Jump to content

pendoc

Фен
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

pendoc last won the day on November 7 2019

pendoc had the most liked content!

Community Reputation

153 Good

1 Follower

About pendoc

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Recent Profile Visitors

3130 profile views
  1. Пишете точното масло иначе не може никой да вземе отношение.
  2. Това със селекторите за масла е трудна тема, зависи от програмата, алгоритъма и и много често дава грешни резултати. Нам мен тези калкулатори са ми давали достатъчно неточен избор и аз отдавна не им се доверявам.
  3. Предлагам ти да спрем! Ти заяви вчера, че уважаваш моето мнение, аз също уважавам твоето! Пък с времето може да променим вижданията си! Знаеш колко е времето за полуразпада на информацията в дадена област, а и ние едва ли разполагаме с голяма част от нея!
  4. DTEC, Repsol как е със съдебните дела в Германия? Може ли да му се има доверие? Не се засягай, добронамерено е!
  5. Ново пет! Четеш явно през ред какво съм написал! Първи в света синтезирали 100% синтетика през 1971 г., а не какво произвеждат сега! https://en.wikipedia.org/wiki/Motul_(company)
  6. Спирам, ще дотегнем на колегите с нашите спорове. Това с Full SAPS и LPG не се получава иначе трябва да прием, че първият производител в света синтезирал 100% синтетично масло се е объркал - Motul, Castrol и той и искат да ни заблуждават и да бягаме далеко от такива!
  7. Ето ти сериозен аргумент от FUCHS и не само! А по-горе бегло в няколко точки съм написал за особеностите на горене на газта в горивната камера и склонността към образуване на отлагания.
  8. 1. Full SAPS въобще не са подходящи за LPG 2. A3/B4 съм напълно съгласен 3. C3 е най- добре
  9. DTEC, C2, C3, C5 са Mid SAPS, а low SAPS са C1 и C4! C2 (Low SAPS) няма. Това че редовно го пишат, не значи че е вярно.
  10. 1.Сярата в LPG възлиза на 50 mg/kg 2.Увеличава се съдържанието на азотния оксид 3.Повишават се отлаганията в горивната камера 4. В газта няма добавки за почистване и защита 5. Масло трябва да е с ниско съдържание на фосфор, сяра и сулфатна пепел! 6. По въпроса 0W30 или 5W30- какво значение има първата цифра за температурната устойчивост? Ами ако е 0W30 C3? Газта не разрежда маслото и не му намалява вискозитета!
  11. Щом е на газ колата най-добре според мен ще е 0W30 и задължително ACEA C2/3. Ако имате налично 0W20 си го използвайте спокойно, няма проблем, но е добре и то да е ACEA C2/3!
  12. За да има още по-голям избор ще добавя още две и с това приключвам списъка. Всички от таблицата отговарят на изискванията на ACEA C2. Ако модераторите преценят, моля да ги добавят към горните. VALVOLINE SYNPOWER DT C2 0W-30 Comma ECO-FE PLUS 0W30 EDIT (emod): Добавени са!
  13. Аз също и е съвсем нормално да сме на различно мнение, важното е обсъжданията да са добронамерени и да се запази добрия тон!
  14. Не мога да се съглася с такова обобщение! Грейда, както посочва dandilov в предходния пост, е едната страна на медала и не определя напълно характеристиките на дадено масло, а е грубо казано ориентировъчно. Давам пример за два продукта от един производител - Mobil 0W30, а има примери и за по-драстични разлики. Да не говорим и за разликите във вискозитета при различни температури и при маслата от една и съща група 0W30 ACEA C2!
  15. И много вероятно е да е прав! Шасито се развива добре, две седмици са напред с времето, Ямамото сравнява Макс Верстапен със Сена!
×
×
  • Create New...