Jump to content

petko_z

Фен
  • Content Count

    483
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

petko_z last won the day on January 25 2019

petko_z had the most liked content!

Community Reputation

111 Good

3 Followers

About petko_z

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Mazda 6 2.5 Skyactiv-G, Accord R20A3 2008, Triumph Tiger 1050
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

2928 profile views
  1. Компромис с гуми не прави. Все пак това е мотор и от тези гуми ти зависи живота в доста по-голяма степен от автомобила.. Аз така се уших с едни Mitas Touring, че сега на всеки завой се пързалям и изтръпвам.. Грях ме е да ги изхвърля, но натам вървят нещата.. Повече за тази марка не искам и да чуя.. Вече само гуми от премиум класове с нов дот.. Колкото и да ми е скъпо..
  2. Преди години в сервиз не искаха да ми заверят гаранцията на акумулатора, защото напрежението според тях се меняло непрекъснато... Опитах се да им обесня за системата на Хонда, но не искаха и да чуят Луда работа ...
  3. Да .. тогава ще е друго, щом сте изчерпали тези варианти.. От вътрешно каре се оплакват доста хора.. Но вибразиите се усещат предимно когато автомобила ускорява..
  4. Аз бих проверил отново баланса на гумите.. В някой друг сервиз. Имах същия случай при смяната от летни на зимни. Уж ми я балансираха, но се оказа че не са се справили добре. Минах през друг баланс и всичко заспа..
  5. Карам със скъсана шпилка отпред от 7 години или по-кратко казано от 150К км.. Бъди спокоен.. и на 4 броя се държи достатъчно здраво..
  6. Ооохх.. как ме е яд че си продадох crossrunner-a.. Няма такъв кеф да караш V4 с достатъчно сила между краката си.. И VFR съм карал доста (на приятел).. Стойката е малко по полегнала, т.е. малко по-спортна.. иначе са супер и двата.. Сега карам Triumph Tiger 1050cc.. Верно по-висок и по-подходящ за моя ръст.. По-мощен е, но го няма кефа от тягата и звука на V4-ката.. Нищо.. някой ден пак ще се срещнем
  7. Японски стандарт са .. Затова са различни по размери. Но не се притеснявай - има ги навсякъде..
  8. Здравей, затова освен схемата дадох и таблицата с парт номерата.. Всичко което е под номер 4 (примерно) в даден автомобил е еднакво. Т.е. еднакви са. можеш да им заменяш позициите.. Даже предни със задни да смениш - пак ще работят. .Успех с отсраняването на проблема!
  9. Моя взима сиглал от дебитомера.. Мисля 1-во краче.. Там ми беше най-удоно... Преди 5 год. съм го вързал и работи до ден днешен.. на същата фирма е модула...
  10. Няма какво да взимам.. колата е продадена преди 5 години... Беше ми първия и последния дизел за над 26 години стаж.. Но си я обичах Кой знае.. някой ден може пак да кривна към дизлето.. ама едва ли..
  11. За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  12. Супер сте!!! В Пловдив много ни цакат.. С най-високите местни данъци и такси сме от цяла .БГ За Ярис 1.3 + Акорд 2.0 + VFR800X -> 400 лв..
  13. Проверете първо дали има смисъл от вписване на еврото.. В Пловдив за Евро3 коефициента е 1.00, т.е. не изменя данъка и няма данъчни облекчения.. Над 750 кубика е 100 лв. и масовия клас мотори нямат над евро3.. т.е. всички сме под ножа и си плащаме по 100 лв.
×
×
  • Create New...