Jump to content

Glavanov

Фен
  • Мнения

    77
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно Glavanov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Последни посетители

701 профилни разглеждания
  1. Единствения аналогов прибор в аудио системата е потенциометърът за волумето на DIN панела...
  2. Здрасти колега, понеже и при мен протече течност за чистачки от лявата страна (шофьорската) искам да попитам как се стига до този тройник, махаш ли подкалника, бронята или пластмасата под бронята и къде точно се намира. Благодаря ти предварително!

  3. Glavanov

    Повдигане на CRV 2

    Че като имаш газова бутилка резервоара и него ли возиш пълен? По-скоро проблема ти е офсетът на джантите или омекнали пружини...
  4. При мен се оказа, че масичката в багажника се "разхожда". Подложих в хлабината едно парцалче на 2-3 ката сгънато... 2 дни нищо не съм чувал. Ако не се лъжа из другите теми някой беше споменал.
  5. Опитът в годините ме е научил да не обръщам много внимание на такива неща. Ще се търси проблем, когато стане по отявлен и откриваем. Като млад шофьор много се шизофренирах от тропане, скърцане и прочие. В един момент се оказа, че прекарвам повече време под колата отколкото в нея. Някаква тиха лудост такава... Карайте си колите и като се счупят ги правте! Това с превантивните ремонти е вятър работа. Страда главата, ръцете и най-близките ви хора.
  6. При мен също се чува нещо такова. чувам го само когато колата потегля след престой, тоест студена. Чува се при излизане от паркинга след превключване на 2-ра и леко навит волан. Трудно мога да преценя, но сякаш идва от задния диф. При загрял автомобил не се чува.
  7. Явно проблема ми е свързан със старите гуми, с които взех колата. Протектора е много малък. При нормално силен дъжд аквапланинга с над 90км/ч. е гарантиран и всичката вода от локвите лети на предното стъкло. Оставих ги да изтъркалят лятото, щото сега ще купувам зимни. Естествено по-внимателно на пътя. Като запролети и летни. Надявам се да изчезне тоя проблем. Ама стига, че не е за това темата.
  8. А, туй ми беше на акъл да питам... тея дупки има ли някаква идея да са толкова отворени и да няма нищо защитно. Ясно че окачването е с по-голяма амплитуда от лек автомобил, и трябва място за щангите на рейката, ама много мизерия лети от там към мотора в дъждовно време?! И по взрив схемите не се вижда там да има някаква преграда фабрично.
  9. Glavanov

    Относно джанти

    Вероятно спиците са задънени с прах от накладки имизерия. Трудно се маха и не му се занимава... търговци! Ако не на всички спици, то на повечето има параметри за джантата. Поне на моите е така но изпръсках едно меглю и камара нерви докато ги почистя та да се четат надписите. На фейса стоковите са 16x6,5jj ЕТ50. Според литературата бордът с профил jj е за гуми предназначени за SUV или в някой случаи лекотоварни(бусови). Аз не съм чувал за подобни проблеми, но според написаното гума не подбрана правилно за съответния борд на джантата е предпоставка за неприятности. И наистина, когато търсим размер 215/65R16 повечето производители ги водят джипови или SUV, като някой са XL(усилен борд), а другия тип са лекотоварни, но там шарката си е вече като за камиончета...
  10. Glavanov

    Покупка

    http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19480,19481,19485,19486,19487,19492,19493,19494,19495&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=SE&nplblk=B__5800 Номер 5... По моему е консуматив и се сменя.
  11. За питащия въпросът звучи както е зададен! Нямам газово оборудване.
  12. А какъв е разхода през зимата на K20A4 2005 facelift с прилично монтирана и настроена ГИ с добро заглавие ? Говорим за нормална зимна обстановка. Не като последните години, да се чудим есен ли е или пролет...
  13. На фона на 220-30лв. за conti/goodyear/michelin/dunlop... са си направо бюджетни. Там е тя, че предимно карам на дълго, щото работя на страни. Тук вече шумът и разхода са от значение. Карал съм ген. 1 наколко месеца. Двойката е една идея по-обезшумена, но относителна работа.
  14. Не са бюджетни... нали говорим за златната среда?! Там са някъде в калабалъка. А и заглавито е реномирано. В ачалото на миналия век стартират с галошки за детски колички и каручки. 66-та стават част от Goodyear group. P.S. не всички гумаджии чистят борда, където залепва гумата към джантата, други не го правят качвствено. Алуминия окислява. Резултата е здрава гума, здрава джанта, вентила на 6, вечерта след работа едната гума долу. Може да не се случи 5-6 месеца, но може и в седмицата 2-3 пъти... класика.
  15. Да, тези също ги заглеждам, но са F/C/71db срещу B/B/71 за Fulda. Колко може да се разчита на тези индекси, е друга тема...
×