Jump to content

kyna

Фен
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About kyna

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    kynata
  • Website URL
    https://www.linkedin.com/in/kaloyan-kanev-29a94868

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2.0i 2009 A/T R20A22
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Електроника, компютри и Автоматизация

Recent Profile Visitors

370 profile views
  1. Това за пешеходната пътека ще го имам в предвид да го пробвам, но нека почнат пак дъждовете , но не ми се сторило да е нестабила. Миналия месец доста км изминах и то по много лоши пътища (в Молдова) с ниска и висока скорот, празна и претоварена - много добре се държеше. Иначе често съм карал зад колата и винаги за заглеждам как са думите отзад - прави са, не са наклонени както казваш. Ето скрийшот за прерката която съм правил.
  2. Извинявам се за бавните отговори, но не карам аз колата сега активно, а жената ми и й задавам сега въпросите по горе, но като женя не получавам адекватен отгвор Гумите са bridgestone dueler h/l 400 M+S 255/55 R18 , долкото видях са DOT 2013 г качени на AL джанти. Като съм със зимни гуми не ми е направило впечатление да има разлика, но се замислям, така че зимата идва и ще видя Карам ги на 2.4 бара, а по табелка мисля че трябва да са на 2.7 бара, което ми се струва много, но мисля да пробвам да ги надуя колкото е по табелка да видя дали ще има ефект. Но основния въпрос, който ме накара да отворя този пост е: При прашна (песъчлива) улица се чуват как приплъзват ( напр.: жена ми всеки ден паркира в поземен паркинг, на който пода не е от шлайфан бетон и има доста прах по него и се чува доста добре как приплъзват гумите при маневри върте, където и темп. е нормална) , при завиване, маневри и дали е нормално за тази кола. Някои хора, които питах ми казаха, че е нормално.
  3. Да по стари са гумите - на 4-5 години са. bridgestone dueler h/l Иначе 3 пъти съм правил проверка на сходимостта.
  4. Здравейте, Срам не срам ще питам: Бихте ли ми казали нормално ли е гумите да свирят в завой, а при прашна улица се чуват как приплъзват? Този ефект се получава при по-голям завой на ниска скрост - скръстовища и маневри. Няма заначение дали съм с летни или зимни. От начало си мислех, че сходимостта не е наред, но след направена проверка е Ок. Предплогам, че това е заради 4х4 !?! Дали е така?
  5. При мен пък ми се наложи да сменя компресора след описания проблем по горе. От прегряването на лагера, нагря оста на копрсесора и от там блокира и се скъса след като бях сложил вече нови шайба/ лагер, съеденител и бобина. Компресора, който сложих е NRF и го взех с отстъпка за около 400 и малко лв с ДДС.
  6. И при мен почна да примигва десния ксенон след продължително каране: денем и нощем. Но от както сложих модул за Дневни светлини DRL спря този проблем без да съм сменял крушката - аз и малко карам вечер де
  7. kyna

    Парктроник

    И при мен беше така. Смених го с нов и вече не се обажда без причина. Сложих от Али и работи вече година без проблем https://www.aliexpress.com/item/32802945617.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4drwDQ0Q
  8. Здравейте, Забелязал съм че на доста ЦРВ 3ки, бронята под предните фарове се откопчава. Опитах да я закопчая като свалях предната броя, но много за кратко беше. Поразгледах какъв е принципа, ми се страува че трябва да се смени фара за да може пак да закопчава бронята плътно. Някой намерил ли е бюджетно и ефективно решение? Ще се радвам да споделите
  9. и аз имах такова тракане, но така и не разбрах каква е тази планка, която майстора затегна за да спре. Обясни ми че била м/у резервната гума и задна дясна гума - някъде в купето, държала се на 5 болчета. След като я затегна всичко е ОК, а преди това ме побъркваше. тракаше като махало и само на неравсности, на бабуни не се чуваше.
  10. Здравейте, Стана това което питах. Сложиха по къс ремък 6PK1538. Това което намирах в нета като размер за по-къс ремък се разминава с това което стана на мойта кола - 2009 г. Нямам ролка горе при клапаните Вижте снимките: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  11. Здраявейте колеги, моля за помощ: Проблема описан в първата статия и при мен се появи, но лошото е че се появи на път извън България - на 400 км от Сф, където трябва да се прибера. Проблема се появи 200 км преди да стигна, но сега вече трябва да се връщам а с тази повреда се притеснявам - шайбата доста мирише и бързо забрява ( пари) малко след като стартирам двигателя. Имам идея: ако се опитам да намеря да сложа по-малък ремък като прескоча шайбата на компресора дали ще се получи да се прибера и дали имате идея какъв ремък (размер) да взема? Благодаря предварително за идеите.
  12. Супер, и аз минах през програмата за смяна на пиропаттоните но само това. Нищо друго не правиха по колата. Това е интересно за софтуерния ъпдейт: Коя година е колата ти? Мойта е 2008, дали заради това не го направили както и шайбата. ?!?! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  13. Стъклото се движи добре- вече 5 пъти отварях кората. Уплътнението е добре наместено. Като сложа малко смазка се движи без проблем но до първата автомивка - силния препарат измива смазката и проблема пак се появява. Затова сега съм решил временно проблема с алуминиево фолио, което съм залепил в канала, но и то скоро ще падне, а преди това бях сложил лейкопласт но много бързо се разлепи - на първата автомивката. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  14. Не съм я снимал, но на снимката от каталога може да ти стане ясно - поз. 5 ; шофьорската врата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  15. Ето как изглежда сега уплътнението: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
×