Jump to content

pendoc

Фен
  • Мнения

    373
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

pendoc last won the day on Август 7 2018

pendoc had the most liked content!

Обществена Репутация

120 Good

1 Последовател

Относно pendoc

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Последни посетители

2781 профилни разглеждания
  1. След години плюене по дизела, каква скъпа поддръжка има, колко дефекти давал, колко замърсявал и стигнем до заплаха от пълната му забрана. На по-късен етап следват и бензиновите. Това, разбира се, променя мисленето на хората и те започват да се освобождават от дизеловите автомобили! Поне в това ни убеждават постоянно медиите. Защо, отговора оставям на всеки от вас. Да видим какво е съотношението на продаваните бензинови и дизелови Honda Accord в mobile.de с година на производство 2013-2015г. И каква изненада- от 34 предлагани автомобила 18 са бензинови, а 16 са дизелите! https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&maxFirstRegistrationDate=2015&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C
  2. pendoc

    F1

    ..............Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко от своя страна каза директно, че тимът дължи извинение на пилота заради неточните изчисления. „Глупава грешка от стратезите ни и трябва да му се извиним за това”, заяви той, цитиран от motorsport.com.
  3. pendoc

    F1

    Днес просто грешно прецениха времето на Гасли в Q1 и сметнаха, че ще му стигне за влизане в Q2.
  4. pendoc

    F1

    Нищо му нямало на двигателя, сензор някакъв е бил проблемен!
  5. Смяната изисква сваляне на предната броня! Става за нула време, на щипки е и просто трябва да се внимава.
  6. Това с възстановяването, Emicha е прав! Въпроса е, че премахването на DPF-а е крайно и най-лошото от решенията, които съм посочил по-горе. Двете манипулации- махане и после пак поставяне, при всички положения излизат по-скъпо от почистването му! Варианти за последното има няколко и то доста ефективни. Може би си заслужава да премислите отново решението си.
  7. Motul 8100 Eco-Clean 0W30 C2
  8. Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско.
  9. Toxic, добре дошъл във форума, сега видях! Спазвай следните правила като грижа за DPF-а: 1. Шофирането само градско е вредно за филтъра. 2. Поне веднъж седмично трябва да има извънградски преход над 50 км. 3. Сменяй моторното масло само с 0W30 C2 и до 10 000 км или една година. Ако караш основно градско до 7- 8000 км. 4. Използвай качествено гориво. 5. Разбира се, че използване на добавка за почистване на филтъра влиза в съображение.
  10. 1. По-продължително шофиране извънградско между 2000 - 3000 оборота. Добре е прехода да е над 50 км. 2. Принудителна регенерация в оторизиран сервиз. 3. Сваляне и почистване на DPF-а. Има тема във форума. 4. Закупуване на нов или в добро състояние DPF. 5. Премахване на DPF.
  11. Ivomilev, добре дошъл във форума! Маслото си е genuine-honda, забележки не може и не трябва да има. Неоправдано скъпо излиза и на 1/2 цена можете да вземете алтернативно 0W30 C2 с не по-лоши показатели, като се включите в общите поръчки на форума.
  12. pendoc

    Грешното Масло?

    Само веднъж и ха още малко и така се получават неприятностите! Колегата е добре да смени маслото с 0W20. Минал е 1000 -2000 км, достатъчно!
  13. 0W20! https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475
  14. Това не е единствената и основна причина! Окислителните процеси като цяло са даже по-изразени на газ, поради по високата работна температура! При газифицираните ДВГ се препоръчва по ниско съдържание на сулфати в маслото (C2) и по-високо TBN. Положителните ефекти идват от липсата на сяра в природния газ , по-малкото отделяне на азотни окиси при горенето, липсата на ефекта на "измиване" на масления филм, образуване на по-малко твърди частици, процеса на горене не е така "рязък", а забавен и води до по-малко механично натоварване.
  15. Мисля, че Veseliq беше тествал MaxxMotion тук и в Австрия и твърдеше, че разлика не намирал. Аз дълги години зареждам такава и оплаквания никакви. Информацията ми е, че обикновения дизел идва от Бургас при OMV, а MaxxMotion от Австрия или от Румъния. А и рафинерията до Плоещ е на OMV, така че е логично.
×