Jump to content

dimkaraganchev

Фен
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-58 Bad

About dimkaraganchev

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр. Сопот

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Провери ли под масичката какво се случва?
  2. Не му се връзвай чак толкова. В главата му е само вискозитет на маслото и реглаж на клапани. Друго няма...Аз си карам моята хонда с Gazpromneft Premium N 5W-40, API SN/CF, ACEA A3/B4, което струва 58 лв за 5 л и хич не ми пука. На двигателя също. За 7-8 к км доливам 5-я литър и нова смяна.
  3. То и бензиките нямаха проблем до скоро. Та, не се знае...
  4. Хм, аз заради тези смешни цени се отказах от следващите поколения на црв. Да си карат със здраве...
  5. Едва ли има нещо общо, ама карай...
  6. Нема да се плашите. Пирамидата BETL е с ново име. Скачайте смело...
  7. Ех, още ли дъвчете тази измислена измислица. Колко шаранчета клъвнаха, че и още кълват на голата кукичка, наречена ковидчо...
  8. Проблемът не е в по-високи нива на вълредоден окис, а в по-големи нива на въглероден двуокис. Говедата в европата са решили, че въглеродния двуокис е много опасен газ...
  9. Отдавна не ползвам Дот 4 на моите коли. Ползвам Дот 5.1. А накладки само TRW.
  10. Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт...
  11. Ако е от английска кола, не става.
  12. Ами, хубаво. Само че, аз вярвам на мен си.
  13. В Европа никога не съм зареждал 30 л бутилка повече от 20 л. В България същата бутилка я зареждам най-редовно с 26, 27 л. Съответно и км пробег са доста различни.
  14. Хм, че в европата да не ви зареждат на по-високо налягане. Ей, само ревем по форумите...
  15. Значи смяташ, че няма значение, дали моторът работи при външна температура от -20 и +50, така ли?
×
×
  • Create New...