Jump to content

Jenti

Фен
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Neutral

About Jenti

  • Rank
    Фен

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Четеш и гледаш за Американската версия на Акорд през тези години колега. Той е много различен от Европейския Акорд. От там се бъркаш и за ом-овете на колоните. В Щатите за тези години еквивалента на нашите Акорди се казва Acura TSX само, че започва от 2009 година там, а не от 2008-ма.
  2. Не се сменя изцяло наведнъж, а се опреснява. Защото може да прецакаш кутията поради ред причини. Има писано в нета по темата, може да прочетеш защо. Ако и след смяната маслото не е малинено-червено на цвят, а по-тъмно след 500-1000км. отново опресняваш с колкото изтече от пробката, което е около 3 литра. Ако държиш да е почти пълна смяната опресняваш 3-ти път след около 1000км. - по-този начин се смята, че си поменил цялото масло в кутията на 75-80% с ново. Маслото се мери на загрял двигател - перката да се включи поне веднъж. Гасиш и изчакваш 60 секунди преди да провериш на щеката, но не повече от 90 сек. Това е по книга. Но аз съм забелязал, че нивото няма разлика поне при мен дали ще е на загрял и по този начин или на изцяло студен двигател.
  3. Отваря се и се гледа, другото е хвърляне на боб. Ама, ако наистина си сменил само веригите без обтегачите и бананите отговора е ясен още отсега. Ще плащаш още веднъж труд за смяна.
  4. Тоя човек от Пловдив е от старите тарикати и купува от Алито и ги препродава през 20-30 лв. Слагай китаец, в един завод ги правят. Тези датчици не е нужно да са оригинални за да работят и то на кола, която даже не изписва на таблото като ти изгори габарит.
  5. Едни и същи колони в две различни марки и модели коли / не става въпрос за Хондата а за предишни мои коли/ свиреха по коренно различен начин. В Опел Вектра А свиреха все едно е с бас каса, в Фиат Браво свиреха като радиоточката на баба. Плеъра беше един и същи. Даже на Браво-то отпред в корите бяха сменени с Херц. Та зависи от самата кола най-вече и акустиката и как ще свирят, това ми е идеята. За мен оригиналната музика си е сметната да свири в това купе най-добре. Още повече имаш 10 говорителя общо при Премиум Аудиото. За ремотна се разрови из нета или разпитай, в Бургас няма вариант да няма някой който да не ремонтира тонколони. Ако не е много скъсана мембраната и не трябва да се смени изцяло. А само разлепена може и сам да си я залепиш с някакъв еластичен каноконлит.
  6. Имаш фабричен усилвател на 8-ма генерация с Premium Audio колега. Има и бас каса в багажника, която няма как само плеъра да я захранва. И колоните са на 2 ома.
  7. Качи линк за картата направо колега. Или идеята ти е да изкарваш пари с това нещо в форума?
  8. Ако си с Премиум аудио само ще съсипеш звука - оригиналните са с по-малки Ом-ове от афтърмаркета. Херца по-принцип не е кой знае какво, евтинждос си е. Слагал съм и аз на други марки коли и зависи как свирят най-вече от акустиката на самата кола. Ако са ти изпърдяли ги занеси да ти ги ремонтират, фабричната музика на Акорда си е топ. И най-доброто решение е да си я запазиш, ако няма да я правиш за съзтезания по надсвирване разбира се.
  9. Откъде свали картата за 2021г. колега и кои нови трасета имаш предвид, че ги има? Новото околовръстно на Бургас за Слънчев бряг? Новата отсечка на магистрала Хемус? Магистрала Струма?
  10. Щом са се отлепили значи вече са строшени и са лепени веднъж. Дърпай леко докато отлепят от стария силикон и лепи с нов. Нови щипки няма да помогнат - чупи се ръба на лайсната в който влизат щипките, а не самите щипки. Те са метални и са предвидени така да държат, че никога да не се маха лайсната веднъж сложена.
  11. Тъкмо ти е дошло времето за опресняване на маслото, даже някой на 50 000 го опресняват още. Най-вероятно е на това да се дължи, но дори да не се оправи не се вкарвай в филми да ремонтираш кутия. Че ще набиеш една камара пари и проблема може да не се реши. Карай докато не те остави, тогава ще я мислиш.
  12. Като наближиш друга кола, просто си задръж крака на педала на газта и регулирай скоростта с него. Така изключва дистроника само временно докато не пуснеш педала на газта отново. Можеш да го ползваш този вариант и за по плавно изпреварване, а не 2 предавки надолу и в червеното. Което предполагам най-много те дразни, че прави дистроника.
  13. Аз съм махнал бушона, че и мен ме дразни тая екстра. А и съсипва лака на поликарбонатните стъкла на фаровете най-вече.
  14. Ако толкова държиш да го изключиш временно, леко като подадеш газ и се изключва системата и не ти набива спирачки докато си зад някой. Изпреварваш си го с каквато скорост ти си искаш. После като пуснеш газта и пак се връща там където е бил. Ако натиснеш спирачка вече се деактивира тотално и трябва да го ресетнеш от волана. Особено удобно ако не искаш като се изнесеш и изчезне от радара колата пред теб да ти връща 2 предавки и оборотомера да отива в лютеницата, а сам да си регулираш изпреварването.
  15. Полуоска едва ли е, карето заминава доста преди нейните шлици. Карето се рециклира, ако не може само оригинално - с ново афтърмаркет може даже по зле да стане от сега. Рейката е 120-150лв., ако идеш на място при човека в Пловдив на Карловско. На същия на който ги носят и Бултрако и при който съм виждал да карат и S-class 2018-a да правят рейка . Ама ефекта е временен - чисто нова рейка на чисто нова кола се разтропва на около 40 000км. Смятай рециклираната колко ще издържи. Сменят една втулка и колкото изкара, гаранция-франция. Това ти е рециклажа. При мен изкара около 25 000 и пак потропва по павета. Но вече така ще кара, не ме дразни. Проблема е само козметичен, няма какво друго да стане. С ел. рейка е 8-цата. P.S. Чак после видях, че рейката си писал, че си я оправил вече.
×
×
  • Create New...