Jump to content

dzrasd

Фен
  • Мнения

    104
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно dzrasd

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

313 профилни разглеждания
  1. Акорд 8ма ген.дизел.

    Да не са минавали тирове нещо в близост
  2. Аз наитина не разбирам фабричните навигации на 95% от колите. Вчера се прибирах към София и Waze-a ми каза, че на Хемус се образува задрсътване, преизчисли ми по друг път да мина и реално в задръстване не попаднах. Същото може и Google Maps. Ще е много хубаво ако китайците измислят елегантен начин да се вгради дисплей, който да поддържа Android Auto.
  3. Акорд 8ма ген.дизел.

    Само да доуточним, колата потреперва докато е само на контакт и двигателя не работи ? Ако е така, то единственото достатъчно голямо/силно/мощно нещо, което може да разтресе колата, е климатика, поне според мен.
  4. Ами аз правих тест драйв на 1.5T с CVT. Изобщо не ми хареса, а и не се качих предубеден, на доста места бях чел, че бил хубав и не се усещало, че е CVT и тем продобни. Иначе те Хонда не използват на ВФ кутии, или такива с двоен съединител. Тези на ZF са torque converter, и според мен, а и май не само според мен, са най-добрият вариант за автоматик, особено ако е на ZF производство. Така и така явно ги купуват тези кутии, слагат ги и на дизел CR-V, и на дизел Сивик... защо не го сложат и на бензина... Мечтата ми е да пуснат фейслифт на новото CR-V (което излиза на европейския пазар есента, така че след 3-4 години) с 2 литра бензин от Type R (може и понамален до към 250 коня) и 9 степенен автомат, или може и 10 степенен, като на американския Акорд (което надали ще стане пореади логистични и поточно-линийни причини), така че и на 9 степенен се радвам.
  5. Аз се надявам за Европа да сложат ZF-a и на бензиновите двигатели. Тогава със сигурност ще се замисля за новичка Хонда. Иначе в момента Хонда не предлагат модел, който да има това, което търся (нормален автоматик с поне 7 предавки и турбо бензин).
  6. Honda civic 1.0

    Планува се в някои от следващите ъпдейти да стане безжично.
  7. Honda civic 1.0

    Защо би използвал нещо различно от Гугъл Мапс/Waze ?
  8. Това същото съм го правил с ръчка, даже го бях засичал. По спомен ми беше 6.5 в двете посоки, предимно заради високата скорост по магистралата.
  9. Нов ACCORD във форума

    Честито колега ! имам чувството, че тази кола я видях днес в Света Троица, с транзитни номера
  10. Мисля си, че ще е по-лесно да дадем съвет ако споделиш за какво ще се позлва колата, стил на каране, градско/извънградско и тн. Аз лично винаги бих предпочел кола, карана тук, с документи от специализирани сервизи кога и какво е сменяно.
  11. Здравейте ! Някой да е гледал този екземпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528734108633127&slink=7el0of Също така този стикер на бронята отзад дали се маха лесно ? Това не е ли някакъв футболен клуб ? Благодаря !
  12. Бях свалил всичко до ламарина - не влиза.
  13. Отчупена предна решетка

    Здравейте ! Малко ъпдейт от моя страна. Говорих със застрахователя, ако я няма липсващата част, и (задължително) има следи от наилствено отделяне на дадена част, то трябва протокол от КАТ, да се обадя на 112 и тн. До колкото се позаинтересувах, цялата процедура отнема време и изисква ходене до КАТ, и всене на опашки. Лично на мен времето ми е по-скъпо от това да вися по опашки, така че си поръчах дадената лайсна от Бултрако - 150 лева. П.П. Ако частта беше в мен (падналата решетка), то застрахователя ти я взима и ти оправя колата според клаузите в договора (доверен сервиз или експертна оценка).
  14. 8-ма генерация Акорд

    Ами според мен ако я държиш в обороти с активен VTEC, бензина ще се усеща по-пъргав. Лично на моята ускорението някъде след 3к оборота хич го няма, докато на бензина си дърпа и доста след това. Даже redline-a на бензина май е към 8к оборота. С други думи, ако искаш да си играеш да държиш колата в обороти, то тогава бензина ще ти е по-пъргав. При дизела е easy mode, там и на 1500 оборота почва да дърпа и по-малко трябва да мислиш на коя предавка си.
  15. 8-ма генерация Акорд

    Аз лично бих ги подредил така: 1. 2.4 MT 2. 2.2d MT 3. 2.2d AT 4. 2.4 AT Ако трябва да съм честен, ако има доста разлика в цената между 150 и 180 варианттите на дизела, бих взел 150. Тези 30 кончета не знам колко се усещат и как са изкарани, след като двигателя е същия.
×