Jump to content

MilenG

Фен
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About MilenG

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII 2.0 MT 2014
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Изкушавам се да спомена с какво масло карам и темата да отиде 100 страници
  2. Никога не съм твърдял противното Казвам спокойно, по-равно, в сравнение със старата ми кола. Малко заприличва на - аз казвам, че е бяло, а ти - не си прав колега, не е черно
  3. Не четете какво съм написал - специално внимавах да не кажа "върви като дизел", първо понеже не е вярно, второ - всички фенове на дизела ще скочат. Написах - КАРАМ я като дизел. Което ще рече, че ако няма голям трафик в София или си на междуградски път или където си представиш, няма проблем да върви на тези обороти и даже да набере постепенно от тях. Фиата под 1800 оборота беше абсолютен мъртвец. Като я взех лапмичката дето са боднали японците да те подсеща да превключиш на по-горна предавка ми светкаше още щом стигна 1400 по относително равно и аз си мислех, че тея са някакви идиоти. Но после установих, че ако не очакваш да изпревариш резко в следващия момент, колата си върви много прилично и предполагам това сваля разхода.
  4. Здравей, Аз карам такава вече около 17000 км за година и малко. Колата ме устройва напълно за семеен автомобил. Харесва ми, че има достатъчен въртящ момент още от 1400-1500 оборота и я карам почти като дизел. За да започне да придърпва и да има нужда да смениш на по-долна предавка, трябва да паднат оборотите под 1200-1300. Не я някаква супер бегачка и не рита в гърба като дизелите, но е приятна за шофирана. Правя сравнение основно с предишната ми кола - Фиат Мареа, 1.8 бензин, 113 коня, с 200 кг по-лека от Хондата. Изключително рядко ми се налага да мина 4000 оборота и може би поради тази причина маслото почти не ми мърда. В момента съм на 7000 от смяната и не се е отделило от горната граница все още. Двигателя е тих и не се чува в купето по време на движение, а аз на 90% я карам магистрално. Но за сметка на това шумът от гумите е доста по-осезаем. За разхода - както казах на 90% е по магистрала - 120-130, разход 6.8 без климатик, 7 с климатик. Зимата около 7.2 (без климатик ). Винаги пълня до горе. Борд компютърът показва около 0.1, 0.2 по-малко от реалното, като го сметна. Мисля, че е доста точно. На 140 км/ч е около 3650 оборота на 6-та. Другите ми наблюдения са като за всички Хонди и не са свързани с 2.0 двигателя и ръчните скорости и няма смисъл да повтарям изписаното във форума по тази тема.
  5. Аз съм с 8-ца Акорд и винаги си държа вентилатора на 2-ра степен и никога нямам проблеми. Но спра ли го, след малко модула почва да се шашка - пуска, спира. Явно напрежението пада до граничното (мисля, че има цяла тема за това). Но това не ми е проблем - и на старата ми кола, вентилаторът ми винаги е работил. Предполагам системата е подобна и на Акорд 7.
  6. На фейсовите модели има ли го този "проблем"? Решетката е малко по-различна, но не ми се дърпа за да проверя
  7. Изгледах го с кеф вчера. Според мен можеше да избере някоя кола с повечко екстри, особено като я сравнява така разпалено с Мерцедеси и БМВ-та. Тогава със сигурност щях да дразня повече колегите, които са основно с изброените марки коли
  8. Хванах я зад вертикалните ребра със тънки черни свински опашки - само главата им се подава отпред на решетката и не се вижда почти. Реално това е да не падне напред, иначе вятъра ги натиска към ребрата. Скицирал съм горе-долу. Черното е решетката на колата, оранжевото - моите мрежички, а зеленото - опашките.
  9. Не съм бъркал никъде, отвън са монтирани и лежът в/у двете вертикални перки, които свързват хоризонталните ребра. Иначе металната мрежичката от магазина си я взех 20/50 см - 7 лв. И после с една по яка ножица и клещи. Преди това обаче си направих шаблон от картон, да пасва що-годе на дупката.
  10. Ще видим, за сега не ми се занимава. А и основната цел беше да не свири.
  11. Днес с цената на доста кожа от пръстите, успях да оформя решетките от металната мрежа, дето бях купил. Извивката е доста кофти и мисля, че все пак стана горе-долу прилично. Най-хубавото в цялата работа е, че успяват да разбият потока на въздуха и от свиренето няма и следа. Днес я поразходих по магистралата. На снимките не се виждат хубаво решетките, понеже останалата част от колата е по-светла. Но мисля, че ще добиете представа горе-долу. Реално трябва да се вгледаш, за да видиш че изобщо има нещо там.
  12. Странно, при мен даже на телефона се отваря.
  13. Намерих едно полезно сайтче: https://www.automobile-catalog.com/make/honda/accord_8gen/accord_8gen_ii_sedan/2014.html Има и за по-стари модели. Намираш си колата, която те интересува, отиваш на [Continue to detailed specs & photo --->>] бутона и после гледаш в данните има една секция на 1000 rpm на всяка скорост с колко се движи колата. Например моята: 1000rpm speed: (km/h/mph) I: 8.6 / 5.3 II: 14.9 / 9.3 III: 21.6 / 13.4 IV: 27.4 / 17 V: 33.8 / 21 VI: 38.9 / 24.2 После делиш желаната скорост на съответната предавка, да кажем 140 на 6-та: 140:38.9 = 3,599 ~ 3.6 Умножаваш по 3.6 х 1000 = 3600 оборота на 6-та при 140 км/ч Което е абсолютно същото, което ми показва на мен на оборотомера.
  14. Не свири самата решетка, а най-вероятно нещо зад нея. Може и покрай тромбите да завихря. Може някой ламел на радиатора да се е огънал от камъче... Но със сигурност затваряйки 2-та отвора, свиренето изчезва. А отзад няма къде да заседне нещо - директно се вижда радиатора.
  15. Аз съм с "фабричните" гуми 205/60 R16 и на 140 ми е една идея над 3500 - както е на втория клип. Този на първия може и с различни гуми да е. Доста ми се виждат оборотите за 130 км/ч.
×
×
  • Create New...