Jump to content

pendoc

Фен
  • Content Count

    379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pendoc last won the day on August 7 2018

pendoc had the most liked content!

Community Reputation

121 Good

1 Follower

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Recent Profile Visitors

2847 profile views
  1. pendoc

    F1

    Просто го прибраха в бокса, нямаше смисъл, а и запазиха и двигателя за следващите състезания. https://clubs1.bg/news/kvyat-ne-saglasen-s-nakazanieto/
  2. Не, секретите са различни на комплектите!
  3. Аз съм карал и с трите, които съм посочил. В момента съм с Motul 8100 eco-clean 0W30 C2. Субективна разлика не намирам и за 10 000 км. не се е променяло нивото на нито едно от маслата! Можете да се включите в общите поръчки от форума, а в ato24.de почти сигурно не е менте!
  4. JHM, Mobil1 0W30 ESP силно се доближава до това с което е карал колегата и се различава по характеристики от оригиналното.
  5. Сменете с 0W30, това е правилното масло за този двигател. Може да опитате с оригиналното на Honda, Castrol Edge Professional H C2 0W-30 или Motul 8100 eco-clean 0W30 C2.
  6. И защо този двигател, който въобще не гори масло, Ви дава до 900 мл. на 7000км? И дали проблема е в производителя или във вискозитета? Според мен е второто и е добре да смените с 0W30 C2. Motul 8100 eco-clean 0W30 C2 е добра идея.
  7. След години плюене по дизела, каква скъпа поддръжка има, колко дефекти давал, колко замърсявал и стигнем до заплаха от пълната му забрана. На по-късен етап следват и бензиновите. Това, разбира се, променя мисленето на хората и те започват да се освобождават от дизеловите автомобили! Поне в това ни убеждават постоянно медиите. Защо, отговора оставям на всеки от вас. Да видим какво е съотношението на продаваните бензинови и дизелови Honda Accord в mobile.de с година на производство 2013-2015г. И каква изненада- от 34 предлагани автомобила 18 са бензинови, а 16 са дизелите! https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&maxFirstRegistrationDate=2015&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C
  8. pendoc

    F1

    ..............Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко от своя страна каза директно, че тимът дължи извинение на пилота заради неточните изчисления. „Глупава грешка от стратезите ни и трябва да му се извиним за това”, заяви той, цитиран от motorsport.com.
  9. pendoc

    F1

    Днес просто грешно прецениха времето на Гасли в Q1 и сметнаха, че ще му стигне за влизане в Q2.
  10. pendoc

    F1

    Нищо му нямало на двигателя, сензор някакъв е бил проблемен!
  11. Смяната изисква сваляне на предната броня! Става за нула време, на щипки е и просто трябва да се внимава.
  12. Това с възстановяването, Emicha е прав! Въпроса е, че премахването на DPF-а е крайно и най-лошото от решенията, които съм посочил по-горе. Двете манипулации- махане и после пак поставяне, при всички положения излизат по-скъпо от почистването му! Варианти за последното има няколко и то доста ефективни. Може би си заслужава да премислите отново решението си.
  13. Motul 8100 Eco-Clean 0W30 C2
  14. Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско.
  15. Toxic, добре дошъл във форума, сега видях! Спазвай следните правила като грижа за DPF-а: 1. Шофирането само градско е вредно за филтъра. 2. Поне веднъж седмично трябва да има извънградски преход над 50 км. 3. Сменяй моторното масло само с 0W30 C2 и до 10 000 км или една година. Ако караш основно градско до 7- 8000 км. 4. Използвай качествено гориво. 5. Разбира се, че използване на добавка за почистване на филтъра влиза в съображение.
×