Jump to content

Glavanov

Фен
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Glavanov last won the day on August 17 2019

Glavanov had the most liked content!

Community Reputation

50 Neutral

About Glavanov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)
  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

1165 profile views
  1. Здравей колега!

    Прочетох, че си направил байпас на компресора на климатика с по-къс ремък.

    Може ли да ми кажеш дали е надеждна тази подмяна и каква е дължината на късия ремък.

    Благодаря!

  2. При запален двигател виж къде сочи стрелката на обтегача. Изображение 04-29 и 04-30 то тук: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_5c.htm#160284
  3. при 2-рия опит направо го оствих на сухо. Краищата на оста са конусни. С каквото и да се смже след 100 оборота е вън и минаваме на фул контакт.
  4. Модулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
  5. Само една вметка... На тези джанти е препоръчително да се монтират гуми за леки автомобили. Стоковите джанти на 2-ри ген са 6,5jj, където профилът на джантата е различен и предназначен за SUV и бусови гуми. Пак казвам, това е в сферата на добрите пожелания, а не задължително. Аз лично спазвам това правило, за да съм сигурен, че гумата ще стои на своето място.
  6. Има конструктивни различия На фейса 2-ра сонда е в средата на гърнето (предполагам катализатора е с 2 пити с междинна камера, както е при Kia/Hyundai). Ако се сложи кат от префайса, вероятно кабела на 2-ра сонда ще дойде къс и куплунга трябва да се отдели от общата планка, за да се спечели дължина. Няма гаранция, че 2-ра сонда ще работи коректно, при положение че е калибрирана за междинна камера...
  7. Така съм му свикнал вече, че ако не го чуя сигурно ще се ослушвам като обран евреин... 😎
  8. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3v.htm#155576
  9. Охоооо?! Детската градина! ....с извинение за офф-а
  10. И аз имах в началото съмнения и тайничко се надявах да идва шумът от обтгача, защото само ролката му сменихме при първо обслужване. Имаше колега из темите, при който заслабнал обтегач и повишен товар от включване на компресора водеше до шум в ремъчната група... може и ти да си бил Diezz. Уви при мен страшмия саунд идва само и единствено ниско долу от keihin HS110R!
  11. Да, чудесна екстра. За пръв път видях тази функция, когато едно другарче къде 2000г. докара еди Passat B3 с богато оборудване. Беше късна есен и му бяха запотени стъклата. Вика ми -глей са! Обърна клапите към челното стъкло и за секунди го избистри от долу на горе, все едно някой вдигна щорите. Пулих се като тиква! Дори в наши дни малко хора знаят защо се включва климатика когато... Принципно студения въздух е беден на влага и много лесно я абсорбира при наличието на такава. Както беше споменато по-горе от колегите, постъпващия външен въздух, независимо топъл или студен преминава през изпаритела, където се изстудява и влагата в него кондензира по топлообменника. Така изстудения и по-важното сух въздух бързо абсорбира влагата по стъклото. За съжаление имам сериозни подозрения, че климат системата ми я е застигнала така наречената черна смърт. В щатите има огромно количество хора, които имат този проблем точно с CR-V 2 ген. На около 40-50К мили инплодира кейхина, като финни стружки се разнасят из цялата система. Дилара с недомлъвки признавал, че е конструктивна недомислица при проектирането на компресора и направо заменя цялата система, а тези които сменят само компресора и се опитат да промият системата от метални частици ги спохожда същото съвсем скоро. Извън гаранционно дилъра сече с $4600 за услугата. Странно, като рових преди да купя CR-Vто не попаднах на подобни оплаквания. А и Markony има кейхина за надежден... Аз се опитах да диагностицирам проблема до колкото е възможно на място. Лагера на шайбата е перфектен. разстоянието на плочата е в норма, бобината е жива и сцеплението добро. Въртя компресора на ръка. усеща се усилие от някаква компресия и няма луфтве на оста. На всеки оборот обаче се чува отчетливо пречукване от вътрешната част на компресора, но не звучи като повреден ротор на скрола, а все едно клапан или някаква пружина удря в метал. Мискя че ротора не трябва да издава такива звуци по време на работа. Мисълта ми е... евакуация, сваляне, отваряне и присъда... за това трябва свободно време, желание и не наа последно място лев!
  12. Сложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
  13. Аха... има и доста щатски клипчета в тубата за К24, но за к20 ъ-ъ... Но пък за К24А1 по japancars продуктовия номер е идентичен с този на К20А4. 38920-PNB-004 7PK 1730mm
  14. Колеги, малко да съживя темата. от 1-2 седмици ми прави впечатление, че когато вклюва компресора на климатика, препъва тягата на мотора доста по-осезаемо от обичайното. Респективно, когато се изключва сякаш колата получава ритник отзад... иначе температурата е чудесна при включен климатик. На тихи обороти също се чува по шумно компресора, когато е включен. Светна ми, че нещо ще се случва, но трябваше да разхождам възрастен роднина по болници няколко дни и реших за сега да огранича ползването на климатик само в най непоносимите часове на деня. Уви, днес реших да не тормозя клетия ми спътник и на климатик изкачвах един баир на 4-та с около 3500 оборота, когато внезапно се разнесе нехарактерен шум от страната на компресора. Нещо между стържене и бръмчене... В рамките на 2-3 секунди реагирах и го изключих. Звукът изчезна и колата се движеше нормално. Като се прибрах огледах около ремъка, всичко нормално. Включих за секунда климатика на тихи обороти и страшния звук се завърна, при което веднага го изключих. Ясно, че докато не се изтъркаля компресора от коша няма как да се каже какво точно му се е случило и какво следва. Понеже автомобила точно сега ми трябва да е в движение няма възможност да влезе в бокса и се притеснявам да не вземе да блокира и шайбата и да увисна на пътя със скъсан ремък и всички последици... Ясно се вижда, че има възможност да се вдене по-къс ремък и компресора да не учства в уравнението. Накой правил ли го е, да сподели каква дължина пасва? Мога да го измеря, но от личен опит знам, че се улучва от 2-рия или 3-тия път...
  15. Въпреки че съм с бензинов мотор, при мен така звучи компресора на климатика. Долу-горе така се променя звука, когато се включва/изключва шайбата...
×
×
  • Create New...