-
Мнения
92 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
39 NeutralОтносно Jenti
-
Ранг
Фен
Profile Information
-
Кара
Accord 8 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колега, с пружини от Лада си реших проблема и с разкрачената задница и с височината. От близо 2 гр. камбър отзад падна на 1,46-48гр., което е в нормите на производителя вече. Колата със старите оригинални - 2 пръста не можех да вкарам между гумата и калника, сега 3 влизат свободно. Возията стана по-мека и по-стегната, което ме изненада приятно. Въпреки, че Ладовите пружини са по дебели и с една врътка повече. Говоря обаче само за оригинални руски пружини, не за афтърмаркет съвместими от друга марка.
-
Не се сменя изцяло наведнъж, а се опреснява. Защото може да прецакаш кутията поради ред причини. Има писано в нета по темата, може да прочетеш защо. Ако и след смяната маслото не е малинено-червено на цвят, а по-тъмно след 500-1000км. отново опресняваш с колкото изтече от пробката, което е около 3 литра. Ако държиш да е почти пълна смяната опресняваш 3-ти път след около 1000км. - по-този начин се смята, че си поменил цялото масло в кутията на 75-80% с ново. Маслото се мери на загрял двигател - перката да се включи поне веднъж. Гасиш и изчакваш 60 секунди преди да провериш на щеката, но не повече от 90 сек. Това е по книга. Но аз съм забелязал, че нивото няма разлика поне при мен дали ще е на загрял и по този начин или на изцяло студен двигател.
-
Отваря се и се гледа, другото е хвърляне на боб. Ама, ако наистина си сменил само веригите без обтегачите и бананите отговора е ясен още отсега. Ще плащаш още веднъж труд за смяна.
-
Тоя човек от Пловдив е от старите тарикати и купува от Алито и ги препродава през 20-30 лв. Слагай китаец, в един завод ги правят. Тези датчици не е нужно да са оригинални за да работят и то на кола, която даже не изписва на таблото като ти изгори габарит.
-
Едни и същи колони в две различни марки и модели коли / не става въпрос за Хондата а за предишни мои коли/ свиреха по коренно различен начин. В Опел Вектра А свиреха все едно е с бас каса, в Фиат Браво свиреха като радиоточката на баба. Плеъра беше един и същи. Даже на Браво-то отпред в корите бяха сменени с Херц. Та зависи от самата кола най-вече и акустиката и как ще свирят, това ми е идеята. За мен оригиналната музика си е сметната да свири в това купе най-добре. Още повече имаш 10 говорителя общо при Премиум Аудиото. За ремотна се разрови из нета или разпитай, в Бургас няма вариант да няма някой който да не ремонтира тонколони. Ако не е много скъсана мембраната и не трябва да се смени изцяло. А само разлепена може и сам да си я залепиш с някакъв еластичен каноконлит.
-
Качи линк за картата направо колега. Или идеята ти е да изкарваш пари с това нещо в форума?
-
Ако си с Премиум аудио само ще съсипеш звука - оригиналните са с по-малки Ом-ове от афтърмаркета. Херца по-принцип не е кой знае какво, евтинждос си е. Слагал съм и аз на други марки коли и зависи как свирят най-вече от акустиката на самата кола. Ако са ти изпърдяли ги занеси да ти ги ремонтират, фабричната музика на Акорда си е топ. И най-доброто решение е да си я запазиш, ако няма да я правиш за съзтезания по надсвирване разбира се.
-
Откъде свали картата за 2021г. колега и кои нови трасета имаш предвид, че ги има? Новото околовръстно на Бургас за Слънчев бряг? Новата отсечка на магистрала Хемус? Магистрала Струма?
-
Щом са се отлепили значи вече са строшени и са лепени веднъж. Дърпай леко докато отлепят от стария силикон и лепи с нов. Нови щипки няма да помогнат - чупи се ръба на лайсната в който влизат щипките, а не самите щипки. Те са метални и са предвидени така да държат, че никога да не се маха лайсната веднъж сложена.
-
Тъкмо ти е дошло времето за опресняване на маслото, даже някой на 50 000 го опресняват още. Най-вероятно е на това да се дължи, но дори да не се оправи не се вкарвай в филми да ремонтираш кутия. Че ще набиеш една камара пари и проблема може да не се реши. Карай докато не те остави, тогава ще я мислиш.
-
Като наближиш друга кола, просто си задръж крака на педала на газта и регулирай скоростта с него. Така изключва дистроника само временно докато не пуснеш педала на газта отново. Можеш да го ползваш този вариант и за по плавно изпреварване, а не 2 предавки надолу и в червеното. Което предполагам най-много те дразни, че прави дистроника.