Jump to content

petko_z

Фен
  • Content Count

    458
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

petko_z last won the day on January 25

petko_z had the most liked content!

Community Reputation

92 Neutral

2 Followers

About petko_z

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Old: Accord n22a1 2004; New: Accord r20a3 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1833 profile views
  1. На моята съм сменял.. ама е 2ка мотор.. Предполагам стартера е еднакъв. Обаче никакви парт номера не съм записвал.. Просто ги свалихме и отидохме в първия магазин. Цялата работа 8лв. ми излезна..
  2. Ето така се получи.. Колкото - толкова... На този етап е по-добре от нова лайсна..
  3. Сега виждам темата.. за съжаление и моето уплътнение на шофьорската врата си отиде преди месец-два .. Облепих с хартиено тиксо и го напълних с черен полиуретанов силикон.. Стана бетон.. Ако се сетя утре ще го щракна да видиш как е станало..
  4. Така са пуснати обявите, защото даваше по една на мобилен.. Нормално е да има различни телефони в обявите.. Колегата е точен.. Измами няма.. Благодарение на него карам спокойно и сменям само консумативи вече над 2 години и над 60К км.. Не очаквай да нямат забележки.. Особено по брони и калници.. Но това са дреболии и се правят.. Успех!
  5. Точно така! На 8-ма е най-добре да се окабели до фаровете...
  6. Колега, аз карах дизел, ама 7ма генерация. Сега съм с 2-ка бензин 8ма генерация. И аз като теб газ не искам да слагам.. Да ти кажа чесно - в града разхода се усеща доста. Бензинката каквото и да я правя в града под 8.5л/100км не мога да я сваля.. Извън града разликата е нищожна.. под литър на 100км.. Може да погледнеш данните ми от Carspending.. НО, имай в предвид, че само веднъж ще смениш скъп консуматив по дизела и тази икономия ще се нулира. Говоря за верига, маховик, турбина и т.н. А и новите са с DPF, който е капризен и не е много удачна само за градско.. Иска си регенерациите.. Успех с покупката !
  7. При мен е същото с огледалото от пасажерската страна.. само изцъква и не развърта.. Без да съм го раглобявал си мисля, че са четките на моторчето. И тъй като едва ли могат да се сменят, май ще трябва друго моторче.. Чакам топъл ден без работа, за да разглобявам и аз..
  8. Благодаря за мнението! Гледал съм ги само на снимки и ми се сториха доста широки и може би тежки.. Може и да се лъжа.. Така или иначе след доста умуване по темата изневерих на любимата марка... Получи се нещо като любов от пръв поглед.. Та за добро или лошо - да ми е честита първата моторетка - Kawasaki ER6-F 2012 год.. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_er-6f 12.htm
  9. Тези, които съм ти снимал са немско и японско.. Интересно е, че и двете ми ги изкараха от еднакви коли.. Явно единия от собствениците го е сменял с немското, защото едва ли мицубишито ще е с немски релета.. Иначе са от коли около 2001-2003та година..
  10. Ето ги от Каризмата.. Стават на 100%..
  11. И аз карам с реле от Mitsubishi Carisma.. по-малко е по размер, но изводите съвпадат.. От както съм го сменил ядове нямам.. Нося си 2-3 в багажника за резерв.. струваха някакви стотинки в моргата, та си взех цяла шепа с релета..
  12. Отчита ли индикация за грешка на таблото.. Ако отчита, то така на пътя поне може да се пробва номера с кламера за прочитане кода на грешката.. Прегледай и предпазителите..
  13. Това за екзекютива и кожата е дъвкано вече и е ясно, че едното няма общо с другото.. Това е било въпрос на предпочитания на първия собственик и на държавата от която идва дадения автомобил.. За мен е екстра, че нямам кожа! Даже я мразя! За друг ще е обратното... Всеки сам си избира!
  14. Тези, които гледам са между 3 и 4 хил.лв. По-скоро клонят към 4.. Също си харесвам и Honda CBF 600.. НО малко ме плаши по-голямата мощност, при положение, че съм мега новак.. Курс за кат.А карам на Хорнет 100к.с., но определено не ми харесва за мой мотор.. искам нещо по-спокойно и кротко.. Все пак не съм на 20...
  15. Здравейте, След много гледане и четене съм се спрял на този модел от 2001год... Висок съм 190 см. и тежа 105+ килограма :). Седнах на един-два и ми се сториха доста удобни. Принципно нямам опит, затова ми хареса и спокойния V мотор от 54 кончета.. Моля, ако някой е по-запознат с конкретни болежки на модела - да сподели.. Ако се досещате за друг модел за моя ръст/килограми - споделете.. Подходящ ли ще е за МЕГА начинаещ или да търся нещо още по-слабо за кат. а2 примерно?
×
×
  • Create New...