Jump to content

Mironch0

Фен
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Mironch0

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 17.08.1979

Profile Information

  • Кара
    honda accord cc7,F22Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник- София
  1. Спойлера НЕ СТАВА за акорд 5-та серия, но става за 6-та, а от там нагоре - не съм пробвал пращам едно видео за това как стои на 6-та https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=GB0JegJae5g
  2. Заден спойлер със стоп-светлина, цена 80лв. За повече инаформация и свръзка с мен - на лични съобщения! Изпробвано -> пасва идеално и на bmw e46 coupe
  3. Не съм спал от вълнение... снощи почти до 23:00Ч. съм обикалял наклоните, за да си тествам ръчната .... Б@@@@@СИ И КЕФА.... ... при все, че нещата се баха разсъхнали яко и някой неща са си за смяна (тука и аз съм си виновен, че от неразбиране не съм подържал някой елементи и сега са си за смяна) -> имам ръчна!!! Значи всичките (момент само да сметна, през колко "майстора" мина колата за тази ръчна) - петима майстори (включвам и младежите от ДИКСИ 07) не успяха да направят нищо по въпроса, а Росен ги направи в полеви условия .... хора, губя надежда за тези "майстори" -честно Росене - нямам думи да опиша радостта си от ръчната - ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО!
  4. Accord 6 няма сила ....

    Аз също си реших проблема, но съм забравил да пиша в тази тема ... та, с много лутане ме препратиха при някакъв човек в Обеля, който разчитал грешки и при хонди с OBD-букса като моята..., та от там, ми изчисти две грешки, едната за въздуха и едната за налягането на маслото, от там си тръгнах с тотално друга кола, от тогава проблеми с вървежа съм нямал - да чукна на дърво.
  5. Така, неделята правих точно гореописаното - свалям апарата, изнасям буталото на преде и пак го слагам, след което гледам колелото да може да се върти и дърпам ръчната - до тука добре и държеше, но държеше точно колкото и предните пъти - за ден :-( Мисля си да обвиня ръчните жила и да взема да ги сменя... 80/100-тина лева май бяха... в смисъл, предполагам, че и там може да има някаква умора на материала и да не натягат като хората ... уфффф дедазнам вече, ще ми се да отида на свестен майстор и да ги направи, но то ще е или "оставия за 2-3 дни" или "сега нямам време".
  6. Апарата вече го разглобих та чак си купих и специални клещи за него ... Оки, така описано явно всичко правим по грешния начин, ще се заема на ново и ще направя нещата както сте описали и ще пиша какво съм постигнал.
  7. т.е. до сега: - след слагане на спирачния апарат с максимално прибрано бутало и натискане на спирачка + обезвъздушаване, не би ли следвало буталото автоматично да си достигне максимално изтеглено разстояние, при което развъртам колелото, за да освободя спирачката с послдващ вече опит за натягане на ръчната - т.е. това е било грешно?
  8. планките се връщат в нормално положение, но то и хода не им е кой знае колко голям показвам снимка на стария апарат Буталата ги прибирахме максимално на вътре, за да се уплътни добре с новите гумички, след което се обезвъздушава като хората, което БИ ТРЯБВАЛО да нормализира буталото и чак след това почвахме да правим ръчната... Да, при правилно ревизиран апарат, каквито бяха моите, буталото се върти и в двете посоки на ръка и като се дръпне планката, се вижда как буталото излиза.
  9. добре, да кажа какво е правено правил до сега: 1.- купих на старо друг спирачен апарат (десен), който при натягане на планката за ръчната, буталото се движеше (моето тогава не се движеше) - та сложихме го и ... нищо; 2. -махнахме другия спирачен апарат (левия) и го дадох за пълно рециклиране в едно магазинче на "Цар Симеон", след което го сложихме обратно и ... ПАК НИЩО; 3. - в момента имам напълно рециклиран апарат- десен пак от същия магазин, но не съм го слагал още... 4. -проверихме дали жилата на ръчната се движат - движат се! 5. - почнах да натягам жилото под подлакътника, да видя въобще хваща ли - ми хваща, ама хваща на такова положение, че ръчната можеш да я вдигнеш на един зъб само, но пък тогава задните колела напълно блокират и няма тръгване, след което го разтегнах до 4-ти зъб и пак нищо. 6. - проба- натискане на спирачка и дърпане на ръчна - задържа за малко и до там. Хора, направо не знам какво да правя - видимо всичко работи, но ръчна нямам... Едно голямо допълнение - нито едно от изброените неща не съм го правил сам - имам си едно майсторче и му "светя" през цялото време и му помага, не съм изпуснал нищо от това което е правено по колата ми и нищо не е правено без мое присъствие, та знам всичко с детайли
  10. тука малко ме затрудни -". После регулирай с отвертка звездата през отвора на диска, така че да направи 3 оборота колелото преди да спре!" - неразбрах какво регулирам? качвам и две снимки ако може да ме насочиш по тях
  11. Привет! Откакто я имам колата, все имам проблем с ръчната и след всички ремонти -( единия спирачен апарат си го ревизирах/смазах сам, а другия направо го дадох да го ремонтират цялостно )- продължава да не държи, гледах жилата - няма проблеми с раздвижване, т.е. движат си се. Моля дайте съвети какво да направя или проверя, навит съм дори да се поставя спирачни апарати от други коли/марки, но не знам кои съответсват на захващането, което го има акорда :-(
  12. Безкрайни благодарности за съвета, вече всичко си е както преди!
  13. ... така, днеска сутринта реших да пробвам метода, но за всеки случай, да се убедя, че няма да сработи както си е нормално, си го тествах и изненада - включи от раз, направо съм в шах, но да видим, след бачкане, ще го тествам пак и ще пиша отново.
  14. ...хм, да ръчка съм - оки, утре сутрин ще го пробвам това със съединителя и ще пиша
×