Jump to content

Glavanov

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно Glavanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Последни посетители

509 профилни разглеждания
  1. CR-V II нов внос...

    Браво!
  2. CR-V II нов внос...

    Да, това ми беше на акъл, че трябва да има някъде модул/адаптер между маймунката и аудио системата. Ако има такава трябва да е над педалите или в най-лошия случай зад радио CD-то. Като имам свободно време ще се погъзурча...
  3. CR-V II нов внос...

    От най-горния бутон със задържане е вклю/изклю. Не се пък сетих да търся устройство при включване със задържане. Може тогава да е видимо за няколко секунди до минута... Другите не съм ги ръчкал, за да не го вкарам в някакъв незнаен режим. Предпочетох да потърся информация първо...
  4. CR-V II нов внос...

    Колеги, някой да има идея за позивната на това handsfree? Явно е вързано към аудио системата, защото при подаване на контакт се чува биип в колоните и примигва най-горния бутон. Но не мога да се закача със смартфона през bluetooth. Не го открива като устройства в ефира. Предполагам, че е в режим на видимост само за устройството, с което е било сдвоено последно и има процедура за ново устройство, но без модел или поне марка няма как да му намеря упътването. Пробвах с Google search by image, ама ядец. Друго... къде е изведен Aux-а на 1 Din фабричното радио CD Под седалката на пътника има CD changer.
  5. Шпилки има при повечвто големи вериги гумаджийници. 3-4 вида са, но за азиатските автомобили почти не се различавт. Трябва да знаеш размерите, щото ги мързи да ровят каталози по марка и модел и по-вероятно да не им се занимава и за да се оттърват казват, че нямат. Цените до преди 2-3г. бяха между 2 и 4 лв./бр. Ял съм го с алуминиева джанта. просто изкривих ламаритения протектор зад спирачния диск, за да имам достъп до задната част на главината. Колата не беше хонда. Капка с телоподаващото периферията на шпилката към главината. Развива се гайката пичовската, след което капката се къса флекса. Избиване и набиване са азбука. С риск да породя нежелан спор... конусите на гайките не се мажат! Точно конусите подсугуряват против саморазвиване. Маже се резбата. Накатката превърта в главината, когато резбата е пренатегната и звлечена или е тежко корозирала. Почти всеки лубрикант помага... грес, отработено масло или каквото имате под ръка. Избягвайте групата на WD-40. Понякога скрипва сглобката и става пълен цирк! Успех!
  6. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Колеги, на колко оборота е прекъсвача на CR-V II K20A4?
  7. CR-V II нов внос...

    Ами, какво по-конкретно? Не открих инфо, дали има разлика преди и след фейса. Всичко пасна без забележки. Беше една едничка за тогава и въпреки цената от 140лв. я поръчах... В авто къщата имаше друго CR-V преди фейса, но сайбията не склони да я даде, а отби от цената. Не се сетих тогава да помоля само да я пробваме дали ще пасне. То беше беги до КАТ първо у десно после у лево и пак десно и слънцето яко напече...
  8. CR-V II нов внос...

    Колеги, някой пробвал ли е на колко оборота е прекъсвача със светещ чек и грешка датчик детонации? Ако е изправен мотора къде е прекъсвача принципно? Днес случайно пробвах. Освободена от скорост на място колата не може да вдигне над 5000rpm и в ниските мотора се замисля... Това да го отдавам ли на грешка 325 или има да търся и други проблеми. На диагностика само тази грешка вади. Само да поясня, че колата все още и предстои обслужване. Чакам да пристигнат части, масла, ремъци и прочие. Междувременно се погъзурчих да реша проблема с вентилаторчето на температурния датчик до волана. Тези разкази със духане с въздух и пръскане със силиконов спрей... ги забравяме. Оста на турбинката завършва на два центъра, които лагеруват в бронзови легла в корпуса на изделието. С годините леглата се износват и турбинката започва да трака. Зад самия датчик може да се регулира и обере хлабината на турбинката, чрез контра гайка и болт за малка плоска отвертка, който се явява самото легло. Просто се почиства вентилатора и се обира хлабината. Става като нов. Нищо не се духа, нищо не се маже. Молодци Denso, Направили са го амен вечно. Свалянето на кората под волана е песен. В един чуждоземен форум един младеж беше свалил това нещо през капачето на предпазителите! Не го правете това! Извинявам се ако е дискутирано това в друга тема... аз не открих.
  9. CR-V II нов внос...

    Айде официално вече! Днес се преборих с фуражките и червените табели паднаха. Пътьом минах през елкон. То май е банално вече... датчик детонации. Изчистихме грешката и след 10-тина километра пак светна. Но най-важното мина успешно... ЖЕНАТА Я ХАРЕСА!!! Пожелавам на всички безаварийно и безопасно шофиране и мнооого кеф у V-Tec-я!
  10. Вибрации при 120км/ч

    Сърдечни благодарности колега!
  11. Вибрации при 120км/ч

    Здравейте колеги. Като ремонирах спирачките тотално изключих да ударя един шублер диаметъра на дисковете, но имат ръбче и са за смяна. Може ли да споделите какъв е диаметъра на предния спирачен диск, защото ми излизат 282 и 300мм. Апаратите са система Akebono. Колата е 2.0i 150кс 2005 фес лифт Honda CO. UK Предварително благодаря.
  12. Пръскачки-предни фарове

    Същата работа и при мен. Едно другарче, дистрибутор на масла и течности намина покрай гаража да ме поздрави за новата придобивка. Носеше ми подарък 4 л. лятна течност. Започна да налива, а аз междувременно се пошегувах, че току виж взело да ни тече в краката. Изля 2-3 литра и след 20-тина секунди бавно и напоително започна да ни плиска по глезените. Изтръпнах, че е бита от ляво и казанчето е пръснато. Започнахме да я обикаляме като преяли коне и да светим с телефоните. Оказа се, че макучето от казанчето е извадено от тройника. Има на края му един щуцер с два О-пръстена. Оффф олекна ми... без да му мисля много навих един болт М10 в маркуча и сложих скобата. Щуцера го метнах в джабката да чака по-светли времена, но не знаех че го има този проблем със самотока на пръскалките. Така ще лети!
  13. CR-V II нов внос...

    Благодаря и да се връща многократно. Взел съм я с ясното съзнание, че всичко може да се очаква, въпреки щателния оглед. За съжаление, в тази действителност живеем, но то ако беше лесно нямаше на нас да го дадат... Преди малко отключих и радиото, чрез ценните оказания на колегите от темата за отключване. Почнаха да се подреждат полека-лека нещата. Браво Пичове!
  14. CR-V II нов внос...

    Преди да се метна на CR-V ходих да гледам една Mazda 6 2008 пак от Швейцария. Беше много чиста отдолу. Беше омита хубаво и имаше съвсем лек пепел, нямаше точка ръжда. Втулки, шарнири, маншони, всичко в идеално състояние. Мотора и трансмисията без петънце от масло. Алуминиевите детайли като пуканка. Моторния отсек беше като аптека. И да е пипано нещо, е било професионално. Салона сякаш сега му бяха махнали наелоните. Беше обявена на 104000км обслужена при дилър в Швейцария на 98К с пълна история... с леки колебания можех да го приема за вярно. Отказах се, защото беше удряна отзад и тук са я правили на пазарлък възможно най-евтино. Като изключим, че бяха уцелили боята всичко друго зле. Не напаснати стопове, калници, багажник(комби), броня. легена на резервната гума целия отдолу омазан с черен силикон със шпатулата и едното гърне сменено чак от разклона на главната тръба. Не е бил лек удар. Имаше тропане в задницата и много шум от пътя при над 120 km/h. Джамбазина обясни, че в Швейцария е изключително скъпо да се ремонтира и много трудно да мине преглед, за да излезе пак на пътя такава кола. CR-V то също много запазено отдолу купето, но тя е от италианската част на Швейцария. Има малко ръждица по предните носачи от към шарнирите и тук-там жулнато по гредите, но съвсем нормално за 13 годишен автомобил. Отново окачването изключително стегнато и поддържано и никакви следи от течове на масло и други течности. Задните спирачки са наскоро обслужени. Чисто нови дискове и накладки TRW. Всички апарати са със движещи се смазани водачи и здрави уплътнения. Само са спестили обслужването на буталата и на магистралата лъсна проблема с пълна сила. Къде не се подпалихме само... Общото ми впечатление за швейцарките е добро, макар че пристигат предимно с ПТП. Чувал съм, че може да се попадне и на доста корозирали екземпляри, но аз за сега не съм, а и приключих с издирването!
  15. CR-V II нов внос...

    Колега, и аз много се очудих и при всички положения нямаше да го приема на сериозно ако някой просто ми го беше казал. Хората са го написали в ръководството, като в допълнение препоръчват поне 3 клика а затягане. Не съм чувал някой да пише нещо, щото ей-тъй обича... Естествено че ще я закача на диагностика. Просто още 2 дни по сервизите ще са пияни, а на мен ми остава да чета до тогава. If the indicator comes on while driving, it means one of the engine’s emissions control systems may have a problem. Even though you may feel no difference in your vehicle’s performance, it can reduce your fuel economy and cause increased emissions. Continued operation may cause serious damage. If you have recently refueled your vehicle, the indicator coming on could be due to a loose or missing fuel fill cap. Tighten the cap until it clicks at least three times. Tightening the cap will not turn the indicator off immediately; it takes at least three days of normal driving.
×