Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    1656
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Mkilla last won the day on July 18

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

320 Excellent

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    FN2 R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12231 profile views
  1. Мерси за уточнението на колегата @Pavel_Pavlov. Прочетох това в поста от 29-ти предният месец: -"Ако някой има други идеи или решения на проблема, нека да сподели." След което, че проблемът е решен. Принципно не съм чел цялата тема 2-ри път, но ще трябва. Радвам се колега @CrazyDriver и дано, това да е решението
  2. Добре де, защо така става накрая, че след като има изписано по даден проблем, той се отстранява и авторът пише само "проблем няма" и чао. Колега, кажи за всички нас каква беше точно драмата и как я отстрани, колко ти струваше и тн..? Ще е полезно за всеки един който има този модел.
  3. @Krasi-mir, не знам защо обаче няма още каталози с частите за 9-та ген. Това във всички възможни сайтове ги гледах. Дали не трябва да направят определени години и тогава ги пускат или и аз не знам. Иначе за 8-мата този "нож" струва 30-тина лева бройката, което не е много. Всъщност не е малко за една нищо и никаква пластмаса ( каквато е по-голямата част от външната страна на колата ) но пак не е кой знае колко скъпо. На 9-тката явно са се надскочили Онзи приятел с червеният Type R е някакъв див английски фен явно. P.S 9-тката изглежда много яко. Бях пред дилема преди години точно за такава или R-a на 8-мата и пустата му краста... За мен 9-та е по-красива от 10-та а за Type R версията на 9, това е най-красивият ваден до момента!
  4. Ще снимам и при мен как виси като сопол като мина някой път през по-висока неравност и я закача. То това става главно с летните гуми а със зимните не съм имал проблем до сега. При мен са по-евтини тия пластмаси точно, явно при 9-та са добавили нЕкой евро, ей така, защо да на нормални цени нещата които се трошат най-много. Ей това с номера 7/9 търпи най-много удари а както казваш е бая дебела пластмасата. Интересното е, че щипките чак се вадят ама тя държи.
  5. @Krasi-mir, после я е рязал пича. Една цяла е но както казва @Rakeem, за по-голямо удобство е направена като гледам. Като изкърти бронята или добавките долу което особено в града става често, да му е лесно да ги свали. При мен по няколко пъти в годината купувам щипки, че е бая ниска и дори на най-ниските бордюри закачам. От асфалта до началото на пластмасариите са 5-6см при мен.
  6. @Krasi-mir, не чета внимателно...Даже не се бях вглеждал в бронята толкова ама като я гледам, не бих я направил 100% така Ще е интересно стандартен Сивик с тия гайки как би станал и дали някой би я направил така
  7. @Zlatozator, колегата @AdDiCtEd ги беше правил така миналата година май, ако не и преди 2 години. Той беше споделил, че е доволен от резултата и май точно той беше писал за тази "техника"
  8. @rusen4e, според мен той не е дупчил бронята а само арката. На бронята влизат клипсовете принципно и там си има дупки. Трябва да се види естествено но дори и да трябва намеса с бормашина, то тя ще е минимална. @Zlatozator, много по-добре е така определено Както се казва "като нови" са станали !!
  9. Пуснах го в друга тема а мисля, че му е тук мястото. Човека се казва "Davy" и ми отговори това на моят въпрос как ги е захванал: -"Drilled threw the wheel arch and screwed it into the panel behind" Аз лично ще помисля за този вариант въпреки, че моите са залепени със силикон и не са мръднали от последното боядисване на предната броня. Е да, майстора ме гледаше с присвити очи, че е трябвало да отлепя внимателно част от веждата но както се казва "Не е моя работа това "С подходящ цвят обаче става яко с тези цветни гайки, поне според мен.
  10. Няма да оставиш с тия луфтове всичко, нали?
  11. Искам да ти кажа, че не знам Взех останала опакова от приятел, който си е правил неговите фарове преди време и не са мръднали. Каза, че дори не помни какво е. Беше в опаковка като силиконите ама без надписи, черен полиуретан някакъв ( казвам беше, защото имаше малко ). Проблемът тук е отварянето по-скоро а не запечатването
  12. Преди: След: Когато намеря подходящото време, мисля да направя и другият както и централният. Буквално стават като нови. Не взимам скъпо ако някой се интересува
  13. @EmilToshev, Здравей колега и добре дошъл. Ако лайсната е здрава и проблемът е в щипките, то купи си нови щипки и си ги монтирай. Ако самият захват на лайсната е счупен, пак не е проблем. На скъпите коли такива детайли се лепят директно с по-специално лепило ( колкото и на теб да не ти се иска и мислиш, че е лошо или кофти а то не е ), точно поради причината която си описал. С висока скорост, като влезе въздух в такива процепи и се чупи/откача и тн..Вземи и ги залепи със силикон ( черен, който е разтеглив и не изсъхва напълно и стои като дъвка ), ако са здрави но на една от снимките ти виждам, че в долният край е счупена та ще е по-добре да си намериш поне 1 здрава. Нова такава не знам дали има смисъл да купуваш, има ги с поръчка от Бултрако както и хора от форума които се занимават с части. По-добре потърси добре по моргите хубаво, няма как да ги няма никъде. Оправи си и луфта на предната броня
  14. Определено си прав Ако при +20 е 2.4, при -20 ще е 1.9-2.0 да кажем. За зимните специално съм чел, че било добре да се помпят +0.2 атмосфери над предписаното точно заради тези разлики които @Krasi-mir казва. Летните ми ги дават на 2.7-2.8 а аз ги оставям на 2.5-2.6. Няколко пъти при проверка като е много жега, при положение, че са направени на 2.5 си показва уреда на бензиностанцията 2.7. Зимата обаче не е добре да е мека гумата ( освен ако не е някакъв супер дълбок сняг ). При всяко друго положение, по-меката гума води до по-лоша управляемост, по-податлива на странично поднасяне и по-висок разход на гориво а и хич не е добре за самите гуми. Колегата с този размер летни гуми поне според мен е за 2.4 което реално в жегите може да набъбне до 2.5 та дори и до 2.6.
  15. Гумаджиите или поне повечето от тях са доста добре запознати на какво налягане трябва да са гумите и нямат сметка да лъжат. Смисълът е, че като има съприкосновение на гумата с ръба на дупката в която влизаш, гумата да не се свие и да отиде до ръба на джантата. Съответно ти ще имаш здрава гума но джанта на осморка. Не трябва да са пренапомпени в никакъв случай но и да не са с ниско налягане. Аз лично 17-ските зимни с този размер ги карам на 2.4. Летните 18 ги карам от 2.5 до 2.6. Нямам датчиците за налягане обаче които ти имаш а там не знам как стои въпроса как точно сигнализират т.е дали следят налягане под/над определни атмосфери или просто, че е паднала под определни единици.
×
×
  • Create New...