Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    1820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Mkilla last won the day on August 29 2020

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

442 Excellent

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    Honda FN2 R / FIAT Mjet
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12699 profile views
  1. Колегата ти е казал да попиташ fenabg. Има му контактите в раздел "сервизи". Не знам какво очакваш да ти кажат тук, цени има в интернет бол и сам можеш да си провериш. Ролки от 15-20лв та до 120-150лв за ОЕМ и тн за останалите части. Средното качество за теб е едно а за друг различно. Колата изглежда добре и ако целта е да се похвалиш, пусни една тема специално за нея в съответният раздел.
  2. @nedyalkov, както се казва, извадил си този път "късмет"... Принципно няма никакво значение книжката. Специално за тази ми беше интересно ако има то какво пише в нея. Тя не доказва абсолютно нищо но от Swiss обикновенно си ги водят. Моята също няма и е от Swiss, всъщност никога не съм имал такива книжки изключае на новата но там след 3-тата година спрях да я гледам и попълвам. Как така казаха, че километрите не са тези? Как са я проверили? Успех с майсторите и дано я оправят по-бързо, ще си забравил след месец после какво е било
  3. Този твой познат/приятел не я ли е огледал малко колата като я е купувал в Швейцария? Обикновенно от там колите рядко имат проблеми освен, ако не е нещо за 1000 франка и да трябват още 5 пъти по толкова най-малко за ремонти. Няма общо но ми стана интересно, сервизна книжка има, нали?
  4. Т.е не е обслужван и си сигурен, че са свещи но викаш да питаш Обслужи си колата, смени си консумативите ( свещите са консуматив ) и ако има проблем пиши отново
  5. @Pretorian, ако не търсиш нови може да ми пишеш : Да, цената е такава и в България над 300лв за нови.
  6. Всъщност не знам дали е така, явно @ceco_accord има вътрешно инфо @Rakeem Производители като NGK си държат на това което правят и аз лично не познавам нито 1 човек който да е измрънкал от свещи на тяхната марка Made in Japan ( защото има и France ). Всъщност аз и с френски NGK карах преди години и там не съм имал проблеми. Ако има информация, че се тестват едните по-малко/повече от другите то това е полезно. - Майсторе, да ода ли да купа четри свещи? - Иди ама от черквата, оти двигатело е умрел. За Хонда като цяло каретата са си проблем ако трябва да се търсят, дали нови заради цената или афтърмаркет заради качеството. Все пак поне аз съм имал и попадения На Прелюда 2012-2013 година някаде бях скъсал маншон на вътрешно каре зимата по разни чукари. Карето се обади и тогава още ходех в Юби Ко. Вдигнаха я, маншона срязан почти целият на 2 части, карето тотал. В тези години имаше доста фенове на тези Хонди както и такива които се занимават с части 2-ра ръка за същите но аз лично купих от София ново вътрешно каре, тайванско производство "уж" както и за всеки случай 2-ра ръка едно да го имам под ръка. И тогава имаше коментари "то няма да кара, къв е тоя ментак и тн..". Е нямам идея къде реално беше направено и от къде идва но все още се кара на колата, понеже я търкаля близък и имам наблюдения все още. Искаха ми само за сверка броят на шлиците тогава и цената беше смешна. Та не е гаранция, че като е афтърмаркет ще е зле. Даже в USA си има доста качествени заместители и човек може да види, примерно в Rockauto ( както и други такива магазини ) интерсни и качествени неща.
  7. @Митко Йотов, риск няма и с другите NGK на които не пише Хонда, просто не са 150лв по-скъпи. Еднакви свещи в различни кутийки, Хонда не прави свещи, не прави ремъци както и масла. Да, ОЕМ нещата си е благо да си ги купува човек но не при всички части е нужно, просто защото алтернативите не се различават като в този случай. Свещите които не са брандирани с Хонда също карат до 100 000км. Тези са ми текущите които бяха на прИмоция с цена малко под 100лв 4 бройки.
  8. То хубаво свещи ама 250лв, прекаляват. Не са някои подгревни супер специални. Има NGK за по 100-120лв комплект 4 бройки същите.
  9. Ако има читави алтернативни вериги и съпътстващите части около тях, лошо няма да се монтират. При Фиата смених оригиналната верига с афтърмаркет на 110 000км но тя е тънка като на велосипед и по книга и дават 90 000км. Беше разтегната на максимум и само това, че беше първата я беше спасило да не стане салата в моторЯ. Просто ОЕМ имам чувството, че си ги смятат да карат и малко "отгоре" . Имаше добри алтернативни комплекти на вериги като марки и цени и ползвах тях. При Хонда обаче не знам дали има читави, просто във времето на по-ключови места като съм взимал афтърмаркет части и все не са изкарвали много. Попитай за оферта Фена и/или Мотобокс. Казали са ти, че можеш още да караш така, защо не изчакаш 3 седмици?
  10. Type R воланът е продаден, честито на колегата.
  11. Потвърждавам написаното от @Rakeem Не съм сменил много коли но това определено е една от най-стабилните които съм карал. И при завои и при леки неравности по настилката с хубави летни гуми не съм имал абсолютно никакви "поддавания".
  12. @ceco_accord, с гредЪ, да. Явно затова беше брандирано така, защото и ние се чудихме какво му е БГ-то на Акорда Може би има и други хора които по това време са ходили там и са го виждали. Все пак беше преди 10-тина години, че и повече Звъннах и на моя френд, запомнил е, че е бил дори с 1/3 по-ниска цена от стандартният с ръчна кутия и най-малкият бензинов двигател.
  13. @ceco_accord, като на Сивик 8-ма генерация беше задното окачване. Цял мост, няма носачи най-общо казано. Съответно и цената беше малко по-ниска като нова Здраво но грубо та БГ едишън...
×
×
  • Create New...