Jump to content

Nikito82

Фен
  • Content Count

    480
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Neutral

About Nikito82

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.4 i-Vtec 2004 седан
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Recent Profile Visitors

883 profile views
  1. Колега, попита ли какво са сменили? Да попитам другите с вибрациите, при освобождаване от скорост продължават ли вибрациите? При мене си продължават. Има ли някакъв афтермаркет заместител, който да изкарва 50 60к км на тия полуоски?
  2. Аз по Интернет я купува, не си спомням от къде точно. Действа към 6месеца. Преди 2месеца пак напълних с нея.
  3. Ами може и защото повечето китайци стоят нелепо и евтино, и защото ако си с премиум саунд, който не е кой знае какво, ще стане плачебна музиката в колата
  4. До колкото съм чел тук във форума, със смяната на двд само, забива тъча. Мисля че резолюцията на дисплея на тази префейс е различна от таз на фейс.
  5. Сега като се за гледах на дясната има някакъв отвор в края, ето и отдолу
  6. Някой има ли идея, дали дроселовата клапа с електрониката за автомати и ръчка са еднакви? Прилагам снимка, изглеждат еднакви, но дали управлението е еднакво?
  7. А знам, че на студено трябва да пали на 1500, само че тя пали на 1700 и после падат. Същото е при загрял двг, пали на 1300 и после падат.
  8. Здравейте, колеги. Не знам дали успях да я обуча клапата. Е хдс няма статус дали се обучава или е обучена. Следвах инструкциите за обучение, няколко пъти го правих, на студен двигател, но е по-различно в момента от както преди почистването. Сега на студен двигател пали на към 1700об по оборотомер, в хдс са със 100 надолу, но няколко пъти я чувам докато затворя гаража, как ги вдига със 100 200об и ги сваля после и край. Сега си държи 700-800об. Преди на загрял мотор спирам, гася колата, паля я след 10мин да речем и пали на 700об заковани, а сега пали на 1300 и после ги сваля. Другото което е придърпването, ритането при подаване на газ, това само в началото, т. Е. ако държа с педала на газта едни обороти и искам да ускоря няма приритване, но ако не съм го натиснал и тепърва го натискам приритеа и тогава ускорява, което е много дразнещо в градски извън градски условия. Аз и заради това чистих клапата, но уви. Ако някой може да ме насочи какво да правя.. Ако може с хдс нещо да проверя? Имам и следните грешки, които трия, но пак си излизат. Колата е ръчка с електронна клапа.
  9. Nikito82

    Избор на кола

    Офф така съм се омотал с избора че... Преди как се радвах, за закупуването на "нов" автомобил, а сега даже не искам и да ми се налага!
  10. И какво значение има дали я чистиш на място или свалена? На Алфата съм я чистил само на място и си иска адаптиране. След като се махне мръсотията, влиза повече въздух и оборотите стават високи
  11. Ами когато си купя хдс, уж имаше тук при нас, звъня днес нямали нсличен и мсй ще трябва през алито
×