Jump to content

Митко Йотов

Фен
  • Content Count

    1733
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Митко Йотов last won the day on April 7

Митко Йотов had the most liked content!

Community Reputation

587 Excellent

About Митко Йотов

  • Rank
    Опитен
  • Birthday July 1

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT EX. 2009 R20A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

2574 profile views
  1. Това измерване веднага след гасене ли е?
  2. Ок, Благодарско на двама ви.
  3. Кога е старта за полпузишън и по коя от диемите ще се дава? А утре старта от колко часа ще е, някой колега ако може да сподели?
  4. Аз смятам, че маслото си е добре и там, малко над макс 2/3мм което си е една четвърт от скалата. Нищо няма да му стане на мотора даже малко по голямото количество е добре за охлаждането му.
  5. Свали рамената на чистачките, свали кората където се крие механизма с моторчето на чистачките и почисти хубаво страничните отвори от кал, прах и какво ли още не, там се събира много гняс. Защо тръгваш от зад на пред.
  6. Колега те тези дренажи са аварийни в случай, че забравиш люка и завали дъжд и няма кой да затвори люка. На повечето коли така и така никога ама никога не се налага да минава вода през тях за това остави си люка на мира и се огледай на друго място.
  7. Екзекута има датчици само при фейса и то не всички. Това с датчиците не съм се замислял може и да не стават на железни 16ки. Имах Лагуна с два комплекта джанти зимни железни16 и алуминиеви летни 16 и датчици имах и на двата комплекта като аз съм ги слагал на железните, няма проблеми. При Хонда не знам но не виждам причина да не стане. Колега до като не пробваш няма как да знаеш освен ако някой преди тебе не е пробвал вече.
  8. Потвърждавам, помпите са две. Намират са в долу под десният фар точно до подкалника. Свалял съм го когато правих шумоизолацията. За да се стигне до там се сваля гумата и после кората. Кората може да се отвори и само на половина като се започне от пред. Всичко се вижда. по всяка вероятност някой е дръпнал буксата на моторчето за да не пръска на фаровете но е изключил моторчето за стъклото. Предполагам. Маркучето за задното стъкло всъщност си е като от медицинска система и тръгва от долу, вдига се по шасито и влиза в дясната колонка по тавана и отива до задното стъкло. Маркучетата бяха и различни на цвят. Всичко това по спомен го пиша от преди две години. Може колегата да има и проблем с бушон а не с моторчето защото бушоните за моторчетата май бяха различни.
  9. Всички симптоми са за проблем с уплътнението на предното стъкло.
  10. Това ес и лайт трябва някой друг колега да го каже какво значи и къде да се гледо на вина.
  11. Моите 16 железни са оригинални за акорда. Акъл не искам да ти давам защото си написал, че си с РК ("На комби екзекютив 2.0 ръчк" ) а аз съм АТ и ако случайно има някаква разлика ще съм те подвел. Със 16ките определено колата вози доста по добре и почти нищо не се губи от нейната стабилност още повече за зимна гума където се търси тежест на квадратен сантиметър а при лятната се търси сцепление на площ. Интересното при мен, че това леееко... търкане само аз го чувам и който се е качвал в колата с мен винаги е казвал, че нищо не чува, чува се на интервали все едно е баланса на гумата и то само на предно ляво. Гледам, че вече съм за дискове и накладки от пред и все си мисля, че може нещо да изхвърля апарата или някаква скоба в което няма никаква логика, знам ли. Иначе 16ката за зимата е екстра и те съветвам такива да си търсиш. Размер на Гуми.pdf Това го дават за модела.
  12. Аз обаче имам леко съмнение относно 16ките, че лееееко ми търка предно ляво. Това е от миналата Зима, предните зими не съм го чувал. Въртял съм джантите да не би да е само в някоя това но при четирите джанти го усещам, при 17ките не.
  13. Здрасти Владо. Ще замеря но другата седмица, че тази няма да имам време. Ще пиша.
  14. Споко, това е просто един акумулатор. Няма вечни, ако го направи още един/два пъти тази Зима и заминава в коша. Аз обаче се усъмних в стартера в началото защото нямаше такива симптоми за заминаващ акумулатор. Трябва да се кара колата, това е. Още един път благодаря за вашата активност и обещавам да върна жеста ако мога.
  15. Запали колата, в акумулатора е бил проблема тоест от мен. Заредих го с това зарядно до пълно изключване. Благодаря на отзовалите се колеги.
×
×
  • Create New...