-
Content Count
2402 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
38
Mkilla last won the day on November 11
Mkilla had the most liked content!
Community Reputation
987 ExcellentAbout Mkilla
-
Rank
Опитен
- Birthday 02/25/1985
Profile Information
-
Кара
Civic Type R / Civic Aerodeck
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
Recent Profile Visitors
20472 profile views
-
Хваната е както може, че да е здраво. Ако я смъквате да гледате се пригответе с малко рапидки и/или нови щипки.
-
Покрай скъсаната шпилка на капака на клапаните на Type R, реших да си взема още 1-2 резервни. Купих 1 ОЕ, поръчана от България и 1 с неясен произход при поръчката от amazon. Това, което дойде от чужбината с 1 месец чакане, също ми изглежда орЕгинално. Поръчаното от БГ е 23.00лв а от интернет е 13.50лв с доставката. Както знаем, части за Хонда се правят на много места. В Европа пластмаси се правят дори в Румъния ( калобраните да кажем ). Та така, освен чакането, друго забележки нямам към това, което дойде.
-
Здрасти Наско, ето и от мен https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-40.html Вид и количество - Shell Helix Ultra 0W-40 2x4L Стойност на поръчката - 36.25 + 36.25 x 2.15 = 155.90 - 20% = 124.70лв. https://ato24.de/en/ravenol-scheibenfrostschutz-bio-20-c.html Вид и количество - RAVENOL Scheibenfrostschutz BIO -20°C 1x5L Стойност на поръчката - 11.95 x 2.15 = 25.70 - 20% = 20.50лв. Общо - 124.70 + 20.50 = 145.20лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма
-
Зависи и с какво се отвива някой път. Ако е с ръчен инструмент, ако се подхване не както трябва, пак стават такива неща. Ама като цяло, стари коли са и може да се очакват такива работи. Преди заменях болтовете с нови ОЕ ама вече не се вглеждам чак толкова..😅
-
Зимата си наближи а аз се разболях и късно успях да сменя гумите и да купя нови на Type R, че имаше нужда. Имах и там премеждия с гумаджията но това е друга тема за друг път и все пак я премених с нови 2024-та ДОТ, 2 предни. Задните макар и по-стар ДОТ, грайфера им е 7мм та ги оставих да си се търкалят. Предните дискове са супер зле, меря с шублера 2.0мм ръб близо, за кофата ама не ми се сменят преди зимата. Не, че ги нямам, имам ги нови АТЕ с ОЕ накладки и си чакат реда ама не искам да е преди този сезон а пролетта. Купих само 1 нови наклади, Galfer. Кутийката е 1:1 с АТЕ накладки, самото феродо и то прилича доста на АТЕ. Сложих ги, вече 500км прилепнаха добре, взе да спира още по-хубаво, не свирят. Ама аз и от предните TRW бях доволен, просто бяха на финала вече. Протече изпарителя...видях го без да искам, като сменям гумите. Гледам мокро петно на носача. Самият изпарител е монтиран добре но доста навътре в претъпканият кош на 8-ма ген Type R. Отивам при газаджията да види, оказа се, че капе масло от мембраната на газ, а не антифриз. Пита ме къде зареждам газ, но не тя е проблема а добавката която слагам. Слагам добавка за газ, която се впръсква под налягане докато се сипва самата газ. Тя е като ампула във вид на масло. Има ефект от нея, колата работи още по-меко, доволен съм обаче явно изпарителя, не е доволен. Газаджията каза, че няма драма, но трябва да се пристегне плочката ОБАЧЕ за да се направи, трябва или да се свали капака на клапаните или да се разглоби около чистачките. Е, нали оздравях та успях да затегна 6 от 7 гайки след сваляне на всичко около чистачките, а 7-мата е завряна на супер неудобно място и ще е друг път, като стане топло, за сега няма драма така или иначе. Та който ще слага добавка да знае, че може да има този ефект, при мен го хванах без да искам. Интересно е, че не миришеше и на газ а би трябвало а може и да не съм усетил, защото е било малко.
-
То зависи колата от къде е и дали и кога са сменяни. При мен бяха много зле и като ги сменях, болтовете се отвиха веднага но колата е от Италия. Тези от Германия и Австрия ( пак зависи но една голяма част ), са мега зле от към болтове. Всичко се къса като тръгне да пада.
-
Мишо на сточна гара ( Мишогаз ). Минал съм вече над 35 000км, не е имала нужда от реглаж клапани до момента ( проверявани са 2 пъти за този период ).
-
@scyberboy, баш там ходих. Знам, че са един от най-старите и добрите пунктове за реглаж. Преди 15 години някъде, с една от предните хонди, пак се връщах 2 пъти там. Да кажем, че е била стара машината за реглаж тогава ( примерно ), кофти ден на човека там или просто късмет, претенции от моя страна и тн... Сега обаче, нещата имаха нужда от реална корекция. Жалко, че не взех разпечатката от 2-рият реглаж. Ходих в 6 плюс сега. Ама аз там ходя от 3-4 години, просто сега реших да ида до зеленчуковата борса, нали са едни от най-добрите уж. Разочарован съм честно казано. В 6 плюс, момчето специално ме викна да покаже едното колело как излиза, че трябва корекция и ме пита къде и кога съм ходил последно на реглаж. Грешки винаги и навсякъде стават, въпроса е, да се коригират. Минавам цяла София, за да стигна до борсата, казах им го ( все им е тая ). То са уговорки, записи на часове, търсене на същият човек правил реглажа, като можеше просто за 10 мин всичко да е приключено ( след проверка ) а и нямаше МПС качено да се регулира. Оправдания да не се свърши работа, винаги се намират, ясно е. Може би щях да ида пак там и да търся същият човек, вместо да давам нови пари за същото нещо, просто трябваше да пътувам и не бях сигурен дали всичко е както трябва, ама на кой му дреме така или иначе.
-
Информацията е важна, след като се оправи даден проблем. Реглажа...реглажа е бил проблемен. Върнах се на същото място, където ми правиха реглаж, като беше явно другата смяна. Отказа ми да приеме колата ( цъкаше си на телефона без да има работа ) с предтекста, че трябвало колегата му, който е правил реглажа да приеме автомобила. Естествено, не се върнах повече и няма и да се върна. Отидох на друго място, оказа се, че има разлика на дясното колело и от там и се бърка самата рейка. След 2-рият реглаж, всичко вече е в норма.
-
Закърпил си го за още 2 години. Всъщност в момента има всякакви препарати, които стопират ръждата. Въпросът е да не е хептен гнило
-
Здравей! Намерил си решение за стъклоповдигача. Аз също правих подобни творения обаче ми се изрониха два зъба в горно положение. Та си мисля дали няма да стане дясната ножица ако и сложа моторче за лява.Или да се търси от Ровър 400 , макар че и там е същия екшън. Мислил ли си по тези варианти.
-
Проблема ти е, че и за 1000лв да си я купил, хубавите части си струват пари. Ще сложиш нещо, което няма да е това, което трябва и после ще са пускане на теми и нерви. Ако трябва да сменяш и маховика а то сигурно ще трябва, цената на съединител + маховик + работа е над 2000лв с качествени части. Другото са полувинчати истории.
-
@ceco_accord, една от първите ми коли беше Лада 1500S. Хидравлика с тоя голям геврек няма ( той затова е голям ) В движение няма драма ама на място...Зимата с 1 гранитна плоча в багажника и така, абе..руска му работа.
-
@ceco_accord, то проблема при мен е, че ако тръгна да обяснявам на някой майстор, ще ми каже да си гледам работата в 90% от случаите. Реално няма проблем ама за мен има, защото не е така, както беше. Волана си е стегнат на магистралата, усета за маневреност обаче е различен. Няма как да го обясня на човек, който не го е усещал на неговият автомобил. Най-точно от всички коментиращи в темата го виждат в момента @Plamen-CRV и @emod. Точно същото беше и при мен, както е и при тях, но след спирането с висока скорост и овладяването на колата с волан наляво/надясно, нещата се промениха. Наглед, всичко е както трябва и проблеми няма и ако отида в Хонда, сигурно и там ще ми кажат, че няма проблеми. Нищо не свети като грешка, реглажа е супер, не тегли в различни посоки при движение и при спиране, абе всичко е уж в норма. Ще видим, надявах се нещо да покаже проблем ама не, всичко си е наред за момента. Ще направя и 1 реглаж пролетта, в Бултрако бяха добри навремето с реглажите та ще се набия там отново.
-
@emod, именно, затова говоря. Усеща се по-тежък, колата става някак по-неманеврена сякаш заради това, баш си залепва на пътя. Със сигурност на масата от шофьори не им прави впечатление, така е. Въпросът е, че си бях свикнал така а сега не е по този начин. Даже като маневрирах в гаража, винаги го изключвах, че волана ставаше по-лек. Както и да е, карам си така и всичко друго е наред пък каквото, такова. Ако намеря допълнително инфо или има промяна, пак ще пиша.