Jump to content

tony®

Фен
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tony® last won the day on November 16 2020

tony® had the most liked content!

Community Reputation

77 Neutral

About tony®

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/14/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic VII D14Z6+LPG 2005г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2105 profile views
  1. Може да е здрав,но всички бъдещи ремонти до голяма степен зависят от това,как предишният собственик се е грижил за колата.
  2. Пост 37-сивика е моя.Не си спомням какво правеше,но не беше наред.Затова и написах за план Б.
  3. Накрая съм поомесил съединител и спирачки,но е верно че святка при ниско ниво на течността в казанчето на спирачките.Не съм обаче много съгласен с: Сменихме течността с помпане на педала два пъти и не се случваха нещо нещата.Трети път с вакуум и всичко заспа.Ако нямаш план Б пред блока може и да има изненади.
  4. Не съм си я сменял сам,но съм присъствал два пъти.Може да се смени с помпане на педала,чрез вакуум през пробката(може би ще стане и с сприцовка).Сигурно има и други начини.Поредността е: 1.Изтегля се течността от казанчето 2.Същото се демонтира,измива и се обезмаслява.Подсушава се старателно 3.Монтаж и напълване с спирачна течност дот4 4.На пробката се слага маркуче,което да влиза плътно и стегнато,а другия му край в бутилка и потопено в течност 5.Помпане с педала или засмукване чрез вакуум до протичане на чиста течност(да се леди казанчето да не пресъхне) 6.Допълва се до макс и се завива капачката 7.Студена бира няколко пъти Ако течноста е по-ниско от горното ниво е възможно да премигва лампата за спирачките при завои.
  5. Няма нужда да цитирате поста който е предходен на Вашия(справка правилата на форума).А по темата-колата и приоритетите са си Ваши,т.е. Вие си решавате кое,как,кога и защо да закупите,смените или ремонтирате.След като колата не се кара значи,че нищо по нея не е спешно .
  6. Ако се не знае кога е сменяна за последно, течност може и да има,но тя едва ли е спирачна.
  7. Обслужването на новозакупена "нова" кола е приоритет и инвестиция,която се изплаща с времето.Летите джанти са си гъзария,която можеш да си купиш когато имаш "излишни" пари.Дет са вика-наслука.
  8. Отписването от КАТ и Данъчното да са ти т.1 и т.2 след нотариуса,задължително,за да имаш спокойни сънища след това.Ако някой ти каже обратното,че айде нЕма нужда-не го слушай.Успех.
  9. Какво и има за да тупаш темата.Има телефони,обади се.
  10. Капков тест 2. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 219 150км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2073км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 5%/95% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 04.05.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 172л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 25ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-1mm под макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  11. Аз пък направо си купих нови.Що да си играя да тупам .
  12. Филтрите са при мен,всичко е точно.Да споделя за: MAHLE KNECHT LX 1562 -мейд ин България,обаче цената не е . NGK 5584(ZFR5J-11)-тези са на оферта,обаче Франсе. Като цяло -Доволен клиент.Благодарско за @Ronin7.
×
×
  • Create New...