Jump to content

Mkilla

Фен
  • Мнения

    1283
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

212 Excellent

Относно Mkilla

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 25.02.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    FN2 R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

11009 профилни разглеждания
  1. Здравей ,Колега знел си от кеде и колко пари мога да си намеря калобрани за сивика 2007 г хечбек

  2. Последният акумулатор беше 55Ah, каран 6 години главно на къси разстояния.Никога не е зареждан, разреждан или дозареждан.Проблеми при + 35 и - 15 градуса не е имал.Просто спря в един момент и до там.Мен лично не ме интересува като купувам нов акумулатор колко е зареден.Има гаранция 2 или 3 години и ако излязат грижи с него бих го върнал но до този момент не съм имал случай на такъв, който не си е изкарвал гаранцията.Това да го меря като е нов не виждам никакъв смисъл.Друг е въпросът, ако автомобилът не се кара по-дълго време но при ежедневно ползване не вярвам читав акумулатор да даде ядове.
  3. Да те радва само колега.Патерица виж от Акорд 7ма.
  4. Фабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това.
  5. С 18 и 17 вози еднакво твърдо, може би 17 е една идея по-добре.
  6. Може да се ограничи в определени дни или зони ако е под стандарта за вредните емисии или иначе казано под Евро 6.Ако човек си купи нов дизел към този момент не съм сигурен дали важи каквато и да е била забрана.Виж за по-старите дизели сигурно ги има.
  7. Бензин определено.Шансът бензиновата или дизеловата кола която пристигне при теб да е на повече км пробег, не е никак малък, а някои неща при дизела са доста по-скъпи от бензиновата версия ( дюзи, съединител с маховик и тн..) като особено второто, шансът да го смениш още в началото на покупката е голям.Колегите са ти казали, че може да се газифицира и цена/разход на гориво ще ти е доста приличен.Ако правиш малко километри на година даже няма и да имаш нужда от газова уредба.Ако не си карал този модел на Хонда се качи да го покараш за да добиеш впечатление от возията, която е сравнително твърда.Според мен се ориентирай към мотор 1.8.По-малкият 1.4 е идеален за града но извън него ще ти се иска още малко мощност. Иначе екологично ако гледаме не знам дали скоро ще бъдат вкарани чак такива рестриктивни мерки за спиране на дизеловите коли.
  8. Когато го пусне, след като подпре с крак съединител или спирачка, той трябва вече да е сработил и тогава да спре.
  9. Колега, имаш няколко варианта според мен. 1.Има толкова автомобили на части, хващаш 1 ден и започваш да звъниш докато не откриеш.Няма начин да не намериш, колите на части са доста. 2.Имаш вариант да рециклираш твоите.Този вариант излиза според мен по-скъпо дори от 2-ра ръка полуоски но го имаш. 3.От общите поръчки от Англия ( или сам да си ги поръчаш ), не са евтини но са по-евтини от ОЕМ-ските и са нови.Ето тези са за Non Type R EP: http://www.tegiwaimports.com/select-car/honda/ep/drivetrain/insane-driveshafts-500hp-axles-honda-civic-ep-non-type-r-01-06.html
  10. В бюлетина мисля, се засягат модели до 2007 включително.Търси 2ра ръка след 07.Цената не я определят Бултрако, тя е такава навсякаде по света с малки разлики надолу или нагоре.То тези моторчета са скъпи за всички марки но тук цената е наистина висока..Търсил ли си заместител на друг производител? Има ли такива?
  11. Да, купува се панел за голям дисплей.Трябват и кабеляци за да ти работят командите от волана.Става добре когато го направиш.
  12. Подмяна с ново.Не е сигурно, че проблема ще се оправи със заменянето на това капаче.Може и да стане а може и да не.Лошото е, че новото моторче е скъпо.
  13. Погледни в раздела за сервизите.Има отзиви за всички и си избери един
×