Jump to content

honda_ks

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно honda_ks

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7th gen-2004,1.6 vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

219 профилни разглеждания
  1. honda_ks

    Челно стъкло Сивик 2004

    Това, което взех за Сивика, е 290 лв. с гуменото уплътнение и монтажа. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  2. honda_ks

    Челно стъкло Сивик 2004

    Стана ми интересно, колко струва китайско стъкло, защото между него и европейско с доказано качество разликата едва ли е 10-20 лв. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  3. honda_ks

    Челно стъкло Сивик 2004

    Смених стъклото с европейско такова, и съм доволен от резултата. Няма разлика в цвета, и монтажа е на ниво. Ако някой се интересува от марка нека пише на лични, за да не правим реклама на производителя. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  4. honda_ks

    Тропане Рейка

    Аз в сайта им цифри не видях. Питал ли си ги? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  5. Привет Колеги, Налага се да сменям челното стъкло на Сивик 2004 г. За жалост оригиналното стана жертва на камъче и се пукна. Ако някой е минал през тази процедура моля да сподели, на каква марка се спря, и доволен ли е от избора си на стъкло и място за монтаж. Бих искал да монтирам европейско стъкло от доказана марка, затова изключвам китайските. Монтажът ще се извърши в Пловдив.
  6. honda_ks

    Скърцане на волана

    При мен имаше подобна симптоматика-след тръгване едвам се чуваше, но като покараш известно време и ставаше страшно. Никой с който споделях проблема не вярваше, че подобен звук може да се издава от рейката, май само аз бях убеден, и след процедурата по смазването, която направих настъпи тишина. Това бе проблема при мен. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  7. honda_ks

    Скърцане на волана

    Здравей, при мен скърцането изчезна след гресиране на рейката. Вече два месеца не съм го чувал. Отне ми половин час процедурата, направих го през маншоните. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  8. honda_ks

    скърцане в кормилото

    Здравейте, да притопля "манджата" с един въпрос за гресирането на рейка през маншоните. Смених рейката, но новата се разскърца сериозно, затова търся решение на проблема. Някой правил ли го е, и имал ли е положителен резултат по отношение на скърцането? Каква грес е най-добре да се използва, и нужно ли е да си поръчам нови скоби за маншоните. Изобщо ще бъда благодарен, ако някой опише процедурата по гресирането. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  9. honda_ks

    H1 крушки

    Питах за други марки. Всеки колега, който ползва други марки освен упоменатата от теб може да изрази мнение. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  10. honda_ks

    H1 крушки

    Да препоръчате конкретни марки/модели. Вземал съм всякакви, от 3 до 17 лв-горят всички. Най-много изкараха евтините. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  11. honda_ks

    H1 крушки

    Само да уточня, че става въпрос за 7-ма генерация Сивик - фейслифт. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  12. honda_ks

    H1 крушки

    Здравейте, някой има ли идея, защо H1 на 7-ма генерация фейслифт горят често. За една година съм сменил поне 7-8 крушки, като съм пробвал и евтини и скъпи. На фасунгата на единият фар буквално и се отчупиха ушите при демонтаж за поредната смяна на крушка. Взех оборотна от една морга, но днес, при поредната смяна на крушка(изкара две седмици) забелязах, че около едното метално краче на фасунгата е почерняло, като прегоряло. Започвам да се съмнявам, че фасунгата се нагрява много и прегаря, заради лош контакт с буксата, която в дупчиците си има като засъхнала кафява смазка. Замислих се да я напръскам с контактен спрей, но се отказах опасявайки се, че ефекта ще е съмнителен. Купих си нова оригинална фасунга, но не бих я сложил преди да се уверя, че проблема с проводимостта и прегряването е решен. Има ли някой занимавал се с подобен проблем, и как го е решил? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  13. Въпросът е, коя е оптималната настройка за обороти, и % подаван бензин над тях, въпреки че е въпрос на личен избор и настройка ? Кой е най-удачният вариант за двигател 1.6? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  14. Някой с подобно на моето BRC sequent 32 има ли? Ще ходя на донастройка, но ми споменаха, че вкарва бензин над 2500 об. Възможно ли е това да е фабричната настройка? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  15. Привет Колеги, Забелязах, че при дълъг магистрален преход на газ, с едно/две топли паления на двигателя, колата ми гори доста бензин, според моите разбирания. Минах 300 км по магистрала карайки на газ, и стрелката на бензина слезе с 3 деления, което при 50 литров резервоар би трябвало да е между 5 и 7.5 литра бензин. Странното е, че забелязвам, че гори тези количества бензин само на дълги преходи, в града се кара до 3000-3500 оборота, с две студени паления дневно, и бензина си намалява много бавно. Излезна ли на магистрала с 4000-5000 об/мин. и скорост 140 започва да пада стрелката. Газовата е BRC Sequent 32 с ОБД. Двигателят е 1.6. Карам на газ вече 5000 км, така си гори бензин от началото. Наскоро смених свещи по каталог/същите като старите/, но ми се струва, че започна да гори повече и на газ. Някой има ли предположения за завишеният разход на бензин? Изпратено от моят SM-J710F с помощта на Tapatalk
×