Jump to content

Mkilla

Фен
  • Мнения

    1244
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

203 Excellent

Относно Mkilla

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 25.02.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Honda
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

10700 профилни разглеждания
  • JHM

  • JDM*

  1. Волана се върти трудно

    Всичко е до свикване.След прелюда за мен лично всичко завива по-добре
  2. Здравейте, след продажбата на старата Хонда, останаха ОЕМ нови части, които така и не монтирах.Имаше и сгрешени части от поръчките които така или иначе бях платил но не съм връщал.Парт номерата се виждат на снимките като всеки може да провери дали стават за него.Купувани са от общите поръчки от този форум през годините назад и 1-2 неща от Бултрако.Имам и няколко използвани неща, купувани отново от форума.Всички тези части не стават за жалост за другият автомобил и се налага да ги продам, няма как да ги монтирам и да искам.Качвам снимки с цени : 1.ОЕМ нови 4 тампона за предни долни носачи + 4-те ОЕМ болта - 180.00лв. 2.ОЕМ нови маншончета за горните шарнири - 3 броя.Ако не се лъжа са 2 задни и 1 преден - 35.00лв за 3-те. 3.OEM нов вътрешен накрайник за Prelude 5 - 110.00лв. - закупен от Бултрако 4.ОЕМ нов външен накрайник за Prelude 5 - 120.00лв 5.ОЕМ нови задни тампони за стабилизираща щанга Prelude 5 ( предполагам и за др. модели Хонда ) - 40.00лв 2-та 6.ОЕМ нови гумички за капака на клапаните за H22 4 броя - 30.00лв 7.ОЕМ нова фасунга за прелюд 4 - 15.00лв 8.Използвани и работещи кабели от Prelude 5 F20A4.Не са давали искри, колата не е прекъсвала с тях. - 30.00лв. Обявата важи за цялата страна, пращам с куриер за сметка на купувача.За връзка с мен: тел. 0893 009 150, тук на лично съобщение или e-mail - prelude3363@gmail.com.
  3. Лятото карам с 18, зимата 17.И в 2-та сезона съм доволен като с летните вози по-твърдо но е нормално.Като марки, летните са Dunlop а зимните Bridgestone.
  4. Лампичка с бутон зад волана

    Добавяна е допълнително т.е не е заводско.Трябва да попиташ човека от който си я купил.Сигурно някога е било вид защита срещу апаши
  5. Проблем с температура

    Не е нормално да ти пада стрелката на температурата.Стрелката при Хонда стои закована малко под средата и така си стои при - 20 или при + 40 градуса.Смени си термостата а дори да не е оригинален и тук има доста прилични марки.Този който е сменял 3 броя просто е попаднал на некоректни търговци със скапани части.
  6. Пиши ми на лично ако искаш да ти дам по-пълно инфо
  7. Може да са сложили и 200% , по-евтино е от цената която искат в БТ. а и отделно дават гаранция най-вероятно.Винаги някаде в някоя точка на света ще има по-евтино но ние сме си такива , сакън да не се минем
  8. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    То и в пликче Хонда идва феродов диск VALEO Фирмата CTR както и 555 правят добри части като аз предпочитам направо CTR вместо Lemfiorder.Просто плащаш за марката а всъщност в кутийката е едно и също.За сведение на колегата който е разочарован от 555 , 2 долни шарнира 50 000км до момента.
  9. Начииииии да се спори братче.В първият пост момчето пита " Как да засиля F20?!".Този мотор се засилва чрез смяна с H22 в същото купе , после пали към Декра да си го регистрира и си кара.Всичко останало което можело да стане , не можело да бъда и тн... е в сферата на приказките защото няма нормален човек който да даде повече пари за нещо което може да се свърши по-лесно и по-качествено с по-малко кинти.Doggy не се замисля за някой неща.Покрай повечето кончета трябва да се мисли и за спиране.F20 e с малки спирачки , трябват му 2 апарата + нови дискове и накладки.Апаратите с ревизията която ще е препоръчителна да се направи + читави дискове и феродо няма да са също под 200 лева.Скоростната кутия от F20 ли ще я остави ? А 4WS защо да не ползва ? Влагането в такъв проект е меко казано излишно , защото в крайна сметка ако теглиш черта покупката на Прелюд с H22/H23 мотор излиза доста по-евтина от това да си правиш твоята си кола , проста математика.Ако все пак тръгнеш да правиш франкенщайн то по-добрият избор е смяната на цял мотор.Всеки един вложен лев в двигател на прелюд Ф20А4 е грешен поне за мен.Карам такъв , доволен съм от него но ако трябва да го засилвам ще го "засиля" в двора или направо колата в сайтовете за продажба на коли и ще си взема готов направен H22.Нямам линка към момента но мисля , че някакъв англичанин беше извадил 155 коня от Ф20 5-та генерация и това беше максимума което не е малко за стоков мотор.Колектори от Х23 , по-голяма генерация и тн...Относно това кой какъв майстор е бил и кой какво е правил....не е нужно да ходя в Египет за да знам , че там има пирамиди. Хайде със здраве.
  10. H22 мотор - около 1000 (хиляда) лева и години безпроблемна работа F20 с H22 глава - непрестанни грижи по цялата хамалогия която се изисква , неясен краен резултат и над 1500лв разходи.Недко го е казал , не виждам какво повече може да се напише.Колегата по-добре да събере пари и да си купи цял мотор.Проблем са парите предполагам които трябва да се дадат накуп и затова мисли за франкенщайн но ще набие повече постепенно ако не направи качествена смяна с цял двигател.
  11. Ако можеше , щеше ли да пита къде да ходи ? По темата - Юби Ко или Бултрако.
  12. Черно като катран

    Japanese fever , ти с какво "необикновенно" масло караш ? И като е от "ВАРЕЛ" да не би да е олио ? Предполагам се досещаш , че маслата за сервизи не са в разфасовки от 1 литър.Добре е да се доверяваш на книжката но там сервизната поддръжка свършва на 200 000 км. , бракуваш ли си колата след това ? Този двигател според мен е каран най-малко 50 000км без смяна за да има такава гняс защото Луиджи обикновенно само сипва бензин и долива масло.После колата идва като "изключително запазена" при следващият собственик и гледката е тази.Ако си заслужава колата да си го почисти ръчно , защото надали има препарат който да махне всичкото това отлагане а ако ли не да кара така докато му дойде времето за нов автомобил.
  13. Не е от свещи и кабели със сигурност Карам с платинени свещи , нови кабели , нови капачка и палец , няма течове и омаслявания , гориво има и всяка зима върти повече на стартер.Нямам обяснение защо е така но е факт.Говоря за бензинов автомобил , защото на жената дизела пали все едно е топъл.
  14. Термостат

    Нещо не мога да схвана смисъла на поста ти колега с този линк който си предоставил ? След 20тина термостата които съм давал за Хонди , включително и мой такъв ( на 4 години ) отново марката Gates , проблем е нямало.Мога да ти намеря най-различни линкове с разпаднали се части от всякакъв вид и от всякаква марка и това нищо не значи.Колегата да си купи каквото реши , ако иска и ОЕМ да си поръча но по мои преки наблюдения , термостатите от марка GATES карат не малко време а ментета има навсякаде.
×