Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    72
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

225 профилни разглеждания
  1. CR-V 5та ген.

    Не знам какв оразбираш под "значително по-дребни": Междуосие / Дължина / Широчина / Височина CR-V 2,66m / 4,59m / 1,85m / 1,69m CX-5 2,70m / 4,56m / 1,84m / 1,68m Sportage 2,67m / 4,48m / 1,86m / 1,65m Tiguan 2,68m / 4,49m / 1,84m / 1,67m Не мисля, че са големи разликите.
  2. CR-V 5та ген.

    Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген.
  3. При мен беше подобно. И аз имах лоша миризма в купето, все едно застоял въздух/мухъл, което се усещаше при спрян климатик. Смяна на филтър на купе не помогна, но след време миризмата се изчисти и вече я няма.
  4. Honda civic 1.0

    А с каква трансмисия е ?
  5. То това синьото BMW от снимката е F31
  6. CR-V 2.0 2WD Elegance

    Как ти се струва динамиката на колата ? Гледах, че ускороението от 0 до 100 го дават за 12.9 секунди, което според мен е адски бавно... Как се случват изпреварванията с тази мощност ? Дано в следващата генерация да има 2.0Т двигател..
  7. 40k Евро за BMW 3/A4/C-Classe, с екстри, си е евтино, така че ако е по-добра от тях - защо не. Сега набързо влязох в сайта на BMW Германия, 3-та серия с 3L бензин започва от 43к евро, само на задно. Това даже е с халогенни фарове..
  8. 8-ма генерация Акорд

    Възможно ли е ДПФ да е премахван, а от ауспуха да не излиза черен пушек ?
  9. За мен Акорд 8 Седан е може би най-добре изглеждащата кола за времето си. Все пак първите бройки са пуснати още лятото на 2008. Наистина не се сещам за кола, която се е произвеждала 2008, с по-добра визия (за седан). Комбито на 8ма на мен ми е грозно, но аз попринцип изобщо не харесвам комбита (освен на Ауди), така че това може да не е до модела. Общо взето за мен плюса на 8ма генерация е, че все още си изглежда като нова и модерна кола, а е на 10 години. Харесва ми и стойката й на пътя, раздутите калници, широчината. Лично за мен изглежда много по-агресивно от 7ма генерация. Всички знаем, въпреки, че не е правилно, колите си ги купуваме със сърцето, а не с разума
  10. Аз моят дизел го търкалям вече 2 години и "проблеми" съм имал само с горивен филтър (не беше оригинален) и с ремонт на окачяване (шарнири). Като двигател/турбо/скорости не сам и правили проблем, а карам около 20-30к на година. Дори колата ми е от най-най първите, които в общия случай са проблемни коли при повечето марки. Така че предполагам има и доза късмет във всичко
  11. i-CDTI vs i-DTEC

    Прав си, проверих си инфромацията. Имам приятел, който живее там, който си продаде Евро4 колата заради това. Планът е бил Евро4 да го забранят от 1.1.2018, но са го отложили. Евро 3 и надолу били забранени.
  12. За какви халогени става дума ? За дългите ли говорим ? За фаровете за мъгла, за габарити ? Мерси
  13. i-CDTI vs i-DTEC

    Аз със сигурност знам, че приметно в Щутгарт всички дизели със стандарт Евро4 и надолу са напълно забранени да са в града. i-CDTI е Евро4. Същите мерки ще се взимат и в други европейски градове (до колкото знам Париж през 2020).
  14. i-CDTI vs i-DTEC

    Като стана дума за филтър... има ли почва за притеснение, че в "белите" държави ще забранят дизели без филтър ? Той поне 2 пъти, понякога 3, ходи с гупа приятели в Австрия/Франция/Италия на ски.
  15. i-CDTI vs i-DTEC

    Здравейте ! Мой познат иска да си купува 4х4 СУВ и като че ли успях да го побутна към Хонда, защото му се иска да е надежден. Спрял се е на 3та генерация CR-V, но се чуди кой от двата агрегата да избере, и дали си заслужава не малко по-скъпата цена за фейслифта. Моят акорд е с i-DTEC, и съм изключително доволен, но не знам нищо за това как стоят нещата при CR-V. Какви са разликите межди преди и след фейслифта, двигателят много по-добър ли е, или е минимална разлика ? Със сигурност иска да е дизел, за автоматик или ръчка няма значение (до колкото знам и двете са здрави). До колкото 4х4 системата на Хонда, той е скиор и най-вече на сняг ще я ползва (ако я ползва), предполагам с това би се справила ? Благодаря !
×