Jump to content

Nuclear

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Nuclear

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.0 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колеги, наистина адски много ви БЛАГОДАРЯ, че споделихте вашите знания и опит! На базата на това което ми казахте реших, че ще търся дизел Type S 180 кс или 150 автомат! Яд ме е само че при дизеловия Type S екстрите са рядкост и ще трябва да проявя доста търпение докато попадна на това което търся. Благодаря Ви искрено на всички които споделиха опит и познание! P.S. Колега venelin19 А може ли да кажеш какво ти е мнението за кола ти преди да е ремапнеш? Смисъл как е усещаше колата като ускорение/динамика?
  2. Ами разлика в цената няма или поне не е голяма, но някъде из форума мисля бях чел че разликата при вариантите 150 и 180 коня е в по - големия интеркулер на турбината и най вероятно и в налягането на турбините. Също така някой колега беше споменал, че след ремап тези 150 коня стават на 185 и се усещала доста разлика в ускорението, а представям си ако се ремапни варианта 180 коня ще стани към 210 Та затова силно ме интерисува също така освен разхода на гориво дали тези 201 коня при 2.4 бензин ще се усетят повече като ускорение от колкото при 2.2 180 коня ?
  3. Благодаря ви за информацията колеги, но бихте ли направили едно сравнение между 2.2 дизел 180 коня и 2.4 бензин 201 коня? Мисля че избора ще ми е между тези два варианта.
  4. А относно ускорението как се държи, ако не си сам в колата имали еластичност, автоматик ли е или си с ръчка?
  5. Извинявам се предварително ако въпроса вече е зададен. Предстои ми покупка на 8 ген. Accord след 2010 г , но се колебая доста кой двигател и с каква скоростна кутия да бъде. Това което искам от колата е меко казано "Много" А то е да e пъргава, но и комфортна с всички екстри, и естествено икономична ... Баналната фантастика нали? Икономията на гориво ми е на последно място. Бих се радвал ако ми дадете вашите мнения. Колебая се между следните варианти: 1) 2.2 дизел Type S 180 hp ръчка(не съм виждал автоматик!) 2) 2.2 дизел автоматик 150 hp 3) 2.4 бензин автоматик Type S 201 hp - Не съм обмислял този вариант с ръчка, но все пак ако имате мнение ще ми е от полза доста По горе видях доста мнения за 2.4 Type S 201 hp автоматик варианта, но ще е хубаво да бъде сравнен и с 2.2 дизел Type S 180 hp. Добре ще е ако се от бележат плюсовете и минусите изразени в често срещани проблеми при тези три варианта и на базата на това което търся колкото и фантастично да е то да ми подскажeте кой е по добрия избор. Благодаря на всички които решат да ми отговорят.
  6. Ама дизел или бензин. Защото вчера бях в Бултрако и ми казаха че не са виждали(незнаят) да има дизелов Type S с автоматична кутия.
  7. Еми или има грешка в тая обява или явно има по няква супер поръчка от клиента: https://www.autoscout24.com/offers/honda-accord-2-2-i-dtec-executive-full-option-diesel-blue-b90aa464-a1c2-8174-e053-e250040a87af?cldtidx=4 В обявата е писано че са ръчни но обърнете внимание на снимката където са педалите
  8. Колеги интересува ме дали някой е виждал и въобще дали хонда предлагат дори и по поръчка вариант Type S Diesel с автоматични скорости?
  9. Благодаря Ви много спестихте ми някой лев
  10. Колеги, не съм сигурен и за това искам да питам джанти 16 или 17-ки които са на 7-ма ген. дали ще станат за 8-ма ген. .... да знам малко тъп въпрос ама трябва да знам дали да си пазя джантите за 8-мата
  11. Благодаря за тази безценна информация. Но искам да попитам сигурно ли е, че има Type S Дизел с автоматични скорости?
  12. Ясно , точно това ме интересуваше, че не е просто ремап-нат този двигател от хонда, а си има и хардуерни модификации. Благодаря.
  13. Ами не знам дали се води Акорд 9, но да след фейслифта(април 2011) хонда пускат Type S с двигател 2.2 180 к.с , но въпроса е дали е boost-нат от хонда или е малко по различен вариант от този който е 150 к.с. ... това ме интересува да знам. Интересното е, че https://vrperformance.net/ предлагат remap на 210 к.с което ме навява на мисълта, че е малко по различен този двигател.
  14. Здравейте колеги, Виждам, че темата е за избор на мотор 2.0 или 2.4 8-ма ген. , но искам да попитам 3 въпроса който ме глождят доста 1. Варианта Type S дизелов двигател 179 коня 8-ма ген. същия двигател като този който е 150 коня и просто е boost-нат от хонда или е малко по различен двигател ? 2. Кой вариант на Type S двигател бензиновия 2.4 201 коня и дизеловия 2.2 179 коня ще даде по добро време ПРИМЕРНО за drag на 400 м. ? 3. Доста извън темата е този въпрос за което се извинявам. Отново при drag 400 м. кои двигател 7-ма генерация би дал по добро време бензин 2.0 155 коня или 2.2 140 коня (приема се че не е ремапнат) ? Бих се радвал на информация не от брошурите на хонда.
×