Jump to content

birev

Фен
  • Content Count

    308
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

birev last won the day on October 19

birev had the most liked content!

Community Reputation

71 Neutral

About birev

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/31/1976

Profile Information

  • Кара
    civic VII hatch
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

2439 profile views
  1. Аз също мисля, че е този под мигача(габарита), първия от ляво -надясно от снимката , но така като го гледам май няма да имаш достъп отгоре, защото се пада в калника и трябва да отвориш част от подкалника, от към гумата за да имаш достъп до него. Ако не успееш да го намериш къде е, отиди в Дунев сервиз ( имат добра машина) аз там си ги регулирах фаровете преди две години понеже сменях един, може те да са по-запознати. 15-тина лева ми взеха, по спомен.
  2. На 120+ км., не си спомням точно колко преди три години на колата на жената! Никакви симптоми преди това. Една вечер ми се стори подозрителен лек шум, на следващия при познат в сервиза, веригата почти беше разкъсана! Женско каране, чисто нова купувана от Бултрако кола, току що преминала гаранцията:(
  3. Колега, не съм гледал точно на твоя модел фаровете, но ако са такива: https://www.ebay.co.uk/itm/255180328355 на 6-та снимка виж болта под мигача, или трябва да е той, или гледам на моторчето има горен и страничен отвор, един от тях/ ще е за регулиране в ляво и дясно. Aко си с оригинални фарове няма начин да не е обозначено на черната пластмаса отгоре на фара как се регулират нагоре- надолу и наляво-надясно! Точно под обозначеното място на фара отзад някъде се намира и реглажа.
  4. На самия фар трябва да е обозначено отгоре върху черната пластмаса от къде се регулира. Принципно ако имаш моторче да ги регулираш нагоре-надолу, регулирането става през него като се бърка с шестограм мисля, за наляво и надясно е малко по встрани и е с болт на задната част на фара, като видиш обозначеното място на фара, трябва да се бръкне, ако можеш с подходящ инструмент и да се напипа болта. Обикновено болта е 10-ка, с крив ключ се стига до него. Ако мястото се пада под калника, вече става по сложно и за да стигнеш до него трябва да се откачи подкалника за да го видиш, но обикновено всички фарове са направени да имаш по-лесен достъп, ако са оригиналните!
  5. Здравей, искам да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-antifreeze-clear-view-concentrat-1-l.html Вид и количество: Sonax AntiFreeze & Clear View Concentrat 1 L 2x1L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 3x1L Стойност на поръчката: (2*4.15+3*6.50)*1.9775 = 54,97лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - лично в кв. Малинова долина Поздрави!
  6. Сещам се за един брутален( за джендърските нагласи филм) " Апокалипто" на Мел Гибсън, в който сина ( главния герой) гледа, вързан и коленичил как прерязват на живо гърлото на баща му. -А той му казва: "No fear, son!" Та така, ако ще се страхувам от всичко, което може да ме убие, по добре да не живея въобще!
  7. Понеже, вчера се смях на една конференция на една милф-ка, че София щяла да развива кръгова икономика, та се сетих за един стар виц: Влиза в хотел бизнесмен и иска стая. Хотелиерът му казва да остави 100€ депозит, като се върне от бизнес среща и ако не му харесва стаята, ще му върне парите. Оставя парите бизнесмена, хотелиерът ги взима и отива при кръчмаря : - Ето ти 100-те евро, които ти дължах за вечерята на наши гости. Грабва парите кръчмаря и отива при месаря. - Ето те 100-те евро, които ти дължах за месото за ресторанта. Грабва парите месаря и отива при една проститутка. - Ето ти 100те евро, които ти дължах за онази вечер. Грабва проститутката парите и отива при хотелиера. - Ето ти 100-те евро, които ти дължах за стаята за една нощ. Връща се бизнесмена в хотела и отива да види стаята, но не му харесва и хотелиерът му връща 100- те евро. Всичко пито платено и парите са си в първият собственик. Кръгова икономика
  8. кОлега, личи си че си ходил на семинари, ама нищо не си научил! Явно автопарка, на които оправяте бакиите на други е над 20+ години, барутници, на които никой не знае преди това какво им се е случило! Аз имам няколко хонди, едната е Сивик от 2005г., на която на капачката и пише ДОТ3 или ДОТ4. Преди от 8 или повече години, не помня точно, вече три смени все слагам ДОТ5.1, и познай, колата нищо и няма! За това писах на колегата да ползва каквото му пише на капачката, най-добре ДОТ4, ама и ДОТ5.1 да сложи, абсолютно никакъв проблем! Поздрави и успехи в бъдеще! П.С. А, на Ванката( Fenabg), не му казвай, как се случват нещата! Той си ги прави както трябва от повече от 8 години назад.
  9. Dot 3, Dot 4 и Dot 5.1 са съвместими! Най-старото е Дот 3, Дот 4 е най - използваното, Дот 5.1 е най-новото и уж най-доброто! За Акорда си вземи нa Ate typ200 Dot4 или Аte SL Dot4, 1 литър те оправя и остава, смени си течността и в съединителя със същата!
  10. Да, примерно на ATE! На капачките на резервоарите за спирачна течност и съединител трябва да пише кой ДОТ да се използва, ако не в сервизната книжка! Дот3 е старо, сега се ползва Дот4 или Дот 5.1! За акорда от подписа определено Дот4!
  11. Във връзка с вчерашните и днешните протести пред Парламента: Тошко и Мая вчера излезли на протеста. Тошко го били, Мая я ......... Днес пак има протест. На Мая пак и се ходи, а Тошко се двоуми.
  12. И така трябва да бъде, ама нали се сещаш, че в тази територия половината от парка ще е за скрап, а половината от другата половина за ремонт! Какъв вой ще настане, не е истина! Всичко от АПИ се прави за ОНЕЗИ, да съберат още повече пари от оФцете, па те нека си карат барутниците и да се трепят! Лошото е, че никой не е застрахован от последното!
  13. Моята кола е произведена 08.2005г. Купена е на лизинг и 2008г. е прехвърлена след изплащането му. Понеже от 2009г. започват да посочват в талоните евро категория, съответно в моя няма такава. Принципно колата е евро 4, така пише и в самия лизингов договор . Сметнах, че няма да си губя нервите за едни 30 лева данък на година да ходя да давам 110 лева на Бултрако и после в КАТ да ми впишат евро категорията, ама сега като отида на ГТП ще ме смятат за кола без евро категория ли? И ще ми дадат еко 1 стикер максимум?
  14. Мисля, че беше около 700 оборота, нормално +/-50. Но без включени никакви консуматори. Ако включиш климатика и товара расте и почва повече да се усеща вибрация. Мисля, че в тази жега е нормално да са около 600-650 оборота. Имаше един тест, който си спомням: На загрял двигател, на място натискаш газта и като стигнеш 3000 об. задържаш за минута там, след това отпускаш газта и ако падне на 700/650 оборота си ок.
×
×
  • Create New...