Jump to content

icko_stanev

Фен
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Neutral

About icko_stanev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 01/29/1985

Profile Information

  • Кара
    civic 7 1.7 cdti 4ee2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Recent Profile Visitors

2898 profile views
  1. Здравей! По-добре го смени този "майстор". Това на алтернатора е вакуум помпа. Да, през нея минава масло, но това не я прави маслена. Има едно уплътнение (о-пръстен) между нея и алтернатора. Като протече от там влиза в алтернатора и той се поврежда. Маслената помпа е на снимка номер 3 и е оозначена с номер 1. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=E__5300 Ето схема, на която може да се види парт номера на вакуум помпата и о-пръстена. Не бързай да търсиш нова (не знам и къде ще намериш), понеже в ръководството е описана подробна процедура за проверка на изправността й. Така че ако майстора има необходимата апаратура, може да я тества. А може само о-пръстена да е скъсан. Иначе аз миналата година като купувах алтернатор, той дойде с монтирана помпа на него. 180 лв. в OLX - чисто нов китаец.
  2. icko_stanev

    Photos

    Не е важен външният вид, а душата...
  3. Колеги, някой може ли да даде инфо за тампоните на Фебест, че пак трябва да сменям. Знам, че най-добри са оригиналните, ни все пак ако може да се спести някой лев, защо не!
  4. Независимо се води окачването отзад. Никога не ми е закачала на легнали полицаи, в никакви ситуации. На бордюр при паркиране назад също няма проблем. Но ако по-тежки неща в багазника (куфари с инструменти в моя случай) - тогава закача, но пък добре че сложих теглич.
  5. Грешки има ли записани?
  6. Хм, най-вероятно нещата се въртят около жилата и цялата "кутия" за парното/климатика. До колкото разбирам колата е с климатик. Или има нещо счупено, или неправилно закачени жила.
  7. Здравей! Вариантите са няколко: 1. Ако стрелката за температурата на антифриза стои на 2-3 деления под средата (което е нормалното й положение) и не мърда оттам без значение дали е топло, студено, дъждовно или ветровито, значи термостата е ОК. Е ако спускаш някой проход и е студено навън, може да спадне леко температурата и на мотора. Ако стрелката ходи нагоре-надолу в зависимост от режима на натоварване - тогава термостата е за смяна. 2. Ако термостата е ОК, но парното го няма можде да има запушване в радиаторчето за парното. Проследяват се двата маркуча, които ходят до радиаторчето и ако единия е горещ, а другия значително по-студен, то значи че не циркулира достатъчно антифриз през радиатор и той се охлажда прекалено бързо. 3. Може този клапан да е повереден https://www.google.com/search?q=79710-S5D-A02&sxsrf=ACYBGNTmBMzEQWuzjpkm645UYmduy4Gnew:1580991734585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiUhO6V9bznAhWC8aYKHe40AJIQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=625 4. Може да има повреда в клапите, жилата и т.н.
  8. Здравейте! Включвам се и аз към поръчката: линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-scooter-2-stroke-fully-synthetic.html Вид и количество: Ravenol Scooter 2-Stroke Fully Synthetic - 1 литър линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada SS 5w30 - 1 х 4л. + 1 х 1л. линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: Ravenol VST 5w40 - 1x5л. Стойност на поръчката - 9.95 + 18.95 + 4.95 + 42.95 = 76.80 х 1.9675 = 151.10 лв. Начин на плащане: превеждам парите по сметката в ОББ. Начин на получаване: чрез Еконт (данните ги имате).
  9. Извън протокола, виц: +20°C - Гърците си обличат пуловерите (ако ги намерят). +15°C - В Хавай си включват отоплението (ако го имат). +10°C - Американците започват да треперят, руснаците сеят царевица. +5°C - Можете да видите дъха си. Италианските коли спират да палят. Норвежците се къпят на открито. Руснаците си отварят прозорците. 0°C - Водата замръзва в Америка, но едва започва да се сгъстява в Русия. -5°C - Френските коли спират да палят. -10°C - Започвате да планирате пътуване до Австралия. -15°C - Котката ви настоява да спи във вашето легло. Норвежците си обличат пуловерите. -18°C - В Ню Йорк засилват отоплението на максимум. Руснаците излизат за последен пикник за сезона. -20°C - Американските коли спират да палят. В Русия започват да носят ризи с дълги ръкави. -25°C - Немските коли спират да палят. Повечето хавайци са мъртви. -30°C - Политиците започват да говорят за бездомните. Котката ви вече иска да спи в пижамата ви. -35°C - Твърде студено е за мислене. Японските коли спират да палят. -40°C - Планирате да си вземете двуседмична гореща вана. Шведските коли спират да палят. -42°C - Трафикът в Европа замира. Руснаците ядат сладолед. -45°C - Политиците започват да правят нещо даже и за бездомните. Адвокатите прибират ръцете си в собствените си джобове. -50°C - Клепачите ви залепват, щом мигнете. В Русия хората си затварят прозорците на баните. -60°C - Полярните мечки започват да мигрират на юг. -73°C - Финландските специални служби евакуират Дядо Коледа от Лапландия. Руснаците си слагат кожените шапки. -114°C - Етиловият алкохол замръзва. Руснаците не са много щастливи. -273°C - Абсолютната нула. Атомите спират да се движат. Руснаците обуват ботуши.
  10. Здравей, честно казано не си спомням дали пречи въздушния филтър, но то така или иначе почти за всяка интервенция по двигателя се сваля кутията на филтъра. Та помпата се сваля откъм двигателния отсек, не се свалят подкалници и т.н. Прикачам част от сервизното ръководство. Две гайки се развиват вътре в купето при педала и се освобождава буталото на помпата от педала. Трудната част е после да набуташ скобата (елемнт "А" от точка 5 и точка 8), понеже едновременно трябва да се натиска "бързата връзка" с металаната тръбичка и скобата, която я държи към помпата. А място няма. Успех!
  11. HB3 са крушките на дългите, но това в случая не е от толкова голямо значение. Преправянето на инсталацията също не е голяма философия, просто трябва да се намерят букси за дългите от кола донор. НО проблем се явява ей този цокъл (номер 5 от снимката) http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__0801 . На него се поставя крушката Н1 и се защипва с пружинките/телчета, кой както им казва... Та за монтаж на ксенон или LED крушки или трябва да се изтърбуши стария цокъл (socket) или да се купува адаптор като тези от линка https://www.google.com/search?biw=1366&bih=625&tbm=isch&sxsrf=ACYBGNQ7SzBzauSunVaP7ndktfezfuUZBQ%3A1568805060358&sa=1&ei=xBCCXa29FYbEwQL2m6nIAw&q=SOCKET+H1+honda&oq=SOCKET+H1+honda&gs_l=img.3...1024.4204..4784...0.0..0.116.656.0j6......0....1..gws-wiz-img.......0i30j0i8i30.QfjLW7zQMPU&ved=0ahUKEwitr-CintrkAhUGYlAKHfZNCjkQ4dUDCAc&uact=5 Аз пробваш ксенон без такъв адаптор и резултат беше такъв, че светлинния сноп се изместваше и се получаваше една дупка без светлина пред автомобила. Мисля, че някой колега беше споменавал, че е слагал LED, ако може да сподели снимков материал. Поздрави!
  12. Системите за сигурност са ABS, 4 бр. въздушни възглавници, колани и евентуално (много рядко) теглич. Това в кръга на майтапа. ESP няма, но доста често търговците го "бъркат" с EPS, което при 7ма Сивик е Electric Power Steering, т. е. електрическо серво. Ако лампата за EPS свети след стартиране на двигателя, значи има проблем. Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
  13. Здравейте, аз моята машинка си я купих от тук : https://www.avtosklad.bg/%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-honda-civic-hatchback-2004-1-2005-9-%D1%88%D0%BE%D1%84%D1%8C%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0 Минах и през китайските "универсални" за 5 лв., но изкара може би година. Разглобяването не е сложно, просто трябва да се внимава.
  14. Здравей, включвам се и аз: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (25,96 + 42,95)*0,95*1,9675 = 128,80 лв Начин на плащане: Парите вече са внесени на каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД. Начин на получаване: чрез Куриер
×
×
  • Create New...