Jump to content

vazmuten

Фен
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About vazmuten

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1243 profile views
  1. От днес и аз съм с тях, пък ще видим ...
  2. В този ред на мисли "BOSCH AR653S 3397118911 650/400 LLE 9 x 3/9 x 4" комплекта за CRV би трябвало да е много добро решение.
  3. Е, този неприятен ефект го знаем всички собственици на CRV и го има и с огириналните/фабрични пера. Но ако се сложи 420, то ще е с по 1 см. по-дълго и от 2-те страни и както писах ще опре в предната дясна греда - т.е. не става. Освен ако няма асиметрични 430, които да са по-дълги само от вътрешната страна, за да коригират описания проблем на Хонда ?!?
  4. В Бултрако ми дадоха само за гумите на перата цена от по 21 лв. за всяка чистачка. За отзад пробвах с една корейска за 5 лв. 13" / 330 мм. със клип за 9 x 3 и заспа! По каталога на БОШ комплекта е: "AR653S 3397118911 650/400 LLE 9 x 3/9 x 4". Много странно за пасажерската. Току-що я измерих и е точно 400 мм. Ако е по-дълга ще опре в предната лява страничната греда. Сигурен ли си за тези 420 мм ?!?
  5. Здравейте, Някой пробвал ли е Bosch AeroTwin Multi-Clip 26"(650мм)/16"(400мм) комплекта дали става или се трябва да е RETRO FIT моделите? Някъде продават ли/поръчват ли се само пера за оригиналните чистачки? Изобщо как решавате проблема с чистачките за CRV-то, вкл. и задната?
  6. Аз от зимните Michelin LATITUDE ALPIN LA2 съм доволен, както и от летните GOODYEAR EFFIGRIP SUV. Goodyear-a са по-скоро всесезонни и доста свирят лятото по паркингите на Моловете
  7. Точно за тази "тръпка" става дума при 'лек' страничен вятър от страната на тира, който изпреварваш. В момента в който го подминеш едва удържаш колата
  8. Всичко им е наред с амортисьорите и щангите - явно по-високите коли при вятър и калпави виражи по нашите маристрали стават нестабилни.
  9. Гумите го дават при мен на Европейския модел 2.3 (PSI 33), а в Америка 2.1 (30 PSI): http://www.puretyre.co.uk/honda-crv-tyre-pressure-placard/ Някой има ли смислено обяснение за това ?
  10. При 90 и при мен няма проблем, но при 140 при виражите със слизане и качване по вече упоменатата магистрала, определено колата не "заспива" за пътя и волана не се 'втвърдява".
  11. Колеги, рядко карам извънградско CRV-то 2014, но вчера по магистралата Перник-Благоевград при 140 км/ч по GPS (към 150 по показания на километража) при минимален страничен вятър, до колкото изобщо го имаше, колата беше изключително нестабилна - гумите са летни, 17" всичките бяха проверени преди пътя и бяха на 2.2 bar(32 PSI), в колата бяхме 4 души с багаж. Сравнявам я с Toyota Avensis 2002, която при подобна скорост се залепя за пътя все едно „влиза в релси“, докато CRV-то се опитва да „отлети“ и ме принуждава да я удържам здраво стиснал волана с две ръце. Представям си по аутобаните на Германия, ако се кара с максимална скорост, какво ще стане. Това нормално ли е и характерно ли е за по-високите SUV-чета (примерно BMW X5) или само CRV-то е калпаво?
  12. В момента карам с оригиналните летни гуми 225/60R18 Michelin Latitude HP, а през зимата с 225/60R17 Michelin Latitude Alpin. От зимните гуми съм изключително доволен като возия – мека и удобна, на лед и сняг вече 2-ра година са като залепени за пътя, спират перфектно. Летните обаче имам чувство, че на дупките в София са си малко по-твърдички. Става дума САМО за каране по асфалт. Питането е дали да не продам 18“ джанти с текущите гуми, които реално са на не повече от 5000 км. и да взема нови 17“ летни гуми? Разликата в страничния борд е 1.14 см , т.е. 17“ ще са с толкова по-меки – според вас ще има ли разлика? Ако да, кои летни гуми са по-комфортни (тихи и меки) за CRV-то – Michelin Latitude Sport 3 ? NB: И зимните и летните ги помпам на налягане 2.2, въпреки, че в Европа пише, че трябва да са на 2.3, а в САЩ на 2.1 за HONDA CRV.
  13. Да, монтирахме дунапрен 6 см. на всички седалки на добра цена и вече е конфортно, включително и отзад
  14. т.е. викате да си взема атмосферката 2.0 бензинчето ръчка с пудрите и да не си вкарвам таралеж в гащите с този дизел ?
  15. Здравейте, Понеже отивам към закупуване на ново CRV много ми хареса като динамика новия би-турбо дизел 1.6 160к.с - друга е темата дали да е ръчна или новата 9-скоросна автоматична. По принцип аз основно карам градско в София по 30-тина км. на ден. На година правя към 13-15 хил.км., като многото км. са през пролената, лятната и зимните ваканции. За пример бензиновото CRV 2.0 ръчка ми дава 11.7 - 12.0 градско, вместо обявените 9.6 . Притеснението ми е ще имам ли проблеми с DPF филтъра и дизела по принцип при такова каране през 1-вите 7-8 години ?
×
×
  • Create New...