Jump to content

Jenti

Фен
  • Мнения

    92
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно Jenti

  • Ранг
    Фен

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Повдигането е до там, че колата си става на нормална височина отново колега. И дори напротив, става по-стабилна и вози по-комфортно отколкото с омекналите пружини. Това са моите впечатления.
  2. На мен даже ми се смяха в магазина като тръгнах да им казвам парт номер..... Били за всичките един модел само. Иначе да, търси някой стар магазин за Руски авточасти, ако имаш късмет ще намериш някъде застояли бройки. Аз моите в Пловдив ги взех за 70 лв. двете.
  3. Колега, с пружини от Лада си реших проблема и с разкрачената задница и с височината. От близо 2 гр. камбър отзад падна на 1,46-48гр., което е в нормите на производителя вече. Колата със старите оригинални - 2 пръста не можех да вкарам между гумата и калника, сега 3 влизат свободно. Возията стана по-мека и по-стегната, което ме изненада приятно. Въпреки, че Ладовите пружини са по дебели и с една врътка повече. Говоря обаче само за оригинални руски пружини, не за афтърмаркет съвместими от друга марка.
  4. Четеш и гледаш за Американската версия на Акорд през тези години колега. Той е много различен от Европейския Акорд. От там се бъркаш и за ом-овете на колоните. В Щатите за тези години еквивалента на нашите Акорди се казва Acura TSX само, че започва от 2009 година там, а не от 2008-ма.
  5. Не се сменя изцяло наведнъж, а се опреснява. Защото може да прецакаш кутията поради ред причини. Има писано в нета по темата, може да прочетеш защо. Ако и след смяната маслото не е малинено-червено на цвят, а по-тъмно след 500-1000км. отново опресняваш с колкото изтече от пробката, което е около 3 литра. Ако държиш да е почти пълна смяната опресняваш 3-ти път след около 1000км. - по-този начин се смята, че си поменил цялото масло в кутията на 75-80% с ново. Маслото се мери на загрял двигател - перката да се включи поне веднъж. Гасиш и изчакваш 60 секунди преди да провериш на щеката, но не повече от 90 сек. Това е по книга. Но аз съм забелязал, че нивото няма разлика поне при мен дали ще е на загрял и по този начин или на изцяло студен двигател.
  6. Отваря се и се гледа, другото е хвърляне на боб. Ама, ако наистина си сменил само веригите без обтегачите и бананите отговора е ясен още отсега. Ще плащаш още веднъж труд за смяна.
  7. Тоя човек от Пловдив е от старите тарикати и купува от Алито и ги препродава през 20-30 лв. Слагай китаец, в един завод ги правят. Тези датчици не е нужно да са оригинални за да работят и то на кола, която даже не изписва на таблото като ти изгори габарит.
  8. Едни и същи колони в две различни марки и модели коли / не става въпрос за Хондата а за предишни мои коли/ свиреха по коренно различен начин. В Опел Вектра А свиреха все едно е с бас каса, в Фиат Браво свиреха като радиоточката на баба. Плеъра беше един и същи. Даже на Браво-то отпред в корите бяха сменени с Херц. Та зависи от самата кола най-вече и акустиката и как ще свирят, това ми е идеята. За мен оригиналната музика си е сметната да свири в това купе най-добре. Още повече имаш 10 говорителя общо при Премиум Аудиото. За ремотна се разрови из нета или разпитай, в Бургас няма вариант да няма някой който да не ремонтира тонколони. Ако не е много скъсана мембраната и не трябва да се смени изцяло. А само разлепена може и сам да си я залепиш с някакъв еластичен каноконлит.
  9. Имаш фабричен усилвател на 8-ма генерация с Premium Audio колега. Има и бас каса в багажника, която няма как само плеъра да я захранва. И колоните са на 2 ома.
  10. Качи линк за картата направо колега. Или идеята ти е да изкарваш пари с това нещо в форума?
  11. Ако си с Премиум аудио само ще съсипеш звука - оригиналните са с по-малки Ом-ове от афтърмаркета. Херца по-принцип не е кой знае какво, евтинждос си е. Слагал съм и аз на други марки коли и зависи как свирят най-вече от акустиката на самата кола. Ако са ти изпърдяли ги занеси да ти ги ремонтират, фабричната музика на Акорда си е топ. И най-доброто решение е да си я запазиш, ако няма да я правиш за съзтезания по надсвирване разбира се.
  12. Откъде свали картата за 2021г. колега и кои нови трасета имаш предвид, че ги има? Новото околовръстно на Бургас за Слънчев бряг? Новата отсечка на магистрала Хемус? Магистрала Струма?
  13. Щом са се отлепили значи вече са строшени и са лепени веднъж. Дърпай леко докато отлепят от стария силикон и лепи с нов. Нови щипки няма да помогнат - чупи се ръба на лайсната в който влизат щипките, а не самите щипки. Те са метални и са предвидени така да държат, че никога да не се маха лайсната веднъж сложена.
  14. Тъкмо ти е дошло времето за опресняване на маслото, даже някой на 50 000 го опресняват още. Най-вероятно е на това да се дължи, но дори да не се оправи не се вкарвай в филми да ремонтираш кутия. Че ще набиеш една камара пари и проблема може да не се реши. Карай докато не те остави, тогава ще я мислиш.
  15. Като наближиш друга кола, просто си задръж крака на педала на газта и регулирай скоростта с него. Така изключва дистроника само временно докато не пуснеш педала на газта отново. Можеш да го ползваш този вариант и за по плавно изпреварване, а не 2 предавки надолу и в червеното. Което предполагам най-много те дразни, че прави дистроника.
×
×
  • Създай нов...