Jump to content

Mironch0

Фен
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Mironch0

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 08/17/1979

Profile Information

  • Кара
    honda accord cc7,F22Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник- София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодарско за съвета, доста се полутах с тоя ти ми проблем... стигнах даже до пружини от лада нива, които са 1:1 с нашите, но с 5см по-високи (струваха към 130лева) ... в крайна сметка се отказвам от тампони и подложки, със сигурност ще сменям пружини, само ме е яд, че са нови, но карай.
  2. ... ми и да и не, то буксата е тази, която от всички клипове все нея показват, но се оказва, че тази букса в моя акорд си е дадена на късо по принцип и аз вадейки я, вече не е на късо, след което пак я давам на късо ... С голямо търсене на тази жълта оплетка къде се разклонява и къде отива, стигнах до буксата под волана, която си седи в "празна" букса и те ти - всичко се нареди , ама докато стигна до нея беше едно гледане пак, едно търсене...
  3. Да, но "великобританските" хонди пето поколение са с OBD 1, а не с OBD2, не че няма описано как от OBD 1 се преминава към OBD 2, но си е цяло висше там (чел съм инструкциите на руски два пъти и се отказах) Иначе се оправих, но отново има много сбъркано, т.е. кабела е ПОЧТИ правилния, ама не съвсем ... както и да е - проблема е решен!
  4. Ето какво направих но нищо не стана
  5. След като си мислех, че лесно ще оправя пукнатините на предните въздуховоди по таблото, реших да махна таблото и да го почна ... да ама не, по "manual"-ите пише че е лесно, но се оказа, че съвсем не е така, кабелите за говорителите и srs-а бяха закачени на самото табло, което доведе до изпочупване на 99% от щипките (не е проблем, но е дразнещо, че го направих), а по "менюала" тези кабели не са по таблото... След като свалих таблото се оказа, че цялото табло е нацвъкано с винтчета, които са се спекли с пластмасата и се отказах ... е поне смених всички уплътнения и добавих малко шумоизолация. Сложих обратно таблото но те ти проблем - SRS-а не угасва... Пробвах да го рестартирам както си пише в менюъла, но ЙОК - въобще не сработва - сега въпроса е дали някой знае какво мога още да проверя (проверих и бушона) и как или да си отида на диагностика?
  6. не може никой да не знае ... имаше подобна тема за сивик, но там проблема беше решен с тампони между пружините, което не ми се струва вариант. Мислех да купувам пружини от акорд-комби, но тетакова комби като моето принципно няма, комбито е малко по-друг вариант както от интериорно, така и екстериорно, нищо че са едни години и мисля, че няма да стане ... не ми се маха теглича ... айде колеги - помагайте
  7. Колеги, след като си платих да ми сменят пружини и амортесьори от заде, понеже хем беше клекнала, хем люляше, се оказах много щастлив от направената инвестиция, но реших да сложа теглич по ред обстоятелства (имам вече и ремарке, че все нещо се налага и все няма кой да ми помогне...) се върнах в изходна позиция и хондилака отново клекна с 3 пръста на долу :-( Ориентираха ме, да си взема подложки за пружините и питах в dimitrov, a от там ми върнаха: "Ще ни трябват размерите на външната, вътрешната част и дали завършва на навивка пружината т.е. тампона гладък или на стъпка трябва да бъде Като измерванията се правят в близост до края на пружината защото в средата може да е по-широка" - понеже няма как и къде да ги видя тези неща, моля тези, които разполагат с такава информация, да помогнат, че да поръчам едни такива и пак да вдигна задницата на акордеона.
  8. Браво - честито за придобивката и много безаварийни! Има нещо, което незнам защо за акордите с кожен салон, не го дават като екстра, а именно - вентилация/обдухване на седалките .... Вашата поне е с перфорирана кожа. p.s. това за лошото качество на горивото все повече ме плаши, но ....
  9. - да, сложих 'китайско', понеже: 1. -само 'китаските' имаха 'вградено' затъмняване в горната част на стъклото; 2. -казаха, че няма никаква разлика в 'китайски' и 'европейски', че и двете са били правени в азиатски държави... 3. -не успяха да ми обяснят защо 'европейското' е по-скъпо от 'китайското' И тетака си взех китайско
  10. Цената беше с включен монтаж, въобще не са ми казвали какви са цените без монтаж (само на стъклото), отделно на акорд 5 лайсните не се сменят понеже са си на щипки, та там нищо не са казвали.
  11. ... мисля че всички акорди 5-та генерация са със 750ml. фреон. Цялостно пълнене ти излиза към 100-тина лева...
  12. Брех, всички ли сте толкова икономични? Аз не успявам Значи всеки ден Перник-София, през магистрала Люлин (70 километра дневно ми се вързва в двете посоки), като се старая да карам с около 100 км/ч. на Люлинската и си спазвам ограниченията на Пернишката (не че успявам всеки път, но се старая) и после като стъпя на Сливница ставам малко по-рязък ... но с 300 зора я свалям под 10 на 100
  13. p.s. изтрил съм клиповете от you-туба, че да не стават гафове....
  14. Хм, ей сега стана интересно ... добре, значи всичко е в реда на нещата, но някак си оставам с едно гадно чувство, че всичко се върши малко "лаишки" от професионалисти :-(
  15. Интересна тема, но за съжаление и аз ще се включа в нея със зов за помощ... Това, което съм правил преди няма и месец е смяна на задните пружини, амортесьори, носачи. Резултата е, че колата си върна обратно правилната стойка (беше клекнала доста от заде) , но след като смених зимните гуми с летни и минах на по-голям номер (от стандартните за модела 195/60/15, минах на 195/65/15) силно ми се наби в очите, че нещо не е ОК със задницата Нямам никакво занасяне с колата (тествано на равен път с 80км/ч.), но видимо нещо не е ок ... Прилагам снимка - моля кажете евентуално какво да гледам
×
×
  • Create New...