Jump to content

Duch

Фен
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Neutral

About Duch

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 6, 1.8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. За газовата определено са спестени пари дори и без да каже. Така да ми бърка в очите да видя зареждачка на броня и то отзад...:)
  2. Колегата има право, но все пак не е нещо драстчино, за което би съжалявал. Споменах го за дане се ограничаваш. 1.6 силно отпада но другите два са взаимозаменими. А за круиза, може да познаеш дали колата има по това дали има копчета на волана от дясно. Да си кажа честно понякога и в града го ползвам по дългите булеварди за да не следя скоростта. А инче колегата е обяснил добре, запомня скоростта и я поддържа. Едиунствено не намаля, например по нанадолнище, но това си доста напреднала технология :)) И по-горе някой беше писал за ресурса на газ. Напълно е прав. Тази която карам сега, се регулират клапаните на всеки 20 000км на газ, масло на 10 000 и въпреки това след 100 000км на газ счупи клапан. Просто си нагарят. Така че наистина е добре да внимаваш като взимаш такава на газ. По - добре без и ти да знаеш какво си сложил че има големи сбирщайни с тези турски/полски части и майстори от квартала.
  3. Привет колега и успех с избора (според мен не си сбъркал). И аз карам втора такава (първата катастрофира и стана тотал щета заради каско). Вече 150 000км съм безкрайно доволен. Само че да дам няколко съвета преди да си напавил избора. 1. Задължително гледай да има Круиз Контрол - незаменим е и повече никога няма да се взема кола без (немския нов внос от къщата няма) 2. Силно препоръчвам да е с Климатроник, вместо врътките. По красива е и е по-голямо удобството (Немския нов внос от къщата няма) 3. Имат много удобен и трудно намираем Подлакътник - силно препоръчвам (само 5-вратата от София го има) Какво да гледаш за модела: 1. Провери дали задните врати се отварят че дръжките им се чупят често. Трудни за намиране са. 2. Също дали и 4-те врати се заключват и отключват. 3. Често имат проблеми с кормилната уредба - хидравлична помпа, маркуч високо налягане, рейка. Може като е запалена да отвориш казанчето за хидравличната течност ид а видиш дали има балончета (т.е. взима въздух от някъде). Също течовете подсказват за проблеми 4. Имат ел. антена на радиото която почти 100% няма да работи (пусне ли се радиото се показва нагоре сама) 5. Понагоряват си масло. Може да погледнеш гърнето дали е омаслено отзад. На сивата немска виждам че е сменено с някакво друго защото стои по ниско и самите изходи са твърде близо един до друг. Конректно за обявите, немската от автокъщата бих я пропуснал, сивата немска съм почти убеден че е ръждива само по снимки. Примерно заден десен калник има съмнителни точки по него а и това с кабелите... По-скоро бих погледнал хеч-а ако трябва да е между трите, въпреки че не ми допада формата му поне на мен И двата мои автомобила са 1.8 на газ и сме правели доста сверки с 2.0. Разлика може да се каже че няма нито във вървеж, нито във разход. Т.е. ако си харесаш 1.8, нека не те притеснява.
  4.  Кормилната рейка здрава ли е?

     

  5. Duch

    Музика Accord

    Привет и честито за покупката. Предполагам си свалил всички видими букси, така че вероятно те спират жилата на климатика. Има два варианта за сваляне - отзад на самото управление за климатика или под таблото. При теб по-скоро ще трябва да се мушнеш в краката на пасажера и да откачиш двете жила (ако не се лъжа и двете са там). Като въртиш това за температурата и това за посоката на въздуха ще видиш къде отиват. Тогава ще излезе.
  6. Преди няколко месеца сменяхме сегменти, гумички клапани и гарнитури на D14A8 в Димитровград и ремонта излезе 650 лв (познат сервиз). Колата спря да докосва маслото изцяло.
  7. Продавам Хонда Сивик VI Англичанка 1.4 90 коня на части Колата е на 245 000 км, но двигателят е ревизиран преди 15 000 като са сменени сегменти, гарнитури и гумички клапани. След ремонта не докосваше и грам масло. На толкова километри са и ролки и ремъци а маслото е на 2000 (тъй като бе сменено веднъж след ремонта на 3000км) Автомобилът има климатик, 2 ел стъкла, централно заключване, газови инжекцион, теглич, претапициран волан и таван, хубави гуми с железни джанти. Колата е карана от родителите ми последните 6 години като редовно е обслужвана, пастирана и пазена, докато не се случи това: http://www.haskovo.net/news/459106/Kola-na-tavan-zaradi-akvaplaning--druga---v-kanavkata-mezhdu-Haskovo-i--Dimitrovgrad Тъй като застрахователната компания на виновния обяви автомобила за "тотал щета" е нужно да се отрегистрира за да бъде изплатено ообезщетение. Та това е и причината автомобилът да се пуска на части. Предна броня, маска, капак, фарове, калници, радиатор климатик са понесли основния удар. Наложи се и самата маска да бъде свалена заради вторичен оглед. Радиатора на антифриза беше все още пълен. Колата има Газов Инжекцион монтиран от нас в ХИП ГАЗ Пловдив, пали и може да бъде чута все още. Много бих се радвал ако двигателят се продаде цял, тъй като е в топ състояние, но ако няма желаещи известно време, ще бъде пуснат и на части. До последно всичко по нея функционираше безпроблемно и като цяло родителите ми не искаха да се разделят с нея. Автомобилът се намира в Димитровград но при нужда могат да се донесат части и до Пловдив. За останалите части - Еконт. Цени по договаряне. За повече снимки или видеа, пишете или звъннете. За връзка: 0886415148 - Йордан
  8. А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?
  9. Здравейте, тъй като на моя Акорд му се счупи клапан/и, реших да взема направо друг такъв английски за да ползвам главата от него. Та, остана ми цяла кола за части. Колата е 2002-ра, фейслифт, 1.8 бензин (без газ), на 117000 мили. Много е запазена, с пълна сервизна история. Без никакви сериозни удари (леки драскотини по боята). Има климатик, 2 предни ел стъкла, ел огледала, централно заключване, стоковото Хонда CD, железни джанти с оригинални тасове. Работи и се движи перфектно, без чекове или други проблеми. Беше карана от мен 2 дни и като цяло впечатленията ми са от това. Тук има и два клипа как се движи: За момента е налично всичко като ще се старая да ъпдейтвам когато нещо се продаде. Колата се намира в Димитровград. За въпроси, пишете или позвънете: Йордан - 0886415148. При нужда пращам с Еконт, но ако частта не е огромна, може да бъде докарана и до Пловдив. Снимки (при нужда пращам допълнително):
  10. Привет колеги. Продавам 10 инчов суб Polk Audio DXi 104 DVC захранван от моноблок Mac Audio MPX Mono в кутия изчислена и правена специално за него от Sounddoctors. Говорителят е закупен лично от мен от щатите преди няколко години от Best Buy. Двунамотков по 4 ома, като съм го ползвал на 2. RMS мощността - 270 Watt Честотен диапазон - 28 - 200 Hz За повече детайли: https://www.crutchfield.com/p_107DXI104D/Polk-Audio-DXi-104-DVC.html Говорителят е ползван около 4 години без никакви проблеми, ремонти или каквото и да е. Откогато е сложен в кутията не е ваден. Монтиран е в кутия изчислена за него и правена по поръчка за Хонда Акорд 6 седан от SoundDoctors. На снимките се вижда как стои. Портът е оставен отстрани и е по цялата дължина. Черно покритие и защитна решетка. Размери: 76.5 х 36.6 (височина) х 35 см Решетката добавя 5.5 см а усилвателя 6см. Захранването е от моноблок Mac Audio MPX Mono Class D . И той е закупен нов от мен, като не е ползван на друг говорител. Ползва се на 2 ома и никога не е правил проблеми или прегрявал, тъй като не се ползва на 100% за този говорител. Има и Subsonic филтър. Не е най-доброто на пазара, но върши прекрасна работа за конкретния суббуфер. Наличен е и Remote Control - а с кабелът. За повече информация: http://caraudio.bg/product/443/mac-audio-mpx-mono.html Причината за продажбата е че вече ми трябва целият багажник и ще мисля алтернативи за добри ниски в колата. Все още се намират монтирани в автомобила и могат да се чуят как свирят. Намират с в Пловдив, но могат да бъдат видяни и в Димитровград или другаде. Също така мога да предложа и окабеляване за тях. За момента ги продавам комплект тъй като нещата са избиране дълго време и работят прекрасно заедно. Ако желаете поотделно, моля дайте предложения. За повече информация или коментари - пишете или звъннете. При нужда мога да пратя още снимки. Цена: 280 лв (отстъпка и коментар за колеги Също така предлагам и всякаква помощ за озвучаването на този модел Акорд. За връзка Йордан - 0886415148
  11. Здравейте, Продавам двигател Д14А8 от Хонда Сивик Англичанка 1997г. Двигателят е на около 220 000км като последните 30 000 е каран на газ (ГИ). Правен е редовен реглаж клапани както и подменяни консумативи. Възможна продажба на целият както и на части поотделно. Цените са по договаряне в зависимост на нуждите и количеството. Цената за целият в това състояние е 250лв. За повече информация или запитвания позвънете или пишете. Йордан - 0886415148
  12. Като съвет, лично аз бих дал автомобилът да е поне с Климатроник, че тези врътки ме връщат назад във вековете, а и ако ще се возят малки дечица в колата си е задължително. Също СИЛНО препоръчвам да има темпомат. Доста голямо удобство е, честно казано не мисля, че вече мога да имам автомобил без такава екстра. Разбира се, че е важно колко парички е бюджета и читавите акорди винаги са били КЪТ, но все пак, по възможност аз бих направил компромис с козметични дефекти (като изключим ръжда), пред това да липсват тези две неща. Тази червената, не изглежда много зле и определено си заслужава погледа. За слаби места, определено може да се отблежи хидравличната система. Като е запалена колата, виж дали прави балончета в казанчето за течността. Ако да, може да е нещо лесно като О пръстенче, до мъка като рейка. Хидравлична помпа, маркучи доста често дефектират, особено ако се ползва "някаква" хидравлична течност. Двигателя и окачването са доста силни принципно. По интериора - пробвай дали се заключват и отключват и 4-те врати с централното, и дали дръжките на вратите отвън работят, че се чупят доста.
  13. Здравейте колеги, малко късно се вклщчвам но да споделя и аз мнение за шумът на студено. И на двата ми акордеона го правеше, като първата ми идея беше че имам някоя пеперуда или нещо такова в парното. Е нямаше. Шумът поне на мен ми напомняше на пърхане на пеперуда в пластмаса, но пък го правеше само на запалена кола. Мислех че е свързано с парното, но при спряно парно също го прави. След доста пипане и чудене какво е, последната теза до която съм стигнал е ECU-то. Точно когато чувам звукът, ако сложа ръка върху него се усещат леки вибрации, сякаш чете от него. Възможно е да си въобразявам, но си заслужава да пробваш. Ти поне знам че си фен на музиките, та лесно можеш да заглушиш проблема, но все пак пробвай и сподели. Иначе ECU-то лесно се напипва като плъзнеш ръка зад средната конзола. Само да не намериш SRS Unit-a. Пробвай и кажи дали оттам е този шум и при теб. Потвърдено от 2 Акорда 1.8.
  14. Привет колеги, продава се Хонда Акорд 7-ма генерация, 2003-та година, с 2.0 i-Vtec мотора, ръчни скорости, СЕДАН Колата е докарана на самоход от Англия преди месец като не е преминавала през автокъща за да бъде осъкатена или напудрена. Както повечето коли оттам и тя има своите козметични забележки, като основната е от десният край и обхваща двата калника и малко от вратите. Хондата е в добро техническо състояние с куп фактури за обслужвания в официален център на Хонда. Маслото е сменяно с Castrol Edge 0-W30. Колата върви доста, със сменени масло, маслен филтър, въздушен филтър и пистов ремък, преди 5000км. Интериорът е почти безупречен като е пълен с екстри нехарактерни за 2.0 - Premium Sound System, Cruise Control, ел. люк, Кожен салон с подгрев и ел. настройки. Все още се подвизава с английските номера, като е възможно да се регистрира. Цената за момента е 4500лв като е възможен коментар, особено за колеги. Тези дни ще поосвежа фарчетата че са замъглени. За връзка: 0086415148 - Йордан Колата се намира в Пловдив, но при нужда може да се види и в Димитровград.
  15. Друг вариант който съм чувал при заглаждане на гайка до тотално отказване е заваряването на друга такава варху нея, след като отрежете тръбичката. Абсолютно краен вариант, но неволята какво ли не прави )
×