Jump to content

icko_stanev

Фен
  • Мнения

    313
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

61 Neutral

Относно icko_stanev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 29.01.1985

Profile Information

  • Кара
    civic 7 1.7 cdti 4ee2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

2498 профилни разглеждания
  1. Здравей, включвам се и аз: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (25,96 + 42,95)*0,95*1,9675 = 128,80 лв Начин на плащане: Парите вече са внесени на каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД. Начин на получаване: чрез Куриер
  2. icko_stanev

    Странен шум Хонда Сивик 7

    За съжаление колегата говори за ГНП. Казвам за съжаление, понеже цената на нова такава е далеч по-различна от 200 лв. и по-скоро е съпоставима с цената на цяла кола втора, трета или пета употреба. Друг е въпроса и къде може да се намери нова помпа. Ето за справка на цената (номер 15 на схемата) https://www.lingshondaparts.com/partscatalog/catalog/listing/catalog/hondacars/modelid/16315/block/17S6A01/blockref/E__4600/ П.п. Колегата вече е отговорил, че става дума за ГНП. Ще помоля обаче да сподели и колко му струваше целия ремонт - сваляне/качване на помпа, стенд и т.н.
  3. На един приятел на Акорд 7-ма не работеха 3-те машинки и отделно патрона на шофьорската врата. Иначе отвътре заключваше от шофьорската. Това на нов внос. И аз си мислех, че ще твърде невероятно съвпадение, но като ги разглобих моторчетата бяха почернели. П.П. Гледам, че колегата/колежката е от Казанлък, та бих могъл да "ударя едно рамо" в демонтаж и ремонт на машинките (ако не са тотал щета), само не знам кога ще имам свободно време, че е много кът напоследък.
  4. Все пак да дам отчет : вчера смених алтернатор с вакуум помпа и стърженето/резонанса си остана. Поне вече зареждането е в норми. Поздрави!
  5. При мен го има същия стържещ звук. Прояви се още при първото застудяване на 2013г. (месец Октомври). Понеже имах намерение да сменям съединител (беше ужасно твърд), веднага се усъмних в него и го смених. Смених и маслото в скоростната кутия, че беше черно. Стърженето го има и до днес, като се проявява само в студените месеци. Като загрее до работна температура вече го няма, а и не съм забелязвал промяна в поведението на колата по време на стърженето. Усещам само как ми се късат нервите . Ето тук един колега го е записал този звук. Някои дават предположение, че е вакуум помпата на алтернатора. Тази седмица ще сменям алтернатора и помпата с нов комплект и ще споделя резултата. Поздрави! П.С. Проверката всъщност дали е от вакуум помпата е сравнително лесна - като се свали пистовия ремък. Не се сещам обаче дали съм я правил.
  6. Яяяяяя, дежа вю! Абсолютно същия проблем ми го направи преди месец (само че нямаше пушек). Като спра на кръстовище и замирисва на изгоряла гума. Лагера (предния големия) беше разбит, явно е задържал и оттам приплъзва ремъка в ролката. Направо се беше заварил лагера за ротора. Да не ви кавам как го свалях. Покрай тази драма с алтернатора се разрових за различните компоненти и най-подробно ги има ето тук: https://www.avtochastionline24.bg/as-pl/10584024 - моля да не счита като реклама Та, номер на лагера е 6303, а на малкия лагер 6202. Двата лагера на Timken ги взех за 15 лв. При избиването на предния лагер има опасност да се спука корпуса, така че внимателно.
  7. icko_stanev

    honda civic 2004 1.ctdi P1017

    Ето това казва сервизното ръководство за грешка P1017. Има тема с ръководството, теглиш го и четеш значенията на грешките.
  8. icko_stanev

    Размер гуми

    И зимните, и летните ми са 195/66/15. Не са опирали никога и никъде с 4-ма възрастни и багаж. Проблемът е, че се лъже километража и се натоварва малко повече окачването, заради по-тежките гуми. Поздрави!
  9. Да, всички хечбеци на 7-ма генерация Сивик са с електрическа рейка. На седан-а е хидравлична рейката.
  10. Здравей! Ако може и аз да се включа с това: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada Supreme Syntetic - 1 туба от 4 литра. Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48.52 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени утре до обяд по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване:  - офис на Еконт
  11. Здравей, колега ! Да, съединителя ти е "тръгнал" и причината е в притискателния диск. Помпите по принцип да знаеш, че са 2, но не в тях е проблема. Комплект съединител може да се намери и на половината от посочената цена, че дори и по-малко, но зависи от марката. Колата не е с демпфер (сумата тогава щеше да е 4 цифрена), но ако имаш възможност да изпратиш маховика на баланс няма да е зле. Поздрави! Още в началните страници на тази тема има описано какво се прави по съединителя:
  12. Ето един такъв ремонтен комплект (няма да посочвам линк към сайт, за да не се счете за реклама). Но цената му е такава, че ако не е за сервиз по-добре да се купят 3 картера втора ръка.
  13. Би трябвало да е М14х1,5. Оригинален парт номер 90009-PY3-000. https://www.akr-performance.com/p/honda-drain-plug-engine-m14x15-90009-PY3-000
  14. icko_stanev

    Уплътнение на дюза

    Здравей, колега! За свалянето на това уплътнение не е необходим демонтаж на дюзата (то и без това ще ти е трудно в домашни условия без необходимия инструмент). Маха се скобичката на щуцера за обратната нафта, отккача се буксата на дюзата и се вади уплътнението. Аз бих пробвал първо със силикон дали ще се получат нещата. Иначе парт номера е 12342-PLZ-D10. Успех с начинанието!
×