Jump to content

LedZep

Фен
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About LedZep

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.7 CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

642 profile views
  1. Същото е и при мен. Чак когато добре се затопли таблото работи бутона.
  2. Лошото е, че и Лада Виста е по-добре изглеждаща вече от хонда
  3. Един колега ми предлага моторче, но е от бензин. Надявам се няма разлика с тези от нафтовите печки?
  4. Аз също питах наскоро, защото дясното стъкло се вдига лениво /трудно/, но никой не ми отговори. Също бих искал да науча какви са опциите. Дали ремонт, дали купуване на цял механизъм..... Ще ми е интересно да се развие темата.
  5. Като имам път към Добрич, ще пиша. Иначе, смяната на аку-то така или иначе беше неизбежна. Мен ме хвана страх от лопането в кормилната уредба и след 500 м. я върнах на паркинга.
  6. Репорт: Цялата патаклама се оказа от слаб ток в аку-то. След подмяна, всичко си дойде на мястото.
  7. Мерси колеги за бързите отговори. Там е работата, че в акумулатора няма ток или поне не може да завърти, ако е от него. Взех ток от друга кола и като запалих и я подкарах, се появи тези - удари (чукания) и самовръщания на волана. И аз се чудя дали може да е EPS-а и да прави проблема от слаб ток - липса на такъв или е нещо друго. Въобще не става въпрос за втвърдяване при висока скорост, а за ниска скорост и навит волан. Удря и чука все едно нещо връща гумите и кормилото се изправя само , дори да го държиш здраво.
  8. Колеги, на някой да му се е случвало едно чукане и връщане на волана при навиване - без значение в дясно или ляво? Значи, нямаше ток да запали. Подадохме от друга кола и след като потеглих, навивам волана е едно чук...чук - механично връща волана, чак ще ми чупи ръцете. При каране направо няма проблем.
  9. Очевидно от Хонда ще продължават да спазват традициите. Всеки следващ модел да е по-грозен и по-грозен!
  10. Това че някой хора живеят в паралелен свят и все още смятат хондата за най-здравата, най-бързата, най-качествената, най-евтината и тн. кола, по никакъв начин не означава останалите на друго мнение да последват съвета им и да си купят подобна консерва. Общо взето всички таралястници вече са на едно ниво по качество, бързина, здравина ........... Вече визуално всеки си има предпочитания и може би с това трябва да се съобрази при покупката, без да робува на фирма-име.
  11. Сивик 8 - 9, че дори и 10 са изключително грозни коли за мен лично. Не искам да налагам мнението си на някой друг, но определено не бих дал и половината от цената им като нови. Да не говорим за реалната. За тези пари взимаш един Аурис или Мазда, че дори и Голф и ще ти останат парици да обиколиш цяла Европа. Очевидно тук никак не върви да казваш, че Голфа е къде, къде повече от Хонда, но въпросната хонда си прилича на Лада Виста, но нищо чудно руската версия да е по читава. Вицовете, че хората на запад не зачитат парите или харчат на зула без да си правят сметката ги знаем. Пожелава на всеки който харесва модела да си я взима без да мисли, аз лично след годинка ще предпочета нещо друго, което поне визуално ми харесва повече.
  12. Благодаря за отговора. Мисля първо да пробвам с някаква добавка, да я понатисна малко и след това да пристъпвам към тази гимнастика.
  13. Здравейте колеги. Някакво предърпване има при подаване на газ - като прекъсване. След като поеме вече си набира добре. Първоначално си мислих, че съм заредил скапана наФта, но изглежда не е от това. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, за да ме насочи?
  14. Алонсо е просто един измислен герой, който стана по случайност на два пъти световен шампион заради промените в правилата. На него все някой друг му е виновен и постоянно мрънчи като лека жена. Дано си остане завинаги в индикар и повече никога да не се връщаш в Европа и в McLaren!
×
×
  • Create New...