Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About sashua

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Veliko Tarnovo

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. Да, нека продължим напред, очевидно има заблудени, в последствие всеки сам за себе си ще разбере.
  2. 1) За къв ми беше ли? Не е ли моя работа, преценил съм, че не е хубаво обслужвана, решил съм да пробвам с по ниско, видял съм, че не го бута и съм си продължил, а за какъв се имате Вие за да искате обяснение? Аз искам ли Ви обяснение защо карате с 0w20 примерно, карам ли ви да минавате на 5w30, изобщо какво не Ви хареса, тва, че изредих една камара истини, еми боли, свиквайте. 2) Не ме интересува, да, не съм чел какво пише на спецификациите, точно защото съм наясно, че всеки уважаващ себе си производител покрива изискванията на почти всеки двигател, било то яппонски, немски, френски и тн, и стигаме до маркетинг, щото всяко едно от тея изисквания се опира точно на това. 3)Нито ми дава най-доброто, нито аз искам най-доброто, просто защото аз на кола не робувам, обратното, тя на мен, да знаете. 4) Не сте прочел достатъчно добре продължението, жалко. (следващия коментар) 5) Както аз съм намерил мир, така и е редно Вие, както и всеки друг да намери, не да плюете и да упреквате хората, че едва ли не са некадърници, щото са избрали нещо различно от Оригинално, ако не спазят дадена спецификация, ами ей така да приемете нещо различно от Вашето. 6) Мъртавци не ме вълнуват, предложих да си разкостя колата, пък елате гледайте, после плащайте сглабянето и обирайте срама, навити ли сте, щом смятатате, че има проблем?
  3. Спокойно, и по тънко ми идва, все пак говорим за клиентски цени, ако си наясно, всеки майстор разполага с една 30-40 процентна отстъпка, а моя с радост ми я предоствя, смятай отново, избегни и спама, не е целта на темата цената, очевидно.
  4. Уважавам мнението на всеки, сега се и подготвям за торба с хейт, но се прекалява с тая истерия по тва масло, прекалява се и с простотиите тип: "Абе маслото ми е 100-130 лева, щот съм решил да ръгам 0w20, 0w30, въпреки, че ще ми го гори, ама коя хонда не гори??? нали тва се препоръчва, ама ще доливам там ау и ще го сменя на 6к, щот така съм решил, да ми гние колата вечно в двора, да си я пазя и галя, нали ми носи здраве, тук там някой лев, нека си ми е с бистро масълце." П. С: Колата е създадена за да се улесни придвижването, носи удоволствие да се кара, но не носи нищо друго, изключваме други типове превозни средства, осъзнайте се, защото се започва едно робуване, от което няма измъкване. Приятелски съвет. Каквото искате вярвайте, каквото искате слушайте, но всеки уважаващ себе си майстор ще бъде щастлив всеки път като Ви види, истински щастлив, защо ли? И сега по темата, карам с 5w30, проблеми няма, и ми струва 50лв, имам 7 смени, за 80 хиляди, скоро 8-ма, доливам ли - НЕ, гледал ли съм му спецификацията - НЕ. А преди тва колата ми е обслужвана само и единствено с 10w40, 180к, в Швейцария в Хонда, на 15 хиляди, и те така, приветствам всеки желаещ да дойде с мен, да качим колата на подемник, да я разкостим и да огледаме кво се случва с нея, ама накрая искам да се чуе тука за състоянието и, сладка оферта? Маркетинга е голяма работа, докато върви, вечно ще е така, помислете и защо върви? Успех на всеки.
  5. Тази в Плевен съм я гледал преди около 5 месеца, пак беше тея пари, не можах да я карам, само от гледане - Ръжда "добре" прикрита отвън, но отвориш ли капака няма болче без ръжда, пъхнеш ли се отдолу подобна ситуация, захабена кожа, ръждясали дискове от стоене, също така неработещи машинки на централното, липсващи дребни детайли, неработещ механизам за отваряне на багажника, кой знае какво още..
  6. Да не би да говориш за "изчаткване", а не толкова "ритане", порпинцип като спреш докато си на D за да го няма тва "изчаткване" единственият вариант е да дръпнеш ръчната, след тва да дадеш на N, R, P. Пробвай така, за да видиш дали "ритането", ако говорим за едно и също, ще изчезне. А иначе е нормално да се усеща от P на R и от N на D, лека промяна в оборотите и да се усеща напрежение, че ще тръгне колата, така трябва да е, също така и забавянето, което спомена, е нормално при незагрял автомат.
  7. И какъв е проблема да си носиш резервната в багажника, дори може да не и фиксираш мястото и пак ще заема по малко място от бойлера отзад, и пак ще си по спокоен при случка. Аз например дори не шофирам с резервна гума, първо си имам оригинален комплект с компресор и пяна, за всякакви такива случаи, отделно ако нося патерицата, то тва се случва при пътувания на далечни разстояния, през останалото време е заеб*на в мазата. Не знам колко гуми сте пукали, и къде карате, за 12 години аз съм пукнал 1 гума, и то си беше моя грешка, разбира се говорим за гуми, които се сменят на 4 сезона, а не се карат криви и изтъркани докато се случи лошото. В крайна сметка всеки си преценява, просто явно аз не виждам логика в избора на някои колеги.
  8. Най-вероятно включва компресоа на климатитка, ако си го оставил на ауто примерно е така, затова просто при пускане на парното изключвай климатика и да пише AC OFF. Казвам най-вероятно, защото това се случва точно когато работи компресора, не зависимо как се кара и каква е температурата на мотора, перките включват.
  9. При мен не е изисквало код никога, свалял съм акумулатора 3 пъти, веднъж да го заредя, стоя цяла нощ без ток, веднъж да изтрия една грешка, и веднъж след като го сменях с нов. Единствено губи часа. Говорим за премиум саунд, без навигация.
  10. Аз съм на газ, но ако зареждам бензин е само 100 октана, от както имам колата. Вреди няма.
  11. Ръчкаш/Натискаш в отвора булвално с отверката ще го усетиш и разбереш бързо как става, ако свалиш и дисковете може да видиш как стоят нещата с накладките, ама се съмнявам да си ги износил.
  12. Сваляш задните колела, вземаш една голяма права отверка и има един отвор на основата на диска, тъкмо за отверка, ръчкаш в него известно време като гледаш да е поравно от двете страни и си я натягаш сам, тва ако имаш накладки ще е 6, ппц там адски трудно се износват, освен ако не дърпаш ръчни на всеки втори завой т.е не караш с ръчна дръпната.
  13. Ми както искаш го разбирай, аз казвам, че не е редно да се робува на дадена марка, а да се избере правилния майстор.
  14. Аз съм с българското БСМ (реално само софтуера е български) за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа дори в лютеницата. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. Всичко беше сложено за ден, донастроено след около 1000км, бутилка около 50 литра на мястото на резервната гума. 2.4 мотор.
  15. И моята 2.4, 2003г. като е карана почти 170 000 км с 10w40, в Швейцария, да не би да съм я купил умряла и правил нещо по нея освен регулиране на клапани, слагане на газ и един шарнир, не напротив, купих си едно слънце. Да не говоря, че нямам капка масло отдолу след още 70 хиляди км при мен с 5w30 и не гори абсолютно нищо от както съм я взел, и си мърка като нова. Всеки сам решава как да поддържа колата си, просто няма смисъл да плашите колегата, че нещо ще му стане на колата ако кара с 10w40. Та ясно е, че ще го смени, но определено не му е нужно да бърза, излишен стрес и финанси.
×