Jump to content

Mironch0

Фен
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Mironch0

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 08/17/1979

Profile Information

  • Кара
    honda accord cc7,F22Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник- София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. - да, сложих 'китайско', понеже: 1. -само 'китаските' имаха 'вградено' затъмняване в горната част на стъклото; 2. -казаха, че няма никаква разлика в 'китайски' и 'европейски', че и двете са били правени в азиатски държави... 3. -не успяха да ми обяснят защо 'европейското' е по-скъпо от 'китайското' И тетака си взех китайско
  2. Цената беше с включен монтаж, въобще не са ми казвали какви са цените без монтаж (само на стъклото), отделно на акорд 5 лайсните не се сменят понеже са си на щипки, та там нищо не са казвали.
  3. ... мисля че всички акорди 5-та генерация са със 750ml. фреон. Цялостно пълнене ти излиза към 100-тина лева...
  4. Mironch0

    Кой колко гориво харчи

    Брех, всички ли сте толкова икономични? Аз не успявам Значи всеки ден Перник-София, през магистрала Люлин (70 километра дневно ми се вързва в двете посоки), като се старая да карам с около 100 км/ч. на Люлинската и си спазвам ограниченията на Пернишката (не че успявам всеки път, но се старая) и после като стъпя на Сливница ставам малко по-рязък ... но с 300 зора я свалям под 10 на 100
  5. p.s. изтрил съм клиповете от you-туба, че да не стават гафове....
  6. Хм, ей сега стана интересно ... добре, значи всичко е в реда на нещата, но някак си оставам с едно гадно чувство, че всичко се върши малко "лаишки" от професионалисти :-(
  7. Интересна тема, но за съжаление и аз ще се включа в нея със зов за помощ... Това, което съм правил преди няма и месец е смяна на задните пружини, амортесьори, носачи. Резултата е, че колата си върна обратно правилната стойка (беше клекнала доста от заде) , но след като смених зимните гуми с летни и минах на по-голям номер (от стандартните за модела 195/60/15, минах на 195/65/15) силно ми се наби в очите, че нещо не е ОК със задницата Нямам никакво занасяне с колата (тествано на равен път с 80км/ч.), но видимо нещо не е ок ... Прилагам снимка - моля кажете евентуално какво да гледам
  8. ... хм, аз скоро разкоствах една седалка от акорд 6-та серия - кожен салон оказа се, че само малка част от седалката беше с естествена кожа (най-протритата част и всичко останало беше от хубава, лъскава, но не естествена кожа... и двата вида кожа бяха подплатени от долу с вата и дунапрен ... та така с кожата... но така и така си повдигнал темата - каква е разликата в мазилата, не би ли трябвало да подхранват и двата вида кожа, какво толкова може да им навреди?
  9. 129лева за китайско и 226 за европейско, това им бяха цените, а тамкъдето ходих (на Пашов) ми казаха - 160 лева за китайско ... отделно каза, че и европейските имали сенници, което ме отказа тотално, понеже с много питане, се оказа, че няма европейско със сенник...
  10. Ходих до Пашов, но май съм влезнал в грешната стъкларница и си излезнах (поискаха ми 160 лева за китайско стъкло...) и се прееб@х с Кобра ... Предистория: -направих 4 или 5 обаждания, за да направя резервация, за смяна на предно стъкло на ACCORD-еона ми, като за тези обаждания, се разбрахме (с човека, който ми прие обаждането), че в събота (09.III.2019г.) в 09:00ч. ще ми бъде приета колата за смяна на стъкло, като: 1. ще съм първи; 2. ще присъствам на смяната и 3. ще си избера на място дали ще се поставя 'европейско' или 'китайско' стъкло, въпреки, че на първото обаждане, се разбрахме да е европейски... В съботата, дойдох първи, но: 1. оказа се, че ще приемат друга кола вместо мен; 2. не ми дадоха да присъствам на смяната; 3. имаха само европейско стъкло... Отказах смяната и уговорихме следващо посещение в понеделник, в 08:30ч., като вече ми обясниха каква е разликата между 'китайско' и 'европейско' и се оказа, че колата ми е със сменяно стъкло, което е 'китайско'(три години съм карал с него и беше цялото в точици от тирове без калобрани...), та уговорих смяна със 'китайско', че исках задължително да има сенник, а европейското нямаше... В понеделник си оставих колата и към обяд си е взех. До тука - нищо фрапантно... Проблема беше, че след като си я взех, колата вътре- салона, беше в метални стърготини и гумени изрезки... искам да знам, така ли наистина се работи и всички ли си взимат колите в такова състояние, както аз? 1. https://youtu.be/a0b-GgVyr_k 2. https://youtu.be/q7tWRA6QRDk 3. https://youtu.be/Oehv74EprdY 4. https://youtu.be/IeLgzl69rho
  11. Изчетох доста теми за китайските, ставали за една две години, пукали се лесно, драскали се лесно и избледняват за няма и две години, затова не ми се ще. Иначе проетох за типа стъкла === Разликата между ТРИПЛЕКС и СЕКУРИТ: TРИПЛЕКС - това е двупластово стъкло, което при удар се напуква, но не се разпада на парчета. СЕКУРИТ - това е еднопластово стъкло, което при удар се разпада на малки парчета. ==== но не знам какво ще слагат, трябва да питам на място. Аз въпреки, че живея в Перник, не ми е ясно кое къде е *^_^* ще се поразтърся да видя къде са
  12. Колеги, трябва ми спешно напътствия от препатили и знаещи ... сутринта осъмнах с една хубава пукнатина по стъклото (на тихичка улица съм и движение с повече от 5км/ч е немислима, но въпреки всичко ей го на...) Звънях на Кобра и ми казаха, че имат китайско и европейско ... за китайско и дума да не става! За европейското - 220 лв. + още някой и друг лев за лепила. Мислих и за втора употреба - оригинално, но реално всичките ще са на песъчинки, каквото е и моето, та май отпада... Та - напътствайте за автосервизи за смяна на стъклото, че то не всички са с добро реноме.
  13. ... в кръга на шегата, понеже сменям масло два пъти годишно, също се бях замислил и за тази екстра но да не отклонявам темата *^_^*
  14. Принципно ми е ясно, че подобна манипулация е скъпа, т.е. освен за новите части като съединители, скоростна кутия, скоростен лост, захващане на скоростен лост, захващане на новата кутия вътре в купето, при което вероятността за рязане на купето е почти 100%, отделно и труд ... отделно, че такава манипулация е удачна за кола, с ще се изминават доста километри, за да се избие инвестицията (това като с газовите уредби) (аз изминавам на година между 25-30 000 км)... та все пак - за хонда акорд 5 - европейската хонда, за f22Z2-двигателя до колко е възможна такава манипулация и от какъв акорд може да се донорства?
  15. Браво, хубава тема е била ... и аз минах през същото, но така и не успях да направя осветяването на "дневния" километраж, да е по-добро и да се вижда нощно време ... баси, като се замисля, на саксото ми се виждаше по-добре дневния километраж при пуснати светлини ... сега някак си не ми се занимава, но ме дразни ... да видим кога ли ще се занимая отново с таблото.
×