Jump to content

Митко Йотов

Фен
  • Мнения

    287
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

45 Neutral

Относно Митко Йотов

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Юли 1

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

331 профилни разглеждания
  1. Аз ли трябва да го правя бе Емич,аз ли трябва.Толкова ли е трудно да завършат бонбона който са направили.
  2. Сега се сетих за липсата на горна кора на двигателя при Акорда.Преди две седмици се върнах от морето и ми направи впечатление,че при над 140 км.ч предният капак започва да вибрира,имах чувството,че ще вземе да се отвори,точно между него и преден ляв калник (на фугата) най много го забелязвах.(Не може и вие да не сте го забелязали) Така е когато няма какво да насочи въздушният поток към мотора и да мине под купето,и за мотора добре и за генерацията добре и по безшумно за пътниците.Въздуха си излиза с фучене през горните фуги на капака и калника.Японците са се изложели жестоко и определено са един мит,имам и други сериозни забележки.Направили са сложното а са се скъпили към елементарното. Само за сравнение с друга марка - дизел 2.2 мотор 150 коня при скорост от 170 км.ч на същото място колата не мърда не шава,не трепва нищо по нея както от вътре така и от вън и не се чува почти нищо нито вятър нито гуми,с две кори от долу и горе,даже хората са сложили обезшумяващ материал на двете кори да поглъщат шума. Мога да дам и друг пример с друга кола и друг мотор на същото място и със същата скорост - нямам забележки,само на Хондата капака трепери като епилептик.
  3. Завихря и насочва въздушният поток на там където конструкторите на дадения мотор са преценили,че има нужда.Същото важи и за горната кора ако има такава а при повечето има, нищо,че при Акорд 8 няма,тяхно решение.Корите по мотора не са за красота нито да пазят от камъчета.Ако имаха възможност да си го спестят като разход повярвай нямаше да пропуснат.
  4. Митко Йотов

    Застрахователна оценка Акорд 7 фейс

    https://www.actualno.com/business/zastrahovatelna-kompanija-olimpik-e-v-nesystojatelnost-news_689786.html Предполагам за тази.Ми те от два дена по ТВ-то само това говорят.
  5. Много е възможно щом казват,че за бензин имат а за дизел не.Само за справка при Опел имат. Имай на предвид,че кората под двигателя е част от охладителната система на мотора особено за турбинираните и АТ кутиите които работят на висока температура.
  6. Митко Йотов

    Accord 8 - проблем с кормилната рейка

    Да колега то това е ясно.Електрическата част служи да втърди волана извън градсо (при висока скорост да не стане `не волна грешка`) и да го омекоти в населено място с цел по добро завиване,паркиране и тем подобно. Мисълта ми беше дали има разлика от хидравличната и не хидравличната,то и двете имат ел. усилвател.Както и да е,щом колегата казва,че чертежите са от бензиновата съм свалил чертежите и ще ги пратя на специалист да видим може ли по тях да направи нещо.Ок. Ще пиша за развитие ако има такова.
  7. Митко Йотов

    Accord 8 - проблем с кормилната рейка

    Това на бензина ли е или на дизела,или няма значение.Но при условие,че едната е хидравлична а другата не би трябвало да има разлика?
  8. Митко Йотов

    помощ fr-v 2.2ctdi 2005

    Ревизирай стартера.
  9. Митко Йотов

    Оранжева лампа на маслото

    А маслото до къде е сега?
  10. Митко Йотов

    Градски разход на CR-V 2,2 CDTI diesel

    Потвърждавам.Правя същото и имам и аз такива наблюдения.
  11. За дизел и бензин по принцип са различни поне при повечето марки,за АТ и МТ също. Не знам при Хонда как стоят нещата обаче то тук всичко е на опък,та знае ли човек.Добре проучи преди да пазаруваш.
  12. Това е 9.Само където не е комби иначе е супер.
×