Jump to content

Julian Voinov

Фен
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно Julian Voinov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 26.06.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 3gen 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Така е и при мен. Всичко съм сменил от гореспоменатото без бобини. Но не мисля, че е проблем по двигателя, защото ако както се е появила вибрацията натисна овърдрайфа леко се вдигат оборотите и вибрацията изчезва. Според мен не е от двг но не знам кутия ли е карета или пък кардана влиза в резонанс?? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  2. Да разбирам, че вс е ок! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  3. С HDS нулирах на ново позицията на дросела нулирах PCM и пуснах да си направи проверките. Предполагам това е обучението. И да върнаха се оборотите от преди чистенето на дросела, които са 650 об. Незнам при автомата толкова ли трябва да бъдат? Знам само, че колата на 1100 об се караше ужасно. Сега вс е ок или поне както си беше. Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  4. Здравейте колеги. Днес ми чистиха дросела. До тук добре обаче сега колата държи 1100 об на загрят двигател. Майсторът каза че с каране до няколко дни ще се оправи сама но аз нещо не вярвам. Пробвах всичко което намерих в нета, закачих я на HDS още по интересно стана със статуса за обучението на дросела? Хондата е 2.0 бенз газ Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  5. Предната емблема е дистроника Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  6. Определено ще диря токаджия в Плевен Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  7. И аз си мислих че е нещо такова и заради това смъкнах задната броня но уви вс си е наред и защо на контакт няма проблеми а като запаля става лудница? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  8. Има развитие по темата но е още по-шантаво ! Забелязах, че ако съм на контакт и включена задна всички сензори работят перфектно! След като запаля обаче сензорите се побъркват!? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте колеги! От известно време имам много странен проблем с парктроника на Црв 3 ген. Преди година смених единия от задните централни и след това работеше перфектно, но преди около 2 месеца започна нещо да откача? Ту работи ту решава да пищи в движение без значение преден заден когато реши и където си реши. Вчера махнах задната броня но нямаше нито хлабави връзки нито нищо. За влага и дума не може да става в тази жега! Понякога работи перфе и незнам какво може да е? Възможно ли е някой модул за управление на цели парктроник да се е скапал? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  10. Да и при мен се оправи часовника, трябваше само да го бутна ръчно един час напред.Помни си всичко е ок вече! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  11. Здравейте колеги. Не знам дали имам проблем с Црв-то но реших да ви питам. И така имам црв 3 генерация 2.0 бензин автомат. Наскоро му сложих модул за дневни светлини и всичко си работи перфектно, докато един ден бях спрял пред една витрина и забелязах, че на тихи обороти след като започна да навивам волана на ляво или на дясно дневните светлини започват да примигват докато не спра да въртя или изправя воланът. Не се опъват кабели не е това по скоро пада напрежението от генераторът под въздействието на електро усилвателя, модулът за дневните светлини се включва след като напрежението достигне 13.5v. Не съм замервал с колко ми зарежда генераторът. Тихите обороти са ми малко над 700 без включен климатроник на загрят двигател няма колебания в тях макар, че ми се струват ниски. С колко трябва да зарежда генераторът на тихи обороти? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  12. Изглежда много добре. Странно как всички Црв-та от Швейцария са на 174 000 км!? И моето е от там и е на толкова! На снимки вс е 6 жалко, че не е автомат. А и за динамика....!? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  13. След смяна на маслото на диференциала може да е оправи. Но задължително с оригинално масло на Хонда! Dual pump. За скоростната кутия може само с опреснение на маслото но пак задължително Хонда, има и външен филтър на кутията. Относно хидравличната течност...?Хидравлика на кое? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  14. Здравейте! Да по съживя тази тема с една голяма благодарност към колегата @kyna за предоставената от него информация тук в тази тема за дневните светлини! След ходене по мъките в гр.Плевен,без да цитирам имена се реших да се пробвам сам в това начинание с моето ЦРВ 3. Поръчах си разклонителите за бушоните и както вече казах благодарение на труда на колегата и тази тема всичко стана за час и половина! Признавам си най-трудната част беше изваждането на бушон номер 12 !
  15. Уви и при мен не сработи! След като влязох в менюто от 3 бутона видях наистина ,че времето годината и месеца са грешни ! Извадих дискът и реших да пробвам с каквато и да е промяна но не приема даже и 2003 г. т.е никаква манипулация ! Друго нещо ми е чудно. Защо дата и годината са такива а именно 28.05.2002 година от къде тази дата ,имал съм др коли който като им резетнеш часовника показва дата от първата версия на софта но 2002 3 генерация е била още в молива?! Другото е че оригинална мултимедия на теория има възможност за ръчни корекции но дефакто не работят защо?
×
×
  • Създай нов...