Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    1566
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Mkilla last won the day on May 25

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

276 Excellent

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    FN2 R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12069 profile views
  1. От тези 2 обяви, бих взел 9-та ако са така изглеждащи. И 2-те са с един и същи мотор и не виждам смисъл да взимаш по-старата.
  2. То хубаво е почистено обаче ако приемеш няколко съвета Използвай следващият път силиконов спрей за гумените уплътнения и маркучи, за да светят както на клипчето, боядисай или върни старият цвят на ръждясалите болтчета и скоби както и боядисай топлинният щит, че и той е ръждясал. Ще ти отнеме още 2 часа но ефекта ще е "уау" Ето подобен ефект от това, което ти написах на една от старите хонди:
  3. Колега, 2020 година сме. Има фитнеси ако ти се тренира Купи 1 помпа с компресор и не се занимавай.
  4. Сега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia" 😲 ОЕМ е в случая, преди няколко години нямаше други. На снимката изглежда по-тъмна но на живо не е.
  5. Ползвани накладки АТЕ, на 1/2 живот са. От FN2/EP3/S2000. Ако някой има такива апарати на колата, ще му свършат работа. За София можем да се разберем и лично с някой да си ги вземе.
  6. Това със стъклата ми е адски странно. При мен по едно време, пасажерското като е свалено и тръгвам да го прибирам, качва се догорe и слиза само надолу. Не го е правила скоро обаче има нещо "тъмно" в това командване от шофьорската врата
  7. Има 15 годишни коли и на по 120 000км а и на по-малко, просто правят малък пробег. По темата с оборотите за ръчна кутия са съвсем нормални да са над 4000 особено при 2.4 мотора. Продават се по-дълги 5та/6-та скорост ако някой толкова иска толкова да е икономичен Ето при мен:
  8. Може да погледнеш за сервизи в раздела за това. Има такива които са препоръчани но се чака със записване. За реглаж аз лично за Хондата ходя в Бултрако. От самото регулиране съм бил винаги доволен. На други прехвалени места все са оплексвали нещо. На Прелюда примерно така бяха направили на едно място реглажа, че се връщах 2 пъти и пак не успяха да го докарат така, както в Бултрако. Прекалено затегнат волан и биене в дясно при абсолютно здрава предница и без такива проблеми преди реглажа ( бях сложил нови гуми, затова отидох на проверка ). Според мен мини на преглед ходова част в Бултрако, направи после там 1 реглаж ако се налага да правиш такъв и тогава виж как е колата.
  9. Искаш да кажеш, че не е мирисала на бензин от това, че няма катализатор Ако не ти трябва някакъв който да е под някакво налягане или маслоустойчив в магазините за части ( по-големите ) има маркучи на Gates а и не само на тях с различен диаметър. Вземи твоят и с него направо в магазина да ти резнат колкото ти трябва, ще ти излезе под 10лв да си подмениш малките маркучета Не ти препоръчвам 2-ра, 3-та или 5-та ръка поради простата причина, че последният Акорд 6-та генерация е 2001 година. Това са 19 годишни коли в най-добрият случай с вече изпечени и смачкани гумени части. Най-добрият вариант е нов/и от Хонда но зависи дали и колко си обичаш колата а и дали тя заслужава инвестицията.
  10. Може би излишен въпрос но преглеждал ли си как е височината на колата ляво/дясно? Счупена пружина, изпуснал амортисьор? Рейката проверявана ли е?
  11. Ето и задните: Предните спирачки са със система Nissin а задните система TRW. Предполагам всички модели Сивик 8 UK са така. За американската версия Сивик, при Акорд, Джаз, и CR-V нямам идея как е от тези години. За тези които са за Европа, предполагам само, че са същите. Интересно е, че предните са JURID но задните както се вижда са TEXTAR. Аз лично преди години съм ползвал предни TEXTAR и не бях доволен. Бяха много твърди и товареха много диска ( на предни спирачки ). Ще видим тези как ще са, нали са ОЕМ-ски и трябва да са добре. Ето го и Continental ремъка след около 3 години ползване. Напукването е външно но не ми се правеха експерименти колко още ще издържи. Замених го с ОЕМ по препоръка на майстора. P.S Да ме извинява fenabg, искАх да ходя при него да направя ревизия на спирачките но няма кога точно в този момент. Иначе му благодаря за съветите винаги когато му звънна!
  12. На мен пък много ми харесва FR-V. Не знам какво точно не му се кефите на външността? С едни готини дЖанти и по-ниско окачване си я бива Srednia, fenabg ти го е казал. Колкото и да гледаш, изборът не е огромен а ти търсиш хем евтино, хем супер запазено. Такива коли на пазара няма.
  13. Какви пари ще вземе за Сивика? Тя цената е комбинирана с тази на Акорда от снимката предполагам но все пак?
  14. Интересувам се, чел съм темата му там. Може ли повече инфо на лични
  15. Според мен са ти излишни халогените. По-добре инвестирай в ксенон ако нямаш. Ако искаш ми вярвай, халогените съм ги пускал за 3 години 2 пъти. Освен за визуален ефект, за друго тези халогени не вършат работа. На другата кола също имаме халогени. И там не се пускат въобще от много години. Чисто визуално обаче изглежда по-добре като това е единственият плюс, поне за мен. Не мисля, че е редно да кара така. Едно, че си е взел Сивик-а преди 3 дена а и по тази логика то може така да се кара без доста неща със светещи лампи. Може и маслото да се сменя доста по-рядко и куп други неща. Ако притегнат още нещата на ГТП-тата, няма да може да мине преглед най-малкото. Миналата година за моя изненада ГТП-то при мен беше през ОБД буксата а там излиза всичко като данни.
×
×
  • Create New...