Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    1918
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Mkilla last won the day on July 22

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

536 Excellent

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    Honda FN2 R / Aerodeck 1.4IS / FIAT Mjet
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

13317 profile views
  1. Не мога още да се доредя до сервиз та едно по едно къде аз, къде с жокер нещата се случват. Купих задни накладки които ще сменя тези дни ( китайски и те ), смених въздушният филтър, че стария беше бая задръстен както и приготвих за смяна едната от помпите за съединителя. Леко да се отклоня от темата но китайските накладки за по-спокойно каране се оказаха бая добро попадение. Ще дам инфо и за задните като ги монтирам но усещам как ще повторя със същите и следващият път. Не искам да взимам другата помпа обаче от разните по-евтини марки, някак си им нямам доверие. Ако някой има опит с горната помпа на нещо различно от OEM, Exedy или Aisin, нека каже. ОЕМ-ската е прекалено скъпа, останалите нещо не ги откривам в мрежата. Мислех си варианта, стара ОЕМ помпа с ремонтен компелкт обаче пак ще е нещо на 20 години и хич не ми се иска. Иначе както съм и пуснал тема, като се запали колата, дали на бензин или газ, има пропадане на оборотите еднократно и после цял ден каране, няма проблеми. Като начало исках да се направи реглаж клапани и да се тръгне от там. Съсед монтьор ми даде едно рамо та спретнахме и реглажа: За 227 000км, че и от Италия, не изглежда никак зле ( ако са тези километрите а не още толкова отгоре ). Не може човек да си оцапа пръста и на ауспуха но до момента съм минал само 700км та още нямам наблюдение, изчезва ли маслото или не. В крайна сметка клапаните бяха леко натегнати и вече са ок. Промяна в работата на празният ход обаче няма. Проверих свещите, оказаха се denso iridium та и от тях не е проблема а и колата не прекъсва. Капачката и палеца ще бъдат сменени, че са ОЕМ-ските, реколта 2000 година. Чак не знам как не е изгоряла я бубина, я комутатор. Има омасляване под делкото та както ми каза @fenabg, "Мани капачката и виж има ли масло там или само с О-пръстен ще мине." Та само с О-пръстен ще да е : Очаквам съседа да се обади и да вкарам при него колата за проверка на окачването и за смяна на тампоните. Уж здрави колите ама сервизите за Хонда са пълни със записване по 1 месец напред най-малко P.S някой да има О-пръстен за делкото на англичанката?
  2. Брех тия Сивици, явно на всички са им заковани оборотите
  3. Та дайте 1 рамо с тоз мотор какво да изчистя/профилактирам и как да не пропадат оборотите? Някаде със снимков материал ще свърши чудесна работа Та колата - англичанка аеро с D14Z4 двигател с газова инжекция и бензин. Пали се на бензин и минава на газ сама. Мога и ръчно да преминавам на едно от 2-те горива. При първо запалване т.е на студено пропадат 1 път и после се стабилизират. Това и на 2-те горива. Като цяло не е много фатално положението но дразни. Какво се чисти точно при този мотор? Ще проверя и за реглаж клапани скоро но като цяло поне на "уше" работи тихо.
  4. @ceco_accord, страхотна работа!!
  5. Тия 6-ти генерации са голяма краста...Реших преди да отида на газаджия ( не знам нито къде, нито при кой ), да проверя поне филтрите. Купих да сменя 2 и 2 да имам в резерва. Единият външно изглеждаше стар а другият не исках и да си представям. Малкият филтър беше по-зле: Според мен, не са сменяни поне 10 000км ако не и повече. Вътре естествено мизерийката си се беше събрала: Реално след като запалих и поработи на място, голяма разлика, да не кажа почти никаква не намерих. Може би в движение ще е друго а може би не. При превключване от газ на бензин и обратното има пропадане на оборотите, реглаж на клапаните не знам кога, кой и как е правил. Като някой Хонда майстор се освободи и колата влезе в бокса, ще се преглежда по-обстойно. Иначе бях поръчал още няколко неща като едно от тях дойде - заден гумен тампон, защото 20-тина години са си цифрА от където и да го погледнеш, особено за гумените неща по 1 автомобил.
  6. Това е друго нещо. Щом играе, значи е бил свалян и не е бил затегнат добре. Невъзможно е сам да се разхлаби, сам ще видиш като го затегнеш
  7. Ама вие сериозно ли? Тия дискове на снимката се виждат, че имат ебати големият ръб. Няма общо това от къде е колата специално за дисковете. При по-калпавите или по-старите на възраст така става. Новите ( нормалните ) марки са си боядисани фабрично и не ръждясват дълго време. Без да се засяга никой сега но ако човек не може да си смени дисковете на колата с нови, трябва да мисли друг вариант на предвижване. Новите задни дискове са да кажем 9мм и като станат 8мм се хвърлят. Не се пилят, не се боядисват а отиват в кофата. По-добре колега мисли за рециклиране на апаратите, че ръждата ги е нападнала здраво. Най-малкото ги свали и ги почисти с телената четка малко.
  8. Ако наистина е от самият механизъм, силно ти препоръчвам да го смениш по-бързо. Моят като блокира ( счупи се ), трябваше да режа кората отвътре навън за да стигна до самата машинка и да я разпробия и нея, мъката е много голяма. Виж да не ти дрънчи самият багажник ако е била боядисвана скоро и не са затегнали някоя гайка.
  9. Аз минах с Type R-a, Евро 4 и стикер Еко 3. Вдигаха и гледаха за катализатор и стикера накрая го залепиха криво. Приятел с VW Polo 3-та генерация ( 1994-2001) също е Еко 3. Не ги разбирам нещата много ама нЕкак си ми е странно.
  10. Привет колеги, тези с aerodeck с какво/какъв препарат чистите щората на багажника? Пробвах с течен сапун и стана дори по-зле, като на петна?
  11. @Zlatozator, надали ще се регне. Кара все Хонда от 15 години ама "ич" го няма за тия форуми. Някакво момче от фейсбук групите намерих и ги свързах да си се уговарят. Ако нещо не се получи ще ти пиша за диск да пробваме, мерси за което
  12. @dragob, рейчицата е добро попадение, да. Да ти кажа не съм и очаквал но късмет. Иначе 3к е този. Не знам, не ми се стори много за състоянието и за това, че има разни добавки към него. То и тук трябва да се пипне за да стане "фенска" работа но гледах какви ли не гробници за тези и повече пари а да не говорим надолу какво става.
  13. @Krasi-mir, "обикновено при демонтаж-монтаж от незапознати с материята "майстори". Абсолютно съм съгласен За заварка, електрожен имам но то си трябва телоподаващо което не ми е трябвало до момента. Мислех да купувам от тези които предлагат в Lidl, с тръбно-флюсовата тел но за момента се отказах. Уж ставали, като правели малко пръски но пък комшията който се занимава професионално с това каза, че били пълни боклуци. Истината е някаде по средата и все си мисля, че за аматьор като мен и лидълското ще свърши работа но ще го мисля по-натам. Иначе ще прегледам всичко стъпка по стъпка преди да купувам излишно като имам време от написаното от всички вас. Иначе днес пристигна това от @fenabg: Ако съм видял правилно докато си сменях дисковете и накладките, тези са тръгнали и трябва да се сменят. Фена препоръча тази комбинация и това взех. Понеже не съм сменял до сега сам тези тампони идва въпросът кой ще ги смени в София, че нито Ванката работи в момента да се разходя до Дупница, нито в София има сервиз на Хонда който да ги смени за 1 ден. Станало е като със зъболекарите, записване 2 месеца напред. То сервизи много има но пак опираме до това което каза @Krasi-mir с непознатите майстори В същото време, познат който караше преди години англичанка ми вкара интересна оферта и се възползвах от нея - чисто нова рейка, не рециклирана и не монтирана, абе ново! Моята не е за смяна към момента обаче такава част надали ще купя някога иначе от магазина. А и като се замисля, то дали ги има и въобще вече е другият въпрос или са само рециклаж. То сигурно и рециклирането става ( не съм правил до момента никога ) но като гледам бая хора се оплакват след това, особено от хидравличните. При англичанките си върви с вътрешните накрайници което също е плюс до известна степен. Ще помисля дали на този етап ще се монтира но ако няма спешна нужда по-скоро ще я запазя "зор-заман" P.S Някой да знае читав сервиз за газови уредби в София ( освен Маркони в Русе ), да я погледне и да види дали има нужда от профилактика и донастройка?
  14. Привет, как се действа с този надпис? Диск с навигация ли трябва да се купува ( записва ), камера ли да се слага? Не е моя колата но е на близък човек който кара така не малко време и започна да се дразни а аз не мога да му отговоря как да действа
  15. @Krasi-mir, беше изчерпателен. Като има време, ще го направя. То не може само хубаво. Сега проблемите.. 1.Като се вдига шофьорският прозорец, тръгва криво от средата нататък и при пълно затваряне стои крив с малък процеп. Като карам по магистралата на затворени прозорци, чак духа от там. Повдигача ли трябва да сменя? 2.Дръжката на вратата от вътрешната страна е счупена, от къде да взема нова афтърмаркет или да гледам на старо ОЕМ-ска? 3.Шофьорското огледало за задно виждане работи обаче някой е счупил пластмасовата панта и сега е залепено с изолирбанд и не може да се сгъва. Има ли ги афтърмаркет или и те само ОЕМ-ски по моргите? 4. Педалът на съединителя има някакъв малък празен ход който много ме дразни. Старият собственик "уж" бил сменял помпата - горната, не знам как и с каква но трябва да му помагам от време на време с върха на крака да се прибира педала. Иначе сменя идеално скоростите, проблеми няма, мек е много но това ме вбесява. Някой да има опит?
×
×
  • Create New...