Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    127
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

394 профилни разглеждания
  1. 1. Да (няма ръчна и други автомати) 2. 5 степенна, до колкото знам е много надеждна и здрава 3. Нямам данни (предполагам 11-13 градско, 8-9 извън) 4. Аз съм с Акорд със същия двигател, ръчка. На мен градско ми гори 7-8 (за последните 470км градско ми е 6.9, но аз избягва мда карам в най-големите задръствания), извънградско 5-7, в зависимост от скоростта. За CR-V, че е по-тежко, прибави 0.5, за 4х4 прибави 0.5, за автомат прибави 1-2. 5. 2.4 се прави за САЩ и Канада само (може и за някоя азиятска държава, ама то такива в БГ май почти няма) 6. Не знам i-DTEC няма AdBlue, но има DPF филтър
  2. В нито една ситуация не са ме прецаквали, а съм ходил няколко пъти из планините с тях. Преди 2 години имаше едни виелици точно преди нова година, бях на път тогаа, целите пътища бяха в сняг, никакъв проблем. И до ски курортите съм катерил с тях.
  3. Аз карам с Continental TS860 225/50/17 и съм много доволен. Никакви проблеми, сега ще ми е 3та година с тях.
  4. Аз за това съм фен на фейслифтови коли, към края на производството си Ако сега заминаващото си CR-V имаше Android Auto, може би щях да си го взема.
  5. Може ли информация за релси и кутия от къде са купени и какъв модел са
  6. Да дам едно мнение за потенциалните бъдещи купувачи - предстои ми 3та зима да карам с Continental TS 860, 225/50/17 размер, като с тях не съм имал никакъв проблем, а съм акрал в доста дълбоки (като за седан) снегове. Никога не ми е закъсвала колата. Силно ги препоръчвам. Единственият минус е, че цената е малко висока, но пък сигурност и безгрижност поне 3 години за мен няма цена.
  7. dzrasd

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Канадските CR-V-та са с километри и целзий, там се използва метрична система.
  8. И моята не говори извън блутут/телефонните настройки.
  9. Не изглежда "уау", но и не изглежда зле. Най-лошото е, вероятно ще е китайско, и ако изгори нещо пак трябва да се отваря фар. Отваряне/затваряне на фар е пипкаво, да се прави често май не е много удачно.
  10. Само информативно, на мен също ми светят габаритите при пуснати къси, независимо как.
  11. Аз имам няколко питания за тази кола, ще съм признателен, ако ми споделиш мнението си: 1. Автомат или ръчка ? Как е от към динамика - ускорение и движение по аутобан/магистрала. Какъв разход дава при 140-150 км/ч ? 2. Колко лесно се изпреварва тир в извънградски условия (двулентов път) ? 3. Колко добре е обезшумена ? Можеш ли да я сравниш с друг автомобил ? Пак при скорости 140-150 по магистрала ? 4. Накланя ли се много в завоите ? 5. Как се представя в сняг ? 6. Комфортна ли е возията, или по-твърда ? Благодаря много за отделеното време ! Преди време правих тест драйв на такова CR-V, автомат. Стори ми се изключително мудно и много шумно, особено двигателя. След година някъде при посещение в Хонда и заговаряне с дилър, ми беше казано, че имало дефектни първи бройки на този модел (забравих каква беше дефектната част), заради което били по-мудни и по шумни, било оправено това уж.
  12. Ами за да се "махне" читаво, спира да работи круиза. Слави ми каза, че в неговият опит не е виждал Акорд, който да е с премахнат софтуерно филтър, да не прави проблеми, и да има круиз. Лошото е, че мога да си базирам мнението/решенията само на това кой какво ми е казал... Но тъй като до сега проблеми не съм имал, не ми се рискува да дам една торба пари да ми пипат по компютъра и евентуално да ми оправят круиза, след като човек с добра слава ми е казал, че той такъв сценарий не е виждал до сега.
  13. Питал съм се същия въпрос, дали не може да се "запуши". Пак по моя информация самото софтуерно премахване не е просто да се изключи. До колкото знам целият модул (компютър) се сваля и се пренаписва отгоре нов софтуер (моят компютър видимо е свалян, даже има с маркер писани някакви работи...), който пак прави регенерации, но ги прави по различен алгоритъм. Тези допълнителни "логики", за да се сложат на компютъра, имат страничен ефект - круиз контрола спира да работи (моят не работи). Не мога да претендирам, че това е истина. Не разбирам толкова, това са ми го казвали от два различни източника. За 55к километра все още не съм имал проблем с ДПФ, или поне не съм разбрал да имам. Може и да се дължи на факта, че карам доста извънградско. Колата по километраж е на 155к километра.
  14. Моята кола е със софтуерно премахнат филтър, но физически си е там. Според мен това е добра алтернатива. Колата не хвърля сажди, също така на техническия преглед лично ходих да видя дали са в норми показателите - в норми бяха. Единственото, което не видях тогава, е дали показателите влизат в стандарт Евро 5, или са по зле. Не се бях сетил тогава - на следващия технически ще проверя. Не мога да препоръчам къде да се нарпави тази интервенция, защото аз колата я купих в това състояние, а тя е правена в Италия някъде... От Бултрако и от сервиза на Слави ми казаха, че е направено читаво и да не го пипам
×