Jump to content

icko_stanev

Фен
  • Мнения

    310
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

61 Neutral

Относно icko_stanev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 29.01.1985

Profile Information

  • Кара
    civic 7 1.7 cdti 4ee2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

2438 профилни разглеждания
  1. Все пак да дам отчет : вчера смених алтернатор с вакуум помпа и стърженето/резонанса си остана. Поне вече зареждането е в норми. Поздрави!
  2. При мен го има същия стържещ звук. Прояви се още при първото застудяване на 2013г. (месец Октомври). Понеже имах намерение да сменям съединител (беше ужасно твърд), веднага се усъмних в него и го смених. Смених и маслото в скоростната кутия, че беше черно. Стърженето го има и до днес, като се проявява само в студените месеци. Като загрее до работна температура вече го няма, а и не съм забелязвал промяна в поведението на колата по време на стърженето. Усещам само как ми се късат нервите . Ето тук един колега го е записал този звук. Някои дават предположение, че е вакуум помпата на алтернатора. Тази седмица ще сменям алтернатора и помпата с нов комплект и ще споделя резултата. Поздрави! П.С. Проверката всъщност дали е от вакуум помпата е сравнително лесна - като се свали пистовия ремък. Не се сещам обаче дали съм я правил.
  3. Яяяяяя, дежа вю! Абсолютно същия проблем ми го направи преди месец (само че нямаше пушек). Като спра на кръстовище и замирисва на изгоряла гума. Лагера (предния големия) беше разбит, явно е задържал и оттам приплъзва ремъка в ролката. Направо се беше заварил лагера за ротора. Да не ви кавам как го свалях. Покрай тази драма с алтернатора се разрових за различните компоненти и най-подробно ги има ето тук: https://www.avtochastionline24.bg/as-pl/10584024 - моля да не счита като реклама Та, номер на лагера е 6303, а на малкия лагер 6202. Двата лагера на Timken ги взех за 15 лв. При избиването на предния лагер има опасност да се спука корпуса, така че внимателно.
  4. icko_stanev

    honda civic 2004 1.ctdi P1017

    Ето това казва сервизното ръководство за грешка P1017. Има тема с ръководството, теглиш го и четеш значенията на грешките.
  5. icko_stanev

    Размер гуми

    И зимните, и летните ми са 195/66/15. Не са опирали никога и никъде с 4-ма възрастни и багаж. Проблемът е, че се лъже километража и се натоварва малко повече окачването, заради по-тежките гуми. Поздрави!
  6. Да, всички хечбеци на 7-ма генерация Сивик са с електрическа рейка. На седан-а е хидравлична рейката.
  7. Здравей! Ако може и аз да се включа с това: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada Supreme Syntetic - 1 туба от 4 литра. Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48.52 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени утре до обяд по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване:  - офис на Еконт
  8. Здравей, колега ! Да, съединителя ти е "тръгнал" и причината е в притискателния диск. Помпите по принцип да знаеш, че са 2, но не в тях е проблема. Комплект съединител може да се намери и на половината от посочената цена, че дори и по-малко, но зависи от марката. Колата не е с демпфер (сумата тогава щеше да е 4 цифрена), но ако имаш възможност да изпратиш маховика на баланс няма да е зле. Поздрави! Още в началните страници на тази тема има описано какво се прави по съединителя:
  9. Ето един такъв ремонтен комплект (няма да посочвам линк към сайт, за да не се счете за реклама). Но цената му е такава, че ако не е за сервиз по-добре да се купят 3 картера втора ръка.
  10. Би трябвало да е М14х1,5. Оригинален парт номер 90009-PY3-000. https://www.akr-performance.com/p/honda-drain-plug-engine-m14x15-90009-PY3-000
  11. icko_stanev

    Уплътнение на дюза

    Здравей, колега! За свалянето на това уплътнение не е необходим демонтаж на дюзата (то и без това ще ти е трудно в домашни условия без необходимия инструмент). Маха се скобичката на щуцера за обратната нафта, отккача се буксата на дюзата и се вади уплътнението. Аз бих пробвал първо със силикон дали ще се получат нещата. Иначе парт номера е 12342-PLZ-D10. Успех с начинанието!
  12. Пукането по принцип би трябвало да е от лагерите, които са под тампоните. На предишната ми кола това беше причината да счупя пружина.
  13. Има шок бутон (инерционен ключ) зад централната конзола, намираш го, натискаш и трябва да запали. Номер 6 на картинката. Успех!
  14. Същото важи и за тампоните на Kayaba. Смених ги миналата година (заедно с лагерите), понеже на старите гумата беше понапукана. Лагерите им не лягат плътно на тампона и тропането се засили. Свалях ги пак да ги проверявам дали не съм объркал нещо. Е, не ходят така нагоре-надолу като на видеото, но според мен пак са зле. Ето и една по-стара тема, в която е разискван проблемът. П.П. Амортисьорите съм ги качвал на стенд и са на 72 %.
×