Jump to content

Nuclear

Фен
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Nuclear

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    No

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 DTEC Type S 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Еми то не е ли по добре да ти слагат готов (изпитан, тестван за конкретния двигател) софтуер вместо някой да ти прави настройките на ръка за конкретния автомобил.
  2. Здравейте, Напоследък ми се върти в главата дали да си направя САМО remap на Акорда ми (2.2 180 к.с) без да барам DPF-i i EGR-i (които са си наред за сега). Разговарях с въпросните VPperformance в Русе, хвалени от доста хора в форума, но цената 500 лв която ми обявиха само за софтуерен тунинг без премахване на DPF и EGR ми се струва доооооооооста висока. Аз съм от Пловдив и случайно попаднах на човек който (след като по разпитах се занимава от доста време с тунинг) ми предложи въпросния remap за 200 лв Пред сервиза му имаше само немски параходи (BMW-ta и Mercedes-i). Въпросния майстор е едно младо момче с име Георги (познат като Жоро), а сервиза му е малко след автомивка Румекс срещу Полиграфията. Въпросите ми са два: 1. Дали да го направя това ремап-ване и дали ще си струва и най вече дали ще ми падне разхода на гориво както се говори (Ясно ми е че разхода зависи най вече от крачето ми което натиска педала, но чисто теоритично ме интерисува). 2. Ако смятате че си заслужава ремапа къде бих те ми препоръчали да го направя? При изброените по горе варианти или някъде другаде?
  3. То хубаво този пич обяснява как да си оравим проблема, ама не показа най-важната част как разглоби седалката и как изкара дунапрените
  4. Здравейте колеги, Имам следния проблем с подгряването шофьорската седалка. Седалката загрява само на облегалката, но не и седалната част. Искам да ви питам според вас нагревателя ли ми се е прецакал и ако да, къде и ориентировачно какви пари ще ми излезне ремонта?
  5. 88 мм 15 FLATS Ето и линк преди 2 дена и аз си го купих от този продавач и си го смених става само за горивния филтер за 2.2 дизел : https://www.ebay.co.uk/itm/OIL-FILTER-WRENCH-88mm-X-15-FLATS-FLUTE-SOME-HONDA-I-DTEC-DIESEL-FUEL-FILTERS/182232012539?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D56924%26meid%3D39e34383ce794f50b378c1277e3c0dcf%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D192786281623%26itm%3D182232012539&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Aee37dc8f-5245-11e9-b349-74dbd1804111|parentrq%3Aca70e9d51690aca517d8bfa4fff3134f|iid%3A1
  6. Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване
  7. О да да ще пробвам определено, майстора каза, че можем да поръчаме шайбата и да е пробваме без да е плащаме
  8. Сигурен си на 100% , че са еднакви и че е пробвано и че в последствие няма да иамам пропблеми? Защото от сервиза на Бултрако на директния въпрос еднакви ли са двете шайби от стария и новия дизелов мотор на 7-ма и 8-ма генерация , отговора беше: Шайбите са различни и не са съвместими(демек не мога да сложа шайба от 140 к.с мотора на моя мотор 180 к.с). Ако това е верно ми спестяваш доста пари приятелю!
  9. Еми утре ще звънна да питам в Бултрако ама ме съмнява .
  10. petko_z От този мазин за японски части който ми препоръча зад казино Риц ми искат близо 1000 лв и няма алтернативни варианти. 😁 Аз искам да питам дали някой който е сменял вече такава демпферна шайба е имал възможност да сравни шайбата от новия двигател на 8-ма ген с шайбата от стария двигател на 7-ма ген., защото на всякъде ми се казва, че има някаква малка разлика между двете шайби. Такава информация би била адски ценна за нас които им предстои такава смяна понеже цената на шайбата от стария двигател 140 к.с. е двойно по ниска в сравнение с новата, да не говорим че има и алтернативни варианти които са още по евтини!
  11. На мен от Бултрако ми искат към 850 лв само за шайбата.
  12. Да абсолютно всяка информация ми е ценна, така че ако можеш пиши ми налични
  13. Здравейте, Демпферната шайба ми е за смяна на моя акорд и искам да ви попитам за някакви препоръки от къде да си взема качествена такава. Чел съм че някой от вас си поръчват от английски сайтове други от БГ си ги зимат. Питам ви защото до колкото разбрах това им е слабото място на дизеловите акорди и тази шайба нямала кой знае колко дълъг живот дори и след смяна с чисто нова.
×
×
  • Create New...