Jump to content

seisivan

Фен
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

seisivan last won the day on March 24 2021

seisivan had the most liked content!

Community Reputation

27 Neutral

About seisivan

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ruse, Essen

Recent Profile Visitors

767 profile views
  1. при мен при палене за съжаление винаги е вкл и трябва да се изключи
  2. Аз не я използвам никога- винаги я изключвам преди потегляне, но старият акумулатор беше започнал постоянно да ми съобщава, че е слаб и старт стоп не работи. С новият това съобщени изчезна.
  3. Между другото оригиналният акумулатор беше EFB а Варта е AGM. Казаха ми, че е по добре за коли със старт стоп- дали е така?
  4. Сложих и аз Варта. Оригиналният показа 70 процента след 350км каране. За мен не беше ок. Да видим новият колко ще изкара. 3 години гаранция ми дадоха
  5. ще я закарам на място тогава- благодаря
  6. Здравейте колеги. Има ли нещо по специфично при смяна на акумулатора на ЦРВто или мога да си го сменя сам в гаража? 2017та 2.0 бензин със старт стоп система. Искам да си сложа нов на Варта, че оригиналния нещо почна да издиша....60Ah е, харесъл съм на Варта 60 пак за старт стоп, 170 евра тук
  7. Моята Хонда се наложи да стои така една зима в гаража-някъде от октомври до март. Но на 2 седмици се припалваше за по 15тина минути и нямах проблем. Гумите бях напомпал на 2,6 Bar
  8. Някъде четох че трябвало при запален мотор и дръпната ръчна спирачка 2 пъти да се нулира защото колата имала 2 места където запаметява. Аз винаги така правя като светне и после нямам проблеми
  9. в книжката пише че иска но аз също съм питал тук в Хонда и са ми казали че не иска код- и аз нямам никъде из документите код
  10. аз съм с ръчка и мога да потвърдя че има auto hold но за разлика от други автомобили при този модел работи само при наклон.
  11. Модела е Нексен Нблу 4 сезона- за 2 години са на около 30000км вече. Отпред са на 6мм а задните 7мм профил към днешна дата. Иначе лятото съм карал са 38 градуса с тях а тази зима тук беше доста студена. Имаше доста дни с минус 15 градуса и доста сняг и лед. Проблем не съм имал дори декември ходихме на планина във сняг и си катереше без проблем. Не са скъпи гуми но специално всесезонните на Нексен мога да ги препоръчам. Преди това карах Форда с всесезонни на Firestone Multiseason и бяха много зле както лятото така и зимата. Това са моите впечатления
  12. аз 2 години карам със всесезонни на Нексен и съм доста доволен- и зимата и лятото проблеми не съм имал дори на лед зимата са доста добри
  13. При мен когато карам напред издава само при вкарана 1ва скорост и за разлика от предишните ми коли при хондата доста късно започва да пищи
  14. Мерси подобно само да отмине корона и ще се видим да почерпя
  15. И днес я покарах около 30км градско,няма проблем
×
×
  • Create New...