Jump to content

Glavanov

Фен
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно Glavanov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Последни посетители

597 профилни разглеждания
  1. На парчета и в промивна машина с химия и температура... да, това е най добрия вариант, но и най-скъпия. То стигне ли се до такава степен на разглабяне на агрегата, смислено е да се направи инспекция на коляно бутална група и там не се знае какво зайче ще изкочи. Гарнитури семиринги и салници нови! Те нещата стъпаха на един лек така основен ремонт в движение. Не искам да правя сметка на човека, но ако е на късо с кинтите след закупуването на колата и неможе да си позволи този лукс, може да се пробва следното: Капак клапани, капак ангренажна група и картер долу. Къпят се с химия и после с бензин. Отмив се мизерията по разпределителните и коляновия до колкото е вузможно физически без разглабяне. Ангренажната група за този пробег вероятно е пътник и е логично да се смени или поне да се обърне внимание на състоянието. Другото колегите са го изредили... сипваш правилното масло и се кръстиш мотора да е оцелал след предния собственик, но по това което чета има всички шансове нещата да са ок.
  2. Малко офтопик, защото става дума за друга марка, но все пак с подобен проблем и ефектите от него. На който му е интересно, препоръчвам да разгледа и клиповете с корейските марки от този канал. Какво чудо се случва още 2007-8г. Да, ясно Русия е. Други разстояния, лошо гориво и масла, тежък климат... но пак!
  3. Печал! Явно не са спазвани интервалите за обслужване. За качеството и количеството на маслото само на боб... Отлаганията смолисти ли са или вече са се спекли? В картера сигурно е същото, ако не и по-зле. Лично мнение - ако се направи опит това да се промие с добавка всичко по пътя на маслото може да пострада. Достатъчно е да се задъни цедката и/или филтъра и да остане гладен мотора. Щом не гори масло, не се чува тропане от коляно буталната група и валовете са ок, значи още не се е случило нещо страшно, но това не трябва да остава в мотора категорично!
  4. Glavanov

    Покупка

    Сега, като пътувах обърнах внимание, че при мен централния плафон светва с изваждането на контактния ключ, за това май не може да се определи по него дали е ок изключвателя на вратата.
  5. Glavanov

    Покупка

    Дано не се лъжа, но звуковата сигнализация се включва при включени светлини, загасен мотор и отворена шофьорска врата. Ако изключвателя на вратата не контактува добре, звук няма. Виж дали ти светва централния плафон при отваряне на вратата. Разбира се ключа на плафона трябва да е на съответната позиция.
  6. Glavanov

    CR-V II нов внос...

    Emicha, прав беше и изкара неколко бирички! В процепа беше попаднало нещо като мацешки молив за очи. Цялото графит и не се вижда като е черен. Съпругата на предния собственик сигорно вече е заченала с близнаци! Като се отвори капачето 20-тина мм и заклинва боклука... ни напред, ни назад. Наложи се малко лапароскопия. Ако някой ми беше казал каква борба ще му метна докато излезе... половин час!
  7. Glavanov

    CR-V II нов внос...

    Колеги, капачето на джабката на централната конзола пот вентилацията се отваря на половина. Не смея да я напъна много... има ли някаква уловка или нещо е прецакано и трябва да сваля панела и ако мога да го отремонтирам?
  8. Преди месец един колега сменя лагер на първичен вал от към съединителя на Civic 1.4 6-та ген.
  9. Glavanov

    Жило ръчна спирачка

    Сменял съм на Mazda жилата с нови не оригинални и не съм имал никакви ядове след близо 5 години експлоатация. Мисля, че не тябва да се плашиш толкова от афтвермаркет частите. Просто не купувай най-евтиното и все пак да е с някакво доказало се заглавие. Ново жило със прясна смазка в бронята и гъвкави здрави гумени маншони е далеч по-добра идея от употребявано. А и не са някаква колосална цифра... гледам вървят между 30 и 50 лв. бройката
  10. Glavanov

    P0174 , P0171 Заедно

    И ако не е заседяло гориво, нужно е да провериш налягането на горивото. Нормата беше 3,5-4,5bar по спомени. По тази верига може да е задръстени филтри на горивна помпа, самата помпа да е тръгнала, регулатора на налягане да не работи коректно. После вече са датчиците, които отговарят за сместа... A/F lambda, MAP sensor и IAT sensor. Тук вече трябва на живи данни. Не на последно място е постъпването на не регламентиран въздух в интейка, щотот грешките са за малко гориво или много въздух. Уплътненията между колектора и главата... преди години ги търсих с парфюмите на жената. Ако не е това, инжекторите може да са за почистване. Един ултразвук и после на колбите. При тези проблеми симптомите са липса или закъснение на мощността, както и неравномерни тихи обороти, но не споменаваш такива. Казваш, че само присветва при палене, значи нещата са в начален стадий и да е нещо елементарно. Това за бензина, за газта вече незнам.
  11. Glavanov

    P0174 , P0171 Заедно

    Бедна смес.
  12. Glavanov

    Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Не биите фотографа... толкоз може - толкоз снима!
  13. Glavanov

    Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Аз ще се огледам след 16:30 но кажи все пак какво мислиш че липсва, да не се окаже, че и при мен го няма... http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19480,19481,19485,19486,19487,19492,19493,19494,19495&nplgrp=5&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=SE&nplblk=B__4601
  14. Беги спокойно на морето. Мятяй пе едно око на уредите през 5-6 минути. Аз винаги возя стария ремък в багажника. Ако тресне тоя и не е станало нещо страшно по аксесоарното оборудване, все ще те довлачи до населено място. Не е като репатрак да ти качи колата а теб "на задна". Колкото и да искаш всичко да ти е в ред, ако има да става нема спасение. По-миналата година гръмнах радиатор в края на почивката на 300км от къщи. Уж всичко обслужено долято гледано и пак... Нема страшно. Неделя след обед поръчах радиатор от Бургас. Понеделник 10:00 беше при мен в Равда. В 12:30 бях на ход.
×