Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. В моят Акорд 8 седан, 225/50/17 гума НЕ влиза отзад след като махна органайзера (лично съм го пробвал). В Бултрако ми обявиха цена за патерица около 1800 лева....
  2. Аз този проблем го имам при 8ма. Не е от облегалката, въпреки че изглежда от там, а от седалката. Обаче го има като е свалена до най-долна позиция. С едно вдигане на листчето за височина, скърцането изчезна. Може и при 7ма да е така.
  3. Active noice cancelation

    Може би колегата трябва да уточни за каква Хонда/Мерцедес/Волво, или по-точно от коя година. W212 facelift е уникална кола...
  4. След смяна на гуми

    Това ми се случи на мен след като бях сложил чисто нови зимни Континентал. МНОГО лек волан. В последствуе се нромализираха нещата. До колкото знам и самите гуми имат някакъв защитен слой отгоре, който ще падне. Но колата нестабилна не съм я чувствал.
  5. Active noice cancelation

    Прочетох темата. Там пише, че само коли от Южна Африка, Испания и Франция имат тази система, и то само Дизел версиите.
  6. Active noice cancelation

    Аз не съм чувал. ANC работи на принципа на улавяне (чрез мирофони) на паразитния шум (гуми, вятър) и генериране на звукови вълни с противоположна фаза на тях, което води до унищожаването им. Това май го имат само много high-end коли.
  7. Благодаря ! Точно Thule бях гледал в Escadra, но не можах да разбера дали ми трябват някакви специални приготовления на колата, за да може да се монтира това нещо. Искам да го изпозлвам за сноуборд багажник, видях че има и специализирани такива, а не цели кутии. Благодаря пак
  8. Аз имам следният въпрос, би ли взел пари да ми го направиш всичко това и на мен
  9. Здравейте. Някой зане ли дали има начин на Акорд 8 седан на тавана да му се сложи багажник, тип кутия, по някакъв начин ? Благодаря.
  10. Здравейте. Ето и снимки от полирането преди/след: https://imgur.com/a/iiUjE
  11. Здравей. Благодаря за подробния пост. Може ли да споделиш колко пари ти излезе всичко и колко време ти отне сумарно ? Благодаря
  12. Снимки на Civic 10та

    Реших и аз да напиша едно ревю, защото правих тест на 1.5 AT Hatchback. Имайте предвид, че в момента карам Акрод 8ма ген (дизел), и не знам до колко могат да се сравняват двете коли. Екстериор и Интериор: За мен никога не ми е било толкова важно нито екстериора, нито интериора. Определено, още от както я видях, Сивика ми харесва на външен вид. Доста уникално изглежда в сравнение с другите коли. Същото мога да кажа и за интериора - приятен е и не видях нещо, което да не ми допада. Това, което ми направи добро впечалтние е, че като си сложа предната седлака да ми е удобно да карам (висок съм 187), зад мен мога аз да седна без да ми се опират колената в предната седлака, което в Акорда НЕ Е така, а уж е по-голяма кола. Спомагащи системи: Харесаха ми системите в колата и как работеха. Това включва адаптивния круиз, системата за движение в задръстване (даже хаванах такова), където тя сама тръгва и спира. Това е голям плюс за градско каране и би направил ежедневното каране до работа много по-ненатоварващо (аз лично до работа ходя с метро..). Системата за следене на лентата беше много по-ненатрапваща от тази, която съм тествал във Волксваген, по-скоро е предупредителна от колкото горигираща. Разход: Каране из София + Цариградско + Задръстване от около километър, общо около 16-тина километра, по борд компютър ми даде 7. Това ми изглежда доста прилично. Поведение на пътя: Тук може би всичко се провали за мен. Първо, колата ми се струва много мудна, а бях с нагалса, че ще е пъргава. Тази CVT кутия много бавно осъзнава какво да направи, а освен това е много шумна като залепя педала за пода. Моят акорд горе долу го усещам по същия начин като сивика за усокрение, ако не и малко по-добре, а за мен единият от минусите ми на акрода е, че е муден и той. Според мен, този Сивик трябва да се кара с ръчни скорости. Ръчката ще пасне много по-добре на този двигател, а и освен това ръчките на Хонда са едни от най-добрите в бранша. Заключение: Сивика е чудесно превозно средство, но като кола не ми хареса. Може би Type R ще е доста по-добре, но изобщо не ми харесва толкова коне само на предно, а пък един Seat Leon ST Cupra (DSG), който е 300 коня и 4х4 е с 16к лева по-евтин. Лично аз искам следващата ми кола да е автоматик, което, за жалост, изключва Сивика като опция.
  13. Аз лично миналата зима си взех Continental WinterContact TS 860 225/50/17. Проблеми не съм имал. Но и на предната ми кола, Пежо 306, с всесезонни Дебица също не съм имал проблеми, така че не знам изобщо дали има смисъл от мнението ми
  14. Хонда Акорд 8

    Седалките са изключително удобни и умора със сигурност няма. Но колата си е шумна. В Голф 5 е по-тихо, според моето субективно мнение.
  15. Хонда Акорд 8

    Здравей, Аз карам дизел версията, но мой приятел има точно 2.4 Type S и съм му я карал. 1. Нямам представа 2. Вози стегнато, но неговата беше с 18ки (моята е 17ки) и возеше доста по-твърдо от моята, а моята според мен си вози твърдо. Освен това шумоизолацията в тази кола не е на ниво, но за около 800-1000 лева това може да ти го оправят 3. До колкото знам е само външни, и гумите са 18
×