Jump to content

PetarStanev

Фен
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно PetarStanev

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 3, 2.0, MT, 2011
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. ACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта. Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата.
  2. Италианки само от Северна италия. Предното ми ауди беше от там, мерцедеса на баща ми също. Там ги поддържат повечето хора. Пак трябва да се внимава, но не е като от южна италия, където карат с едно масло години наред. От испания бях видял една много добра в мобилето преди няколко месеца, но са я купили. Трудно излизат от там, то и от Италия са по-редки. Аз моята я дебнах близо половин година, понеже много държах да е фейслифт, но не ми се даваха повече от 16. Една с повече екстри, но от швейцария, но за 15500 я изпуснах. От момента, в който пусна обявата, видях я на същия ден, след 3 дена беше продадена. Така, че трябва постоянно да следиш и да си готов да реагираш бързо, че хубавите на добри пари ги взимат като топъл хляб.
  3. Според мен трудно ще намериш читава Канадка. Търси испански/северна италия или швейцария, но от там задължително да се види за ръжда.
  4. Моята е 2.0 ръчка, 2011. Има обикновен салон, но има климатроник, автопилот и фабричен парктроник отзад. За мен това са минималните екстри, които трябва да има. Искаше ми се и с по-якия салон, но пък скоро с детето ще е по-лесно с обиновения. Взех я от автокъща, нов внос от северна Италия с пълна сервизна книжка, сменени всички течности, без ръжда и перфектна ходова част. Единственото, което е имала е лек козметичен удар на задната врата, който беше оправен и не си личеше, че го е имало. Човека ми го показа как е бил преди, понеже ми е познат. Колата е на реални 172-3 000км и я спазарих за 16600. За 20 000 трябва наистина да е перфектна,автомат и да има повечето екстри. За ръчка повече от 17500 аз лично не бих дал, максимум 18000, ако наистина много си заслужава. Колата неслучайно държи такава цена, общо взето държи цена както мерцедес държи. За сега съм сменил само масла и филтри и предни дискове с накладки и вече около 6000км нямам проблеми.
  5. То си е факт, че автомата на 2.0 и дори на 2.4 е по-муден от ръчката. Аз просто това казах. Никого не заблуждавам. Дали ще му е проблем на човека, само и единствено той може да прецени като кара и двете в различни ситуации.
  6. Тествал съм автомат, но за малко. Казах, че е муден по моето впечатление и по многото мнения на хората по всякакви форуми. За копчето съм виждал по клипове, затова казах май. Но всеки път като изпреварваш да натискаш копчета, не ми се вярва. В повечето случай ще се усеща по-муден, но също е въпрос на свикване и като си знаеш възможностите на колата в определени ситуации няма да изпреварваш.
  7. С дизел ще ти е една идея по-лесно изпреварването заради нютонметрите. Основние проблем на бензина е автомата. Прекалено е муден. Иначе с ръчката понякога на баир се налага и 2 скорости да върна,за да се включи Втека и тогава няма проблем, бързо си изпреварва. Май автомата имаше някакво копче да свали скорост надолу (поправте ме ако греша). 180коньовия ще е най-добре или ръчка ако не държиш на автомат.
  8. Не мисля, че колата ще се клати. Не съм усещал такова нещо (въпреки, че карам 2.0 150 коня версията). Няма да ускоряваш много бързо, но щом си с бебе в колата, не мисля, че това е от значение. Относно клатенето, CRV-то е най-стабилното в класа си и при завои. Повече се усеща като лека кола на пътя, отколкото като сув.
  9. Те конете винаги стигат за килограмите, много зависи какъв тип шофьор си и от каква кола идваш.
  10. По принцип е така, но в случая не точно, понеже разликата във вървежа на двата двигателя е много малка, а 2.0 се води по-икономичен с 2/100 в града и 0.7 извън града. Това е при нормално каране, по официални данни. Ако тръгнеш да ги цедиш и двата нон стоп, не мисля че ще мислиш за икономия. И двата си харчат яко. 2.0 е по-нов и малко по-надежден. Според мен при избора между двата всичко опира до стила на шофиране на шофьора. Ако си по-спокоен 2.0, ако си по-нервен -> 2.4
  11. От тези двете бих избрал тази с 2.4 мотора, просто защото е фейслифт, но основната причина е понеже няма газ. Втора ръка с монтирана вече газова си е риск и знак, че колата е карана повече, освен ако газовата не е сложена преди няколко месеца. Дори и така да е, пак не бих рискувал, като не знам кой газаджия я е слагал.
  12. За чистачки си взех пера на Bosch Aerotwin и съм много доволен. Бяха с намалението около 40лв (предните само). Задна все още не съм сменял.
  13. Ако държиш на V6, Suzuki Grand Vitara Или Subaru Tribeca са добри варианти.
  14. Аз си взех тези https://stelkite.com/stelki-guma-za-honda-cr-v-2007-2012-tip-legen Не са оригинални, Полски са, но са доста качествени. Имат и за багажника отделно стелка.
  15. За мен този V6 e тромав за това купе. Най-вероятно е стар модел. На тоя Хюндай му трябват едни 220 коня поне. Просто не виждам логика да влизаш в по-големи разходи като по-скъпо обслужване на V6, повече разход, по-скъп данък, при положение, че ще върви колкото хондата. Основните плюсове за мен са, че е 7 местен и по-тежък, съответно по-малко ще се усещат неравностите по-пътя. Но дали си заслужават повечето пари, вече ти си преценяш.
×
×
  • Създай нов...