Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About sashua

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Veliko Tarnovo

Recent Profile Visitors

101 profile views
  1. Най-вероятно включва компресоа на климатитка, ако си го оставил на ауто примерно е така, затова просто при пускане на парното изключвай климатика и да пише AC OFF. Казвам най-вероятно, защото това се случва точно когато работи компресора, не зависимо как се кара и каква е температурата на мотора, перките включват.
  2. При мен не е изисквало код никога, свалял съм акумулатора 3 пъти, веднъж да го заредя, стоя цяла нощ без ток, веднъж да изтрия една грешка, и веднъж след като го сменях с нов. Единствено губи часа. Говорим за премиум саунд, без навигация.
  3. Аз съм на газ, но ако зареждам бензин е само 100 октана, от както имам колата. Вреди няма.
  4. Ръчкаш/Натискаш в отвора булвално с отверката ще го усетиш и разбереш бързо как става, ако свалиш и дисковете може да видиш как стоят нещата с накладките, ама се съмнявам да си ги износил.
  5. Сваляш задните колела, вземаш една голяма права отверка и има един отвор на основата на диска, тъкмо за отверка, ръчкаш в него известно време като гледаш да е поравно от двете страни и си я натягаш сам, тва ако имаш накладки ще е 6, ппц там адски трудно се износват, освен ако не дърпаш ръчни на всеки втори завой т.е не караш с ръчна дръпната.
  6. Ми както искаш го разбирай, аз казвам, че не е редно да се робува на дадена марка, а да се избере правилния майстор.
  7. Аз съм с българското БСМ (реално само софтуера е български) за 800 лева с монтажа, изпарител за 300 коня, хубави дюзи, омаслител за клапните, колата ми няма разлика във вървежа дори в лютеницата. Вие си купувайте газови по 1500, но най важното е настройката и майстора. Всичко беше сложено за ден, донастроено след около 1000км, бутилка около 50 литра на мястото на резервната гума. 2.4 мотор.
  8. И моята 2.4, 2003г. като е карана почти 170 000 км с 10w40, в Швейцария, да не би да съм я купил умряла и правил нещо по нея освен регулиране на клапани, слагане на газ и един шарнир, не напротив, купих си едно слънце. Да не говоря, че нямам капка масло отдолу след още 70 хиляди км при мен с 5w30 и не гори абсолютно нищо от както съм я взел, и си мърка като нова. Всеки сам решава как да поддържа колата си, просто няма смисъл да плашите колегата, че нещо ще му стане на колата ако кара с 10w40. Та ясно е, че ще го смени, но определено не му е нужно да бърза, излишен стрес и финанси.
  9. Акорд 7 префейс 2003г. по шваки е 6 бона, когато правите каско по избор, на повече от тази сума, застрахователя няма как да изплати повече от тея при тотал щета, дори да я оцените на 18 хиляди, вие получавате 6к, единствения вариант да получите 18к, ако всеки месец я блъскате и оправяте. Това ви го казвам както ми беше обяснено от високопоставен човек в Булстрад, който ми е и приятел. Затова съвет от мен, поставяйте реална оценка на колата си, преди да се изхвърляте с оценките, каквото и да си говорим тва са коли с над 10 годишна възраст, а това е основното, което се гледа. П. С. НЕ СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ КОМПАНИИ.
  10. Внесох си колата от швейцария, според талона от там беше евро 4, вписаха я и в моя като евро 4, акорд 2003, 2.4, октомври миналата година. Няма защо запитване да пускаш, евро 4 си е. Не разбирам защо ти е бултрако, там са пълни некадърници, всичко се случва в кат, отиди и го изясни там, ако в талона ти липсва, най вероятно ще те карат да платиш за нов и ще нанесат промяната.
  11. sashua

    k24a3 не пали

    Истината е че почти всички до един са скубци в Търново, заемат се с неща който не знаят и те могат ли да свършат, вземат едни пари, накрая клиента страда, за жалост не само в Търново е така...
  12. sashua

    k24a3 не пали

    Понеже майстора когато търсеше проблема при мен, пробва много неща, имам спомен, че направи нещо като байпас, взе ток от главния бушон, и го върза към кабела на помпата ( с допълнителен бушон, за всеки случай) , така веригата от ток, която се губеше след компютъра се възтанови, не казвам, че е добро решение, а и лично аз не съм сигурен, правилно ли го обяснявам, но ако помогне да се запали колата, ще е добре. Друго нещо, което се сещам, релето на помпата да видите, както и като цяло бушони, релета изрядни ли са.
  13. sashua

    k24a3 не пали

    Помпата качва ли гориво изобщо? Питам, защото има шок датчик (рестартира се с едно бутонче покрай педалите) , който е измислен с цел при ПТП да спре качването на горивото. При мен колата също не палеше и единствения проблем беше именно това, защото помпата при подаване на ток си работеше нормално(при мен се активира при слагане на газово + падане на акумулатор) , след като го натиснахме всичко беше отново наред и запали от раз.
×