Jump to content

pendoc

Фен
  • Мнения

    313
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

pendoc last won the day on Март 31

pendoc had the most liked content!

Обществена Репутация

77 Neutral

1 Последовател

Относно pendoc

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. 2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Проблема не може да бъде само в едната посока, а в другата да го няма!
  2. 2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Няма такава строга успоредна линейна зависимост между скоростта, мощността и разхода на гориво, въпреки еднонаправлеността. И други фактори оказват влияние. Сравнението с фокуса не е коректно да се прави, поради разлика в теглото , кубатура, мощност, челна повърхпност и т.н.
  3. 2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Въздушното съпротивление нараства със скоростта на квадрат. Въздушното съпротивление = на скоростта на автомобила на квадрат х челната повърхност на автомобила х коефициента на въздушно съпротивление на автомобила х ½ плътността на въздуха. Приемаме, че автомобила е един и същ и плътността на въздуха също. Примерно, при двойно увеличение на скоростта от 90 до 180 км/ч ще трябва 4 пъти по-голяма сила за да се поддържа същата скорост!
  4. 2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Истинската причина е в деневилацията в едната и другата посока. Винаги се получава разлика при еднаква скорост до 1,5л повече посока София. В конкретния случай обратно към Хасково и скоростта е доста по-ниска! Като се включи и по-голямото челно съпротивление на FR-V-то всичко си идва по местата.
  5. 8-ма генерация Акорд

    При 16-ките е 6,5J за 205/60 при бензина и 215/60 при дизела.
  6. Отново дизел за Сивик!

    Оказва се, че това и е доста силна страна! - Accord 2.2 i-CTDi Sport с 19 скоростни световни рекорда на пистата “Папенбург”. - двигател на 2005г. "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели" . - среден разход от 3.07 л/100 км, при теста за икономичност от Висбаден до Франкфурт. - ниско ниво на шум, динамични, надеждни, казва "Автобилд" при 100 000 километровия тест и е "време да се научим да правим дизели".
  7. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Внорите са много добри! Цената е приемлива. ЕT-то не е навътре, а навън 5мм, което е нищо! С увеличаване на цифрата на ЕТ-то джантата отива навътре и обратното. Оригинала е 55.
  8. Запитване за Антифриз

    Няма проблем, оставете го така.
  9. Новини от Хонда

    Работи!
  10. Новини от Хонда

    ACID BURN, с благодарности за предложението и очакваме качването и.
  11. Нов собственик

    То всички дизели в България са приблизително на толкова километри. По-важното е да служи безпроблемно! Като знаeм италианците как сменят маслото и когато го сменят то е 5W30 или 5W40, то е добре първите няколко смени да бъдат през 5-7 000 км с 0W30.
  12. Нов собственик

    1.Goodyear Ultragrip Performance Gen-1 2.Dunlop Winter Sport 5
  13. Нов собственик

    Честито и много безаварийни километри! За грешка и дума не може да става. Взели сте правилното решение. Следва пълен преглед и обслужване на колата в Хонда-Варна.
  14. За смяна на 20 000 км или 1 год. на маслото средната скорост на движение трябва да е 80 и над км/ч. Според мен трябва да го сменяте трикратно в годината през интервалите които сте дали. Това е най-доброто за колата.
×