Jump to content

Mkilla

Фен
  • Мнения

    1290
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

212 Excellent

Относно Mkilla

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 25.02.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    FN2 R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

11091 профилни разглеждания
  1. Колега, хвърли 1 поглед в темите за маслата.Има страшно много инфо, таблици, коментари и тн...
  2. Колега, 5w40 със сигурност не е точното масло за 1.4/1.8.
  3. Ъп с нови цени. 1.ОЕМ нови 4 тампона за предни долни носачи + 4-те ОЕМ болта - 180.00лв. 160.00лв. 2.OEM нов вътрешен накрайник за Prelude 5 - 110.00лв 100лв. 3.ОЕМ нов външен накрайник за Prelude 5 - 120.00лв 100лв. 4.ОЕМ нови задни тампони за стабилизираща щанга Prelude 4/5 - 40.00лв 35.00лв. 5.ОЕМ нови гранитурки за обслужване на дросел, EACV, PCV - 40.00лв. Използвани части: 1.Кабели от Prelude 5 F20A4 - 30.00лв. 20.00лв. 2.Стартер, алтернатор и всмукател от Prelude 5 F20A4 заедно с дросел, IACV,PCV - цена за всичко 130лв. 3.Спирачна помпа Prelude 5 F20A4 - 20.00лв.
  4. Mkilla

    Съединител

    Вътре са старите части.Не съм сигурен само, дали лагерът е на Exedy/Nachi за първоначално вграждане.
  5. Mkilla

    Съединител

    Не съм съгласен с колегата над мен.Комплектите не включват маховик , ако не си поръчаш допълнително.Комплекта дали за USA или Европа ( стандартен такъв ) са само от 3 части - лагер, притискател и феродов диск, това е.Пълният комплект е опция, която ако човек иска, може да поръча. Давам пример: за K20Z3, който е за USA на Exedy е KHC10 - 3 части. за K20Z4, който е за Европа на Exedy е HCK2057 - 3 части. Стандартите са еднакви, комплектите също, качеството предполагам и то.Аз съм с HCK2057, замених ОЕМ-ският с такъв ( който също е Daikin ).Маховикът който идва в така наречените "комплекти", най-вероятно е по-лек и е опция да го избереш.
  6. На 30 размер е нисичко, вземи оригиналният размер на 45 при 18-ските.Няма да имаш проблеми със закачане но трябва да внимаваш повече с дупките.Ако искаш по-комфортно возене до колкото е възможно да е комфортно при този модел Сивик, мини на по-малък размер джанта.
  7. Здравей и успех с търсенето 1.Всяка верига се сменя, няма вечни.Всичко зависи от пробега на конкретната кола, с какво масло е карана и тн...Дали ще я смениш като я купиш или след години е късмет.При някои автомобили от други марки има посочен интервал за смяна на верига, при други не. 2.Кодът е такъв. 3.Жуженето може да е от ролка, дори ремък може да ти се струва, че жужи.Има сервизи за тази цел и не е лошо ако имаш някакви съмнения а си харесал колата, да и хвърлиш 1 поглед преди да я купиш. 4.Не би трябвало. 5.Каквото обслужване се прави на всеки един друг автомобил от друга марка.Ако я купуваш от човек, тогава може би може да си спестиш част от обслужването. 6.Сменя се по предписание, има го в книжката на колата на колко км/години се прави. 7.Другото е късмет, успех отново.
  8. Здравей ,Колега знел си от кеде и колко пари мога да си намеря калобрани за сивика 2007 г хечбек

  9. Последният акумулатор беше 55Ah, каран 6 години главно на къси разстояния.Никога не е зареждан, разреждан или дозареждан.Проблеми при + 35 и - 15 градуса не е имал.Просто спря в един момент и до там.Мен лично не ме интересува като купувам нов акумулатор колко е зареден.Има гаранция 2 или 3 години и ако излязат грижи с него бих го върнал но до този момент не съм имал случай на такъв, който не си е изкарвал гаранцията.Това да го меря като е нов не виждам никакъв смисъл.Друг е въпросът, ако автомобилът не се кара по-дълго време но при ежедневно ползване не вярвам читав акумулатор да даде ядове.
  10. Да те радва само колега.Патерица виж от Акорд 7ма.
  11. Фабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това.
  12. С 18 и 17 вози еднакво твърдо, може би 17 е една идея по-добре.
  13. Може да се ограничи в определени дни или зони ако е под стандарта за вредните емисии или иначе казано под Евро 6.Ако човек си купи нов дизел към този момент не съм сигурен дали важи каквато и да е била забрана.Виж за по-старите дизели сигурно ги има.
  14. Бензин определено.Шансът бензиновата или дизеловата кола която пристигне при теб да е на повече км пробег, не е никак малък, а някои неща при дизела са доста по-скъпи от бензиновата версия ( дюзи, съединител с маховик и тн..) като особено второто, шансът да го смениш още в началото на покупката е голям.Колегите са ти казали, че може да се газифицира и цена/разход на гориво ще ти е доста приличен.Ако правиш малко километри на година даже няма и да имаш нужда от газова уредба.Ако не си карал този модел на Хонда се качи да го покараш за да добиеш впечатление от возията, която е сравнително твърда.Според мен се ориентирай към мотор 1.8.По-малкият 1.4 е идеален за града но извън него ще ти се иска още малко мощност. Иначе екологично ако гледаме не знам дали скоро ще бъдат вкарани чак такива рестриктивни мерки за спиране на дизеловите коли.
×