Jump to content

Kalin S

Фен
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Kalin S last won the day on June 30

Kalin S had the most liked content!

Community Reputation

50 Neutral

About Kalin S

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 2.4 Black Type S Face
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Гара Елин Пелин

Recent Profile Visitors

221 profile views
  1. Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  2. Подкрепям колегата Sashua на 100%. Много вярно е това, аз смених десен тампон на мотора К24А3 на Акорд 7 с афтърмаркет и не само че е по добре, ами и едни вибраций изчезнаха, От колата свалих оригинален 15 годишен тампон, тръгнал да се къса и омекнал достатъчно, за да има проблеми. В Бултрако ОЕМ е 350лв проверено, а останалите не искате да знаете колко са скъпи (всички 6 тампона ОЕМ за Акорд 7 излизат грубо към 1600лв., айде няма нужда за 15 годишна кола). А също от опит казвам че при смяна на десния тампон двигателя почти не помръдва, защото останалите тампони го държат стабилно, а не като на други кочини и гюмове с по 3 бройки.
  3. Така допуснал съм грешка по невнимание. Значи наклона на задните гуми от 1,5 - 1,6 градуса е максималния допустим за Акорд т.е. това е границата (потвърдено от хората с машината за реглаж на сходимоста). Вчера монтирах преправените вече горни реглажни щанги и направих реглаж на заден мост. Наклона на задните гуми беше нагласен на 1,10 градуса и на двете гуми, като сега вече задницата на колата стъпва на цялата широчина на гумата и всичко е в нормите. Задължително след поставяне на реглажни щанги освен наклона на гумите се измества и притварянето на гумите (накратко това / \ ) и се регулира от долните щанги с ексцентрик болтовете, които са запекли брутално. След тези настройки на машината задницата свети навсякъде в зелено и гумите се изправиха видимо с око като се гледа отзад. Проблема вече е решен успешно и завинаги. Вече мога да си карам Rainsport 5 - те без да ме е яд, че ще заминат бързо.
  4. На Акорда найстина има такъв проблем с отварянето на задницата. Оригинално страничният наклон (camber) е някъде 1,5 - 1,6 градуса. При мен задна дясна гума е на 2,76, а задна лява на 3 градуса. По този начин се получава износване от вътрешната страна на гумите. Единственото решение е направата на горната щанга с шарнира раздвижна както колегата Rollin е показал на снимки. Точно това съм подготвил и аз и така се прави необходимия наклон и задницата става в топ състояние докато това е кола. Този проблем е решим единствено и само с тези раздвижни щанги и с нищо друго (личен опит).
  5. При мен имаше вибрация при 35-40км/ч и после от 100 нагоре. Имаше луфт в шлиците на междинния вал и вътрешното дясно каре. Смених и двете полуоски (лява и дясна) заедно с вала афтърмаркет и във високите скорости вече няма вибрация, но между 35-40 остана много малка вибрация, но я има.
  6. Закупих от колегата tsonev.autofix масло за ръчна скоростна кутия Pakelo Gear TS Plus SAE 75W/80 на много добра Honda - джийска цена. Само да кажа, че маслото отговаря на всички спецификации и одобрения на Honda за MTF, MTF 2 и MTF 3. На Акорда доста му хареса. Накратко казано хората от Autofix parts са страшни пичове и професионалисти. Запознахме се на място в магазина и останах много доволен. Не правя реклама и да не се счита за такава. Споделям лично мнение.
  7. Подкрепям казаното от колегата. И аз съм с накладки АТЕ в комбинация със спирачна течност пак АТЕ. Спирането е много добро и определено съм много доволен. АТЕ е перфектното съотношение между цена и качество.
  8. Нека и аз да се включа с проблеми в задните спирачки и тяхното отстраняване. При мен проблемът беше в скъсани маншони на задните спирачни апарати и съответно блокирали бутала и изтъркани накладки почти до метал. Взех 2 ремонтни комплекта за всяка страна, 1 литър спирачна течност АТЕ и накладки АТЕ. Ремонтните комплекти са на Autofren с номер D4846C за апарати LUCAS. Спирачните апарати са на 90% същите като на VAG с минимални разлики. Ремонтния комплект е за много марки и модели коли, не е специално само за японски. Има достатъчно клипове в нета как се разглобява такъв апарат. Разглобен спирачния апарат изглежда така, заедно с ремонтния комплект. Зегерките и на буталото и на механизмът с винта се вадят най-добре с 90 градусови зегер клещи. На снимките се виждат старите маншони в какво състояние са и буталата с ръжда по тях. След разглобяване на апарата на части, със смазката от бялото пакетче се смазват всички нови части и се сглобява по обратния начин. Супортите са почистени от стари замърсявания и водачите смазани изцяло с нова смазка за водачи на АТЕ, а старите маншончета имаха скъсани места. Болтовете на супорта (скобата) се стягат с 55 Nm. Болтовете на апарата с 23 Nm. Пробката с 9 Nm. Гайката отзад на апарата за ръчната с 27 Nm. Болта на спирачния маркуч към апарата с 35 Nm. След сглобяването на всичко се обезвъздушава, като аз направо си подмених течността защото старата беше леко мътна. 1 литър е достатъчен. При мен след смяната на всичко се наложи и натягане на ръчната, като се свали конзолата с подлакътника. Има достъп и ако се махне само пластмасата на пепелника откъм задните места и след това с дълбока вложка 12 с удължение се налучка гайката, която е доста навътре. Работата не е малко, но удоволствието от това да си го направиш сам е безценно.
  9. Благодаря колега. Да сме живи и здрави и само безаварийни километри пожелавам на всички!
  10. Време е да допълня горният си пост с още малко инфо. Това е задна дясна врата, процедурата е същата за да се озове стъклоповдигача на операционната маса. На снимките съм показал всичко нагледно. Четката е толкова прегоряла, че се разпадна на прах само с докосване. Виновникът за моите не работещи стъкла е модула на шофьорската врата. Пластмасата под копчетата за задните стъкла е счупена, което не позволява на копчето да се върне в изходната си позиция след натискане. Заради това се подава постоянен импулс на моторчетата докато четките не се разпаднат и спрат да работят. В момента съм заключил от панела стъклата, за да не може неволно да ги натисна и да се стигне до същата ситуация. Следващата стъпка е нов модул за управление за донор, за да се вземе здравата пластмаса от него и от два да се сглоби един с моята платка.
  11. Здравейте на всички във форума. Нов съм във форума буквално вчера се регистрирах, а моят Акорд го купих миналата седмица. Направих този избор, защото досега карах дизелови автомобили и исках нещо здраво, непретенциозно, и опростено от към демпферни съединители, турбини, дюзи и т.н. Затова и намерих точно това, което търсех Accord 7gen Type S седан 2.4 бензин с ръчни скорости фейс. Внос от Швейцария. За две седмици впечатленията ми от колата са много добри. Върви много добре и на моя стил на каране ми дава разход около 7.5 - 8л./100км. Надявам се да съм направил правилния избор.
  12. Шумоизолация не съм слагал, сглобих си вратата както си беше оригинално, защото за момента не ми се струва шумно в купето. Иначе си прав да докато е разглобено всичко с един куршум два заека. Все пак станах Хондаджия преди 2 седмици и още съм в опознавателен режим.
  13. Здравейте колеги, току що се регистрирах във форума и ще споделя моят опит с не работещи ел.стъкла. При мен се оказа, че задните ел.стъкла не се отварят нито от шофьорската врата, нито от някое от копчетата на задните врати. Разглобих вратата и замерих с мултицет дали има захранване на буксата на моторчето на стъклоповдигача и съответно до буксата достигаше малко над 12 волта, което ми показа също, че няма прекъснат кабел по трасето. Проверих също и бутоните на вратите и те работеха без проблем. След като бях проверил тези неща ми беше ясно вече, че проблема е в самото моторче. Свалих целия стъклоподемник от вратата на работната маса и започна внимателното разглобяване до съставните му части. Проблема се оказа в четките, които почти ги нямаше. След кратко замисляне какво мога да направя се сетих че имам стари части от ъглошлайф (флекс) и съответно останали четки. От голяма четка с ножовка и пила си направих по размер нови четки, които монтирах на местата им. Последва обилно смазване на целия механизъм и жилата с морска грес на Бардал и сглобяване обратно на всичко. Тествах го направо с два кабела от акумулатора и работеше идеално. Монтирах всичко обратно във вратата като стегнах всички болтове до съответните Nm (болтовете на шината 3 броя и болтовете на моторчето също 3 броя - 8 Nm, а тези които държат стъклото 2 броя - 10 Nm). Сега вече механизмът работи както от шофьорската врата, така и отзад. Стана много дълго, но се надявам да е в помощ на колеги, който имат същите проблеми. Ремонта излезе без пари, а нов стъклоповдигач не OEM е около 75 - 80 лв. само за инфо.
×
×
  • Create New...