Jump to content

petko_z

Фен
  • Мнения

    418
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

petko_z last won the day on Януари 25

petko_z had the most liked content!

Обществена Репутация

81 Neutral

1 Последовател

Относно petko_z

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Old: Accord n22a1 2004; New: Accord r20a3 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1490 профилни разглеждания
  1. Незнам, ама като изкарам въздушния на 10К км. за да го сменям и като го тупна в земята и излиза кълбо прах.. Същото е и с този в купето.. Явно на нас в .БГ трябва други интервали да ни предпишат от Хонда
  2. слагал съм и 3000AV (което е с неправилен вискозитет за този двигател).. слагал съм и 7000XS.. то си е 0W-30 и има GF-4 .. Колага все се е чувствала добре.. разлика от различните вискозитети не съм намирал.. Абе важното е да има масълце Че като няма - лошо
  3. На моя дизел съм правил 11 смени на масло през 10 хил.километра.. Всички смени съм правил с масло Petronas... Не съм имал никакви проблеми.. не е горяло и капчица... като цяло всичко беше Ок... Сега момчето дето я купи пак такова си слага.. Мисля, че няма проблеми с това масло..
  4. С верига е.. пък и е евтина.. не е като на дизела 1000-1200 лв. комплекта.. За 2ката може за 150-170 лв. да накупиш всичко.. Ако изобщо някога смениш верига де..
  5. Не го оплюваме.. Двигателят е разкошен.. Поне стария n22a1.. За новия не знам.. Аз лично съм страдал от периферия.. Но като двигател нищо лошо не мога да кажа.. Няма такъв уникален вървеж и разход!
  6. Имал си късмет със стария 2.2 мотор.. Сърдечно ти желая ти късмет и с новия
  7. Аз съм 190 см. висок... Естествено бутам седалката максимално назад за да ми е удобно за каране.. Зад мен остава по-малко от педя до задната седалка.. Така че голям човек там не може да седне.. Добре че другите в семейството са макс 155 см.. Колкото до автомата - въпрос на личен избор.. Аз пък търсих само ръчка навремето.. Така го желая и чувствам След 8-9 бензинови коли реших да се правя на тарикат с дизелова... Е - и аз го разбрах по трудния начин... До като съществуват бензинови атмосферки друго няма да си купя...
  8. Аз ли не разбрах или ?!? Лично аз съм сменял 2 пъти съединител на 2.2 дизел.. единия път в комплект с маховика.. повече от 1400 за 4те части в комплект според мен е безумие.. И за труд около 300 не повече.. щото пада цялото "магаре" и е по-трудоемко...
  9. ВиК скобка с болтче.. От онези с гумата отгоре.. През отворите за болтчето хвани биалетката.. Нагласи скобата по стария амортисьор..
  10. Карах този дизел в продължение на 100к км. или 3 зими.. Имал съм перфектно парно.. Само загряването му е твърде бавно.. Но след като загрее е бетон! Т.е. определено имате проблем.. Някоя клапа не затваря и вкарва непрекъснато студен въздух.. според мен! Трябва да се прегледа и радиаторчето и клапите.. лошото е, че всичко това е под таблото..
  11. Моето не е в купето. При двигателя е. В отделна кутийка IP65, която си купих от магазин за ел. компоненти. От тази кутийка тръгват кабели към фаровете, към кутията с предпазителите и т.н. Скрити са в гофренца, като оригиналните черни гофренца.. Та затова ви написах, че и да снимам, няма да се забележи нищо.. Аз също мисля, че няма смисал да е в купето.. Всички необходими кабели ги има при двигателя.. Но прецених, че поне ще е добре да е в влагозащитена кутийка..
  12. Аз го ползвам на Акорд 8.. ама от снимки няма смисъл.. Добре прикрито.. Окабелено до фаровете и т.н... т.е. нямам какво да снимам.. Иначе няма ядове.. работи без проблем..
  13. petko_z

    Разход

    Газовата до половината ли я пълниш? Пък и да пълниш до горе не е по-скъпо.. Само първоначалното зареждане е по-голямо.. После доливаш за по 20 лв.
  14. Чел съм, че в доста държави са забранени шоковите датчици по алармите, заради честите и почти безпричинни сработвания на алармите. Също така е забранен звуковия сигнал при вкл. и изкл. на алармата. Все пак нарушават спокойствието на хората. Затова заводските аларми нямат шокови датчици и звуков сигнал при вкл. и изкл. Сработват само при отваряяне на автомобила, т.е. при истински опит за кражба на автомобила.
  15. petko_z

    Разход

    И мойта така.. Пловдив-София не го барва.. После на връщане лапа двойно
×