Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Neutral

About sashua

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Recent Profile Visitors

493 profile views
  1. Зависи от шпилката, всеки стругар може да ти изработи една, важното е да имат различни резби двата края, че като стягаш да не се развива от една страна. Не съм мерил тази, която дойде, дори се наложи да я скъся, но не е особено дълга. В крайна сметка предлагат и само такива накрайници, които се навиват и можеш да се възползваш от услугите на майстор за шпилката и да си ги поръчаш само тях.
  2. Моята от али дойде супер разбитата, вярно изглежда нова, но просто си хлопа 😀😀 и си сложих старата, че имах ядове със самия сензор, да имаш едно на ум.
  3. Ще има работа да се сваля пак, като обслужваш рейката, даже не казвам ако, щото нищо вечно няма, но се е скрило добре. Евала за желанието.
  4. Виж бутона над спирачката дали не прави магарии, ако е ръчка и съединителя. Може леко натиснати да отчита че са, при което веднага да го изключва.
  5. Да, това е точно като моя, като го купувах беше 11 долара и безплатна доставка. Възможно е понеже си с навигация да имаш проблеми, аз съм с нормално радио, проучи си нещата преди поръчване.
  6. Допълнително се прекарва буксата, сваля се централната конзола, взема се модулче на принципа plug&play към CD - то от китай за 20 или съответно за 200 лева с повече функции и така... Аз си взех за 20, звука е една идея по-тих, други забележки нямам - https://a.aliexpress.com/_d6oRbqW
  7. При мен дори има записана грешка, касаеща нея, светваха VSA/ABS след многократно натискане, в рамките на секунди, последвано от невключване на стоп светлини. След повторно палене всичко изчезваше. Оправи се с почистване и проработи както си му е реда.
  8. Почни си от проверка на крушките. Често се случва да изгарят една след друга. Габаритите работят ли, не спомена, ако да, почти сигурно крушки, две жички са на една крушка, случва се да изгаря и само едната. При проблем със стоп машинката правилно предполагаш, няма да свети третия стоп, също така ще светнат VSA и тн. Бушон отпада също, щото свети централния.
  9. Какво разцъквах, хмм... пуснах соленоидите на кутията да слушам тестчета, направих един ресет на еку, прочетох си грешките на всички модули, излезнаха 2, една от които беше за напрежението на акумулатора, който в последствие поизтощих, докато си играя, разбирамо, друга за бутона на спирачката, което бях оправил, все неща, които Делфи, например, не вижда. Изчиства си нещата, ресетва, общо взето всичко необходимо, за мен. Не съм се разровил по-обстойно, че съм с фарове в момента, в който включа на контакт, а и ми мина мерака, пробвах я и на една друга Хонда, прочете я изтри грешка за смес. От това, което съм чел, по-скоро единствено програмирането на еку и ключове не трябва да работи.
  10. Реглажа ще си го правя аз, иначе тоя клапан е метален, нашият е пластмасов, или поне моят е, там е, да Ще го изчистя пък квото такова, уж работи, има начин да се тества, като запалиш на загрята и стиснеш маркуча, ще се усети и чуе.
  11. Американците чистят клапана на картерната вентилация или го сменят с нов, има някви отзиви, че намалява след тва, но всичко си е въпрос на гледна точка, аз карам с 5w40 от години, гори достатъчно, за да не се занимавам, на следващата смяна ще го изчистя и сложа 5w30, че ми изпадна една оферта на Ravenol Fo, ще регулирам и клапаните, ще изчистя предната цедка и ще слагам силикон на гарнитурата на капака на клапаните, че леко изпуска отзад. Можеш да пробваш с тоя клапан (PCV valve) , при нас на европейските е малко по различен от техните, но не го бърка, има достъп отпред и не е нищо особено. Иначе едва ли ще протече, това което си правил, ако все пак почне, свали пак, почисти и пробвай, в крайна сметка и малко силикон да лепнеш не го бърка, при мен след старателното почистване усетих също подобрение, но на мен цедката ми беше задръстена на vtec-a.
  12. Привет, оказа се, че биалетката от алиекспресс дойде по разбита и от текущата ми, както и размера беше малко по голям, дори след смаляване на шпилката. Разгобих сензора и беше пълен с боклуци, на него има 3 пружинки, които в момента в който докоснах се счупиха, бяха хлътнали навътре, та със сигурност моя сензор не е бил изряден. Положението вътре под капачето беше трагично общо взето, оказа се също така, че две от контактните крачета на сензора са останали в буксата на задния мост, след неуспешен опит да се извадят, буксата трябваше да я изрежа, преправих си нова, взета от газов инжекцион, резнах старата, запоих кабелите, монтирах обратно. Всичко е 6 отново.
  13. Американските имат тая функция, европейските - не, както и няма шанс да се активира. Вагаджийте от 90 и някоя я имат.
  14. Аз смених моята задна цедка, заради теч от към пасажерската част, много е важно да е чиста повърхността, сваляш, махаш старата, профилактично изчистваш клапана, изчистваш където стои и слагаш без да мажеш с масло и тн, защото в противен случай, шанса да протече е голям. Аз го направих отдолу, колата беше на подемник, иначе за да ти е по-удобно можеш да свалиш и масления филтър, все пак соленоида се намира над него. Не мисля, че е проблем да се направи и отгоре, просто е неудобно, има болтове от долната страна на клапана. Стягал съм на ръка, с малка тресчотка, колко точно, не мога да ти кажа, но от тогава теч нямам.
  15. Вземи си кабел от алиекспресс mvci j2534 дали е мини или не, няма значение, инсталираш hds и се кефиш. За 25 лева имаш почти всичко на разположение. В София съм на 27-ми, ако почакаш, мога да ти асистирам, но има доста колеги, които също могат да ти помогнат по-скоро в региона, а в горепосочените сервизи със сигурност ще свършат работа, за по-малко средства от Бултрако.
×
×
  • Create New...