Jump to content

pendoc

Фен
  • Мнения

    324
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

pendoc last won the day on Август 7

pendoc had the most liked content!

Обществена Репутация

100 Good

1 Последовател

Относно pendoc

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2533 профилни разглеждания
  1. Привет!

       Имате ли някаква информация за маслото Castrol Edge Professional H C2 0W-30, че доста време вече не налично. Ще го доставят ли?

     

    С най-добри пожелания!

  2. pendoc

    Джанти

    Аз съм с оригиналните 16-ки джанти 6,5J. Е, дали влизат оригиналните джанти на дизела тогава. Разликата с бензина е в гумите където са 206/60, а при дизела -215/60. Това е за оборудване Елеганс.
  3. Болшинството офлайн и онлайн навигации за телефон са пъти по-добри от фабричната навигация на Хонда!!! iGo може да работи с 4 различни карти, ъпдейтва се 4 пъти годишно, Waze понякога получава ъпдейти 2-3 пъти месечно. Sygic също може да работи както с картите на Here (Navteq), така и TomTom maps (Teleatlas). Въпреки, че я спират и не е така "шарена" Navigon e отлична алтернатива. Няма да говоря за красота на интерфейса, удобства, възможност за безкрайни модификации, основно при iGo NextGen и Sygic.
  4. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    След оригинала от наличните масла, според мен, това е правилния избор.
  5. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    Това масло ако беше оптимално за дизела на хонда хората щяха да го напишат на етикета! И с информация от рода на "аз карам с това и това масло" ще накарате stany681да направи грешен избор. Всеки може да кара с каквото си масло иска, но това не значи, че е правилното! Ето ви малко данни, а отговорите оставам на вас. Castrol EDGE Professional C3 0W-30 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 72 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 12.3 Viscosity, CCS -35C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5800 Castrol EDGE Professional H C2 0W-30 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 51.1 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 9.52 Viscosity, CCS -35C ASTM D5293 mPa.s (cP) 4600
  6. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    Stany681, ato24.de се явяват официален дистрибутор на Кастрол за Германия! Максимум до 1 седмица ще е налично! И друг път се е случвало.
  7. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    Stany681, не купувайте от България, а от общите поръчки във форума (Чавдар, ato24.de)! Горивен, маслен, въздушен филтър задължително оригинален! https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/
  8. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    Няма да се плашите! Има точно 3 разумни варианта. 1. Оригиналното масло от Бултрако - Honda 0W30 C2. Този е най-малко оправдан поради цената (~46 л. литъра). 2. Castrol EDGE Professional H C2 0W-30. Абсолютно същото масло като първото, защото и двете са съвместна разработка с Хонда и произвеждани от Кастрол. Написано е и на самата опаковка. Най-разумното решение за ~ 21-22 лева литъра. 3. Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 C2. Ако разгледате спецификациите на маслото в подробности ще видите, че това е единственото масло което почти плътно се доближава до оригиналното и е на най-изгодната цена. 4. И Мобил 1 ЕSP F 0W30 C2 и Равенол Арктик 0W30 С2 са прекрасни масла, но има разлики във вискозитета при различните температурни режими (и не само това) в сравнение с оригинала. 5. Амсойл и Ред лайн (превъзходни масла) не са подходящи за този дизел, тяхното 0W30 не отговаря на спецификацията ACEA C2. А има данни, че намаляват и живота на катализатора, особено на бензиновите. При избора на масло ако се гледа само какво пише на етикета, грешката е много вероятна!
  9. pendoc

    Нов ACCORD във форума

    Не допускайте тази грешка! AMSOIL 0W30 не е за този дизел, не отговаря на спецификацията ACEA C2!
  10. pendoc

    2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Проблема не може да бъде само в едната посока, а в другата да го няма!
  11. pendoc

    2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Няма такава строга успоредна линейна зависимост между скоростта, мощността и разхода на гориво, въпреки еднонаправлеността. И други фактори оказват влияние. Сравнението с фокуса не е коректно да се прави, поради разлика в теглото , кубатура, мощност, челна повърхпност и т.н.
  12. pendoc

    2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Въздушното съпротивление нараства със скоростта на квадрат. Въздушното съпротивление = на скоростта на автомобила на квадрат х челната повърхност на автомобила х коефициента на въздушно съпротивление на автомобила х ½ плътността на въздуха. Приемаме, че автомобила е един и същ и плътността на въздуха също. Примерно, при двойно увеличение на скоростта от 90 до 180 км/ч ще трябва 4 пъти по-голяма сила за да се поддържа същата скорост!
  13. pendoc

    2.2 i-CDTI, разход на гориво

    Истинската причина е в деневилацията в едната и другата посока. Винаги се получава разлика при еднаква скорост до 1,5л повече посока София. В конкретния случай обратно към Хасково и скоростта е доста по-ниска! Като се включи и по-голямото челно съпротивление на FR-V-то всичко си идва по местата.
  14. pendoc

    8-ма генерация Акорд

    При 16-ките е 6,5J за 205/60 при бензина и 215/60 при дизела.
  15. pendoc

    Отново дизел за Сивик!

    Оказва се, че това и е доста силна страна! - Accord 2.2 i-CTDi Sport с 19 скоростни световни рекорда на пистата “Папенбург”. - двигател на 2005г. "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели" . - среден разход от 3.07 л/100 км, при теста за икономичност от Висбаден до Франкфурт. - ниско ниво на шум, динамични, надеждни, казва "Автобилд" при 100 000 километровия тест и е "време да се научим да правим дизели".
×