Jump to content

dzrasd

Фен
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dzrasd last won the day on May 16 2019

dzrasd had the most liked content!

Community Reputation

49 Neutral

About dzrasd

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

820 profile views
  1. Това с надуване на цените, за да се налага да доплати човек ми беше първото притеснение. И все още ми е, за това редовно проверявам как се движат цените. За момента, които ми канселираха, ги отмених за края на Септември, защото искам да ги букна възможно най-отрано преди да са имали възможност да надуят цените (в момента не са надути). Даже същите полети ми излязоха с 10 евро по-евтино. Хотела ми е същата стойност, за круиза вече има малко разминаване, коието само си го направих - доплатих за каюта с балкон, че поне да се диша чист въздух.
  2. Аз днес трябваше да съм в Испания за няколко нощувки, след което на средиземноморски куриз => съм имал 3 букнати неща: Самолет, Хотел и Куриз. Три различни фирми (не съм го правил през агенция), и трите не ми върнаха пари, дадоха ми ваучери за сумата, която съм заплатил, за бъдещи резервации, като и трите са до Декември 2021. И за трите, когато ги буквах, бях избрал по-евтината опция, която не включва безплатно канеслиране. Та тъй като три различни компании са ми предложили едно и също, според мен явно си има някакво съгласуване около туристически ориентираните бизнеси -> да се дават ваучери. В интерес на истината за круиза пише, че ако им пратя искане в писмен вид за да ми върнат парите, могат да го разгледат. Ако човек така или иначе смята да пътува, за мен ваучерите са ОК и няма риск, освен ако дадена компания не фалира. Нашите уж са подписали споразумение с Гърция, да не се налага карантина, а само да се дават декларации, че си здрав, които трябва да сме си принтирали предварително. Така че на този етап според мен пътуване до Гърция е с нулев риск, даже би трябвало да е доста изгодно ! Аз самият гледам опции в момента, включително да работя от там, защото в AirBnB и booking има буквално за по 30 евро на ден едноспални апартаменти...
  3. Здрасти, Адаптивно, защото много ми харесаха едни 18ки, а пък за мен е важно колата да ми е комфортна. За съжаление в БГ няма GTI за тест драйв, камо ли пък два, че да направя сравнение. Сегашният ми Голф си го карам докато дойде новия, АКО дойде, след това ще му търся нов собственик. На 20.03 (петък) затвориха заводите в Германия, а моя трябваше да се прозиведе следващата седмица (23-27). За момента информацията от дилърството е, че ще се произведе колата, само ще се забави повече. НО ако карантината продължи, четох в чужди форуми, че има вероятност да изпозлват времето да разглобят поточните линии и да ги модифицират за Golf 8. Ако това стане, оставам на сухо Надявам се да не се случи, защото много ми харесва колата, чакам си я с нетърпение А иначе поръчах почти всички екстри, без кожен салон, електрически седалки и панорамен покрив, защото и трите не ми харесват. Хубавото е, че на Голф, поне за мк7, екстрите са що-годе прилични цени. Забавно ми е как една и съща екстра на различните модели е различна цена... Ще дам ъпдейт като разбера повече дали ще се съберем с GTI-ката или не
  4. Каква е дефиницията на "дълъг път" ? Ако при придвижване от точка А до точка Б можеш да зареждаш както на А, така и на Б, то за средностатистическия позлвател ще му трябва зарядна станция може би 2-3 пъти годишно. В България спокойно може да се живее с Tesla Model 3, или Kia Niro. Eldrive имат сравнително развита мрежа, която може да се използва ако решиш да караш от Видин до Резово.
  5. Електромобилите са създадени от рептилите с цел поробване на човешката раса. Но това не се учи в училище, да. Рептилите са хитри.
  6. Всъщност съм фен на Хонда, но като потребител не "робувам" на марки. Ако имаше Хонда, която отговаря на изискванията ми, щях да си взема
  7. Да бъда малко полезен, след септември 2018, 2.0 TSI двигателя пак е direct injection, без port injection (предкамерно). Dual Injection-a е въведен за да покрие този двигател евро нормите. След въвеждането на GPF, този по-скъп дизайн не е нужен на концерна VW, и са минали обратно към Direct Injection. Повече информация тук. Тази промяна е за всички VAG двигатели 2.0TSI, осен на Audi, там си е останал Dual Injection-a - поне такава информация намерих. Общо взето са направили двигателя по-зле с цел икономии, може би за да трупат пар иза глобите, които им налагат Dual Injection е много по-добра технология от директното впръскване. Като цяло тези неща трябва да ни интересуват ако ще се притежава една кола извънгаранционно. Тези неща ги знам поради дилемата ми дали да си взимам Golf GTI или не
  8. В една и съща кола, 1.6 3 цилиндров дизел е по-безшумен от 2L 4 цилидндров ? 7 децибела са почти 2 пъти разлика в шума... Този тест надали е правен с еднакви гуми, от където идва и разликата.
  9. Поне за Японските до някъде има обяснение - там максималната скорост по магистрала е 100 км/ч, като има няколко изключения за скоростни отсечки, където е 120 км/ч (но са много малко на фона на останалите магистрали). Та колата като е проектирана там, и сглобена там, не им е кой-знае какъв приоритет. Немците си карат премиум колите (и пасат) по аутобана с 200+, като няма задръстване или силен трафик, което докато бях в Германия беше 10% от времето.
  10. До някъде стимула е, че вече са и доста по-ниски данъците за нови коли. Данъкът на моята е 122 лева, а преди 2 години за същата кола е бил 480 (150 кс).
  11. Не знам дали има смисъл да дебатираме значението на думата "данък", може да го наречем и "акциз върху стари коли", защото по дефиниция акциза се налага да се ограничи/намали потребелнието. Данък заложен в горивото няма да реши проблема със замърсяването в голмите градове, където живеят и най-много хора. Ако някой си кара дизеляка само градско, този данък надали ще го удари много финаносово, че да го накара да си купи Рено Клио, а не 530Д на 15 години. Не случайно всики популярни поздрави у нас, за рожден ден, новга година, имен ден, започват с пожелание за здраве. Здравето е най-важното, без него нямаме нищо. Абсурдно ми е да се дебатира до колко различните сегменти (коли примерно) влиаят на мръсния въздух. Ако изключим чисто човешката гледна точка за здравето, то и за държавата здравето е едно от най-важните неща: Замърсен въздух -> повече болни -> повече разходи за лчение -> повече дни болнични, които ги плаща държавата -> вероятност за сериозно заболяване/смърт -> по-малко доходи от данъци, защото човека вече е нетрудоспособен А реално държавата - това сме ние. Ние ги плащаме тези неща. Ние ще плащаме лечението на хората, ние ще им плащаме данъците и ние ще им плащаме после пенсията по болест. И това пак като изключим човешкият момент, който пък е най-важният.
  12. Това е добра идея и ще е хубаво да се въведе
  13. Живеем в демокрация. Мнозинството избира кой да ги управлява. Докато мнозинеството предпочита премиум дизел на 15 години вместо нова кола нисък клас -> и управляващите ще са такива, и законите им.
  14. Малко оф-топик, ама защо ни интересува колко % пише, че е намалено нещо ? Защото търсим "примоцията" и искаме да вземем с най-голяма отстъпка ? Крайната цена е важна, независимо от колко пише, че е намалено...
  15. Това е интересно... И аз съм сигурен, че имаха 6 години за Сивика до преди няколко месеца. Разширената гаранция се покрива от дилърството => са решили, че икономически ще им е по-добре да не я предлагат тая гранация вече, независимо от евентуалния спад на продажбите.
×
×
  • Create New...