Jump to content

pendoc

Фен
  • Content Count

    396
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pendoc last won the day on August 7 2018

pendoc had the most liked content!

Community Reputation

125 Good

1 Follower

About pendoc

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Recent Profile Visitors

2956 profile views
  1. Среден разход след изминати 7600 км. при средна скорост 67 км/ч.
  2. Говоря за необходима мощност за поддържане на определена скорост и кривата не е линейна! До 50 км/ч въздушното съпротивление е пренебрежително ниско и е само "V", до 120 "V" става на квадрат" и след 120 е скоростта на трета степен поради рязкото покачване на въздушното съпротивление.
  3. До 40-50 км/ч значението е много слабо изразено, след което до 110-120 км/ч е на квадрат, а след 120 км/ч. става на трета степен. Така поне показва моята справка. PS. Аз имам предвид формулата за смятане на необходимата мощност на двигателя за определена скорост на движение.
  4. Това по чисто физични закони е малко вероятно да се получи, защото въздушното съпротивление зависи на трета степен от скоростта на движение над 110 км/ч и на втора степен от скоростта на движение между 50 и 110 км/ч! Необходимата мощност за преодоляване на въздушното съпротивление се изчислява по формулата P=S.Ro.Cx.v^3 , като P е мощността необходима за преодоляване на въздушното съпротивление, S - напречно сечение на автомобила, Ro - плътност на въздуха, а V e скоростта на движение в m/s на 2 или 3 степен.
  5. При мен основно е извънградско при скорост около 90 км/ч, но не повече от 100 км/ч, а градското е само влизане/излизане от София и Стара Загора и другите населени места които съм посещавал. Средната скорост за изминатите 5133 км. ми е 67 км/ч. Разбира се плюс всички останали правила за икономично шофиране.
  6. А ето и показанията на скала "А" за изминати 5133 км., среден разход - 4,1/100.
  7. Да, точно днес я засякох на една и съща колонка. Стара Загора - Несебър- Стара Загора. Изминати 414 км, заредено 14, 919 л., среден разход 3.6/100.
  8. Rakeem, това е разход за 57 000км , а може и 67 000 км , не си спомням точно и това е причината да избера по-малката цифра !
  9. Не е добре да е над максимума! Можете и вие да си изтеглите излишното масло с една спринцовка и тръбичката от система през отвора за наливане. Внимателно и на студен двигател.
  10. Както се казва, въртящия момент печели състезания, а мощността продава автомобила. Това е вярно само при еднакви други условия (еднаква мощност, двата са атмосферни или турбирани). Истината обаче е, че не може на достатъчно дълга отсечка турбо дизел да бие атмосферен бензин с 50 к.с по-мощен, защото максималната скорост и ускорението са пряко зависими от мощността, а не от Nm-те. В конкретния случай дизела след втора, трета предавка няма никакъв шанс. При еднаква мощност побеждава еднозначно дизела! Просто трябва да се разгледат внимателно графиките на работа на двата двигателя и ще намалеят значително безсмислените спорове.
  11. Rakeem, няма причина да се обърквате! Рядкост е японски автомобил да се нуждае от пътна помощ, потвърждават го и класациите за дефекти! Тук все пак е форум, място за споделяния на впечатления, проблеми и т.н. Каквато и хонда да вземете (дизел или бензин), това са много здрави, непретенциозни и с голям ресурс автомобили. PS. Бензинката спомената по-горе не е Honda!
  12. Това е така. Средно винаги съм карал годишно 10-12 000 км, Но пък с японска бензинка двукратно съм ползвал услугите на репатрак (умишлено не споменавам производител). Не обобщавам, само споделям факти!
  13. Имал съм само два дизела- Нисан Съни и Хонда Акорд. На сънито за времето на експлоатация ( над 6 г. и не си знаеше километрите) смених един маншон, а на акорда за над 10 г. е сменена лявата крушка на късите светлини! Не искам да разпалвам спора дизел срещу бензин и поради тази причина спирам до тук!
  14. Не е така! От 2000 оборота дизела на Хонда тепърва започва да "върви".
×
×
  • Create New...