Jump to content

Mu6o

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Mu6o

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.05.1990

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.7 CDTi 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ruse

Последни посетители

182 профилни разглеждания
  1. Аз имам също проблем със запалката и понякога не дава добър контакт, но това е заради ръжда или замърсяване, което има и постоянно я „лющя“ на изгасен мотор и се оправя след това. Иначе запалката загрява всеки път когато се вкара, но не дава добър контакт при някои накрайници. Може и производителите да са виновни за това.
  2. Наскоро имах същата грешка и същите проблеми. Отидох да си оправя спирачките и се оказа, че Турбото просто е било разкачено… И не вкарва хубаво въздух. Поне така ми го обясниха. Не знам защо беше разкачена но сега всичко е окей. Просто споделям всички възможности.
  3. Днес докато отивах някъде изведнъж спирачките ми по баир надолу отказаха… Реагирах бързо и дръпнах спирачката като гледах да не се забия в някой бордюр или нещо… Всичко мина както трябва. Спрях погледнах течностите бяха си добре… След това нали пуснах аварийните и се прибрах, защото бях на 100 метра от нас. Гледах при запален мотор на скорост с „натиснати“ педал за спирачки, който не потъва а седи горе-едва потъва ръчната се показваше на таблото. Та колега, някакви идеи от какво ще е? По принцип ще видя да я занеса на майстор, но ми е чудно каква е вашата теория. Досега не съм имал проблеми със спирачките! Возилото е Honda Civic CDTI 1.7 2003 година с Isuzu Мотор.
  4. При мен интерестно, седмица преди да се случи това, зареждах акумулатора, щото мислех, че от студа се е очесал и мислех да купувам нов, но уви по-гадния вариант е - динамото. Светна горе-долу една седмица след като колата почна да примира.
  5. Не успях да го сваля сам, явно ще занимавам Marкony. Ремъка си се върти, запалихме я със стартова количка… Но все така сметката я плаща само акумулатора.
  6. Да, той е. Но сменях ангренажен и обтяжен преди 1800 км. Правих ѝ пълно обслужване.
  7. Ами така, като гледам,по блок схема е нормално, всъщност, сервото да не работи. Хидравликата е на динамото. То спря когато и таблото ми умря. А по-рано, като гледах не мисля, че има, но като се стартира колата(запали) се чуваше някакво свирукане.
  8. Паля, тръгвам за работа и след 10 метра ми светва лампата за акумулатор(динамо) на таблото. Отивам там, замерваме и гледам, че не подава нищо от динамото. Евентуално се сещам за това, че исках миналата седмица да си купя акумулатор, защото си мислех, че е стар и умира. Гледам блокови схеми, виждам, че има и хидравлика. Престрашавам се да се прибера и сервото на волна беше кофти, таблото ми се изключи и изобщо интерестна история(карах без фарове, радио и т.н. за 2-5км до у нас.) Та колеги, някаква информация освен блок диаграмата и точно какво да гледам и търся из динамото, че е умряло? Някой сблъсквал ли се е с това?
×