Jump to content

Glavanov

Фен
  • Мнения

    128
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Glavanov last won the day on Август 17 2019

Glavanov had the most liked content!

Обществена Репутация

54 Neutral

Относно Glavanov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2005 CR-V II Face K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  • Интереси
    Лов, риболов, авто, мото, Cad, Cam, CNC, PLC, пром. автоматизация... ~жени :)

Последни посетители

2593 профилни разглеждания
  1. Като купих колат смених предни дискове Hella Pagid, накладки TRW и пълен ребилд на всички спирачни апарати... вече 60К+ никакво свирене и разни от сорта. Колата спира отлично. Като слагах летните гуми през Април погледнах накладките и са на 65-70%. Дисковете още нямат ръб, а джантите се цапат порядъчно с феродов прах, което е индикация, че накладките работят добре. Явно не е само до марка, а и до тиртип на шофиране. Ползвам спирачки плавно и умерено, както и доста моторна спирачка с преминаване на по-ниски предавки по време на спиране. Има и друго... фейслифтът е с по-големи предни дискове. Спирачният режим е по-облекчен.
  2. Здраве да е! Мина ми времето за ровене по форуми и алтернативи. Други бумбари имам в главата. Дечурлигата да четат и дерзаят.
  3. Наясно съм... 552 цирея на едно място да им излязат! В ежедневието без кола не мога и нямам време да я разглабям за проба грешка. ...особенно след изчетеното за келеви афтърмаркет тампони!
  4. Колеги, малко живак на темата... Актуални цени от Бултрако: Всичко пристигна точно на 15-тия ден.
  5. Моята шофьорска седалка също се клати. Бях намерил сервизен бюлетин преди години... важи за CR-V и Element 2002-2007. Под гайките, които този юнак на клипа е стегнал има "втулки", които се разбиват с времето. Не помня къде съм забутал PDF файла, но намерих скрийншоти от него и на ремонтия комплект, който бях открил по чуждите сайтове... Така и не се хванах да го оправя това, защото доставката на комплекта излизаше 3-4 пъти цената на самия комплект. Говорим преди 3-4 години. Сега може да има по-добри оферти след като CR-V II станаха доста масов автомобил по нашите географски ширини.
  6. Бе мина ми на акъл, че може да е нещо по хидравликата... Като за начало ще сменя течността. Сега се сещам, че е на отделен кръг със собствено казанче. От опит... или ще се подобри положението или ще се срине бързо някоя от помпите с новата течност
  7. здравейте колеги, От близо година насам периодично ми се случва при потегляне от място на полусъединител се получава едно придърпване... като тласъци. Случва се рядко и без накааква закономерност. Днес на светофар го почувствах доста по-изразено. след това 3-4 потегляния без това явление. Съединитлят за сега не плъзга и отделя приблизително в средата от активния ход на педала... не се усеща твърд, ама и аз съм 0,125 тона! Може ли да му е дошъл ред? По километраж 160К (това под секрет нали...
  8. Здравей колега!

    Прочетох, че си направил байпас на компресора на климатика с по-къс ремък.

    Може ли да ми кажеш дали е надеждна тази подмяна и каква е дължината на късия ремък.

    Благодаря!

  9. При запален двигател виж къде сочи стрелката на обтегача. Изображение 04-29 и 04-30 то тук: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_5c.htm#160284
  10. при 2-рия опит направо го оствих на сухо. Краищата на оста са конусни. С каквото и да се смже след 100 оборота е вън и минаваме на фул контакт.
  11. Модулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
  12. Само една вметка... На тези джанти е препоръчително да се монтират гуми за леки автомобили. Стоковите джанти на 2-ри ген са 6,5jj, където профилът на джантата е различен и предназначен за SUV и бусови гуми. Пак казвам, това е в сферата на добрите пожелания, а не задължително. Аз лично спазвам това правило, за да съм сигурен, че гумата ще стои на своето място.
  13. Има конструктивни различия На фейса 2-ра сонда е в средата на гърнето (предполагам катализатора е с 2 пити с междинна камера, както е при Kia/Hyundai). Ако се сложи кат от префайса, вероятно кабела на 2-ра сонда ще дойде къс и куплунга трябва да се отдели от общата планка, за да се спечели дължина. Няма гаранция, че 2-ра сонда ще работи коректно, при положение че е калибрирана за междинна камера...
  14. Така съм му свикнал вече, че ако не го чуя сигурно ще се ослушвам като обран евреин... 😎
  15. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3v.htm#155576
×
×
  • Създай нов...