Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About sashua

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Veliko Tarnovo

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. За лагера на капака почти сигурно ще има виене, от смяна смисъл има, ако ти пречи, ако не ти, слагай така. Не знам по номера за семерингите, но със сигурност тая която минава през лявата полуоска я смени, моята протече и я сменях.
  2. Аз карам лятото с 5w40, зимата с 5w30, слагай 5w40 и приключваш с горенето, ако и него гори доста е на зле положението.
  3. И какво от това, след като авторът е със седан?
  4. Бушон няма да е, я виж тва в жабката: https://h-tune.co.uk/club/data/attachment-files/2016/09/116962_IMG_20160922_174205377823.jpg
  5. Имам и аз изгнило на едно място от тея ламарини над катализатора, както и същите симптоми, мислил съм по въпроса и едно е решението - нова дупка и захващане на здраво, но тея ламарини са толкова афиф, че едва ли ще е здраво, в крайна сметка и да се разпаднат още повече, няма къде да отидат, кола на 15 години поне все пак, няма нужда от драми и хвърляне на пари в гушите на моргаджии за някакви детски симтоми и извибрирания, усили радиото, ако чак толкова те дранят, по добре от даване на едно 50 кинта, които не се знае след коя зима ще са на същото дередже.
  6. Не е задължително да се вдигат, за да са ти изрядни. Има и такива, които не се повдигат много, личи си когато един амортисьор заминава, омасляването не може да се избегне, оледай ги хубаво и тогава предприемай смяна, поне според мен. Другото което бих добавил, при евентуална смяна, е че тази стойка за ксенона може да се присади от оригиналния ти, на всеки един от другите амортисьори без такава, пружините така и не разбрах защо ще ги сменяш, но ти си знаеш.
  7. Да, до колкото знам уж голяма верига и имат доста офиси освен в Търново, но в крайна сметка не успяха. В послествие посетих друг ключар, и той ми каза да му занеса нова заготовка, защото не може да преправи тази, и ще го оправи, поръчах същата, занесох, 10 минути и от първия път влезна.
  8. Аз ходих в практис, за рязане ми искаха 20 лв, не успяха да го направят дори да влиза в патрона.... В крайна сметка преебаха целия ключ, та внимавай с избора на ключар.
  9. Виж данни в живо време на някоя диагностика, ако не е е добре работата на егр-то, вземай колата и отиди някъде където може да позволиш повечко обороти покарай 15-20 минути на по-ниска предавка с газ, ще го прочистиш и ще е по-добре след това.
  10. При мен рядко, но се случва, да заяде дръжката и не съм се занимавал да я правя, а просто я връщам ръчно, когато е заяла багажника се отваря когато си иска, бутне ли се няма грижи.
  11. И с маслото на двигателя ти ли е така, при студен мотор да е по-малко според щеката, от колкото при топъл? Интересно как при мен е точно обратното на теб с маслото на автомата, студено е доста над максимума (на око 5-6мм), топло е точно на максимума. И нищо няма да стане освен варианта да прелее през отвора на щеката, ако е малко в повече маслото, само информативно, да не вземеш сега спринцовките и шлаухките да го приравняваш...
  12. Да, нека продължим напред, очевидно има заблудени, в последствие всеки сам за себе си ще разбере.
  13. 1) За къв ми беше ли? Не е ли моя работа, преценил съм, че не е хубаво обслужвана, решил съм да пробвам с по ниско, видял съм, че не го бута и съм си продължил, а за какъв се имате Вие за да искате обяснение? Аз искам ли Ви обяснение защо карате с 0w20 примерно, карам ли ви да минавате на 5w30, изобщо какво не Ви хареса, тва, че изредих една камара истини, еми боли, свиквайте. 2) Не ме интересува, да, не съм чел какво пише на спецификациите, точно защото съм наясно, че всеки уважаващ себе си производител покрива изискванията на почти всеки двигател, било то яппонски, немски, френски и тн, и стигаме до маркетинг, щото всяко едно от тея изисквания се опира точно на това. 3)Нито ми дава най-доброто, нито аз искам най-доброто, просто защото аз на кола не робувам, обратното, тя на мен, да знаете. 4) Не сте прочел достатъчно добре продължението, жалко. (следващия коментар) 5) Както аз съм намерил мир, така и е редно Вие, както и всеки друг да намери, не да плюете и да упреквате хората, че едва ли не са некадърници, щото са избрали нещо различно от Оригинално, ако не спазят дадена спецификация, ами ей така да приемете нещо различно от Вашето. 6) Мъртавци не ме вълнуват, предложих да си разкостя колата, пък елате гледайте, после плащайте сглабянето и обирайте срама, навити ли сте, щом смятатате, че има проблем?
  14. Спокойно, и по тънко ми идва, все пак говорим за клиентски цени, ако си наясно, всеки майстор разполага с една 30-40 процентна отстъпка, а моя с радост ми я предоствя, смятай отново, избегни и спама, не е целта на темата цената, очевидно.
  15. Уважавам мнението на всеки, сега се и подготвям за торба с хейт, но се прекалява с тая истерия по тва масло, прекалява се и с простотиите тип: "Абе маслото ми е 100-130 лева, щот съм решил да ръгам 0w20, 0w30, въпреки, че ще ми го гори, ама коя хонда не гори??? нали тва се препоръчва, ама ще доливам там ау и ще го сменя на 6к, щот така съм решил, да ми гние колата вечно в двора, да си я пазя и галя, нали ми носи здраве, тук там някой лев, нека си ми е с бистро масълце." П. С: Колата е създадена за да се улесни придвижването, носи удоволствие да се кара, но не носи нищо друго, изключваме други типове превозни средства, осъзнайте се, защото се започва едно робуване, от което няма измъкване. Приятелски съвет. Каквото искате вярвайте, каквото искате слушайте, но всеки уважаващ себе си майстор ще бъде щастлив всеки път като Ви види, истински щастлив, защо ли? И сега по темата, карам с 5w30, проблеми няма, и ми струва 50лв, имам 7 смени, за 80 хиляди, скоро 8-ма, доливам ли - НЕ, гледал ли съм му спецификацията - НЕ. А преди тва колата ми е обслужвана само и единствено с 10w40, 180к, в Швейцария в Хонда, на 15 хиляди, и те така, приветствам всеки желаещ да дойде с мен, да качим колата на подемник, да я разкостим и да огледаме кво се случва с нея, ама накрая искам да се чуе тука за състоянието и, сладка оферта? Маркетинга е голяма работа, докато върви, вечно ще е така, помислете и защо върви? Успех на всеки.
×