
MilenG
Фен-
Content Count
67 -
Joined
-
Last visited
-
Липсващо меню за Service Oil Remainder
MilenG replied to BGavrilov's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Не мисля, че го има на всички автомобили. При мен също липсва. -
В Бултрако ми казаха, че първата смяна е на 120К, даже и с нашите горива. Следващите смени на 100К, ако има желание, разбира се.
-
Пазете се от фейслифтовите Акорди - R20A3
MilenG replied to Markony's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Колега, форумите са като болничен бюлетин - пишат само за тежко болни и умрели. Просто продължавай да й се наслаждаваш на колата и не се вкарвай във филми. Сигурен съм, че шансът да ти се случи подобно нещо е в пъти по-малък от колкото да те опердаши някой, да запалят съседната кола до твоята, да те опука градушка, да ти я откраднат и още много възможни проблеми. Това значи ли, че денонощно трябва да й се притесняваш? -
Здравей колега, Прикачам снимка от ръководството. За габаритите пише да се погледне как е за дългите, т.е. прикаченото.
-
Accord 8 2.4 Първоначално обслужване
MilenG replied to D3athRow's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Малко извън темата, ако плюваме по Бултрако, че пишат на 20К смяна на масло, какво да кажем за този Опел Инсигния, 2017, 2.0 Дизел. Снимката е от сервизната книжка. После били калпави гадните опели и на 150-200К трошили двигатели и незнам какво още... -
Разбира се, че ще ти падат оборотите, когато държиш педала на газта и се пусне климатика. Двигателят се натоварва допълнително, а подаваното гориво остава същото. На 2000 оборота нищо не ти компенсира автоматично допълнителния товар.
-
Здравей, горе-долу и при мен е така. Икономията е майка на мизерията. В стремежа си да "икономисат" гориво, японците са направили Хондите ни да държат супер ниски обороти на място и при пускане на компресора и перките, винаги за 1-2 секудни спадат още малко и пак се качат на около 700. Вибрацията, доколкото съм чел из форума, я има май на всички 2.0 бензинки. А за мощността - единственото спасение е дизел Колкото е по-топло навън, толкова повече климатика спъва колата.
-
Accord 8 2.4 Първоначално обслужване
MilenG replied to D3athRow's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
В сервизната книжка за Хонда Акорд 8 интервалите за смяна на масло са на 20К км. или 1 година. От друга страна пък в ръководството пише на 10К км. или 1 година, но това за автомобили без сервизна книжка, т.е. ако имаш книжка и там пише друго - гледаш него. Малко е тъпо според мен, но явно така оставят вратичка на местните дилъри да си преценяват и маркетингово да си играят с клиентите. Реално тях ги интересува колата да "доживее" края на гаранцията и ако звучи добре "смяна на масло на 20К" за клиента - няма проблем. Сигурен съм, че и на 30К да го сменяш - пак ще си изкара 100К км колата. На клиентите пък не им пука много много, а искат да им излиза по-евтино. Едва ли човек, който дава 60К за нова кола, планира да я кара 15 години до 500К км, че да мисли как щяло да се отрази на клапаните по-рядката смяна на маслото. Само за протокола - аз сменям м/у 10-11К, но понеже така съм решил - не мисля да убеждавам никого. Ако колегата "satacc" не планира да има тази кола цял живот (не че аз планирам ), за какво му е да набутва пари за смяна на масло на 10К? Абсолютно излишно е. А дали е полезно за автомобила - това ще го мисли колегата, който ще си го купи от него -
Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3
MilenG replied to mstavrev's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Едва ли си само ти, по-скоро основно пишат хора, които имат този проблем -
Здравей колега, Дали успя да откриеш от какво е ниското налягане?
-
Проблем с часовника за 2022 година
MilenG replied to max_3d_3's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Прочетох в някаква статия, че проблемът бил на моделите от 2002 до 2012. Ама това, че някой го е преписал отнякъде, не значи че е истина -
По принцип за да се избегне обледяването на вътрешния изпарител на климатичната система, компресорът се гаси когато температурата в/у питата спадне до 2-3 градуса. Компресорът отново се пуска, когато температурата се покачи над 5-6 градуса (при по-висока температура започва да мирише входящият въздух на влага). Има си специален датчик за това. Тази е причината компресорът на климатика да се пуска и спира постоянно в движение, ако температурата навън не е над 30 градуса примерно. Но пак зависи от оборотите, с които се кара автомобила, на каква скорост е вентилатора и т.н. Затова под определена външна температура, компресорът изобщо не се пуска. На предишната ми кола беше 5 градуса (по-горните стойности също са от нея, но като цяло проиводителите горе-долу се придържат към тях). Безмислено е да охлажда при положение, че вътрешния датчик ще го изключи почти веднага. Естествено това не се вижда от пътниците - системата си индикира непрекъснато, че климатикът е пуснат.
-
Напиши cardrl в google и веднага излиза. За 8-ма генерация е нормален с управление по +. За монтиране - имах късмет и първият собственик беше сложил такъв. Но беше адски тъп - само пускаше късите на 100%. Просто го смених с новия. Намира се под волана, но не съм проследявал на къде отиват кабелите.
-
Най-вероятно модулът, който си сложил има защита да гаси фаровете при спад на напрежението. Старият DRL, който взех от предната ми кола, правеше точно това и беше много дразнещо. Особено градско по светофарите спираше фаровете. Писах на CarDRL и ми казаха, че техните следят само за напрежение за пускане на модула, но не и за гасене, т.е. модулът се гаси само като изключиш от контакт. Взех си такъв и оттогава всичко е без проблеми.
-
Така е да, но някои колеги казват че заслепяват, други не. Освен това отново има лек риск от въпроса на КАТ - защо караш на дълги през деня. Ненужно напрежение. В предишният форум имаше описана случка, как спират колега с DRL на дългите и му задват този въпрос. Той сега дали се е държал по-грубо или не - обяснил им е, че бил със специален модул и му спрели колата от движение, като го изпратили на технотест Може и да е градска легенда, може и да не е.