Jump to content

dandara93

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

dandara93 last won the day on Април 20 2022

dandara93 had the most liked content!

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно dandara93

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV III 2.0 бензин AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей, това е моята поръчка - Линк: https://ato24.de/de/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 5x0.946L Стойност на поръчката: 5*8.49*1.9775 = 83.95 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не, вече имам
  2. Здравейте колеги, Наскоро си смених личнаката карта и съответно адреса, но старата кола още е с регистриарана в друг район, на талона също пише стария адрес. Предстои ми да я продавам и се чудя дали трябва да мина сега през КАТ да сменя талона преди или нещо подобно? Ако някой е минал рпез същото, ще съм благодарен да обясни.
  3. В моя случай се оправи само със смяна на релето, но може проблема да изисква и смяна на бушон. Ето и какво смених аз:
  4. Намерих проблема, бушон в двигателния отсек и реле. След смяната всички лампи изгаснаха и не са светвали вече 100 км.
  5. Колега абсолютно всички масла са ми от общите поръчки и са оригинални, не виждам тук кое е сбърканото, що се отнася до газовото съм пуснал информативна тема и все още не съм решил какво ще е точно и къде ще го монтирам, гледам, че повечето хондаджии препоръчват Романо. Как разбра къде и кога съм се натресал като единственото, което съм направил е смяна на масла, филтри и реглаж на клапани в официален сервиз или по-добре да отида при Бай Тошо в квартала?? Все пак съм запазил час при Слави, за който ще си почакам до е 26 април, а до тогава не мисля да барам нещо повече. Оценявам ви мненията и събирам информация от където мога, но не ми давай наклон моля те, просто ми кажи еди си кой сервиз е читав и така, а не просто "намери си", еми нали затова пиша тук. По темата: маслото си ми е на макс, от вчера двете лампи изгаснаха и не са светвали повече, въпреки всичко ще си отида на преглед в Овча Купел, тъй като не знам друго читаво място в София.
  6. Вече намерих и втора употреба, и алтернативна чисто нова сонда. Втора употреба цената е 120 лева, а алтернативната чисто нова е 180 лева. Не съм сигурен коя от двете да избера просто, затова питамз а второ мнение тук, някой случайно да я е сменял тая сонда? Предпочитам чисто новата, но ме е страх да не би да я сменя и да се окаже, че трябва само оригинална и съответно да дам общо 300 лева, вмето веднъж 120. А лампата за маслото си светва почти всеки път като карам колата, в началото паля и не свети, минавам 10тина км и пак светва и така до края на деня (докато колата не изстине пак).
  7. Здравейте, По заглавието може би се ориентирате горе-долу за какво става въпрос. Видях, че има доста теми за ламбда сонди, но не точно такава. Накратко проблемът ми: След закупуването на хондичката (ЦРВ 3 генерация, 2 бензинз АТ) направих около 400-500 безпроблемни километра, смених всичките масла и филтри с оригинални и дойде време за реглаж на клапаните, който за съжаление направих в Бултрако. Около 30 километра след това ми светнаха и чек енджина, и датчика за маслото (свети в оранжево и премига, като започва да свети обикновено след като загрее колата, при палене не свети. Масло в двигателя си има и е почти на макс, сложих оригинално на Хонда 5 на 30). Съответно се върнах в Бултрако, защото помислих, че нещо са омазали положението (и все още мисля, че нещо не е окей с тях) и ми казаха, че грешките ми са съответно P0135 (първа ламбда сонда) и P0250A (датчик за маслото). Изключвам факта, че при първото ходене им платих за цялостен преглед, който очевидно не бяха направили. Отговорът им след връщането ми на място беше, че първата сонда е за смяна и нова струва 600 лева, а датчикът за маслото или свети защото видиш ли имало нагари в двигателя (които трябваше да видят и първият път, ако бяха направили пълния преглед) или защото просто не работи правилно и съответно също е за смяна. След кратка консултация с фенабг по телефона, той ме насочи към смяна на първата сонда, което се надявам и че ще реши проблема. Въпросът ми е следният, има ли значение дали ламбда сондата ще е оригинална (съответно втора ръка, защото 600 лева не ми се давата, особено ако проблемът си остане след това) или мога да поръчам и такава на Денсо примерно (номера на содната е 36531-RNA-003) и дали изобщо да бързам със смяната й? Преди карах една мазда, при която трябваше да се слага само и единствено оригинална сонда, та се чудя да не би тук случаят да е подобен? Някаква идея дали цялата тази драма може да е породена от некомпетентно свършена работа или просто след реглажа на клапаните са излязли тези замаскирани проблеми, които колата така или иначе си е имала?
  8. Затова питам конкретно за този сервиз, иначе тази тема я гледах, но съм се спрял на Ланди Ренцо и искам мнения за тях.
  9. Здравейте колеги, Предстои ми газифициране на Хондата (ЦРВ 3 генерация, 2.0 бенцзин, АТ) и за момента съм се спрял на Landi Renzo. Прочетох няколко теми из форума, но всичките са малко стари, затова реших да пусна нова. В сайтът на Ланди има три основни пакета, които могат да бъдат инсталиране, като конкретният въпрос ми е каква е разлиакта между тези двата: https://landi.bg/landirenzo-omegas-obd-4-0-висок-клас-газов-инжекцион-за-3-4-ци/ https://landi.bg/landirenzo-evo-obd-висок-клас-газов-инжекцион-за-3-4-цил/ Кой е по-подходящия вариант за моя автомобил, няма да пестя от към средства, така че искам възможно най-доброто. Това ОБД 4.0, кеото чете директно от компютъра на бензина плюс или минус е? Във ЕВО офертата виждам, че компютърът чете ламдба сондата, това означава ли, че при ОМЕГАС не го чете или просто няма нужда да го прави, при положение, че директно се свързва с бензиновия компютър? Някой който скоро да е преминавал през това и да има прясно мнение за нещата? Мнения относно марката като цяло ще са ми полезни, но повече ме интересува сервизът в София, където се прави инсталацията, читави ли са и лесно ли се случват нещата при поддръжката след това? Има ли смисъл от омаслтиел на клапаните и трябва ли да се инсталира емулатор за нивото на бензина? Не съм много запонзат с цялата процедура, а в интернет има много информация, която може да е объркваща понякога, затова всяко мнение ще е от полза. Благодаря предварително!
  10. Здравейте, Моля за мнение за следните гуми: https://diana-ltd.com/tire?36580 - Клебер https://diana-ltd.com/tire?40952 - Бриджстоун Заслужава ли си да дам общо около 200 лева повече за Бриджстоунките или и Клебер ще ми свършат добра работа? Държа да са стабилни при дъжд и да са обезшумени, не знам тези 2 децибела разлика дали са толкова ключови в момента, тъй като поведението в мокро време е идентчини за двата модела (поне по показателите в сайта). Ако имате и някакви други предложения за добри гуми с размер 225/60R18 са добре дошли, колата е Хонда ЦРВ 3 ген. бензин 2.0.
  11. Като цяло това с тампоните ще го пропусна засега, мисля да направя един реглаж на клпаните, както вече предложихте, че четох, че на 100 000 км трябва да се направи за пръв път, а след това на всеки 40 000 ако не се лъжа. В моя случай не съм сигурен дали изобщо някога е правено такова нещо. В понеделник така или иначе имам запазен час в Бултрако на Ботевградско, който трябваше да е за второ мнение за по-ранните проблеми, но тъй като те изчезнаха, мисля да го използвам за въпросният реглаж, с което мисля да приключа първоначалното ми осблужване и да се насочвам към газификацията на колата, че само на бензин не му харесва на пртфейла ми.
  12. Тези тампони за двигателя имаш ли представа от къде мога да ги намеря, изобщо си нямам на идея как изглеждат, така че и една снимка за ориентир как изглеждат би била полезна (може би става въпрос за нещо такова https://www.dbkdimitrov.com/тампон-двигател-honda-cr-v-iii-tds-0339 ) . Въпросните вибрации в купето си ги има. Сложна ли е цялата процедура по сменянето им?
  13. След смяната на маслата и филтрите колата се оправи, нито в завоите се усеща нещо, нито има предърпване на 1500 оборота, поне засега де. Дано след някой друг километър симптомите не се завърнат. Благодаря ви за съдействието!
  14. Склонен съм да му вярвам, че го е сменял, защото като я гледах направих няколко пълни леви и десни завоя и нямаше никакви проблеми тогава, но както и да е. Утре ще има обратна връзка от майстора и тогава ще се мисли нататъка.
  15. Не сме сменяли нищо още, просто на пръв поглед изглежда да е диференциала (правихме тест драйв заедно с майстора), защото като я купих, този от автокъщата ми каза, че е сменял вече маслото на диференциала, кеото може би е прикрило проблема за момент. На различни места пише, че може би е нужно два пъти да се смени, за да се оправи проблема, дано да е това. Майсторът е Боби от HPP garage в Дружба. Имам запазен час и при Слави, но той е чак за 20ти април, заведох я при Боби за обслужване и просто да диагностицира проблемите, ако може естествено и да каже дали да внимавам с някой неща, а вече след като той даде неговото мнение ще го мисля. може и през Бултрако да мина по-нататъка, ако нещо по-притеснително излезе, а и за да имам повече от едно мнение.
×
×
  • Създай нов...