Jump to content

icko_stanev

Фен
  • Мнения

    307
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

59 Neutral

Относно icko_stanev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 29.01.1985

Profile Information

  • Кара
    civic 7 1.7 cdti 4ee2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

2389 профилни разглеждания
  1. icko_stanev

    honda civic 2004 1.ctdi P1017

    Ето това казва сервизното ръководство за грешка P1017. Има тема с ръководството, теглиш го и четеш значенията на грешките.
  2. icko_stanev

    Размер гуми

    И зимните, и летните ми са 195/66/15. Не са опирали никога и никъде с 4-ма възрастни и багаж. Проблемът е, че се лъже километража и се натоварва малко повече окачването, заради по-тежките гуми. Поздрави!
  3. Да, всички хечбеци на 7-ма генерация Сивик са с електрическа рейка. На седан-а е хидравлична рейката.
  4. Здравей! Ако може и аз да се включа с това: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada Supreme Syntetic - 1 туба от 4 литра. Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48.52 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени утре до обяд по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване:  - офис на Еконт
  5. Здравей, колега ! Да, съединителя ти е "тръгнал" и причината е в притискателния диск. Помпите по принцип да знаеш, че са 2, но не в тях е проблема. Комплект съединител може да се намери и на половината от посочената цена, че дори и по-малко, но зависи от марката. Колата не е с демпфер (сумата тогава щеше да е 4 цифрена), но ако имаш възможност да изпратиш маховика на баланс няма да е зле. Поздрави! Още в началните страници на тази тема има описано какво се прави по съединителя:
  6. Ето един такъв ремонтен комплект (няма да посочвам линк към сайт, за да не се счете за реклама). Но цената му е такава, че ако не е за сервиз по-добре да се купят 3 картера втора ръка.
  7. Би трябвало да е М14х1,5. Оригинален парт номер 90009-PY3-000. https://www.akr-performance.com/p/honda-drain-plug-engine-m14x15-90009-PY3-000
  8. icko_stanev

    Уплътнение на дюза

    Здравей, колега! За свалянето на това уплътнение не е необходим демонтаж на дюзата (то и без това ще ти е трудно в домашни условия без необходимия инструмент). Маха се скобичката на щуцера за обратната нафта, отккача се буксата на дюзата и се вади уплътнението. Аз бих пробвал първо със силикон дали ще се получат нещата. Иначе парт номера е 12342-PLZ-D10. Успех с начинанието!
  9. Пукането по принцип би трябвало да е от лагерите, които са под тампоните. На предишната ми кола това беше причината да счупя пружина.
  10. Има шок бутон (инерционен ключ) зад централната конзола, намираш го, натискаш и трябва да запали. Номер 6 на картинката. Успех!
  11. Същото важи и за тампоните на Kayaba. Смених ги миналата година (заедно с лагерите), понеже на старите гумата беше понапукана. Лагерите им не лягат плътно на тампона и тропането се засили. Свалях ги пак да ги проверявам дали не съм объркал нещо. Е, не ходят така нагоре-надолу като на видеото, но според мен пак са зле. Ето и една по-стара тема, в която е разискван проблемът. П.П. Амортисьорите съм ги качвал на стенд и са на 72 %.
  12. Здрвей, включвам се в поръчката: 1. 1 х 5 литра https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html - 34.95 евро х 1,9675 = 68,76 лв - 5% = 65,33 лв 2. 1 х 1 литър https://www.ato24.de/en/ravenol-scooter-2-stroke-fully-synthetic.html - 9.95 евро х 1,9675 = 19,58 лв - 5% = 18,60 лв Превеждам парите след малко + 4,25 лв. за куриерската услуга. Всичко 90 лв. по мои сметки. Поздрави!
  13. Здравей, колега! Първо бушон или е прекъснат или не, мн т.е. или има ток на запалката, или не. Проблемът може би е в зарядното. Относно джантите, 4х108 при Сивик 7 няма, или е 4х100 или 5х114.3. Успех!
  14. Точно изражение на това, което казах снощо. Ето снимки на оригиналния тампон с ОЕМ номер 50840-S6F-E02
×