Jump to content

Jorko.

Фен
  • Мнения

    426
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

73 Neutral

Относно Jorko.

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.10.1974

Profile Information

  • Кара
    Сивик 1,7CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

10061 профилни разглеждания
  1. Относно маслото - щом не ти го гори, карай с 0W30 (по-скъпо е от 5W40). Аз от 10 години съм с 5W40, изредил съм най-различни марки - никога не го е горила и не се е налагало да доливам. Относно тампона купи си го от магазин с уговорка "ако не стане" да го върнеш - от това ли се оказаха вибрациите? Добре е когато си имал някакъв проблем и си го отстранил да споделяш . . .
  2. караш така ако не те дразни или правиш съединител - маховика е разбалансиран:
  3. Сори, но чак сега влизам във форума. На тази врътка има само едно жило (със сигурност се е откачило първо от нея). Отива първо под волана (отдясно де) има две зъбни колела. Закачено е за едното, а от другото тръгва друго жило до кранчето за парното в двигателния отсек. Тези зъбни колела са на клапи - едната насочва въздушната струя през питата на климатика и съответно затваря въздуховода на питата за топло от антифриза, а в другата позиция на врътката се затваря въздуховода на питата за климатика и се отваря този за топло (едновременно с отваряне на кранчето за парно в двигателния отсек). Не знам дали достатъчно ясно обясних, но съвет - дори и да го закачиш, лесно ще се откачи пак. Можеш ръчно да превключваш от топло на студено с кранчето в двигателния отсек, но задължително трябва да завърташ и клапите отдясно на волана (под плейъра), за да пренасочваш въздушната струя през питата за топло или през питата за студено. Проблемът с откачането на жилото идва точно от деформации на тези клапи. Свиквай с мисълта да го превключваш ръчно (проблем е пролетно-есенния сезон - сутрин студено след обяд жега ....ще правиш компромис - или на топло или на студено).
  4. За стоп на преди фейслифтова не се сваля задна броня. От вътре през багажника има капаче и 3 гайки мисля бяха. След това трябва добре да уплътниш иначе започва да влиза вода в стопа.
  5. Какво стана, намери ли проблема? Чак днес прочетох темата. При мен ситуацията беше сходна, само че светеха две лампи (за подгряващите свещи и за аварийния режим, но колата си вървеше нормално): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=448807
  6. Признак, че динамото заминава е примигването на фаровете на празен ход. При мен също си замина динамото и лампата не светна веднага. Ето и случката преди 4 години: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626 Кривенето леко на подкалника е най-долу ръбчето, като свалите предна дясна гума (необходим е и канал). После го изправяш и изобщо не личи. Между другото, със стария акумулатор покарах още една зима преди да го сменя.
  7. Преди фейслифтовата 4-вратка, стопа също е само с три болта и излиза без сваляне на броня.
  8. Вчера платих данъка за Пловдив - 34лв. (зарадвах се, че са го намалили, но всъщност, защото вече става на 14години).
  9. да - на всички 7-ми генерации Сивик
  10. Тази година данък за Пловдив за дизела 48,7лв. (миналата година беше с 5лв. повече) . Намалили са данък МПС с 10%, за апартамента е същия като миналата година.
  11. Китайска машинка за централно струва 5-6 лева, аз на задните врати си ги смених сам (не наведнъж де, постепенно когато отказаха - с четириврат съм). На шофьорската врата още като я купих когато ми слагаха алармата ми сложиха китайска - та видях как става де. Трябва първо да провериш наистина дали към твойта идва захранване и освен това с колко кабела е - 2 или 4. Но най-вероятно ще ти се наложи да я смениш. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057412272
  12. Няма ли някой Софиянец, който е бил на срещата да каже дали всичко е ок? Колегата Ви покани да видите .... ако не бях толкова далеч със сигурност щях най-малкото от любопитство да видя как изглеждат нещата на живо. "Zerga", качи една снимка на това под предния капак поне да видя как си събрал нещата.
  13. Само че доста по-лесно е отвън да се махне капачето (също е на щипки), дърпаш крушката, слагаш новата и си готов без дори да отваряш задния капак. Да не говорим, че по друга причина съм свалял задната кора на петата врата и се налага да се сменят после щипки (копчета), че лесно се чупят. Кой пък е казал, че е със завъртане?
  14. Отвън се сменят: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=397377
  15. Обяснил съм точно този случай преди 2 години: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626
×