Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    155
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

27 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

430 профилни разглеждания
  1. Моята по километраж е вдигала 225. Един път съм го правил да тествам. Карах с 225 около 20-тина секунди, не изглеждаше да вдига повече. П.П. На мен лайсните ми ги смениха по сервизна акция (и двете) в Бултрако. Сега имам чисто нови.
  2. Трябва да има начин да се оправи това...
  3. Аз бях писал на едни Paintless Dent Removal във фейсбук, те казаха, че за това не могат да помогнат...
  4. Здравейте, не знам колко ми е точно заглавието... Наскоро видях, че нещо ми се е случило с Акорда. Не знам какво, но ето го резултата. Не знам какво е падало, или кой е удрял... Това на тавана предполагам може да се оправи. По-ме притеснява това до А колоната. Това е част от основната конструкция, вероятно е стомана, освен да го китосат, друго може ли да се направи ? Благодаря
  5. dzrasd

    CR-V 5та ген.

    Ъъъ ??
  6. dzrasd

    CR-V 5та ген.

    Аз се радвам, че европейските CR-Vта се правят в Япония. Със сигурност ще се замисля след 5-6 години, когато е излязъл фейслифта и е вече към края на производството, с хубавите отстъпки
  7. Май просто си попаднал на кофти бройка На мен разхода ми е същия, но делено на две, което е малко по-скъпо, но пък не лашкам газова бутилка в колата.
  8. А имаш ли изобщо код за радиото ? Мисля, че ако разкачиш акумулатора за малко, и го вържеш пак, ще можеш да въведеш код.
  9. Писал съм го това някъде, но на моята й трябват близо 40(!!!) минути градско каране за да загрее добре купето. Аз за това си имам тактика. Преди да изляза си слагам ръкавиците в/у парното да се стоплят хубаво, плюс подгрева на седалката, и се живее.
  10. dzrasd

    CR-V 5та ген.

    Не трябва ли да се види ускорението от 80 до 120, примерно. Това е по-практично от колкото от 0 до 100.
  11. dzrasd

    CR-V 5та ген.

    Ще ми е интересно сравнение на 1.5 ръчка със стария 2.0 ръчка. В обороти стария двигател си дърпа доста добре. Този като го карах в Сивик изобщо не ми хареса, но там беше с CVT-то.
  12. Не знам колко би ти помогнало това, но от както съм взел коалта съм сменял и предни и задни дискове+накладки (в сервиз) и апаратите ми винаги леко са потраквали по павета.
  13. dzrasd

    Honda civic 1.0

    Според мен хората, които имат финанси за нова кола, до сега са карали не лоши коли, вероятно 2-ра ръка, и може би за един мъж му е по-трудно да се качи от някой шестак в 1.0-1.5 литров двигател, каквито са повечето нови коли в разумния ценови диапазон.
  14. 1. Да (няма ръчна и други автомати) 2. 5 степенна, до колкото знам е много надеждна и здрава 3. Нямам данни (предполагам 11-13 градско, 8-9 извън) 4. Аз съм с Акорд със същия двигател, ръчка. На мен градско ми гори 7-8 (за последните 470км градско ми е 6.9, но аз избягва мда карам в най-големите задръствания), извънградско 5-7, в зависимост от скоростта. За CR-V, че е по-тежко, прибави 0.5, за 4х4 прибави 0.5, за автомат прибави 1-2. 5. 2.4 се прави за САЩ и Канада само (може и за някоя азиятска държава, ама то такива в БГ май почти няма) 6. Не знам i-DTEC няма AdBlue, но има DPF филтър
  15. В нито една ситуация не са ме прецаквали, а съм ходил няколко пъти из планините с тях. Преди 2 години имаше едни виелици точно преди нова година, бях на път тогаа, целите пътища бяха в сняг, никакъв проблем. И до ски курортите съм катерил с тях.
×