Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    2093
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Mkilla last won the day on January 1

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

680 Excellent

2 Followers

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    Civic Type R / Civic Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

14794 profile views
  1. Не съм сигурен но 9.8 не е ли нисък волтаж?
  2. Ама при градушка го тествах, като спартански щит е Само където след това като се намокри и тежи като преден капак на 124-ка.
  3. Като падне към -15, вади ли родопското одеало да я завие?
  4. Те тези теми за спирачките са много, всеки има право но като цяло проблемът накрая е само един а именно - спирачните апарати. Шофьорският стаж е хубаво нещо да го има човек обаче експлоатацията, поддръжката, монтажа и марката на частите са също толкова важни. При запекли апарати, дори дискове като TAROX да се сложат и те ще се изкриват. За всичките 70-80 хил.км. с TRW дисковете, колко пъти са профилактирани апаратите? Въобще сменяни ли са цилиндри, гумички? Редовно ли са смазвани водачите? Колата е на над 20 години, дали е правено това някога въобще? От тук идва проблема, че евтини марки 1 път карат много а скъпи марки не изкарват и 2000км. Относно разработването на дисковете/накладки също е малко спорно но това е друга тема. Според мен проблемът тук е в апаратите а не качеството на дисковете.
  5. Шенкел от дупка е много трудно да кривне. Това е много здраво желязо, не е като някой носач или биалетка.
  6. Като начало ти трябва човек който разбира от тези стендове. Общо взето вече всеки гараж има стенд за реглаж но човекът който прави реглажа е по-важен от самата машина. Едно време ( даже до-скоро ) имаше хора които ги правеха с въженца тези реглажи и беше идеално всичко, няма 3D, 5D и тн.. Върви някъде, където им се занимава и да ти прегледат по-обстойно колата. Така можеш да сменяш части постоянно. За да сменяш шенкел, колата е имала удар. Ти сигурен ли си, че проблема е в ходовата част а не роговете да кажем? Как износва гумите? От кога е така? Не си дал много пълно инфо
  7. Твоят майстор не знам защо така е отговорил. Моят го правих в Сервизи „ФРАНСИЗКУП“ които правят само стартери и алтернатори. Смениха четки и диоден блок. Не съм имал проблем от близо 1 година от както го направиха, дадоха 6 месеца гаранция. Направиха колата за 2 дни, че нямах време да им го сваля и занеса та им зарязах автомобила направо. Там ходих аз но има още сумати сервизи които можеш да ползваш.
  8. Колега, рециклирай твоят. Стават като "нови" и няма да имаш проблеми дълго време после :)
  9. @cucy, казвам ти къде е проблема с чистачките да спират където си искат пък ти го търси и на други места Ако намериш решение чрез ел. нещата, може да споделиш. Ето единият сервизен бюлетин където пише направо да се смени моторчето. При другият беше описано какво да се направи за да се пробва да се оправи, не мога да го намеря в момента. P.S Ето го другият :
  10. При този разход, маслото е най-малкият проблем. Основен ремонт на мотора или смяна с друг. Колкото и да е "гадно" това масло, този разход е огромен. Всъщност съм карал с такова, не е чак толкова зле.
  11. @cucy, не знам дали не бях писал и аз по темите преди няколко години още но отново никой не обърна внимание. Имат проблем тия Сивици както и US моделите с моторчетата за чистачките. При мен е същата работа и се оправя от време на време и някой път пак бъгват. Имаше сервизен бюлетин за проблема. Не си спомням заради повече грес или заради по-малко беше проблема само. Пишеше, че ако не се оправи след манипулацията ( отваряне и махане на грес/смазване с грес ), трябва нова. При нас в 8-ма UK са 2 вида машинките. Такива със сензор за дъжд и такива за без. Цената на нова е около 500лв което е смешно. Genuine Civic Front Wiper Motor Fits 2006-2011 - Part Number: 76505SNAU02 - 200 паунда This is not suitable for vehicles with rain sensors Fits Civic 3 Door 2007-2011 Civic Door 2006-2011 Civic Hybrid-2006-2011 Genuine Honda Civic Front Wiper Motor (Rain Sensor) 2006-2011 - Part Number: 76505SMGE12 - 300 паунда Не съм си играл и това да проверявам и да оправям. В един момент просто ми писна, защото проблемите в тия коли са дребни но много. Просто казвам "майната му" и карам докато не се прецака напълно и тогава да го сменя. Мога да изброя 1 куп бъгави неща вече но гледам, че няма голям интерес вече в тия форуми и затова не виждам смисъл
  12. @ceco_accord, Теситата нещо не ги харесват хората и май има защо. В офиса в който работех, 3 пъти по гаранция едно Теси все си играехме да го сменяме. Най-добре е неръждавейка и както казват хората "вечен". То вечни неща няма ама е го, имаме един 80 литров неръждаем за бекъп от 20 години някъде, не е протекъл и е в цветущо здраве. Не се ползва от 6-7 години обаче, че имаме и 300 литров на Сън систем. Като цяло емайлираните повече от 10-12 години май няма такива които да карат а някои марки и доста по-малко. Всичко зависи от това колко пари ти се дават.
  13. Колеги...като част от вас съм фен на марката и форума от над 10 години. Последните няколко години обаче забелязвам доста голяма промяна в отрицателен аспект. Не се пише в темите ако се знае решението на проблема, не се коментира с въпроси относно даден проблем и тн.. Не, че е голям проблем за мен лично, аз чета главно чужди форуми поради тази причина но някак си, не е много ок за самите нас. Преди години имаше Хонда Прелюд форум, беше малко общество но с доста качествени колеги, темите се коментираха когато се пускаха, разискваха се а сега..? Да кажем пуснах съвсем скоро тема за проблем който е масов при 8-ма генерация Сивик. Писах..писах и накрая като гледам, интерес няма. Чудя се вече въобще дали да ъпдейтвам като цяло инфото, човек губи интерес с като вижда, че няма такъв като цяло. Та живи и здрави да сме но нещата не са такива каквито бяха
×
×
  • Create New...