Jump to content

Митко Йотов

Фен
  • Content Count

    1468
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Митко Йотов last won the day on November 17 2020

Митко Йотов had the most liked content!

Community Reputation

429 Excellent

About Митко Йотов

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

1932 profile views
  1. Обезвъздушаваш пак, машинно и ако пак усещаш проблем: нова помпа.Търси в Мегапартс.
  2. В едно село се появила мечка стръвница. Хората спрели да ходят в гората, овчарите прибрали стадата и никой не смеел да замръкне след като паднало слънцето. Събрал кмета цялото село на съвет в общината за да вземе решение как да се справи с проблема. Никой не искал да се нагърби с тази задача, и тогава кмета се обърнал към областният да помогне. От града получил вест, че на другият ден ще дойде един айти специалист да реши случая. Застинало селото в очакване. На другият ден идва в селото един млад мъж с един яктериер и пушка на рамо и право при кмета. Видял го кмета с това малко кученце и го попитал. - Как ще ни отървеш от тази стръвница . - Не бой се кмете,това вече не е ваш проблем а моя грижа, дайте ми само горския да не съм сам. Наредил кмета на горския да тръгва с него и селото зачакали резултата. Навлезнали айтито и горския в гората и почнали да търсят мечката. Айтито постоянно подвиквал на кучето - Гаспарчо,Гаспарчо души. Душил Гаспарчо и хоп ги завел под едно дърво, а стръвницата на най високият клон стои. Айтито казал на горския - Дръж пушката а аз се качвам на дървото да бутна мечката и когато тя падне Гаспарчо ще се хвърли върху нея, ще я захапе за топките и ще и ги откъсне а тя ще побегне и никога повече няма да се върне. Тъкмо тръгнал да се качва на дървото и горският извикал. - Чакай за малко, ми ако не падне мечката а паднеш ти? - Ооо щях да забравя, ако падна аз веднага, ама веднага да застреляш Гаспарчо.
  3. Не е виц това Краси а самата истина но под формата на анекдот.
  4. @storish05 А би трябвало. Изчисти си дросела и направи адаптация и ще видиш разликата. Колегата пита за дизела как стоят нещата, а там те са различни при студено първо палене. Ама така е когато колега не си попълни профила. има колеги които на такъв профил изобщо не отговарят.
  5. Между пост 1 и пост 6 има балкан разлика.Как ще работи колата на три цилиндъра..... . Колега отиди в сервиз защото ще изпуснеш мотора.
  6. Това да не те притеснява. Дизеловото гориво изгаря при идеални условия когато е загрято до около 55/65 гр. Сега в това студено време е на парафин, трябва му време да обърне нафтата и я загрее. Ако е свещ ще я усетиш още при първо палене, макар, че комънрейла пали от раз дори и при -10. Следи я и когато се затопли ако продължава тогава може да търсиш проблем. Тя тази тема май си е объркала раздела.
  7. Мини през гугъл хром и той ще си кашира страницата, не ползвай транслатора.
  8. https://clubhondaspirit.com/foro/topic/150364-solución-definitiva-dpf-fap-en-nuestros-accord-parte-ii/ Изглежда дълга но се чете като приказка, леко и без да се прескача. Много полезно инфо има в нея за колеги с дизелови мотори.
  9. Здравей колега. Благодаря ти за доверието което показваш към мен за тази проблем но мисля, че не го заслужавам. До сега каквито и теми да съм чел за ДПФ всичките накрая са завършвали само с едно мнение нов само ОЕМ (тоест БУЛТРАКО) всичко друго е хвърлени пари на вятъра, тоест не става. Наскоро се зачетох в испанският форум за този филтър и видях, че имат много интересно решение на него и то трайно. Ако искаш мога да ти пратя на лични линк към тяхната тема а ако други колеги проявят интерес ще я кача тук.
  10. Да бе Владо, никой нищо не ти оспорва, още по малко да ти заства "напреки", става на въпрос, че неясният обем на една течност не е критерий за това да не смее човек да и посегне, още повече както казва @Krasi-mir - Краси на всякъде имаш маркери. Ти не си виждал кутия без щека и без маркери, визирам френската DPO. Е там каква драма е не е истина. Толкова и е кофти обслужването, че оторизираните френски представителства се принудиха да я обявят за не обслужваема, кара 180 000/200 000 и за тотален ремонт, е това е драма. А ти на кутията на Хонда се мръщиш където всичко е от ясно по ясно. Ей за туй ставаше на въпрос. Пий си пиенето и знай, че си късметлия и дано ти оценят труда. А колегата lupo007 трябва да знае, че всеки един пост в тази тема е изцяло в негова полза и интерес.
  11. Гледай как четеш евангелието като дявола. Просто няма драма в това, че не знаеш обема, както виждам и други колеги не знаят. На щеката има горен маркер горещо но има и долен студено. Искаш да направиш нещо-намираш начин, не искаш-намираш причина.
  12. Владо не те разбирам, може би не само аз. Извени ме но да не се обидиш нещо, но мотора си има щека и си гледаш по нея колко да налееш. За мен няма проблем, че не намираш колко е обема. Колегите с дизелови автомати и те си сменят маслото пък не правят драма.
  13. Ми те да му кажат на колегата, но какво да му кажат. Казват това което показва компа, тя диагностиката не е разглобяване,зглобяване и подмяна на части до като се уцели. Това нито един оторизиран сервиз в света не го прави, нищо, че на нас така ни се иска. Колегата трябва да си намери някой сервиз който се наема и му се занимава да ръчка и да пробва и после сметката ще трябва все пак някой да я плати.
  14. https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44491-noviyat-civic-type-r-shte-e-poslednata-chista-benzinova-honda?fbclid=IwAR0u5eW_t-SnvznPsxr1JaHss2lCJEhdxxJ4DOgYVZs1jzlpxrVOU9ix0DI
×
×
  • Create New...