Jump to content

birev

Фен
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About birev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/31/1976

Profile Information

  • Кара
    civic VII hetch
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1676 profile views
  1. Това е комплекта за почистване.С единия препарат переш, после сушиш хубаво и с другия след това омасляваш. Трябва да се сложи резервен филтър докато съхне или да не се кара колата.
  2. Между другото, докато рових из нета и гледах и четях за въпросните по-горе филтри, от братята руснаци научих следното: Полските филтри Филтрон са собственост на Манн. Конкретно за масления филтър за хонда на филтрон OP575. Ако на някой му попадне конкретния филтър и на него пише Made in BA, да знае, че това е филтър правен в завода на МАНН в Босна и Херцеговина и е изключително високо качество. Но този правен в Полша не е същия и е със средно качество.
  3. Ето тук: Има три разлики: 1. Както се установи с 1мм. в диаметър на уплътняващата повърхност. 2. W610/6 има по-дълга, но по тънка филтрираща( хартия) повърхност в сравнение с W610/3, което според руснаците не е добре да се ползва за дълги интервали от смяна на масло. 3. Цената. Аз мога да взема с най-голямата ми отстъпка W610/6 за 12 лева, а W610/3 за 8 лева. Струва ми се, че от Манн са взели W610/3 и с малки козметични промени са направили W610/6 специално за Хонда (на кутията пише само Honda, без да са посочени аналози на други фирми) Реших и си поръчах да пробвам W610/3. Поздрави на Всички! Мисля си, че темата я изчерпахме, ако някой от модераторите реши може да я заключи!
  4. Колеги, моля Ви не съм задал въпроса за да създавам дразги във Форума! Да, цената на W610/3 е около 40% от цената на W610/6. Да, забелязал съм, и при други производители,че цените на частите за Хонда са доста по високи от тези за други конкурентни марки. В случая просто исках да разбера, дали мога да го ползвам конкретния филтър без да имам проблеми. Като разгледах снощи в руски форуми разрязването и на двата - ами абсолютно едни и същи са. Разликата е само в уплатнението. т.е. може евентуално да тече. Колега CARPERA, ти като си го ползвал имал ли си някакъв проблем?
  5. Дам, видях го каква му в разликата! На W 610/3 му е по дебело гуменото уплътнение с 1 мм. Бях го намерил на оферта от Германия, ама няма да го рискувам! Благодаря на всички коментирали!
  6. Колеги, ако някой е по запознат да посочи има ли някаква разлика между двата филтъра. По описание единия W610/3 го дават с 1мм по дебел от W610/6. Във всички търсачки за Хонда излиза W610/6, а W610/3 го дават за форд, алфа , митсубиши но не и Хонда. Само в няколко западни търсачки за авточасти дават W610/3 за заместител на 15400-PLC-004, който между другото ми е оригиналния номер, с който е излязла от завода. Поздрави.
  7. Търси читава втора употреба, колега. Ето в тази тема става въпрос към средата за ГНП : Успех!
  8. Пробвах лед крушки и мога да кажа, че е пълен ужас. Вярно бяха от Алито, но бяха доста добри като изработка и едни от най скъпите, с адаптори за тях, но пред колата осветеността беше ужасна. Подарих ги на един приятел. От тогава зимата карам с или найтбрейкъри или филипс ектрийм и съм супер доволен. Вярно горят бързо, но зимата си я изкарват. Лятото слагам бюджетни и това е. Ако някой гони визия на колата, избор на пазара колкото щеш - бели, сини и т.н., но от към осветеност и качество на светлинния сноп по добри от найтбрейкърите и филипса за сега няма.
  9. На форма се напасват, обаче трябва да се преправи цялата ел. инсталация, понеже са с различни крушки.
  10. Колеги, последно повикване, ако на някой му трябва оригинален накрайник. Другата седмица го листвам в EBAY на реална цена 70 паунда.
  11. Колега, провери си помпите. Също и течността в казанчето. Ако е потъмняла някоя от помпите е дала фира. Това което си оградил на снимката е горната помпа. Втулката е малко по вляво горе. Ако е от втулката би трябвало да скърца само, но не и да твърд педала. Ако втвърдява по скоро е от долната помпа, както е писал колегата по горе. Отвори вратата и капака и ако скърцането го чуваш по силно със сигурност е долната помпа под маншони, както е писал колегата, но може да се наложи и смяна, а не само смазване.
  12. – Жоре, 'що те е блокирала Ленчето, бе? – Написала статус „Липсва ми уют"... и аз коментирах : "Ленче, къде си сложила ударението, ма?"
  13. Много мразя съседът да ме събужда с косачката за трева, когато имам махмурлук! Ама днес пък няма да стана, да ме заобикаля!
×
×
  • Create New...