Jump to content

MilenG

Фен
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Neutral

1 Follower

About MilenG

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII 2.0 MT 2014
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не мисля, че го има на всички автомобили. При мен също липсва.
  2. В Бултрако ми казаха, че първата смяна е на 120К, даже и с нашите горива. Следващите смени на 100К, ако има желание, разбира се.
  3. Колега, форумите са като болничен бюлетин - пишат само за тежко болни и умрели. Просто продължавай да й се наслаждаваш на колата и не се вкарвай във филми. Сигурен съм, че шансът да ти се случи подобно нещо е в пъти по-малък от колкото да те опердаши някой, да запалят съседната кола до твоята, да те опука градушка, да ти я откраднат и още много възможни проблеми. Това значи ли, че денонощно трябва да й се притесняваш?
  4. Здравей колега, Прикачам снимка от ръководството. За габаритите пише да се погледне как е за дългите, т.е. прикаченото.
  5. Малко извън темата, ако плюваме по Бултрако, че пишат на 20К смяна на масло, какво да кажем за този Опел Инсигния, 2017, 2.0 Дизел. Снимката е от сервизната книжка. После били калпави гадните опели и на 150-200К трошили двигатели и незнам какво още...
  6. Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар.
  7. Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата.
  8. В сервизната книжка за Хонда Акорд 8 интервалите за смяна на масло са на 20К км. или 1 година. От друга страна пък в ръководството пише на 10К км. или 1 година, но това за автомобили без сервизна книжка, т.е. ако имаш книжка и там пише друго - гледаш него. Малко е тъпо според мен, но явно така оставят вратичка на местните дилъри да си преценяват и маркетингово да си играят с клиентите. Реално тях ги интересува колата да "доживее" края на гаранцията и ако звучи добре "смяна на масло на 20К" за клиента - няма проблем. Сигурен съм, че и на 30К да го сменяш - пак ще си изкара 100К км колата. На клиентите пък не им пука много много, а искат да им излиза по-евтино. Едва ли човек, който дава 60К за нова кола, планира да я кара 15 години до 500К км, че да мисли как щяло да се отрази на клапаните по-рядката смяна на маслото. Само за протокола - аз сменям м/у 10-11К, но понеже така съм решил - не мисля да убеждавам никого. Ако колегата "satacc" не планира да има тази кола цял живот (не че аз планирам ), за какво му е да набутва пари за смяна на масло на 10К? Абсолютно излишно е. А дали е полезно за автомобила - това ще го мисли колегата, който ще си го купи от него
  9. Едва ли си само ти, по-скоро основно пишат хора, които имат този проблем
  10. Здравей колега, Дали успя да откриеш от какво е ниското налягане?
  11. Прочетох в някаква статия, че проблемът бил на моделите от 2002 до 2012. Ама това, че някой го е преписал отнякъде, не значи че е истина
  12. По принцип за да се избегне обледяването на вътрешния изпарител на климатичната система, компресорът се гаси когато температурата в/у питата спадне до 2-3 градуса. Компресорът отново се пуска, когато температурата се покачи над 5-6 градуса (при по-висока температура започва да мирише входящият въздух на влага). Има си специален датчик за това. Тази е причината компресорът на климатика да се пуска и спира постоянно в движение, ако температурата навън не е над 30 градуса примерно. Но пак зависи от оборотите, с които се кара автомобила, на каква скорост е вентилатора и т.н. Затова под определена външна температура, компресорът изобщо не се пуска. На предишната ми кола беше 5 градуса (по-горните стойности също са от нея, но като цяло проиводителите горе-долу се придържат към тях). Безмислено е да охлажда при положение, че вътрешния датчик ще го изключи почти веднага. Естествено това не се вижда от пътниците - системата си индикира непрекъснато, че климатикът е пуснат.
  13. Напиши cardrl в google и веднага излиза. За 8-ма генерация е нормален с управление по +. За монтиране - имах късмет и първият собственик беше сложил такъв. Но беше адски тъп - само пускаше късите на 100%. Просто го смених с новия. Намира се под волана, но не съм проследявал на къде отиват кабелите.
  14. Най-вероятно модулът, който си сложил има защита да гаси фаровете при спад на напрежението. Старият DRL, който взех от предната ми кола, правеше точно това и беше много дразнещо. Особено градско по светофарите спираше фаровете. Писах на CarDRL и ми казаха, че техните следят само за напрежение за пускане на модула, но не и за гасене, т.е. модулът се гаси само като изключиш от контакт. Взех си такъв и оттогава всичко е без проблеми.
  15. Така е да, но някои колеги казват че заслепяват, други не. Освен това отново има лек риск от въпроса на КАТ - защо караш на дълги през деня. Ненужно напрежение. В предишният форум имаше описана случка, как спират колега с DRL на дългите и му задват този въпрос. Той сега дали се е държал по-грубо или не - обяснил им е, че бил със специален модул и му спрели колата от движение, като го изпратили на технотест Може и да е градска легенда, може и да не е.
×
×
  • Create New...