Jump to content

dzrasd

Фен
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dzrasd last won the day on May 16

dzrasd had the most liked content!

Community Reputation

41 Neutral

About dzrasd

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

666 profile views
  1. Това истински фейслифт ли е, или ъпдейт ?
  2. На мен ми ги поръчаха от сервиза, в който ми ги сменяха, чака се около 2 седмици да дойдат
  3. Цялата лайсна е това, с гумичките. Цената е за брой. Оригинални.
  4. Аз имах същия проблем на моя Акорд. Предните лайсни струваха по 125 лева, а задните по 107 лева.
  5. Аз за това и питам дали исторически е имало подобна ситуация. Има значение къде се сглобява една кола. Има тема в този форум за новото HR-V, което се сглобява в Мексико. Оплакванията изобщо не са малко. Значи не би трябвало да има промяна в качеството на сглобка и внимание към детайлите между завод, който е с ясно позитвино бъдеще и такъв, който е пред съкращение...
  6. Не съм сиугрен дали е точно за тук тази тема, но все пак я пускам тук. Вече почти навсякъде излезе фейслифта на Сивика, бил по-добре обезшумен и леки промени по екстериор и интериор. Аз, като фен на фейслифтови коли, бих се замислил за такъв след време, но ме притеснява нещо. Заводът в Суиндън, където се прави тази кола, го закриват след като приключат с производството й. Какво означава това за крайния продукт ? Работниците предпоалгам са с много нисък морал, и може би вече няма да си дават особен зор да доизпипват колите, ако видят проблем може би няма да го репортнат и тн. Историята познава ли други такива случаи, ако може в близкото минало, където даден завод е закрит след приключването на даден модел, и как това се е отразило на модела ? Благодаря
  7. Мисля, че беше промоция, ако платиш повече от 40% от колата първоначална вноска. Освен, че ми е 3% каското, към тази цена влиза също Гражданска за 1 година и всички такси по регистрация.
  8. 2230 лева каско !? Какво е това Каско... на Голфа ми към Алианс ми взеха 1200 лева за каско+гражданска+регистрация+еко такси... На колко е оценен този Сивик ?
  9. Аз карах дизел 3 години. Нямах никакви проблеми с двигателя, филтъра беше изключен софтуерно. Сменях съединител, без маховик - 1000 лева. Много по-важно е дадения екземпляр, от колкото дали е бензин или дизел. Фейса е по-красив според мен, и аз бих взел фейс
  10. Тези статистики са малко безмислени. Ако искащ да караш кола с 450 коня от 3 литра двигател, приемаш че това може да ти се развали, както и всички останали компоненти около двигателя. Колкото по-просто е направена една кола, толкова по-малко неща могат да й се развалят. И това всичко идва какво искаш от колата. Едно Пежо средно тежи 1200 кг вероятно. Един Land Rover над 2 тона. Не се сравняват еквивалентни неща. Да не говорим, че масово BMW 3, C class и A4 се купуват като служебни коли.
  11. В менютата няма със сигурност. Може би може да се спре ако се пипа директно в компютъра на колата, което аз на гаранционна кола не бих правил. Иначе до колкото знам, колата не изключва едни и същи цилиндри винаги, а ги "върти" да се износва равномерно.
  12. Не знам как мога да я "накарам" да работи на 2 или 4 цилиндъра. Извънградско, за да работи на 2, трябва да я карам с 90-100. Ако това е единия тест, после как да карам с 90-100 на 4 цилиндъра Трябва да карам по-бързо, за да се активират, което обезмисля теста.
  13. Честно казано не съм обръщал внимание. Само моментния съм гледал при 2 цилиндъра. Общо взето е на половина, 2-4 литра го дава, при благоприятни условия. Той моментния много "играе" между различни стойности така или иначе. С климатроник пак си е на 2 цилидъра, когато сметне, че не му трябват другите.
×
×
  • Create New...