Jump to content

Glavanov

Фен
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Glavanov last won the day on August 17

Glavanov had the most liked content!

Community Reputation

43 Neutral

About Glavanov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Recent Profile Visitors

916 profile views
  1. И аз имах в началото съмнения и тайничко се надявах да идва шумът от обтгача, защото само ролката му сменихме при първо обслужване. Имаше колега из темите, при който заслабнал обтегач и повишен товар от включване на компресора водеше до шум в ремъчната група... може и ти да си бил Diezz. Уви при мен страшмия саунд идва само и единствено ниско долу от keihin HS110R!
  2. Да, чудесна екстра. За пръв път видях тази функция, когато едно другарче къде 2000г. докара еди Passat B3 с богато оборудване. Беше късна есен и му бяха запотени стъклата. Вика ми -глей са! Обърна клапите към челното стъкло и за секунди го избистри от долу на горе, все едно някой вдигна щорите. Пулих се като тиква! Дори в наши дни малко хора знаят защо се включва климатика когато... Принципно студения въздух е беден на влага и много лесно я абсорбира при наличието на такава. Както беше споменато по-горе от колегите, постъпващия външен въздух, независимо топъл или студен преминава през изпаритела, където се изстудява и влагата в него кондензира по топлообменника. Така изстудения и по-важното сух въздух бързо абсорбира влагата по стъклото. За съжаление имам сериозни подозрения, че климат системата ми я е застигнала така наречената черна смърт. В щатите има огромно количество хора, които имат този проблем точно с CR-V 2 ген. На около 40-50К мили инплодира кейхина, като финни стружки се разнасят из цялата система. Дилара с недомлъвки признавал, че е конструктивна недомислица при проектирането на компресора и направо заменя цялата система, а тези които сменят само компресора и се опитат да промият системата от метални частици ги спохожда същото съвсем скоро. Извън гаранционно дилъра сече с $4600 за услугата. Странно, като рових преди да купя CR-Vто не попаднах на подобни оплаквания. А и Markony има кейхина за надежден... Аз се опитах да диагностицирам проблема до колкото е възможно на място. Лагера на шайбата е перфектен. разстоянието на плочата е в норма, бобината е жива и сцеплението добро. Въртя компресора на ръка. усеща се усилие от някаква компресия и няма луфтве на оста. На всеки оборот обаче се чува отчетливо пречукване от вътрешната част на компресора, но не звучи като повреден ротор на скрола, а все едно клапан или някаква пружина удря в метал. Мискя че ротора не трябва да издава такива звуци по време на работа. Мисълта ми е... евакуация, сваляне, отваряне и присъда... за това трябва свободно време, желание и не наа последно място лев!
  3. Сложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
  4. Аха... има и доста щатски клипчета в тубата за К24, но за к20 ъ-ъ... Но пък за К24А1 по japancars продуктовия номер е идентичен с този на К20А4. 38920-PNB-004 7PK 1730mm
  5. Колеги, малко да съживя темата. от 1-2 седмици ми прави впечатление, че когато вклюва компресора на климатика, препъва тягата на мотора доста по-осезаемо от обичайното. Респективно, когато се изключва сякаш колата получава ритник отзад... иначе температурата е чудесна при включен климатик. На тихи обороти също се чува по шумно компресора, когато е включен. Светна ми, че нещо ще се случва, но трябваше да разхождам възрастен роднина по болници няколко дни и реших за сега да огранича ползването на климатик само в най непоносимите часове на деня. Уви, днес реших да не тормозя клетия ми спътник и на климатик изкачвах един баир на 4-та с около 3500 оборота, когато внезапно се разнесе нехарактерен шум от страната на компресора. Нещо между стържене и бръмчене... В рамките на 2-3 секунди реагирах и го изключих. Звукът изчезна и колата се движеше нормално. Като се прибрах огледах около ремъка, всичко нормално. Включих за секунда климатика на тихи обороти и страшния звук се завърна, при което веднага го изключих. Ясно, че докато не се изтъркаля компресора от коша няма как да се каже какво точно му се е случило и какво следва. Понеже автомобила точно сега ми трябва да е в движение няма възможност да влезе в бокса и се притеснявам да не вземе да блокира и шайбата и да увисна на пътя със скъсан ремък и всички последици... Ясно се вижда, че има възможност да се вдене по-къс ремък и компресора да не учства в уравнението. Накой правил ли го е, да сподели каква дължина пасва? Мога да го измеря, но от личен опит знам, че се улучва от 2-рия или 3-тия път...
  6. Въпреки че съм с бензинов мотор, при мен така звучи компресора на климатика. Долу-горе така се променя звука, когато се включва/изключва шайбата...
  7. А от страната на камерата как е. Обща практика е, там да има възможност за подвързване на светлината за заден ход в единия от стоповете.
  8. Принципно трябва да се появи картина при включване на задна предавка, но това ако е пуснат проводник от датчика към ММ-та. Ако камерата е от комплекта, би трябвало да има инсталирано приложение, с което да я стартираш принудително. Няма ли нищо в инструкцията? Не е изключено да си опукал камерата или входа на ММ-та с това късо, но не бързай със заключенията...
  9. Ако се чува и на контакт без да палиш мотора, вентилаторчвто е. Ако е само при запален мотор, е нещо друго.
  10. Бе да не ти шуми вентилаторчето на датчика за температура на въздуха в купето? Намира се зад една малка решетка в дясно от волана. Както го описваш звучи, когато се замърси...
  11. ARM COMP., L. RR. UPPER (ABS) 52400-S9A-981 №21 от тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19480,19481,19485,19486,19487,19492,19493,19494,19495&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=SE&nplblk=B__2900
  12. Защото качеството на афтърмаркет ремоонтните комплекти е доста съмнително и в 90% от случаите проблема се решава за не-повече от няколко месеца... а и ако има язви по цилиндрите, рем комплекта не върши работа. Така му е дошло на някой на времето, така му викат, като "подай ми гедорето". Иначе трябва да караме на Master/Slave cylinder.
  13. А каква е причината тръгнала долна, да скапва горна помпа? Качва по течността боклуци, въздух. влага в течността от старост или разхеметизирана долна, корозия/язви по цилиндрите и респективно надрани маншети... или последния да затвори? Преди около 3 години аналогичен случай с Mazda 626. Замених горна помпа и промивка, нова течност и до момента без забележки. Не съм се усъмнявал в долната, защото под прахозащитния маншон нямаше омасляване...
  14. Някой мераклия да чукне на Бултрако да ни светнат каква е секирата за пълен кит?!
  15. Това от Бултрако или от вън?
×