Jump to content

petko_z

Фен
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

1 Последовател

Относно petko_z

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Old: Accord n22a1 2004; New: Accord r20a3 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1145 профилни разглеждания
  1. Проблем с габарити

    http://www.autogenius.info/honda-accord-2008-2009-fuse-box-diagram/ Ето.. описани са и трите места с предпазители и кой за какво е...
  2. Предни тонколони

    Ясно! Щото видях, че се предлагат колони за акорд, но 4 ома.. с преходници за монтаж.. Значи няма проблем да се монтират, ако не държим на максималната гирлотия
  3. Предни тонколони

    Извинявам се за невежеството.. не е в моята компетенция, но искам да попитам нещо... Ако стъпалото е предвидено за 2 ома говорители, а му се сложат 4 ома, то това не го ли товари нещо? Не е ли предпоставка за изгаряне? Не питам конкретно за акорда, а като цяло, било то и за домашната ми система..
  4. Брех.. това EXEDY няма механизма за саморегулиране.. Обиковен притескател.. Голям кеф, ако наистина е за този модел.. Просто би трябвало пропорционално на износването на феродото да ти променя височината на зацепване на педала на съединителя.. А не както оная боза на Luk да компенсира износването на феродото с тресчотка.. Би ли снимал и феродовия диск.. Предполагам е пълен комплект.. Ся като видях снимката и ме хвана яд за моята драма с тия боклуци на Luk.. Ама и дизела е в историята вече..
  5. Въпрос за климатика

    Ако е колата от подписа ти (2.4i 2004г.), то количеството фреон е 550гр. Допуска се отклонение +- 50гр.
  6. И моя двигател си тресе при пускане на климатика.. и съм с регулирани клапани и чистен и обучаван наново дросел.. Досега съм гледал 3 бензинки 2ка и всички тресяха при включен климатик на празен ход.. Ходих и на профилактика на климатика.. И от там нищо не откриха.. Всичко това се случи миналото лято. Това лято смятам така да си я карам.. и без това никой не откри проблема..
  7. На колегата темата беше за верига при бензинов двигател. Твоята е дизел.. Ама както и да е .. Не се сваля двигател.. Махаш картер, дюзи и капак на клапани, страничен капак на веригата и сменяш.. Съответно и пистовия ремък разкачаш.. и един тампон покрай него.. Както и да го погледнеш цял ден бачкане.. може и втори да наченеш..
  8. С пуснат или спрян климатик? Скоро работил ли е или цяла зима е стоял изключен? От него могат да дойдат неприятни миризми наподобяващи застояла вода или тиня.. Ако покараш на климатик и не се оправи, то трябва да му се прегледат кондензните тръби за запушвания..
  9. Челно стъкло - смяна

    Колко е голяма пукнатината? Само цъкълка или голяма пукнатина? Питам, защото съм карал стъкло за лепене. Беше с 2 цъкълки от около 2 см. всяка. Стана перфектно. После колата се кара няколко години без проблем и така беше продадена. Та ако е дребна - залепи я. Понякога е по-удачно. Така поне оставаш с оригиналното стъкло..
  10. Под "мрънка" имах в предвид звукови сигнали и илюстрациики.. не говори..
  11. Тва чудо (Б) отброява назад една година и почва да мрънка за преглед в специализиран сервиз.. Много е полезно! Служи ми да ми напомни кога ми изтича прегледа и гражданската отговорност.. И без това никога, ама наистина никога няма да стъпи в оторизиран сервиз..
  12. Аз пък просто исках да разкарам дизела. От 7-8 коли хондата (7-ма генерация акорд) ми беше първия дизел. Много ме радваше как върви и колко малко гори. И до тук ми свърши радостта . Тръгнах да търся акорд 7 бензин фейслифт, но така и не намерих тогава нещо читаво. Затова купих 8-ма бензин 2-ка с ръчни скорости. Та по темата.. Нищо особено в 8-ма спрямо 7-ма.. Даже, както казват колегите оставаш малко разочарован от това колко пари си дал.. Основната моя радост от колата идва от това, че е бензин, а не че е 8-ма.. Толкова е безпроблемна за момента, че чак се чудя какво да и барна . Другото по-добро в 8-мата е, че стои значително по-стабилно в завоите. С големината си е една идея по-комфортна на дълги разстояния.. Всички други промени са незначителни спрямо 7-цата.. Та ако мога да върна времето назад, щях да потърся още малко 7-ца бензин. Просто си даваме парите за малката промяна в интериора и различната визия. 7-ма бензин фейс е идеалният избор за колебаещи се коя от двете да подберат... Успех!
  13. Honda Accord 2005г. дизел

    Всичко е 140к.с., щом е i-ctdi.. И на civic и на CRV и т.н. Ако е от по-новите i-dtec има 2 вида - 150 и 180 к.с... Разпознва се лесно.. Най-малкото е обърнат на обратно.. Затова колегите са ти написали, че няма как да се объркат..
  14. Май не се връткат с волана, както е написал по-горе колегата.. Мисля, че само се нагласят по височина спрямо натоварването на колата..
  15. След почистване си иска адаптация с уред. Колкото и да караш не се самоадаптира. То не е точно адаптация ами един ресет. Има си го в менюто. Ще го видиш. Не е задължително с HDS. Професионалните системи за диагностика го имат.
×