Jump to content

Glavanov

Фен
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Glavanov last won the day on August 17 2019

Glavanov had the most liked content!

Community Reputation

50 Neutral

About Glavanov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Recent Profile Visitors

1560 profile views
  1. Бе мина ми на акъл, че може да е нещо по хидравликата... Като за начало ще сменя течността. Сега се сещам, че е на отделен кръг със собствено казанче. От опит... или ще се подобри положението или ще се срине бързо някоя от помпите с новата течност
  2. здравейте колеги, От близо година насам периодично ми се случва при потегляне от място на полусъединител се получава едно придърпване... като тласъци. Случва се рядко и без накааква закономерност. Днес на светофар го почувствах доста по-изразено. след това 3-4 потегляния без това явление. Съединитлят за сега не плъзга и отделя приблизително в средата от активния ход на педала... не се усеща твърд, ама и аз съм 0,125 тона! Може ли да му е дошъл ред? По километраж 160К (това под секрет нали...
  3. Здравей колега!

    Прочетох, че си направил байпас на компресора на климатика с по-къс ремък.

    Може ли да ми кажеш дали е надеждна тази подмяна и каква е дължината на късия ремък.

    Благодаря!

  4. При запален двигател виж къде сочи стрелката на обтегача. Изображение 04-29 и 04-30 то тук: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_5c.htm#160284
  5. при 2-рия опит направо го оствих на сухо. Краищата на оста са конусни. С каквото и да се смже след 100 оборота е вън и минаваме на фул контакт.
  6. Модулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
  7. Само една вметка... На тези джанти е препоръчително да се монтират гуми за леки автомобили. Стоковите джанти на 2-ри ген са 6,5jj, където профилът на джантата е различен и предназначен за SUV и бусови гуми. Пак казвам, това е в сферата на добрите пожелания, а не задължително. Аз лично спазвам това правило, за да съм сигурен, че гумата ще стои на своето място.
  8. Има конструктивни различия На фейса 2-ра сонда е в средата на гърнето (предполагам катализатора е с 2 пити с междинна камера, както е при Kia/Hyundai). Ако се сложи кат от префайса, вероятно кабела на 2-ра сонда ще дойде къс и куплунга трябва да се отдели от общата планка, за да се спечели дължина. Няма гаранция, че 2-ра сонда ще работи коректно, при положение че е калибрирана за междинна камера...
  9. Така съм му свикнал вече, че ако не го чуя сигурно ще се ослушвам като обран евреин... 😎
  10. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3v.htm#155576
  11. Охоооо?! Детската градина! ....с извинение за офф-а
  12. И аз имах в началото съмнения и тайничко се надявах да идва шумът от обтгача, защото само ролката му сменихме при първо обслужване. Имаше колега из темите, при който заслабнал обтегач и повишен товар от включване на компресора водеше до шум в ремъчната група... може и ти да си бил Diezz. Уви при мен страшмия саунд идва само и единствено ниско долу от keihin HS110R!
  13. Да, чудесна екстра. За пръв път видях тази функция, когато едно другарче къде 2000г. докара еди Passat B3 с богато оборудване. Беше късна есен и му бяха запотени стъклата. Вика ми -глей са! Обърна клапите към челното стъкло и за секунди го избистри от долу на горе, все едно някой вдигна щорите. Пулих се като тиква! Дори в наши дни малко хора знаят защо се включва климатика когато... Принципно студения въздух е беден на влага и много лесно я абсорбира при наличието на такава. Както беше споменато по-горе от колегите, постъпващия външен въздух, независимо топъл или студен преминава през изпаритела, където се изстудява и влагата в него кондензира по топлообменника. Така изстудения и по-важното сух въздух бързо абсорбира влагата по стъклото. За съжаление имам сериозни подозрения, че климат системата ми я е застигнала така наречената черна смърт. В щатите има огромно количество хора, които имат този проблем точно с CR-V 2 ген. На около 40-50К мили инплодира кейхина, като финни стружки се разнасят из цялата система. Дилара с недомлъвки признавал, че е конструктивна недомислица при проектирането на компресора и направо заменя цялата система, а тези които сменят само компресора и се опитат да промият системата от метални частици ги спохожда същото съвсем скоро. Извън гаранционно дилъра сече с $4600 за услугата. Странно, като рових преди да купя CR-Vто не попаднах на подобни оплаквания. А и Markony има кейхина за надежден... Аз се опитах да диагностицирам проблема до колкото е възможно на място. Лагера на шайбата е перфектен. разстоянието на плочата е в норма, бобината е жива и сцеплението добро. Въртя компресора на ръка. усеща се усилие от някаква компресия и няма луфтве на оста. На всеки оборот обаче се чува отчетливо пречукване от вътрешната част на компресора, но не звучи като повреден ротор на скрола, а все едно клапан или някаква пружина удря в метал. Мискя че ротора не трябва да издава такива звуци по време на работа. Мисълта ми е... евакуация, сваляне, отваряне и присъда... за това трябва свободно време, желание и не наа последно място лев!
  14. Сложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
  15. Аха... има и доста щатски клипчета в тубата за К24, но за к20 ъ-ъ... Но пък за К24А1 по japancars продуктовия номер е идентичен с този на К20А4. 38920-PNB-004 7PK 1730mm
×
×
  • Create New...