Jump to content

Mkilla

Фен
  • Content Count

    2476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

Mkilla last won the day on July 4

Mkilla had the most liked content!

Community Reputation

1077 Master

3 Followers

About Mkilla

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 02/25/1985

Profile Information

  • Кара
    Civic Type R / Civic Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

25118 profile views
  1. 1. Няма често сменяне на тампони, дали били те маслени или не. Вземи оригинален и забрави за още 15 години. 2. Спирачните апарати сами по себе си, няма какво да им стане. Сменят се бутало и уплътнения и караш. Виж, вече със супортите е друго. Ако са износени, може да ти прави проблем със задържане. Ако апаратите са рециклирани а супортите не, тогава е съвсем възможно да е там проблема.
  2. пИлих, нагрявах с горелка една пластина да направя 2-ри канал във втулката, да я закача за държача и накрая ми дойде гениалната идея да го залепя с капчица за планката и стана, поне за сега. Тия пластмасови тъпотии не ги намирам в алито, иначе ще поръчам. Смених иначе масло и антифриз на Аеродека. Взех му оригинално Хонда 5/30, той не е виждал такова от 2001-ва, кога е бил в завода. Антифриза го сменям за 4-ти път за 3 години, че все имаше кал по системата. Сега почти се е изчистил и е добре вече.
  3. Е те тази втулка ми трябва
  4. @ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер : Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн.. Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...
  5. @ceco_accord, те аспектите са много да го направя това. На първо място като човек, който я кара тая кола близо 10 години, искам да ти кажа, че няма по-калпаво измислена история с тия вежди и пластмасарии като цяло в нея. Всичко отпред е хванато като на пъзел - щипка до щипка, извивка - щипка, някакви пластмасови скоби, влизащи една в друга. Както се казваше - хубав замисъл, но кофти реализация. Хубаво изглежда и е прекрасно ама като е била 2007-ма в завода. Минеш ли 1 път през неравност, която да подпре бронята ( защото е на 2 пръста от земята ), всичко приключва. Бордюр, легнал полицай по-голям, слизайки от него по-бързо, подход към стръмен гараж. Слизаш и гледаш как всичко е цъфнало с фуги по 1-2см. Второто нещо, да кажем, ще се примириш с това ама още като я купувах, 2-ма от продавачите бяха със счупени вежди. Понеже щипките не лепнат плътно за калника и ако е повече открехнато, влиза въздух на магистралата със 140 и нагоре и я троши тъпата вежда. Моите отдавна ги залепих с полиуретан ама като се сваля бронята, трябва да я отлепиш. Стъргане на лепило 30 мин, ново лепило, съхнене 24 часа. Изглежда добре ама си е занимавка. Така лепиш 1 път и не се занимаваш повече. Третото е, че искам да си сваля халогените, понеже са почернели. Е братче, свалих 10 щипки, 5 се счупиха, не знам колко рапидки бяха навити, сигурно 15 в цялата броня на различни места. Съседа вика да си ги пазя, че скоро ще правя таван в едната стая с гипсокартон и ще влязат в употреба. Те са хванати - броня, вежда, долна кора, добавка за предна броня. Събираш Волтрон и трябва всичко да е по конец ама не става така. Австралийският пич от който го видях това, казва, че няма по-тъпо измислена система за сваляне на предна броня и затова и той е търсил такъв вариант. И на последно място, като си сменям сам маслото, всеки ама всеки път се разместват отдолу пластмасите като сваля щипки и рапидки, за да смъкна долната кора ( вече дори не я слагам ). Понеже мятам маслото 2 пъти в годината, сещаш се, отнема ми повече време да я разглобя и сглобя, отколкото да сменя самото масло с филтъра. И да, карам я всеки ден тая кола. Зимата по-малко, заради условията в които съм и там ползвам Аеродека но 9 месеца почти не слизам от нея, по 50км минимум на ден. Здрава машина е, но си има своите недъзи, като всяка машина. Периферията е отвратителна,почти сигурен съм, че жена я е мислила да изглежда така, няма друг начин. P.S Направих технически преглед и съм с нов стартер, но ще пиша по-късно в темата.
  6. Стартера се прецака, четките бяха на финала и палеше от 2-ри или 3-ти път, котвата не изхвърляше и си беше за ремонт. Направих го и бях щастлив точно за 2 дни, когато се прецака бендикса. Спря да го изхвърля и точно когато трябваше да излизам, греда - няма палене. Сега си чакам нов стартер, някакъв полски а този ще го мисля по-натам. Като изключим това, се занимавах с друго през това време - бърза връзка за смъкване на предната броня. Мисля си го отдавна как да стане и накрая намерих подходящото инфо и го направих. Срязва се веждата и част от нея остава на предната броня а другата част на калника. С 2-та бутона се закача и откача от държача. Общо взето е това, тествано е и работи. Няма щипки, няма рапидки, няма нищо. Веждите ги залепих с полиуретан, вместо с тия калпави щипки. Доволен съм от резултата. Като започне и да пали по нормален начин а не само с бутане, надявам се щастието да е пълно
  7. @milenjs, аз не съм казал, че са евтини. За 6-тата ген Сивик, дадох 200лв за 2 крушки. Проверка на фаровете при поставянето им и всичко е 6. Имат си 24 месеца гаранция, светят страхотно. Няма какво повече да искам. Да ти кажа само, че на заводските ксенони на 8-мата ген Сивик, 1 оригинална крушка е 250лв, там е и D2R. Да не говорим, че имаш баласт и запалка, които също имат живот. При LED-а нямаш баласти, запалки и тем подобни. Слагаш на цокъла и това е.
  8. Те Blue Print си слагаха по 1 време и оригинални части, преди много години. За пример на Прелюда още, тампони стаб.щанга предни и задни, оригинални вътре в наелоните, запечатани. Както ти каза, капачката за палеца, също. Спирачните дискове на тази английската марка EBC, нали стандартните вместо EBC, в кутиите идваха пак Blue Print. За Хонда специално биват, междодругото, старата водна помпа на Аеродека, беше пак GMB. Хвърлих я ама проблеми не е имала. Беше на над 100 000км, поне по лепенка на колата. Той и ангренажа съответно и той толкова. Ролките бяха SKF с Conti ремък, общо взето същото сложих без да искам. Аз ги смених от страх, защото не знам въобще колко години са минали, в мен тая кола е от 3 ама преди това нищо не знам. Ама като гледам технически как я е гледал тоя преди мен, даже доста закъснях със смяната С INA гледам, че не работят много по сервизите, нещо не ги харесват последните години.
  9. @kvd74, мамка му, не видях темата по-рано...От звука си помислих, че не е въртящ се елемент а нещо някоя ламарина резонира ама явно наистина е била помпата...Има ги GMB, такава монтираха преди месец на Аеродека. Смениха ангренажа в сервиза, взех им Continental ремък, ролките и помпата си ги взех на Blue Print, само, че вътре помпата в кутийката е на GMB а ролките на SKF. Бяха ми предложили Aisin ама отказах и явно по-добре. Ако бях видял по-рано, щях да ти взема 1 Blue Print, ама....
  10. От завода в книжката на 6-тата ген пише да се кара в скоростите с 10/40, с такова ли да карам? Има по-добри решения за някои неща, в завода няма да ти монтират ТОП фарове с ТОП крушки. Ако си платиш допълнително, може и да може. Хубави ледове светят къде къде по-добре от заводският ксенон а да не говорим за по-старите коли на Хонда, където има 2 свещи във фаровете а не крушки.
  11. Колега, тук бъркаш. Онлайн търговия е едно а скъсан продавач от OLX е друго. Имаш срок 14 дни от лицензирани магазини. Ало измамниците и тях ли ще ги докладваш на КЗП ако им метнеш 10 бона през джама? Можеш да върнеш нещо от нормален магазин а не от Джипси Кинг от OLX, къде е правил от 3 капачки 1.
  12. Колега, имаш преглед и тест, вероятно. Гледаш и ако видиш нещо нередно, връщаш. Вътриш се с 1 доставка и това е. Ясно е, че много хора не са коректни но и ти имаш очи и трябва да гледаш. НАП, МАП и там КЗП, действат ама за сериозни неща. Това тук не е сериозно. Като видиш, че е рязано, не го взимаш и това е. Ако няма преглед и тест, също не го взимаш и такива като този, скоро няма да ги има. Докато има хора като теб, ще има и хора като него.
  13. Пръсни дебитомера със спрейче и виж после как е.
  14. @Legend91, тая гайка си върви в комплект с тампоните, които и те са на 200 години и трябва да смениш. И да гледаш какво се разглобява, ако няма да го правиш сам, няма никакво значение и да му мисли майстора. Дори и старата да си остане, хич не е драма.
  15. @Legend91 , този амортисьор е на 25 години. Вярвам, че сам знаеш, че е далеч от заводските данни на нов такъв. Омаслено е леко, не е драма. Със сигурност обаче не е така, както трябва да бъде един нов такъв. Ако искаш да не се притесняваш си взимаш нови оригинални или рискуваш с афтърмаркет премиуми и там каквото сабя покаже. Има и едни спортни, TEIN и тем подобни марки. Мерак с пари се гаси.
×
×
  • Create New...