Jump to content

Bidjo

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Bidjo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

279 профилни разглеждания
  1. Търси ли валове от акорд? Аз като търсих, всички црвта, бяха продали валовете или продаваха цялата глава. Накрая намерих от акорд 2003-та, двата за 200лв. Описал съм неволите в една по-стара тема. Използвах един сайт в който има парт. номерата на всички частици, както и в кой модели се среща тази част. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2005 Търси от други модели. Успех
  2. Моите огледала също бяха тръгнали да се отделят. Един ден както си карах и изкачвайки една стръмна улица, гледам огледалото се клатушка. Викам си, кой МАМКА МУ ми е го строши? Слизам, гледам стъклото разделено от черната основа и се държи само в горната си част. Пробвах другото то здраво. Бутнах го съвсем леко и то се отлепи. Спасих ги навреме. Ремонта: Почистих ги, лепнах им тънко двойно лепящо текст на 3М, намазанх основата с праймър 3М и лепнах огледалата към черната основа. За сега 6месеца са Ок. Ще видим на зима дали ще издържат. Съветвам превантивно да си проверите огледалата дали не са тръгнали да се разлепват. С една пластмасова карта просто се опитите да надигането стъклото. Моето се отдели много лесно, без никакво усилие.
  3. Здравейте колеги! Днес извадих летните гуми и установих, че 3 от тях са с около 6мм граиферите, а четвъртата е по изнесена с около 5мм. Не знам какво е станало, явно при въртенето нещо се е объркал. Та дали ще има проблем за ЦРВ-то да ги карам така?
  4. Аз използвам този сайт https://www.parts-honda.uk за сравнение на частите. Като си намериш твоята част ти дава в кои други модели се използва
  5. По скоро съм сменил датчика без нужда. Но може да се пробва преди да смяна на датчика. Куплунгите на компа ми се различават от тези в упътването и не знаех кой е кабела за сензора. Затова напръскаха профилактично всички, без да очаквамине някакъв положителен резултат. Притеснението ми е дали решението не е временно.
  6. Смених въпросния датчика преди месец и нещата останаха същите, чека си свети, колата не върви. Разликата беше, че от време на време изгасваше и тъкмо се зарадвам и цък светне. Това беше в последните студове. Правих тест по инструкциите от упътването, изтривам грешката, загрявам колата и хоп светва досадната лампа. Вече мислех да сменям колата. Преди седмица със затоплянето на времето, ми се отвори ищах да човъркам по колата. Свалих жабката да видя къде се намира ЕКУ-то. Понеже имаше много кабели и малко време, изключих акумулатора и напръсках куплунгите на ЕКУ-то, без да ги откачам с контактен спрей. И чудо, няма грешка. Вече цяла седмица, загрявам я, тествам я и грешката не светва. Колата се държи много по-различно, по пъргава и със съживени няколко коня.
  7. Подготвил съм се за смяна на датчик. Взех този AUTLOG изглежда читава, имам си опаковка, холограмен стикер, голяма работа, Germany. :)) Утре я нося да го сменям и много се надявам тази досадна грешка да се разкара от таблото ми.
  8. Някой да е слагал кнок сензор AUTLOG? Ето такъв https://www.autodoc.bg/autlog/10676293 Заслужава ли си парите?
  9. Взаимно заменями ли са хидравличните помпи на, црв бензин 2005-6 г. и црв от 2003 г.? И двете коли са с к20 двигател.
  10. Засега всичко е Ок. Грешката от коляновия вал е изчистена и засега не светва. Трябва ли след тази манипулация ( смяната на влаковете) да ресетна компа и това става ли само с изключване на захранването? Как се прави това обучение на празния ход и на датчиците?
  11. Проблема се оказа много елементарен. Явно като са го демонтирали, са се опитали да измъкнат всмукателния вал и са рзвили и недозавили шайбата(Номер 2 на схемата), която предава импулса на датчика. Така ми го пратиха и никой не е предполагал, че е било демонтиран и недозавит. Така и го поставихме без да затягаме нищо. За съжаление шайбата се е разхлабила, изместила се е към датчика и зъбците са направила канал и са съсипали датчика. Още не сме я сглобили, но се надявам, като я затворим и сменим датчика, всичко да бъде наред. Не знам, след като изчистим грешката трябва ли да се прави това обучение, за което говори Markony?
  12. Сменихме пустите му валове+масло+реглаж на клапаните. Сега колата върви отличен и първите 30-40км тест драйв всичко беше ОК, но изведнъж светна VSA и изчезна круиз контрола, но разлика в ускорението и вървежа нямаше. Закачиха я към един тестер на телефона и отчете няколко грешки свързани с датчиците на разпределителния вал. Р0340 и Р0344, както и две отпреди, които не бяха изтрити Р0325 и Р0420. Има ли връзкамежду дете грешки на вала и тракшъна и круиза и какво се е объркало?
  13. Не, именно заради него се сдобих с двата вала. От 3-4месеца издирвам изпускателен вал за црв. Това беше най-добрата оферта или два вала или цяла глава.
  14. И аз изтеглих късата клечка, отидох за реглаж, но се оказах с износен изпускателен вал, 2мм. Оказа се дефицитна стока, много търсена и почти не откриваема, всеки или го е продал или го продава с цялата глава. Най накрая открих двата вала, изпускателен и смукателен, от акорд 2.0 155к.с.. По схема и номера валовете са същите като на моето ЦРВ. единствената разлика е в зъбното колело на всмукателния вал, на ЦРВ-ето е RBC, а на Акорда е RBB. Вала пристигна с зъбното колело и сега не знам дали да го сменям или с това няма да имам проблем? Като гледам на снимката има разлика в ъгъла на двата вала, а уж двата двигателя са едни и същи. В какво се състои разликата?
  15. Благодаря за мнението колега, само не ми стана ясно за кой от двата модела говориш
×