Jump to content

pendoc

Фен
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pendoc last won the day on August 7 2018

pendoc had the most liked content!

Community Reputation

125 Good

1 Follower

About pendoc

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Стара Загора

Recent Profile Visitors

2887 profile views
  1. При мен основно е извънградско при скорост около 90 км/ч, но не повече от 100 км/ч, а градското е само влизане/излизане от София и Стара Загора и другите населени места които съм посещавал. Средната скорост за изминатите 5133 км. ми е 67 км/ч. Разбира се плюс всички останали правила за икономично шофиране.
  2. А ето и показанията на скала "А" за изминати 5133 км., среден разход - 4,1/100.
  3. Да, точно днес я засякох на една и съща колонка. Стара Загора - Несебър- Стара Загора. Изминати 414 км, заредено 14, 919 л., среден разход 3.6/100.
  4. Rakeem, това е разход за 57 000км , а може и 67 000 км , не си спомням точно и това е причината да избера по-малката цифра !
  5. Среден разход след изминати 57 502 км.
  6. Не е добре да е над максимума! Можете и вие да си изтеглите излишното масло с една спринцовка и тръбичката от система през отвора за наливане. Внимателно и на студен двигател.
  7. Както се казва, въртящия момент печели състезания, а мощността продава автомобила. Това е вярно само при еднакви други условия (еднаква мощност, двата са атмосферни или турбирани). Истината обаче е, че не може на достатъчно дълга отсечка турбо дизел да бие атмосферен бензин с 50 к.с по-мощен, защото максималната скорост и ускорението са пряко зависими от мощността, а не от Nm-те. В конкретния случай дизела след втора, трета предавка няма никакъв шанс. При еднаква мощност побеждава еднозначно дизела! Просто трябва да се разгледат внимателно графиките на работа на двата двигателя и ще намалеят значително безсмислените спорове.
  8. Rakeem, няма причина да се обърквате! Рядкост е японски автомобил да се нуждае от пътна помощ, потвърждават го и класациите за дефекти! Тук все пак е форум, място за споделяния на впечатления, проблеми и т.н. Каквато и хонда да вземете (дизел или бензин), това са много здрави, непретенциозни и с голям ресурс автомобили. PS. Бензинката спомената по-горе не е Honda!
  9. Това е така. Средно винаги съм карал годишно 10-12 000 км, Но пък с японска бензинка двукратно съм ползвал услугите на репатрак (умишлено не споменавам производител). Не обобщавам, само споделям факти!
  10. Имал съм само два дизела- Нисан Съни и Хонда Акорд. На сънито за времето на експлоатация ( над 6 г. и не си знаеше километрите) смених един маншон, а на акорда за над 10 г. е сменена лявата крушка на късите светлини! Не искам да разпалвам спора дизел срещу бензин и поради тази причина спирам до тук!
  11. Не е така! От 2000 оборота дизела на Хонда тепърва започва да "върви".
  12. pendoc

    F1

    Да видим какво ще е положението с новия двигател на Хонда във Франция. https://clubs1.bg/news/v-honda-planirat-izpolzvaneto-na-nov-dvigatel-vav-frantsiya/
  13. pendoc

    F1

    Просто го прибраха в бокса, нямаше смисъл, а и запазиха и двигателя за следващите състезания. https://clubs1.bg/news/kvyat-ne-saglasen-s-nakazanieto/
  14. Не, секретите са различни на комплектите!
  15. Аз съм карал и с трите, които съм посочил. В момента съм с Motul 8100 eco-clean 0W30 C2. Субективна разлика не намирам и за 10 000 км. не се е променяло нивото на нито едно от маслата! Можете да се включите в общите поръчки от форума, а в ato24.de почти сигурно не е менте!
×