Jump to content

Митко Йотов

Фен
  • Content Count

    1366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Митко Йотов last won the day on September 8

Митко Йотов had the most liked content!

Community Reputation

372 Excellent

About Митко Йотов

  • Rank
    Опитен
  • Birthday July 1

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

1771 profile views
  1. Не само на МАН са в целофан. Тука е оригиналният който слагат в Хонда.Имам още един който го купих преди седмица но забравих каква марка е,той не е в целуфан,и кВо от това.За R20A3 говоря.
  2. Ами не е това причината да светнат пак.
  3. Само със затапване няма да минеш,ще се наложи да се бръкне и в имото.При Хонда детонационият датчик е свързан софтуерно с ЕГРа,до като при Рено не.Щом детонациите зачестят и ЕКУТО има връзка с детонационият датчик,първият заподозрян е егра (не работи коректно) и за това праща сигнала на таблото да светне.А ЕГРа има и функцията при японците да затихва детонациите,не е само за екология.
  4. Когато се натисне бутона за заключване един път,колата е заключена,и имото не позволява да се запали мотора.Когато се заключи с две натискания пак е същото но тогава е и активна сирената,сиреч ако някой отвори вратата с взлом сирената ще писне. Коли които нямат фабрична аларма не би трябвало и да имат "двойно" заключване.Може още и нещо друго да исключва,като отварянето от вътре но общо взето това е то. Дано го обясних както трябва да не стане объркване.
  5. @storish05 Обади се на този телефон 0896848373 Краси се казва човека.Чертежите са при него и може да ги изработва, разберете се.
  6. Тази тапа където е бодната там под колата при светнат чек никаква работа не върши, вече колкото и да се чисти, това и е живота.Само ново, или никакво.
  7. Мека гума. Ако няма датчици в джантите които да измерват налягането както си мисля някоя от гумите е или мека или друг размер и датчика но абс хваща разликата.
  8. Много не приятно. Да търсим ли в тубата клипове или ще се оправиш сам?
  9. Е нали проблема е в релето, защо си купил втори след като вече си ремонтирал старият?
  10. Ще се наложи сваляне на жабката, и по тръбите до филтъра.
  11. 2014г. закарах една кола за скрап която тежеше по каталог 1880кг. Дадоха 280лв. Тогава желязото беше по скъпо, сега скрапа го изкупуват по евтино. Приспадат си не знам колко процента за тапицерия, седалки и не знам си още какво и това е цената. Седмицата Акорда е с 300кг. по лека та колегата няма да вземе и толкова ако я закара за скрап. Единственият му шанс е да я закара в автоморга и да се пазари на място. Бих посъветвал колегата да се допита до MEGAPARTS, там взимат ударени и работещи коли свалят им всичко и им продават "чарколяците", чувал съм, че плащат по добре от колкото за скрап, иначе в Надин.
  12. Един път ми се е случвало само, но тогава беше яко миене на радиаторите, та водата нещо не им понесе. Два дена пищяха до като не изсъхна.
  13. Бръснарят вече на два пъти е порязал клиента и за да замаже положението, се опитва да завърже някакъв разговор: - Извинете, Вие не сте ли идвали и друг път при мен? - Не! Ръката си загубих при трудова злополука...
×
×
  • Create New...