Jump to content

vpetrov23

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vpetrov23

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 2.0 Automat
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря на всички за отговорите! И аз още като я гледах си помислих, че ще да е тампон, но майсторът ми ме уверява, че няма такова нещо. И той е склонен да потвърди, че просто при автомата при включен климатик е нормално да има леко притрисане. Не че мога да си го обясня технически ... Колата е поддържана само в Хонда в Холандия допреди да я внеса, като последно е обслужена миналаната година (вече наближават 10к километра), сменяни са ѝ свещи, масло на скоротстите и като цяло всичко де що е консуматив. Аз по мое усмотрение ще ѝ сменя задните дискове, защото имат ръб и малко свири като спирам, което ме дразни повече и от вибрациите. Ще си я следя и ако изкочи нещо ще пиша тук, за да остане полезна информация след мен. В крайна сметка не съм взел колата за да се повозя и да я хвърля, надявам се да прекарам известно време във форума и да науча и споделя доста. Безаварийно на всички!
  2. Здравейте! От скоро съм колега Колата е 2010 г., бензин, автомат, закупена от Холандия с добра сервизна история и е на 175 000км. Единствената забележка, която имаше още от момента, в който я купих е леко притрисане на двигателя на празен ход и то основно когато е включен климатика. Не забелязвах да мени оборотите. Сега от скоро започна да притриса маалко по-осезаемо и без климатика, а когато го включа леко пада и стрелката на оборотомера. Като цяло не бих описал проблема като силно изразен, но съм по-педантичен и искам да реагирам овреме. На диагностика нищо не показа, която я внесох преди 2 месеца. Освен това при студено палене (до колкото е студено от Юли досега) винаги държи 1200 оборота първите 2 минути и чак тогава пада под 1000, а след това на първото спиране след като съм тръгнал си падат до 700-800 (на око). Забелязвам, че някога някой е маркирал с Х една от пластмасовите тапи върху свещите, но очевидно проблемът е бил разрешен. Дали някой от симптомите или общо всички могат да сочат към нещо, което все още не се подстазва от диагностиката? И друго, съвсем отделно - капака на багажника се вдига и пуска все едно е само на панти ... трябва ли да има някакъв амостисьор, който да го вдига и да не му позволява да пада като круша? Ако да - моля съвет откъде да закупя адекватен, било то и скъп.
×
×
  • Създай нов...