Jump to content

Dimitar_Honda

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Dimitar_Honda

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

326 профилни разглеждания
  1. Привет и честито за новата придобивка! Леген за багажника аз си взех от стелките.ком (да не се счита за реклама). Цифра е, но ми върши работа.
  2. Честито, със здраве да се кара!
  3. Сервиз Джемини (https://www.gemini4.com/) в София се занимава със автоматични скоростни кутии, не съм ходил, но хората са много отдавна в занаята и поне ще могат да ти дадат точна диагностика на проблема.
  4. На първо четене бих заложил на въздух в горивната система, ако дърпа отнякъде. Може да погледнете и стойностите на дюзите през диагностика на живи данни и ще си покаже. Когато е топла пали ли трудно или само когато е студена ?
  5. Колеги, привет и за много години! Имам същия проблем за съжаление. И двете лайстни ми се отлепиха. Бихте ли ми подсказали как точно се свалят, защото ме е страх да не я счупя ако я тегля нагоре. Мисля да я залепя със силикон за автомобилни стъкла, защото от Бултрако отказаха да ми ги оправят. Също така от къде мога да поръчам подходящите щипки?
  6. Привет колега, аз имам няколко въпроса. Първо, пробва ли вариант да рециклираш модула, виждам, че има хора, които го правят? Цената определено няма да е 4000лв. Също така модул втора ръка няма ли да свърши работа? Да си вземеш нов афтърмаркет модул на по-ниска цена също е опция. Колегата по-нагоре е писал за цена 200 евро, съвсем поносимо. Второ, относно лампата на маслото: това че е светнала, не означава, че непременно гори масло. Доколкото разбрах, не си виждал автомобила все още. Ако искаш да го продадеш, можеш да му вземеш много повече от 12 хиляди лева с малко инвестиция, плюс това като я стегнеш, ще я продадеш хиляди пъти по-лесно. Колата е много хубава. Помисли си. Разбира се, най-лесно е да й направиш няколко снимки и да замине директно в мобиле и карс, ако хич не ти се занимава.
  7. 225/50/17: Диаметър: 656.8 мм 225/55/17: Диаметър: 679.3 мм Разлика е: 22.5 мм Разликата в случая е единствено във височината, което при 100 km/h с новия размер ще показва 96.57 км/h по групи изчисления. Няма да опира по принцип, но аз лично бих си спазил размера.
  8. Моите 20 ст. по въпроса: с коли от този клас и на тази възраст трябва да подхощаш с огромно внимание, защото всеки ремонт е по-скъп от средностатистически масов модел, независимо каква репутация имат за здрави коли. Аз бих отписал всяка автокъща в България без изключение. Можеш да потърсиш в България от частно лице, което е поддържало колата и знае историята й. Да има документи за сервиз на автомобила и да имаш представа какво е правено по нея. Аз също така бих те посъветвал да разгледаш екземпляри в Германия и Швейцария. Понякога по представителствата (рядко, но не изключено) излизат единични бройки за продажба.
  9. Някои от колегите във форума са споменали, че при дизела парното е по-слабо. Относно стрелката за температурата- седи малко под средата, мисля че е така на повечето хонди.
×
×
  • Създай нов...