Jump to content

honda_ks

Фен
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно honda_ks

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7th gen-2004,1.6 vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

1441 профилни разглеждания
  1. Не е от там. По-скоро е от двигателя. Като се натовари от компресора и започва този шум. Направи ми впечатление, че когато форсирам на място с включен климатик, при всяко форсиране чувам съединителя на компресора да зацепва с характерно единично чукане, което ми се струва по-силно като звук от предходния компресор. Не знам до колко е нормално да зацепва при всяко форсиране. Шумът обаче за който говоря е като тракане на дизелов двигател и ми е трудно да го локализирам - като че ли е около горната част на двигателя. Дали може да шуми така от PCV клапана? Чета, че потенциален източник на шума може да е PCS Valve - Purge control solenoid? Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  2. Здравейте, имам странен шум в двигателя наподобяващ слабо чукане след пускане на климатика, когато колата работи на място и е така от години. Като спра климатика шума изчезва, пусна ли го започва, но не всеки път. Не е от компресора, защото го смених с нов - оригинален, но шума си остана. Ревизирах и генератора с нови лагери и реле за регулуране на напрежението. Двигателят е напълно обслужен преди 5 хиляди километра. Не шуми от към ролките. Някой да има идея къде да насоча вниманието си? Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  3. Здравейте, Имам нужда от съвет за Honda Civic 2004, 1.6 газ/бензин, на 224000 км. Кара се 70/30 - градско/извънградско. Изчетох доста по темата с маслата, и честно казано се обърках още повече в избора. Не съм тънък познавач по маслената тема, та затова реших да потърся съвета Ви. През последните 6 години карам с ENEOS Hyper 5W-40, което вземах директно от официален вносител, но за жалост вече няма внос. Сменям го на 9-10 хил. км, като средно доливам 250 мл. при този интервал на смяна. Навремето се спрях на това масло заради добри отзиви във форума и не съм ползвал друга марка. Имам изминати 90000 км. с него. Имам една туба Mobil Super 3000 - X1 5W-40, което не знам дали е подходящ заместник на сегашното масло. Намирам ENEOS в разни сайтове като motex.bg, но не мога да им се доверя, при условие, че до сега съм вземал от официален вносител. Тубата с Mobil Super 3000 също е взета от него. Моля за мнение за най-подходящите масла за този двигател. Трябва ли да сменям вискозитета? Също и за магазини на които мога да се доверя в страната. Вариант са и общите поръчки. Благодаря на отзовалите се.
  4. Карам такъв Сивик вече 6 години, и за първи път някой ми насочва вниманието към качеството на материалите в купето. За мен качеството, предвид 17 годишната употреба е добро и дуракоустойчиво. Това с претапицирането ми се струва абсурдно, и това го казвам от позицията на човек, който си поддържа колата педантично. Просто за мен тази операция няма добавена стойност, особено за кола в края на жизнения си път. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  5. Тази Acura има ли някаква разлика с рядко срещаните варианти на същата Хонда Сивик в Европа? Интересно ми е дали частите са съвместими, и дали няма да се наложи при обслужване да се минава през поръчка от САЩ. Няма логика да са различни, освен в двигателя, който е 2.0 вместо 1.8, и емблемата отпред и отзад. Замислям се да ходя да я гледам. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  6. Здравейте, усещам напоследък, че в спряло състояние има леки вибрации на празен ход, които основно усещам във волана. Всички тампони на двигателя са сменени, ходовата част е изрядна, и не мога да търся причина в тях. Закачих OBD, и ми отчита от 630 до 650 оборота, което ми се струва малко. Не знам този двигател 1.6, на колко оборота работи нормално на празен ход. Все си мисля, че трябва да са около 700-720. Някой да има познания и наблюдения по въпроса? Благодаря. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  7. Аз сложих 80% на челното и предните стъкла, а отзад на всички сложих 15%. Аз търсих основно UV защита и покрай нея усетих и термо ефекта. Отпред не се забелязва никакво затъмняване на пръв поглед с 80%, което и в законовите норми, а и това е ефекта който търсих. Отзад детето ми усети ефекта мигновено. Колата от вътре я усещам по - хладна, и на директна слънчева светлина усещам по - малко загряване върху кожата. Никога не съм се замислял за фолиране преди, но категорично не съжалявам. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  8. Благодаря за мнението. Четох подобно инфо в мрежата. Предното стъкло е сменяно, и макар, че отново е заменено със същата марка, няма как да знам колко му е UV защитата, затова избрах да го фолирам с фолио на 80% пропускливост/както и предните странични/. Не мога да открия инфо за стъклото по номерацията му, за да съм сигурен в UV защита му. Никога не бих дал пари за фолиране, но по неволя се налага. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте, знае ли някой дали челното стъкло има някаква степен на UV защита? Решил съм да тонирам останалите стъкла, но се чудя дали да направя и предното. Чета из нета, че челните стъкла имат по-висока UV защита от останалите. За мен е от първостепенно значение в купето да не навлиза UV. Фолиото за тониране го дават с 99% UV защита. P.S. Челното ми стъкло е на 2 години, защото го сменях и избрах като оригиналното. Колата е Сивик 2004 г. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  10. Ремонтирах стартера. Смениха бендикс и четки срещу 135 лв с труда. Доволен съм от сервиза в Пловдив. Ако някой го интересува да пише на лични. Благодаря за мненията. P.s. Стартера се оказа Valeo. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  11. Здравей, аз мога да споделя опит с подобни неприятни усещания при управление на магистрала, но от Сивик 7. Реката е електрическа, но припознавам ужасното усещане и нуждата от постоянна корекция на прав път. Рейката беше изцяло рециклирана, но нито тропането, нито управлението се подобри. Реших проблема с управлението с нова/стара/ рейка, която прави управлението по-поносимо, но си трака. Не е натягана, но волана е тежък. Нямам намерение да я правя обаче. Та съвета ми е - провери си рейката отново. Знам няколко сервиза в Пловдив, но ме е страх да дам препоръка, особено когато става въпрос за ремонт на рейка. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  12. Аз като видя дупка на бронята и затварям обявата [emoji6]. Като видя и 1.4 двигател на това купе също затварям обявата. Мое не ангажиращо никому мнение. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  13. Аз близо 2 години след гресирането не съм чувал скърцане. Зависи и каква грес е използвана. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  14. Благодаря за съвета и мненията. Няма да се справя сам. Ще търся друг сервиз. Ако някой може да препоръча в Пловдив някой със стартери ще съм благодарен. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  15. Странното е, че днес нито един път не го направи този номер. Намерих нов стартер за 160 лв, който не е оригинален, и не знам колко е читав. Закарах я на сервиз, където не намериха смисъл да се ремонтира, при цена на нов от 160 лв. Директно ми казаха да си купувам нов. Двоумя се какво да правя. Нещо не ми се сменя оригиналния. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...