Jump to content

brokofil

Фен
  • Мнения

    108
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно brokofil

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.12.1991

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7 1.7 CDTI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

339 профилни разглеждания
  1. Щом премигват мигачите при отключване, не е проблема в релето.
  2. brokofil

    изгорели крушки...

    Колега,всички са така Не ти е счупено телчето,от едната страна е цяло за да се закопчее,от другата е до половината и придържа адаптера на крушката
  3. brokofil

    Централно табло

    Сваляш топката на скоростния лост, хващаш панела през маншона и дърпаш, елементарно е. В тубата има безброй видеа. Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
  4. При мен беше от соленоида на ЕГР-а ( този който се намира соленоида за актуатора) и грешката беше 1237. Но съм съгласен,че трябва да започне от проверяването на вакуумите! Даже за проба може да сложи един болт във вакуума и да види дали ще работи геометрията.
  5. Жиктакоф,ако се е скапал соленоида на актуатора,защо ще пренадува? По-скоро няма да надува и ще има boost control negative deviation.
  6. Да,точната дума е "кучи гъз"... направо се учудвам как може от Хонда да са направили такава недомислица.
  7. Не знам дали има разлика между броните,аз съм с 5вратата версия на фейслифта и като се свали кората отдолу може да се бръкне за да се стигне до крушката,ако ти си друга броня,може и да няма достъп.
  8. Крушките са h11 и се завъртат и изваждат, много е тясно заради радиатора, но става, сменял съм ги и двата без сваляне на бронята. Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
  9. BGN 62.13 | 4pc/set Door Lock Actuator Front rear Left right Side For Honda https://s.click.aliexpress.com/e/bPDNfDJE Това също е много добро решение Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
  10. И 4те машинки да откажат едновремено? Много малко вероятно. Според мен е другаде проблема.
  11. Долу под бронята от пасажерската страна е ухото
  12. При мен беше същото,но с грешката P1237. Едно братле ми реши проблема за нула време и 30 лева. Ако искаш,пиши ми на лично да ти дам номера му. Сервиза му е до магазин Рила в Пловдив.
  13. Съгласен съм с Тишко! Грешката е P1236,има писано за нея във форума! Или не е закачен клапана,който управлява геометрията или има спукан маркуч до него. Трябва да се провери всичко по вакуумите,ако не са те,може самия клапан да е дефектирал,но в никакъв случай не ти е виновно турбото!
  14. https://www.aliexpress.com/item/12V-3-Pins-Adjustable-Frequency-LED-Flasher-Relay-Motorcycle-Turn-Signal-Indicator-Motorbike-Fix-Blinker-Indicator/32803776912.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dJuPs4X В алиекспрес има за 2 долара. Даже е регулируемо
  15. Слагай ксенон! Аз също бях с ЛЕД на късите,преди 2 месеца сложих ксенон и си реших проблемите за 2-3 години напред! Ксенон свети в пъти по-добре.
×