Jump to content

Duch

Фен
  • Мнения

    139
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

28 Neutral

Относно Duch

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 6, 1.8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?
  2. Здравейте, тъй като на моя Акорд му се счупи клапан/и, реших да взема направо друг такъв английски за да ползвам главата от него. Та, остана ми цяла кола за части. Колата е 2002-ра, фейслифт, 1.8 бензин (без газ), на 117000 мили. Много е запазена, с пълна сервизна история. Без никакви сериозни удари (леки драскотини по боята). Има климатик, 2 предни ел стъкла, ел огледала, централно заключване, стоковото Хонда CD, железни джанти с оригинални тасове. Работи и се движи перфектно, без чекове или други проблеми. Беше карана от мен 2 дни и като цяло впечатленията ми са от това. Тук има и два клипа как се движи: За момента е налично всичко като ще се старая да ъпдейтвам когато нещо се продаде. Колата се намира в Димитровград. За въпроси, пишете или позвънете: Йордан - 0886415148. При нужда пращам с Еконт, но ако частта не е огромна, може да бъде докарана и до Пловдив. Снимки (при нужда пращам допълнително):
  3. Привет колеги. Продавам 10 инчов суб Polk Audio DXi 104 DVC захранван от моноблок Mac Audio MPX Mono в кутия изчислена и правена специално за него от Sounddoctors. Говорителят е закупен лично от мен от щатите преди няколко години от Best Buy. Двунамотков по 4 ома, като съм го ползвал на 2. RMS мощността - 270 Watt Честотен диапазон - 28 - 200 Hz За повече детайли: https://www.crutchfield.com/p_107DXI104D/Polk-Audio-DXi-104-DVC.html Говорителят е ползван около 4 години без никакви проблеми, ремонти или каквото и да е. Откогато е сложен в кутията не е ваден. Монтиран е в кутия изчислена за него и правена по поръчка за Хонда Акорд 6 седан от SoundDoctors. На снимките се вижда как стои. Портът е оставен отстрани и е по цялата дължина. Черно покритие и защитна решетка. Размери: 76.5 х 36.6 (височина) х 35 см Решетката добавя 5.5 см а усилвателя 6см. Захранването е от моноблок Mac Audio MPX Mono Class D . И той е закупен нов от мен, като не е ползван на друг говорител. Ползва се на 2 ома и никога не е правил проблеми или прегрявал, тъй като не се ползва на 100% за този говорител. Има и Subsonic филтър. Не е най-доброто на пазара, но върши прекрасна работа за конкретния суббуфер. Наличен е и Remote Control - а с кабелът. За повече информация: http://caraudio.bg/product/443/mac-audio-mpx-mono.html Причината за продажбата е че вече ми трябва целият багажник и ще мисля алтернативи за добри ниски в колата. Все още се намират монтирани в автомобила и могат да се чуят как свирят. Намират с в Пловдив, но могат да бъдат видяни и в Димитровград или другаде. Също така мога да предложа и окабеляване за тях. За момента ги продавам комплект тъй като нещата са избиране дълго време и работят прекрасно заедно. Ако желаете поотделно, моля дайте предложения. За повече информация или коментари - пишете или звъннете. При нужда мога да пратя още снимки. Цена: 280 лв (отстъпка и коментар за колеги Също така предлагам и всякаква помощ за озвучаването на този модел Акорд. За връзка Йордан - 0886415148
  4. Здравейте, Продавам двигател Д14А8 от Хонда Сивик Англичанка 1997г. Двигателят е на около 220 000км като последните 30 000 е каран на газ (ГИ). Правен е редовен реглаж клапани както и подменяни консумативи. Възможна продажба на целият както и на части поотделно. Цените са по договаряне в зависимост на нуждите и количеството. Цената за целият в това състояние е 250лв. За повече информация или запитвания позвънете или пишете. Йордан - 0886415148
  5. Duch

    Препоръка за хонда акорд

    Като съвет, лично аз бих дал автомобилът да е поне с Климатроник, че тези врътки ме връщат назад във вековете, а и ако ще се возят малки дечица в колата си е задължително. Също СИЛНО препоръчвам да има темпомат. Доста голямо удобство е, честно казано не мисля, че вече мога да имам автомобил без такава екстра. Разбира се, че е важно колко парички е бюджета и читавите акорди винаги са били КЪТ, но все пак, по възможност аз бих направил компромис с козметични дефекти (като изключим ръжда), пред това да липсват тези две неща. Тази червената, не изглежда много зле и определено си заслужава погледа. За слаби места, определено може да се отблежи хидравличната система. Като е запалена колата, виж дали прави балончета в казанчето за течността. Ако да, може да е нещо лесно като О пръстенче, до мъка като рейка. Хидравлична помпа, маркучи доста често дефектират, особено ако се ползва "някаква" хидравлична течност. Двигателя и окачването са доста силни принципно. По интериора - пробвай дали се заключват и отключват и 4-те врати с централното, и дали дръжките на вратите отвън работят, че се чупят доста.
  6. Здравейте колеги, малко късно се вклщчвам но да споделя и аз мнение за шумът на студено. И на двата ми акордеона го правеше, като първата ми идея беше че имам някоя пеперуда или нещо такова в парното. Е нямаше. Шумът поне на мен ми напомняше на пърхане на пеперуда в пластмаса, но пък го правеше само на запалена кола. Мислех че е свързано с парното, но при спряно парно също го прави. След доста пипане и чудене какво е, последната теза до която съм стигнал е ECU-то. Точно когато чувам звукът, ако сложа ръка върху него се усещат леки вибрации, сякаш чете от него. Възможно е да си въобразявам, но си заслужава да пробваш. Ти поне знам че си фен на музиките, та лесно можеш да заглушиш проблема, но все пак пробвай и сподели. Иначе ECU-то лесно се напипва като плъзнеш ръка зад средната конзола. Само да не намериш SRS Unit-a. Пробвай и кажи дали оттам е този шум и при теб. Потвърдено от 2 Акорда 1.8.
  7. Привет колеги, продава се Хонда Акорд 7-ма генерация, 2003-та година, с 2.0 i-Vtec мотора, ръчни скорости, СЕДАН Колата е докарана на самоход от Англия преди месец като не е преминавала през автокъща за да бъде осъкатена или напудрена. Както повечето коли оттам и тя има своите козметични забележки, като основната е от десният край и обхваща двата калника и малко от вратите. Хондата е в добро техническо състояние с куп фактури за обслужвания в официален център на Хонда. Маслото е сменяно с Castrol Edge 0-W30. Колата върви доста, със сменени масло, маслен филтър, въздушен филтър и пистов ремък, преди 5000км. Интериорът е почти безупречен като е пълен с екстри нехарактерни за 2.0 - Premium Sound System, Cruise Control, ел. люк, Кожен салон с подгрев и ел. настройки. Все още се подвизава с английските номера, като е възможно да се регистрира. Цената за момента е 4500лв като е възможен коментар, особено за колеги. Тези дни ще поосвежа фарчетата че са замъглени. За връзка: 0086415148 - Йордан Колата се намира в Пловдив, но при нужда може да се види и в Димитровград.
  8. Друг вариант който съм чувал при заглаждане на гайка до тотално отказване е заваряването на друга такава варху нея, след като отрежете тръбичката. Абсолютно краен вариант, но неволята какво ли не прави )
  9. Леле, колко познато... На един колега му се наложи да прави същото и след милион мъки като твоите, сряза маркуча за високото налягане за да може да сложи камък и да има повече местенце. Просто какво ли не бе пробвал и накрая му се стори по логично да си реже маркуча че така или иначе и той беше за рециклиране. Освен ако не ти се сваля магарето мисля че нагряването ще те спаси. При положение че се е развъртял и капе не би трябвало да изисква много. На моя човек дори не помръдваше (със гореспоменатия ключ но без заварена тръба ). Дано стане.
  10. Duch

    Антифриз 6-та ген

    А дали не е възможно да е от изпратилят, ако колата има газ. Просто по-безболезнен вариант. Иначе колегите са прави.
  11. Привет колеги, Преди месец ми се наложи пребоядисване на предната броня и намерих същата, дори по -красива картинка. Не съм се замислял и всичко излетя, че иначе сигурно е тупортяло по бронята отвътре. Това което аз забелязвам - определено по-добра динамика във високите обороти, в ниските не бих споменал дали има разлика... Откъм вода и зацапвания - минаха и големите снегове и киши, не съм се съобразявал с нищо и преди няколко дни отварях да си сменя филтъра и нямаше никакви следи от изцапване или каквото и да е. Ако на колата липсва подкалникът, може би ще е друг резултата... За звукът, в купето не се усеща никаква разлика, но отвън определено става "по-крещяща". Точно както си правят спортните филтри. Не е никак дразнещо според мен, а и не го бях забелязал докато не ми казаха приятели. Главно се усеща когато влезе във витек-ът. Не мисля че би имало някакъв минус, особено ако самата резонаторна кутия е била пукната. Иначе с удоволствие може да направим няколко рън-а на дино, даже може да сменим и една две свещи и да проверим резултата ) Поздрави
  12. Привет колега, вторият Акорд който си купих има абсолютно същият проблем. При мен се чува по скоро като чуруликане според оборотите на мотора и то не винаги. Карам го вече година около 40 000км без никакви проблеми. Питал съм доста фенове и майстори и всеки казва да не го мисля. Пробвах да преместя малко помпата, така че сама да обере луфта, но не успях. Лично аз не бих се притеснявал, а като дойде време за съединител и лагер, ще му се обърне внимание. Все пак е трудна задача да имаме "перфектни" 15 годишни коли,
  13. Както обещах да обновя темата - днес взех маховика ето какво е станало: от това: Стана това: Резултата се вижда... Лошото е че не знам с точност колко е оригиналният. Като правя ремонта ще ги претегля двата на едно и сещо място с един и същ кантар за да се знае с максимална точност. Подозирам че олекотяването е с около 2 кг.
  14. Днес го оставих на типчетата от Мепекс. Утре вероятно ще е готов и ще го взема да видим какво се е получило.
  15. Благодаря на "Колега"-та . Още утре ще отида да видя какво ще кажат. А иначе има няколко истории за прекомерно и неправилно изпълнение на процедурата, но това са вече крайни ексцесии под 2кг даже. Има история как на някоя Лада го били направили 1.5кг и той е извърчал, но това са съвсем други истории. Всички знаем колко тежи 1.5л. вода... Иначе из чуждите форуми, при понижаване с 20-30% съобщават за забележими занижен разход в градски условия, подобрен респонс и динамика. Но това са само мнения... Дано скоро споделя и от личен опит. Като цяло най-добър (евтин) вариант би бил да сложа от друга хонда, който е по-лек заводски, но не знам кои пасват.
×