Jump to content

Kalin S

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    10

Kalin S last won the day on Януари 23

Kalin S had the most liked content!

Обществена Репутация

129 Good

Относно Kalin S

  • Ранг
    Откачен Accord Маниак
  • Рожден ден 18.09.1988

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 2.4 Black Type S Face
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Гара Елин Пелин
  • Интереси
    Хондилаци

Последни посетители

849 профилни разглеждания
  1. Да се включа и аз с малко практика за автоматичния реглаж. Това е задния датчик (чист потенциометър) и както се вижда отвън и отвътре перфектен, но със скъсана ос. Това е новия (стар, но оригинален). В случая използвам целия комплект от предната ос и взех само датчика, защото са еднакви със задния. В случая като бонус остана планката към купето за отпред и биалетката оригиналдъъъ.😀😀😀 Тук вече всичко е прехвърлено на моята си стойка и моята биалетка обслужена с нова грес, защото под маншоните беше сухо като пустиня. Обслужих и предната биалетка, че и там положението трагедия. Вече системата за авто регулиране работи перфектно както преди. Време за оправяне около час без зор и момента да си видиш фаровете как пак работят БЕЗЦЕНЕН. 😀
  2. Няма проблеми! Радвам се че мога да помогна. Много добър автомобил си избрал и само безаварийно да ти е с него!
  3. Колега погледни тази тема. Има координати на колегата вътре (адрес на физическия магазин и телефон). Той ще ти намери каквото ти е нужно оригинално за твоята кола. Внася оригинални части за всичко което е от Япония, Америка, Канада и Европа. Поздрави!
  4. Не ми позволява да си допълня горния пост, затова ще допълня отново. P.S. В гаража имам комплекти полуоски като за две коли: - Една цяла дясна ОЕМ заедно с вала и лагера и стойката към мотора - НЕ СТАВА - Една цяла дясна афтърмаркет пак с вал лагер и така натам - МНОГО НЕ СТАВА - Една цяла лява ОЕМ вал и външно каре и вътрешно Febest - ПАК НЕ СТАВА Лично съм правил този проект за лично ползване по модел на руснаците https://www.drive2.ru/l/536075691288954115/ Много разправии и време, стругари, усилени болтове, лепило за резби, почистване и нова грес и маншони на каретата и накрая луфт между междинния вал и вътрешното каре абсолютно никакъв. Викам си е това е нема как да не станат нещата ии........ друг път. При качване на колата пак вибрации. Та горе долу имам полуоски като за 2 Хонди .
  5. Честито колега за колата! Отговор на въпрос 2 - 1000% вибрацията е от полуоски и карета. Най-често е от дясната полуоска. Получава се луфт в шлиците на вътрешното каре и междинния вал идващ от скоростната кутия. Решението е само ОЕМ иначе оправия няма. Даже и да смениш цялата полуоска заедно с междинния вал и висящия лагер пак ще тресе. Имам наблюдения и опит над 7-ца 2.4 и след смяна и на двете полуоски с нови афтърмаркет продължава да тресе между 30-40. Решението е само ОЕМ за окончателно решаване на проблема или рециклиране на оригиналните полуоски и карета, но колко изкарват не мога да ти кажа.
  6. Точно това ми беше идеята и при теб се е получило точно така 2 в 1. Сега ще видиш, че стартера ще кара много време. И това само с едно почистване и смазване без смяна на части или друго. Както казах преди "Здраво животно". Радвам се, че съм бил полезен все пак! С каквото мога ще помагам. Поздрави и безаварийни километри!
  7. Гарнитура с филтъра само оригинал! Хубаво почистване и обезмасляване включително и на болтовете, за да няма мазно по резбите. Стягане абсолютно задължително с динамометричен ключ. Нютоните ги има на сервизната схема!
  8. Ето още един доста добър пример как работи системата. Ясно се вижда заключващия пин как работи под налягането на маслото. Да колега Honda Explorer прав си, гърбиците на вала са си едно цяло с вала. Заключват се трите кобилици заедно при високи обороти.
  9. VTEC системата осигурява два различни метода на работа на мотора съответно при ниски и високи обороти. Основно магията е възможна заради разпределителния вал. Той има два вида гърбици за разлика от останалите видове мотори – гърбица с нормален и гърбица с по – агресивен профил, която стои между двете, отговарящи за всмукателните и изпускателните клапани. При спокоен режим на двигателя в ниски обороти, разпределителният вал работи със стандартните гърбици, при които профилът е по – слабо изразен и клапаните се отварят и затварят по – бързо. Разходът е по – малък и колата е тиха и икономична. Гърбицата с агресивен профил се върти свободно и не влияе на работата на мотора. При определени условия, които се отчитат от компютъра на колата, а именно налягане на маслото, температура и обороти на двигателя, скоростта на движение и други параметри, чрез повишеното налягане на маслото се избутва метален щифт, който заключва гърбицата с агресивния профил за другите две. По този начин се увеличава времето, при което са отворени клапаните и респективно количеството смес. Двигателят рязко вдига мощността си заради увеличения капацитет на гориво и времето за което изхвърля газовете, разходът на гориво се покачва и VTEC ви рита. iVTEC е подобрение на системата на Honda, като основно тук имаме настройка на градуса на всмукателния разпределителен вал с 25 и 50 градуса, чрез раздвижна ролка на всмукателния разпределителен вал, регулирана чрез масло под налягане. Ефектът е по – нататъшна оптимизация на въртящия момент, особено при по – ниски и средни обороти. От инфото синтезирано от нета това са разликите в системите. Пропуснах да спомена K20Z2 си е с IVTEC отвсякъде на 100%.
  10. Потвърждавам за стрелката, абсолютно нормално работно положение без значение зима или лято. Заковава се там и не мърда грам. Перките само като й стане много топло лятото в яката жега ще ги чуеш. Иначе забрави нищо че е бензинка. И последно i-vtec е да. Intelligent Variable Valve Timing and Lift Electronic Control да сме точни.😁
  11. Колегата JHM е абсолютно прав. Няма смисъл от диагностика при положение, че нищо не свети по таблото и няма признаци за проблеми. Реглаж на клапаните е задължителен при положение, че не се знае кога и как е направен преди това (и дали изобщо е правен скоро). K20А6 се слага на Акорд между 2003-2006 година за Европа. 155 коня К20Z2 се слага на Акорд между 2006-2015 година и на Сивик 2006-2010 година. 153 коня. Честито и безаварийни километри! Опа късно видях, че има индикация на таблото. Тогава една проверка няма да е излишна.
  12. Kalin S

    Виц на деня

    Стрина Цонка била бая едра невеста, ма била много страстна и запалена по сексовете и други предимни мискинства. Мъжо и (бако Генади) бил па много гръджав (оно а нормално, иначе ако и он е едър, ше са като костенурке, само ше са търкалят и не моа са докачат), ама он я мандръсал само кръчмарската. Та таа стринка научила нова поза – „Ездачкята“ и она немала тръпение да са прибере у дома и с бако да си стресат месото и да са мандръсат дзверски. Прибрала са она у апартаменто като маче у ботуш и изревала като мечка от жешка ламарина, още от калиндору: - Генадиииийййй, глис спиртосан! Излачай са из дреите, сиги ше са либиме като невиждале!!! Бако бил винаги готов за сексуални игри и експериментове и веднъга са появил по сексуален костюм, т.е. фино гол, козиняко са накокръжил, у ръце държи еротичната бухалкя и я клати. - Легай, Цоне, щи са фръла отгоре куту кьорав магарок връз чувале с прана вълна… - Ааааа, нема! Тоа път ти ше легаш, а я ше са надена като камикадзе у циментова плоча! – запрела го стрина Цонка. - Епа, добре…- примъцал бако, що си помислил, дека Цонето моо даа гледала у порняците тия невесте, къде обуват гаще с уйеве и моо го подфане она на мандръсанье, ама бил мъжко сърце и са не уплашил много, легнал он с готовата томахавкя, а Цонка са фърлила връз него и са заклатила като рейсо из Враца. - Дръж го дръвен, Генадиииийййй, обичам таа, ти си ми пръвия от третата редицаааа…! – застенала мощно Цонето и така те барем половин час са гнясала и му натрошила кокалете. Дошъл моменто на свръшоко и стрина Цона са разтресла като биволица от стръшеле и зела да гръди като шипар у пресна баластра. Десет минути и бил оргазмо, она ги очетверила (събрала очите), после са довръндисала и рекла да провери дали Генчо е изпитал мандръсални удоволствеа. - Генадии, я свърших, а ти??? Е, оно и я…., стани, па дай лопатата да го изринеме, оти ми опущи заднио клапан.
  13. И от мен малко инфо от скромния ми опит през годините. Nissens - радиатор на климатик (на предишна кола). От най-скъпите на пазара и изкара 2 години и се проби на същото място като стария. Истината и че евтините китайци по 100-120лв карат около година, а по-скъпите като Нисенса по 2 -2,5 и приключват. LUK - комплект съединители и маховици за дизел (2 броя на предишните ми коли). Никакви проблеми докато бяха при мен колите. Лично сменени от мен и до последно си държаха. Lemforder - кормилни накрайници (на предишна кола). държаха се нормално без проблеми и така се продаде. Sachs - задни амортисьори + прахозащитници+ тампони (на предишна кола). Перфектни като цена/качество без проблеми. Meyle - тампони по окачване, шарнири, тампони стаб. щанга, двигател и други (на предишните коли). Много добри за парите си и никакви проблеми с каквото съм сложил. На предишното Пежо 407 съм слагал шарнири + подобрение от мен гресьорка и два пъти на година при смяна на гуми и джанти допълване с морска грес и проблеми никакви докато беше при мен. За сведение оригинални шарнири са по скъпи и карат около година без гресьорката. Към днешна дата на предните носачи тампоните съм сменил с Meyle на Акорда и всичко е топ. А ако е и MEYLE HD още по-добре! Continental - Ангренажни комплекти с ремъци ролки и водни помпи (на предишните коли). Качеството е добро, вътре ролките са INA, в краен вариант DAYCO. На Хондата съм с пистов Continental - перфектен (свалих от нея Gates). Mann - филтри въздушни, горивни, маслени, купе. От години използвам само такива филтри за колите си. В момента на Акорда 3 смени съм направил само с Mann и за мен това са филтрите. SWAG/FEBI - Тампон десен на двигателя на Пежото 407. Няма такива боклуци найстина. При слагането на колата му се скъса шпилката, която държи лапата на мотора. Сега ще каже човек, че съм го стегнал до скъсване и още малко ееее да ама не. При мен има едно правило и то е работа с динамометричен ключ по книга (имам 2 динамометрични - един в ниските нютони и един във високите). Това е нещо което си спазвам винаги стягане с динамометричен и двойна и понякога тройна проверка на детайла. Добре че ми го смениха заради шупла в материала на шпилката иначе в началото разправяха, че съм го скъсал от пренатягане и то с динамометричен а добре ли е. ATE/TEXTAR - дискове, накладки. Обикновенно са били дискове АТЕ с накладки АТЕ и проблеми никакви. Сега на Хондата съм с дискове TEXTAR PRO и накладки АТЕ и комбото е трепач нито свири нито нищо. А и спирачна течност също АТЕ също перфектна. ELRING - гарнитури, семеринги, дифтунги за картер. Никакви проблеми. Има и още, но в момента просто не се сещам за точни марки. Уточнявам, че всички взети и сменени части са от доказани места и са ми минали през ръцете, за да се монтират на даден автомобил, затова мога да дам адекватно мнение за тези марки. С други марки с които не съм работил не мога да кажа как се представят! Поздрави!
  14. Здравей колега. Ако е възможно ще си позволя да ти отговоря, въпреки че става въпрост за Акорд 7-ген. не за ЦРВ, но в случая няма значение мисля. Стартера е за профилактика и най-вероятно (даже на 100%) проблема ти е като моя. Ако желаеш може да прочетеш моята тема точно за този проблем със стърженето на бендикса. Изчегъртването е точно от смазката, която е вътре защото с годините и замърсяването вече не е смазка (грес), а е станала твърда и изсъхнала. Точно и промяната на температурата му влияе много. Колкото е по-студено толкова по трудно се връща бендикса и съответно остава зацепен за маховика и ....... стърже яко. Проблема се решава с разглобяване на съставните му части и смазване където е нужно. После дълго време вярност. Дано да ти помогне да си решиш проблема найстина. Поздрави!
  15. Има да метална е и по-горе на снимките в началото на темата съм я оставил на главата, когато махнах колектора. При сглобяването си остана тя и няма проблеми.😉
×
×
  • Създай нов...