не са ок но темата е за новите коли, нали така?
  10. Не видях никъде някой да е написал, че нова кола се купува и да се кара не малко време от 1 собственик - 12, 15 или 20 години.Тогава сметките за ремонти, застраховки и всичко останало стават различни.
  11. Точно макферсъна е доста здрав и не е чуплив.Европейската версия на Сивика като окачване вози дървено но е адски здраво.Една греда в задната част и 2 носача с 2 биалетки отпред.Не е комфортно в никакъв случай но няма да сменяш често окачване.
  12. Останаха: 1.ОЕМ нов външен накрайник за Prelude 5 - 100лв. 2.ОЕМ нови задни тампони за стабилизираща щанга Prelude 4/5 - 35.00лв. Използвани части: 1.Кабели от Prelude 5 F20A4 - 30.00лв. 20.00лв. 2.Стартер, алтернатор и всмукател от Prelude 5 F20A4 заедно с дросел, IACV,PCV - цена за всичко 130лв. 3.Спирачна помпа Prelude 5 F20A4 - 20.00лв.
  13. Не е много лека джантата но изглежда добре
  14. Колега Takumi Fujiwara, аз нищо не казвам и не мисля а просто гледам какво са написали японците за техните си двигатели. Това беше във връзка, че за К20А се препоръчва само 5/30 а вече на съответният пазар какво има е съвсем друга тема.
×