Jump to content

icko_stanev

Фен
  • Content Count

    342
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

67 Neutral

About icko_stanev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 01/29/1985

Profile Information

  • Кара
    civic 7 1.7 cdti 4ee2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Recent Profile Visitors

3168 profile views
  1. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=E__4500
  2. Такааа! Понеже през изминалите 2 седмици се боря отново с аварийния режим и записването на грешки P0238 и P1237 тъкмо навреме да споделя развитието. Първо при опит да сваля MAP-а за да го почистя го счупих, беше запекъл и не искаше да излезе и при опит да му "помогна" с отвертка му счупих щуцера. Така или иначе проблема не е в него, просто чрез данните от него се извеждат горепосочените грешки. Чистих MAF (дебитомера) със спрей, EGR-а ми е чист. В резултат на тези интервенции остана да записва P1237 и осезаема загуба на мощност и без да влиза в авариен режим. Свалих турбото и почистих геометрията. Имаше задържане на лопатките точно по средата на хода им, което обяснява усещането за турбо дупка при ускорение. Нагара не беше толкова фрапиращ, но явно достатъчен. Актуатора на турбото се движи трудно, но плавно, както си трябва. След тези интервенции ускорението се подобри(всъщност се завърна), няма турбо дупки, но по-важното - няма авариен режим! В крайна сметка при подобни проблеми и симптоми елементите за проверка са : клапан Н75 (намира се от задната страна на двигателя, ниско долу), вакуум маркучетата, актуатора на турбото, EGR-а дали не е запушен, дебитомер, MAP, вакуум помпа, геометрия на турбото. В ръковоството има описани процедури за проверка и съответните стойности. Аз използвам ELM 327 и inCarDoc PRO. Да, не са специализирана апаратура, но вадят живите данни, които са необходими за проследяване на проблема. Не ангажирам никого с мнението си и не мога да поема отговорност ако някой си счупи колата, на базата на споделената от мен информация. Поздрави!
  3. Неразбрах някой оправил ли е проблема с влизане на турбото в авариен режим при 3000 оборота

    1. evuca84

      evuca84

      Ще съм благодарна да споделите как някои е разрешил проблема с турбото на xonda sivic 1.7cdti

  4. Привет! Минах днес набързо да я видя! Задните дискове са яко корозирали, все едно е стояла с месеци на едно място. По задните вежди е тръгнала ръжда (нищо фрапантно, но да се знае) и на предна дясна врата на доста места се люпи лака. Колата е пастирана и мазана с вакса за блясък. За червена кола боята изглежда доста свежа. Задната броня е "отворена" на характерните места, точно там където се чупят държачите под стоповете. Салона е доста запазен, полукожен. Кожата не е протрита и скъсана, има характерните за естествена кожа пукнатини. Всички фуги и линии на купето са ОК, а фаровете лягат перфектното на калника и предния капак. За съжаление никой от автокъщата не излезе и не успях да я запаля и отворя предния капак. А и нямах много време. Утре мисля да пробвам пак.
  5. Ако иска някой мога да мина да я погледна!
  6. Ами може да се огъне от някаква стоманена тел.
  7. Здравей! За да се свали фара се сваля бронята, което не е толкова трудно. Просто е добре да се прави от двама души, понеже като се откопчее бронята от пластмасовите й държачи изведнъж пада и може да се надраска на земята. Трябва също да се внимава да не се счупят тези държачи, понеже между бронята калника и фара ще се получи фуга. Ето на тази схема номер 7 и 11 са държачите на фара (също в тях се захваща и бронята), а 12 и 13 са страничните държачи за бронята. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=5&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__4602 Ето и примерно видео
  8. Аз наливам вода от сушилнята
  9. Е, хайде де.... https://www.google.com/search?q=ravenol+htc&oq=ravenol&aqs=chrome.0.69i59j69i57j69i60l3.3031j0j4&client=ms-android-huawei&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Разбира се, може и от общите поръчки във форума в комбинация с масла и други...
  10. Ихаа, къде ни заби с тази Форд-ова рейка. Няма значение. На снимката се вижда, че е хидравлична и значи има какво да тече. На сивик 7ма просто няма какво да тече. А цвета на маслото може да е различен от червен. На Равенол например течността за хидравликата е с цвета на двигателно масло. https://www.ravenol.de/en/product-range/special-hydraulic-fluids-1/ravenol-psf-y-fluid/
  11. Колеги, в Пловдив има една фирма, която продава такива машинки за централно ( и не само). Няколко пъти съм поръчвал от тях и не съм имал проблеми. https://www.avtosklad.bg/мотор-за-централно-заключване-преден-с-централно-заключване-за-honda-accord-2002-10-2008-3-шофьорска-страна И от Китай съм поръчвал за Акорд 7-ма, но се чака 3 седмици, иначе цената е по-добра. Трите болта болта се развиват много лесно с Impact driver (Ударен винтоверт) или с ударна отверка.
  12. Колега, изтеглете си сервизното ръководство и ще Ви стане ясно!
  13. Сивик 7-ма хетчбек е с електрически сервоусилвател. Сивик 7-ма седан е с хидравлично серво. В действителност по-тежко се върти волана от очакваното и спрямо някой европейски производители на автомобили. Рейката е слабо място на сивик 7-ма, но проблемите са чукане, тропане и т.н. при шофиране по павирани улици и при плитки дупки, но с остър ръб. Ремонтът е с противоречив успех - след няколко месеца пак започва да чука.
  14. Значи притискателния диск така или иначе е за смяна, а ако си прочел и голямата тема, то ти е станало ясно, че и маховика е за балансиране.
  15. Педала на съединителя твърд ли е ? Вибрации може да има от доста неща - тампони на двигателя, тампони по окачването, полуоски. Просто трябва да се направи една хубава диагностика на колата. Колко ще струва смяната ако е съединител - зависи какви части ще се сложат. В нета комплект съединител започва от 170 лв до 600 лв. За труд предполагам 200-250 лв. (зависи от сервиза). Маслото на кутията също е добре да се смени, така и така ще се точи - още едни 40-60 лв. В общата тема за сивик 7-ма още на втора страница колегата Jorko е написал как е решил проблема със съединителя. Даже и е от Пловдив. Свържи се с него ако има желание да ти съдейства. P.S. Ето https://goo.gl/maps/VHS7iTWaCEtAsLYz8
×
×
  • Create New...