Jump to content

pendoc

Фен
  • Content Count

    469
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

pendoc last won the day on March 21

pendoc had the most liked content!

Community Reputation

163 Good

1 Follower

About pendoc

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Recent Profile Visitors

3283 profile views
  1. Здравейте! Бих искал да поръчам: Масло вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30, 1х5л. + 1х1л.= 6 литра Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Стойност: ( 49.99 + 12.59 ) = 62.58 х 1,9675 = 123.13 лева Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: лично в кв. Драгалевци
  2. И при двамата електрически проблем! https://clubs1.bg/news/el-sistema-dvata-red-bul-avstriya/
  3. Вярното е 77 Ah и 780 А стартов ток! Просто написах по памет, разлика - никаква!
  4. Ceco85, оригиналния за 2.2 i-DTEC е 78 Ah!
  5. Отговори: 1. 80/20% извънградско/градско е много добро съотношение. 2.Няма точно определена скорост или обороти за регенерацията, като над 1800 са напълно достатъчни за да се постигне необходимата температура. 4. Прекъсната регенерация започва отново при следващото шофиране на автомобила и е безопасно, стига да не е системно. 5. Познава се по повишения разход на гориво по време на регенерацията.
  6. DTEC, в някои моменти темата придобива характер на четиво от специализираната литература, а едва ли това е най-полезното за човек който просто иска да разбере какво масло е необходимо за автомобила му. Това не му е професия, не му е и хоби и той не иска да се задълбочава в тази област, на него му трябва изчистена информация и възможно най -достоверна. На третата страница се отказва да следи темата защото му трябват допълнителни познания, а той няма желание и време. Това смятам, че не е добре за форума. Въобще не се смятам за един от основателите на тази тема, защото създаването на една таблица не те прави такъв! Нещата които съм споделял и препоръчвал са плод на убежденията ми в този момент по даден въпрос и не са имали за мен никакво комерсиално изражение!
  7. В тестовете които съм гледал калция намалява. Най-вероятно зависи и от методиката на определяне за свободен калций, свързан такъв в различни съединения, общ калций. Как влияят на определянето му различните новообразувани съединения и т.н. Но тук колегите със задълбочени знания по химия трябва да вземат отношение. PS. Темата изгуби основното си значение- да има практическа насоченост и да помага на колегите при избора на масла! Стана строго елитарна, за много малък кръг хора и не мога да приема, че е добре за форума.
  8. Цитирам oil-club.ru: "...............Сульфонаты кальция можно отличить в масле по нескольким косвенным признакам, большое количество кальция (например, 3000-3200ppm), высокое содержание серы (например, 0,400), высокой зольности (например, 1.3-1.4%). Салицилаты кальция - более современный и эффективный детергент, выдает себя по другим косвенным признакам, меньше кальция (например, 1700-2500ppm), низкое содержание серы (например, 0,230), низкая сульфатная зольность (например, 0,8-1,15). На сегодняшний день наиболее эффективно нейтрализуют кислоты салицилаты кальция - на них обычно идут масла с самыми последними требовательными допусками". Това обяснява защо в едни отработки е високо съдържанието на калций, а в други ниско.
  9. Редуцирането на калциевите съединения в отработките е един от елементите който говори за намаление на ресурса на даденото двигателно масло.
  10. Комплексни са причините за нискоскоростното предварително запалване и една от тях е по-високи нива на калциевите съединения, но остават поне още две- състава и качествата на горивата и дизайна на двигателите. Върху последната е правилно да се работи най-много, струва ми се.
  11. Калциевите съединения имат миещи, неутрализиращи и антикорозивни свойства. По-добре е когато стойностите са по-високи!
  12. Кой е производителя няма решаващо значение. Важно е маслото да е истинско и да отговаря на спецификациите на Honda. Е, най-вероятно ще има разлика в интервалите на смяна, но при "големите" в бранша нещата са съизмерими.
  13. Да видим става ли с две приказки! Използването на истинско масло- пълна синтетика, отговарящо на спецификациите на завода производител на автомобила, сменяно до 200 моточаса е много разумно поведение, дори за бензиновите с презастраховка! По този начин се отчита и в какъв град шофираш (малък, голям), начина ти на каране по магистрали и т.н. По-просто от това няма накъде!
  14. Не знам какви акумулатори купувате и само градско ли карате, че да ги сменяте на 3- 4 години? Аз последните 20 години съм имал 2 акумулатора - Бош S4- над 10 год и оригиналния на Honda- над 10г, който го смених ноември 2019г. за по-сигурно. Поддръжка и на двата- никаква, вярно е, че карам основно извънградско. Зарядно имам, но никога не съм го ползвал! Тук ми се струва, че малко засилваме нещата с грижите за батерията.
×
×
  • Create New...