-
Мнения
3049 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
42
Митко Йотов last won the day on Май 27
Митко Йотов had the most liked content!
Обществена Репутация
1367 MasterОтносно Митко Йотов
-
Ранг
Епичен
- Рожден ден Юли 1
Profile Information
-
Кара
Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT EX. 2009 R20A3
-
Пол
Мъжки
-
Място
Плевен
Последни посетители
8769 профилни разглеждания
-
Ще останеш очарован, най голямата екстра която може да има един автомобил това е АТ.
-
По първото - "м" ти показва, че вече си в механичен режим а не в автоматичен. По второто - така се получава когато не се изчака достатъчно да загрее мотора реципрочно кутията а палиш и след минута включваш. По третото - Точно така трябва да работи (дано). Ей тук по долу можеш да прочетеш при колегите как е, АТето е същото.
-
От всичко което колегата farscape пише виждам, че автомата му е в много добро състояние (нека). Колегата трябва да знае, че няма как да му се обяснят всичките функции които предлага и ще се наложи да си ги открива сам, ако има нещо неестествено което го притеснява и му прави лошо впечатление нека пише ще помагаме с каквото може. За режим S до колкото знам един път пипнеш ли перата продължаваш само с тях, екуто ще се намеси само ако прецени, че прекаляваш с агресията тоест не можеш да го излъжеш. Не го твърдя със сигурност но някъде май го четох но беше доста отдавна.
-
Точно така.
-
https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
-
Honda успешно тества експериментална ракета за многократна употреба Изстрелването се състоя на 17 юни на тестовата площадка на Honda в Тайки, префектура Хокайдо. Ракетата с дължина 6,3 м и диаметър 85 см, със собствено тегло 900 кг и тегло при излитане 1312 кг, достигна височина от 271,4 м, кацайки на 37 см от планираната точка. Полетът продължи 56,6 секунди. Компанията заяви, че тестът е първото изстрелване и кацане на ракета за многократна употреба на Honda, „демонстрирайки стабилност на полета по време на издигане и спускане, както и способност за меко кацане“.
-
Знаете ли, че: Кpокодилите гълтат камъни, за да се потапят по-надълбоко. Бръмбарът може да живее 9 дни без глава. След това ще умре от глад. Бълхата може да надскача собствената си дължина с 350 пъти. Сомовете имат 27 000 вкусови рецептора. Окото на щрауса е по-голямо от мозъка му. Белите мечки са левичари Най-многобройното същество на планетата е мравката над 10 000 000 000 000 000 индивида. Паяжината е най-здравата нишка открита до сега. Мамбата е най-бързата змия в света тя развива скорост до 11.3км/ч. На о. Заводовски е най-голямата колония пингвини - 2 млн. индивида антарктически пингвини. Северните елени имат три бели дроба. Крякането на патиците няма ехо - това явление все още няма обяснение. Пиявиците имат около 300 зъба. Слонът е единственото животно с 4 колена. Повечето кучета имат толкова силно обоняние, че могат да подушат капка кръв в 5 литра вода. Слоновете са единствените животни, които не могат да скачат. Прасето не може да погледне нагоре. Бобрите не ядат риба. Котките виждат около шест пъти по-добре от човека през нощта. Електрическата змиорка генерира напрежение от около 400 волта. Мравките могат да оцелеят до две седмици под вода. Охлювите отделят безцветен секрет, който оформя защитна пътека под тях. Секретът е толкова ефективен, че охлювът може да пълзи по острието на бръснач без да се пореже. Къртицата може за една нощ да прокопае тyнел дълъг 76 метpа. Земните червеи имат 5 сърца. Козината на бялата мечка има свойството да превръща в топлина 95% от падналите върху нея слънчеви лъчи. Медузите съдържат около 95% вода. Хрътките виждат по-добре от която и да е друга порода кучета. Няма две зебри с еднакви шарки. Най-тежкият слон е бил претеглен в Ангола през 1956г. и е тежал 12 тона. Гигантската сепия има най-големите очи на Земята. Делфините спят с едно отворено око. Шимпанзетата, делфините и хората са единствените същества, които се разпознават в огледалото Медузата Turritopsis nutricula е безсмъртна. От птиците на най-голяма височина лети Дивата гъска. Забелязана е на 9500м. Кръвта на раците е синя. Хатерия е вид гущер, който има три очи. Ако разкъсате дъждовния червей на две части той не умира, а се превръща в два отделни червея. Най-дългата змия е анкондата, която може да достигне до 10-11 метра. В Монголия конете са 13 пъти повече от хората. Преди 4000 години наказанието в Египет за убийство на котка било смърт. Кучетата са споменати 14 пъти в Библията, а котките нито веднъж. Котките не спят. Мустаците им си почиват и дишането се забавя, но мозъкът им остава буден. Когато умират, обикновените домашни мухи, издават силен звук с висока честота, който не може да се улови от човешкото ухо, но кучетата го чуват. Езикът на синия кит тежи колкото слон. Синият кит е най-голямото животно живяло някога на планетата. Домашната котка има 18 пръста. Нощните пеперуди нямат стомах. Хлебарките могат да променят посоката си до 25 пъти в секунда. Колибрито е единствената птица, която може да лети назад. Зайците и папагалите могат да виждат зад гърба си без да изръщат глава. Зебрата е бяла на черни райета. Кълвачът може да кълве със скорост 20 удара в секунда. Езикът на хамелеона е два пъти по дълъг от тялото му. Тигърът е най-големият бозайник от семейство Котки. Кучетата и хората са единствените с простата. Слонът може да събере в хобота си до 10 литра вода. Бълхите скачат 18 хиляди пъти по-високо от собствената си височина. Обикновената златна рибка е единственото животно, което може да вижда инфрачервена и ултравиолетова светлина. Зеницата на октопода е правоъгълна. Кенгуруто не може да върви назад. Лебедът е една от най-тежките летящи птици. Той може да кацне единствено върху вода, като използва краката си за спирачки. Ехидната и птицечовката са единствените бозайници които снасят яйца. Прилепът е единственият бозайник, който може да лети. Врабчетата не могат да ходят. Охлювът има около 25 000 зъба. Хипопотамите paждат под вода. Плъхът е животното издържащо най-дълго без вода. Когато жиpафът pажда, малкото пада от метър и половина височина. Животното с най-голям мозък в отношение с тялото е мpавката. Слоновете могат да помиришат вода от 5км. Щраусите си завират главата в пясъка, за да търсят вода. Птиците не спят в гнездата си, въпреки че от време на време си почиват там. Делфините имат вкус, но не и обоняние. Акулата е единствената риба, която може да мига едновременно с двете очи. Мравките винаги падат на дясната си страна, когато са отровени. Прилепите винаги завиват наляво, когато излизат от пещерата. Бухалите са единствените птици, които виждат синия цвят. Пилетата не могат да преглъщат ако са обърнати надолу с главата. Комарите имат 47 зъба. Биковете не различават червения цвят. Златната рибка помни 3 секунди. Жизеният цикъл на водното конче е само 24 часа.
-
„Нищо не разбирах от мотоциклети… но знаех: и японците могат да покорят света на две колела.“ — Геничи Каваками, основател на Yamaha Motor Бях на 27, когато баща ми почина. Не бях готов, но трябваше да поема управлението на семейната компания, която произвеждаше музикални инструменти. Това беше следвоенна Япония — страна в руини. Без пазар, без технологии, без надежда. Но не исках да остана в тази тъмнина. Един ден, сред отломки и прах, казах на работниците на Yamaha: „Ще започнем да правим мотоциклети.“ Всички се засмяха. И аз се засмях. Но го казах сериозно. Нямахме оборудване, нямахме опит, нямахме дори пътища. Но когато нещо гори в теб отвътре — то се превръща в обсесия. През 1955 г. пуснахме първия Yamaha YA-1 — прост, но смел. Той спечели състезания. Разби стереотипите. И тогава разбрах: не сме родени да подражаваме — родени сме да водим. Когато мечтаех за мотоциклет, който покорява и шосетата, и терена, отново ме сметнаха за луд. Така се роди Yamaha DT — мотоциклетът, който промени правилата. Това беше авантюра: да създадем двуколесна машина за онези с млад дух, търсещи свобода. Но го направихме. DT прекоси планини, кал, пустини… и граници. Светът видя — Япония не само може да следва. Тя може да води. А зад всеки модел стояха безсънни нощи, трудни решения и моменти, в които бяхме на ръба на затваряне. Но издържахме. Защото Yamaha не е просто бизнес. Това е вик за свобода. Не бях инженер. Не бях състезател. Бях просто човек, който отказа да повярва, че Япония трябва да остане малка. И точно както DT не се спря на асфалта — аз не спрях там, където ми казаха да стоя. „Когато няма път… понякога единственият изход е да си го проправиш — през кал, съмнения и вяра.“ — Геничи Каваками
-
Знаете ли, че основателят на Mazda не е започнал като инженер... но като чирак на ковач? Джуджиро Мацуда е роден в Хирошима през 1875 г., в скромно семейство рибари. Той не е имал богатство, нито силни връзки - но е имал остър ум и неудържима страст към машините. Той работи усилено от малък, преминавайки през препятствия, които биха пречупили повечето хора: войни, бомбардировки и тоталното унищожаване на родния му град от атомната бомба. Но не се отказа. През 1920 г. основава малка компания Toyo Cork Kogyo. Това, което малцина разбраха тогава, беше, че това скромно начало един ден ще роди Мазда - марка, която би предизвикала най-големите автомобилни производители в света. Докато другите имаха ресурси, Мацуда имаше нещо по-силно: ясно виждане и непоклатима воля. Той възстановява фабрики от пепелта, пое смели рискове за иновации като ротационния двигател, и проектирани коли, които не просто се движат - разказваха истории за устойчивост. Mazda R360 беше само началото. Всяка кола на пътя днес носи духа на човек, отказал да се откаже. Нямате нужда от перфектен път. Просто ти трябва кураж, за да продължиш напред. Mazda е повече от марка - това е наследството на ковач, който се осмелил да мечтае.
-
Да, различни са поне при акорда 8. Не от всяка кола стават и ако се наложи на някой колега да си търси "биберон" да си направи шаблон и да налага преди да купува. При твоя случай е най добре да свалиш облегалката и да удължиш колана на закопчалката с колкото ти е необходимо. От морга си вземи колан и гледай ширината да съвпада. Аз от морга си взех два ключа но се наложи да си поиграя с тях на шмиргела за да ги напасна по ключалките.
-
Нищо до сега не си писал за вакумите, кога е изпускал и как разбра кое е испускало?
-
Аз се кефя на Уилямсите, но американците не обичат да наливат пари във Ф1 та ми се иска да се сменят собствениците.
-
Знаете ли, че водата може да ви спаси от куршум? Колкото и изненадващо да звучи... да, може! И това не е просто нещо от екшън филм - зад него стои солидна наука! Водата е около 800 пъти по-плътна от въздуха, което означава, че предлага много по-голяма устойчивост на куршум Когато куршум влезе във вода, скоростта му бързо се намалява, а в много случаи може да спре напълно след изминаване само на кратко разстояние. Ето как се държат различните видове куршуми във водата: Куршумите за пушка, като изстреляните от МГ-42, се движат със скорост до 900 метра в секунда. Тези мощни патрони могат да проникнат само 50 до 60 см преди да спрат напълно. Куршумите с пистолети, които са по-бавни (обикновено 350 до 450 метра в секунда), могат да пътуват малко по-далеч във вода – около 1,5 до 2 метра – преди да загубят инерцията Пелети от пушка, като са леки, изобщо едва влизат във водата. Обикновено се разпръскват бързо и изминават само кратки разстояния. Какво е още по-интересното: когато куршум се изстреля под ъгъл под 30°, той дори може да прескача през водата, подобно на скачащ камък по повърхността! Така че,ако сте над 1 метър под водата, шансовете да бъдете уцелени са доста минимални. Все пак е важно да помним, че докато водата може да предложи известна защита срещу куршуми, тя няма да ви спаси от удавяне. Тази концепция, въпреки че често се вижда във филмите, се поддържа от физиката и показва как водата може да повлияе на високоскоростните снаряди. Източник: Science American