Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

177 профилни разглеждания
  1. i-CDTI vs i-DTEC

    Прав си, проверих си инфромацията. Имам приятел, който живее там, който си продаде Евро4 колата заради това. Планът е бил Евро4 да го забранят от 1.1.2018, но са го отложили. Евро 3 и надолу били забранени.
  2. За какви халогени става дума ? За дългите ли говорим ? За фаровете за мъгла, за габарити ? Мерси
  3. i-CDTI vs i-DTEC

    Аз със сигурност знам, че приметно в Щутгарт всички дизели със стандарт Евро4 и надолу са напълно забранени да са в града. i-CDTI е Евро4. Същите мерки ще се взимат и в други европейски градове (до колкото знам Париж през 2020).
  4. i-CDTI vs i-DTEC

    Като стана дума за филтър... има ли почва за притеснение, че в "белите" държави ще забранят дизели без филтър ? Той поне 2 пъти, понякога 3, ходи с гупа приятели в Австрия/Франция/Италия на ски.
  5. i-CDTI vs i-DTEC

    Здравейте ! Мой познат иска да си купува 4х4 СУВ и като че ли успях да го побутна към Хонда, защото му се иска да е надежден. Спрял се е на 3та генерация CR-V, но се чуди кой от двата агрегата да избере, и дали си заслужава не малко по-скъпата цена за фейслифта. Моят акорд е с i-DTEC, и съм изключително доволен, но не знам нищо за това как стоят нещата при CR-V. Какви са разликите межди преди и след фейслифта, двигателят много по-добър ли е, или е минимална разлика ? Със сигурност иска да е дизел, за автоматик или ръчка няма значение (до колкото знам и двете са здрави). До колкото 4х4 системата на Хонда, той е скиор и най-вече на сняг ще я ползва (ако я ползва), предполагам с това би се справила ? Благодаря !
  6. Не знам до колкото ще ти помогна с това, но на мен ми се случи нещо подобно. Първо имах едно LG, което успях от първия път. След това си го смених с Galaxy S7 и вече телефона не ми виждаше колата. Това продължи известно време, докато при един опит взе, че я видя, и успя да се свърже... С други думи, опитвай от време на време, защото при мен в продължение на няколко дни не се получаваше . Също така не знам дали колата няма лимит на пеърнати телефони, виж да не е пълен и да трябва да триеш някои
  7. 1. Никога не бях правил профилактика на климатика, реших да му направя. 2. С горивният филтър имах проблеми, писал съм по това тук. Смяната му ми реши проблем. Смених го около 20-ти Май, но бях забравил да го добавя в приложенеито и го добавих заедно с другата профилактика, като се сетих. 3. За това съм съгласен, че може да се пропусне. Лично на мен ми изглеждаше твърде грозно. Сними от преди/след има тук 4. Аз неоригинални консумативи не искам да си слагам в колата 5. Не ми се рискува с нормалната нафта. Разсхода е достатъчно нисък, за да си позволя от хубавата. Относно каското - имаше период в който всеки месец някой ми я беше одрал, я броня, я с ключ. За мен има резон да си направя. Човек ако иска, винаги може да спести от тук, от там.
  8. Имам проблем с круиз контрола (не работи), за това ходих до Бултрако да го видят (но не успяха да го оправят). Профилактиакта е за климатика. Не мога да се сетя кое колко струваше, по спомен профилактика на климатика беше 90 и нещо
  9. Здравейте. Тъй като си водя подробна информация за всички разходи, реших да пусна една тема за евентуални нови собственици да видят колко би им струвало удоволствието да притежават такава кола. Аз знам със сигурност, че на мен щеше да ми дойде много добре такава тема когато аз решавах каква кола да си взема. Колата е Honda Accord 2.2 I-DTEC, ръчка, от 2008. Това са –всички– разходи по колата за тази година (вкл. гориво): Gas - Ще започна от горивото. За този период съм изминал 15 299 километра. Зареждано е САМО с "премиум" нафта от Лукойл, Еко и 1-2 пъти ОМВ. За съжаление, цифрата с разходи по гориво е по-ниска от реалната, защото съм правил няколко споделени пътувания. Щедро ще прибавя 500 лева към нея, защото не мисля, че съм получил повече, за да изисля средният разход. Литър премиум нафта струва (ако не ме лъже паметта) 2.38 => среден разход с тези прибавени 500 лева излиза 5.6л/100, което им изглежда напълно нормално, защото най-много 1500 от тези 15299 километра са градско, а аз дори градско в задръствания гледам да не карам. Tax and Insurance - Втората категория нямам какво много да я обяснявам, това са Каско, преглед, ГО и данък. Tyres - Гумите са 4 броя нови летни гуми Barum (225/50/17), една зимна Continental (225/50/17) + всички такси за монтаж/демонтаж/баланс + хотел за гуми. Мога да дам по-подробна разбивка, ако някой иска, но не мисля, че е необходимо Repairs - Това включва поправяне на развалени неща по колата, които не се водят директно консумативи. Ето и по-подробна разбивка: Maintenance - Това са разходите по поддръжка на колата - консумативи. Ето и по-подробна разбивка Всичко по-колата е правно в сервиз, който правят само Хонди, намиращ се в Горубляне Профилактика на климатика и круиз контрола са правни в Бултрако. Wash - Тук са разходите за автомивка. Car - Всичко останало - чистачки, течности за чиастачки, ароматизатори и тн. Надявам се да съм бил полезен. Ако някой има въпроси, може да ме пита. Колата я имам от 3 години (близо), но подробна статистика си водя от една. Не мога да дам такава за минали години.
  10. В тази тема пишеше, че ако е лошо качество филтъра (не оригинален), или не е сменян много време.
  11. Здравейте. Имам май решен проблем на тази тема. В началото на лятото започна да ми го прави много често това, да влиза в този странен режим, където не вдига повече от 1500 оборота. Интересното е, че в момента в който колата "влиза" в този режим, съвсем лекво потреперва и idle оборотите от 900 скачат на 1100. Както и да е, та в началото на лятото се ядосах и прерпових половин интернет докато не намерих една тема, която уви, не мога да намеря пак (опитах се), където на подобен проблем решението беше смяна на горивен филтър. Смених го горивният филтър с оригинален и от тогава абсолютно никакви проблеми не ми е създавала колата, а вече минаха около 6 месеца.
  12. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Не знам до колко ми е мястото тук, защото моята е дизел, но първоначално колата ми беше с Castrol 5W40, гореше ми доста масло. След това сложих както е по книжка, 0W30, оригинално на Хонда (реално не знам какво е), и колата ми гори 500мл на 15000 км.
  13. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    И да е 17 годишен
  14. В моят Акорд 8 седан, 225/50/17 гума НЕ влиза отзад след като махна органайзера (лично съм го пробвал). В Бултрако ми обявиха цена за патерица около 1800 лева....
  15. Аз този проблем го имам при 8ма. Не е от облегалката, въпреки че изглежда от там, а от седалката. Обаче го има като е свалена до най-долна позиция. С едно вдигане на листчето за височина, скърцането изчезна. Може и при 7ма да е така.
×