Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Neutral

About sashua

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Recent Profile Visitors

696 profile views
  1. Какво да ти давам, има поне 20 сервиза, които слагат газ в Търново. Обикаля се, събират се оферти, решава се, прави се. Аз съм взел решение при кого да си направя колата, сам, всеки си носи кръста. Също така нямам намерение да бъда оплюван посочвайки някого, не, че не мога, не, че няя се изкарат едни 200 300 лева от тоя човек, просто смисъла е нулев, защото решението е индивидуално и не бива в никакъв случай да бъде подложено на натиск от външни хора, щото при евентуален проблем, при евентуално несъгласие/нехаресване с извършената услуга, първи кой ще бъде псуван? Не, мерси, тоя съм го ял с други неща, затва всеки да си решава, просто малко в повече идва тая работа в тоя форум с факира на газовото и болченцата на тия изобщо НЕспециални Хонди.
  2. Газ за 3 дни, болченца и скобички Романо, дросели и клапани, компютри и кво ли още не. Кво повече да иска човек.. а да, от цяла България да обикалят при Маркони на семейни пътешествия да карат оборотна кола. Сори ама има и други, и то много, и то добри. Въпрос на избор е, доверие, и това е, нищо специално няма в тия Хонди, ама нищичко, и всеки имащ минимално понятие кво прави ще се справи. Бензиновото еку задава времена, газовото ги следва, ако ще и 5 витека да има. Колко и да гадае повелителя на смените на спирачна течност, може, нито апарат да задържа, нито да имаш квито и да е проблеми със спирачките, ами просто малко ръжда, гадаене ама определено, по вероятно от задържащ апарат, който се усеща. Шибидах много малко сервизи изобщо докосват, тва е факт, но може и нещо дребно да е, което да причинява тоя проблем, просто тряя се види, както и всеки един проблем, които имате, що, щото тук се предполага, а там се установява и лекува. Уплътнението може да се поръча, нищо няма да стане ако е "повредено" , защото на вратата има дупки да си изтича водата, както на всяка кола.
  3. Е грешката 71-01 я трие и след като покара се появява, през тва време генератора да не спи, че да свършва тока? Единствено за 83-01 съм съгласен, че е от акумулатор, защото и при мен излиза, на студ, след като е стояла колата, но в момента, в който комуникацията е ок т.е след 5 сек, изчезва всичко, само, като единствено се записва като грешка.
  4. И още нещо интересно, мнението им е да се сменя ABS модул, а в крайна сметка им е излязла разлика в скоростта на колелетата, нещо да не би да не разбирам? Моля, отново? Тва си е баш абс гривна на проблемното колело, ако не ме лъже паметта върви с лагера, не един и два съм виждал повредени, счупени, бити, или просто неработещи коректно. Може и 3 лагера да са ти сменили преди това, но проблема да е в гривната на четвъртия, затова се гледа и всъщност може и да се премери с мултицет, за да се разбере точно кой създава проблеми, дори без диагностика за 100 лева. И вероятно заради втората грешка, тоест 83-01 която просто си гласи, че няма връзка между ECM и ABS, са решили, че модула е дефектен, евала на пичовете, хем няма връзка, хем четат данните от модула, хем откриват разлики в скоростта на колелата. Ако е така, жалко, до някъде доста, но пък явно аз си карам с дефектен, но работещ АБС модул.
  5. Прав си, но авторът отива в сервиза и иска решение, предположенията не са диагнози. А диагностиката, която те са направили определено във всеки друг сервиз за тройно по-малко пари може да се направи. Да не говоря, че за 100 лева на друго място ще му се свали капака, ще се провери обтегача, ще се проверят белезите и ще се направи горното. И пак стигам до мнението ми, че извършеното от тях е пародия. Най-малкото за ABS/VSA, са длъжни при поставяне на тая диагноза да проверят аджеба тва ли е, не е ли е. А не да го пращат щот е по-евтино да си блъска главата с втора употреба части, вместо именно те да имат такива и да проверят нещата, има такава практика в официални сервизи, by the way.
  6. Моля? Не е ли пародия, той си знае грешките и точните им кодове, не се ли отива в сервиза за да ти кажат със сигурност какъв е проблема, а не да се гадае и предполага? Още в първият ми пост в тая тема говоря на автора да си провери веригата и обтегача, и ако са наред да сменя сензора, кво са му казали тия хора там, нещо по различно относно проблема с веригата? Пародия, отново. Изобщо не им успорвам мнението за ABS/VSA и нуждата от смяна на модула, след като очевидно се предполага, че са проверили нещата, скоростта на сензорите и всичко останало, но за веригата диагнозата им е тотална ебавка. Но пък признавам, че изпитвам някви съмнения, че дори и за тва не са сигурни. Имам личен опит с тях, гарантираха, подчертавам гарантираха, за проблем, като за частта, която според тях беше дефектна трябваше да чакам 2 месеца, въпреки желанието ми да платя и да си направя колата при тях, това ме отказа, в рамките на седмица проблема беше отстранен и хоп, нищо общо с тяхната диагноза. Отново, пародия. Дагностициране на даден проблем не се състой в тва да пуснеш една диагностика да видиш кодчето и да кажеш ей това е, състои се в тва да гарантираш и да имаш сигурност, че дадена част е дефектна както и да предоставиш ценова листа с нещата необходими за оправянето и, да дадеш гаранция, да бъдеш уверен, след като си установил, че това е проблем. С огромни съмнения съм, че авторът е просто решил да даде 97 или там колкото лева им струва диагностиката на компютър, а не, че е отишъл с идеята да му кажат къв е проблема.
  7. И в крайна сметка не си направиха труда да проверят нещата, а просто ти прочетоха грешките 😂😂, пародия. Обясних ти кво да направиш, ако искаш ме слушай. 83-01 го имам и аз, излиза ми като е студено и е стояла дълго колата, реално записва грешка след запалване, тока и идва малко, случва се да останат VSA/ABS лампите за няколко секунди и в тоя момент липсва комуникацията между модулите. Съответно се оправя, и всичко си работи.
  8. Да, ама много често при проблемна верига излиза точно тоя код на наще Хонди. Най-сигурно и безпроблемно е да се провери обтегача на веригата, ако има още ход и е на белези веригата, се предприема смяна на датчика. Относно проблема с VSA/ABS вържи я за диагностика и провери скоростта на колелетата каква е, някой сензор ще отчита различна такава и ще ти излиза тая грешка заради него.
  9. Спирачната течност е напрактика хидравлична, има различни характеристики от нормална такава, и това я отличава, но отново си остава хидравлична. А към въпроса, има червени спирачни течности, за да ти е мирна главата си я смени, в някъв по-късан план може да създаде проблем с помпата, ако не е. П. С. Все тая каква марка ще сложиш.
  10. Там могат да ти извадят документ, че колата отговаря на Евро 4, абсолютно съм сигурен в това, 30тина лева плюс минус струва. А дали от КАТ, ще решат да го уважат, и да, и не. Могат, но могат и да не пожелаят.
  11. Общо взето даваш 7-8-9 бона за кола на 15 години, която аз лично преди няколко взех за 5500, че и с напречни греди, ква е тая инфлация на тия кенефи по време на криза, не знам, тва с данъка буквално е най-малкия разход на една кола, да не говорим, че регистрацията тряя и да я отпишеш като разход, просто щото е задължителен, но пък нека ти споделя, за да ти е окей, че моята е края 2003, евро 4 регистрирана, по талон от Швейцария беше така. А иначе си свободен да извадиш документ от Хонда, щото действително Евро 4 е нямало, но наще отговарят на стандарта въпреки това. Преди регистрация ще приложиш документа, ще помрънкат евентуално, ама ще ти я регистрират, ако откажат отиваш при шефа на КАТ и със спокоен тон обясняваш ситуацията и помолваш.
  12. При първия като ходих, изряза нещо, което изобщо не влизаше, сам го установи, настояваше за още опити, в крайна сметка не му се получи, преди това ме предупреди, че тези са от "скъпите", съгласих се и на цената, която каза, дори платих, но след неуспешните опити ми върна парите, и просто се отказа. Вторият успя да го докара до това да влиза, дори да отключва, но просто вървеше тегаво, обясни ми, че повече няма какво да направи поради калпавите изпълнения на първия, и че ако реша да карам с тази заготовка, ще прецакам пластините до месец, два. Реших да му се доверя, извади нова заготовка и за 2 минути беше готов с перфектен ключ, дори по-евтин и от първия. А относно дебелината, нямаше проблеми с това, шублерът си го показа.
  13. Ако на таблото свети, когато багажника е отворен, то тогава проблема е другаде, а не в каквито и да било датчици. Ако обаче при отворен багажник, липсва индикация за това, то проблема е именно там и е нормално да не свети нищо, щом не отчита, че е отворен. Освен споменатите начини, можеш да пробваш и на отворен багажник да заключиш вратите. Ако се заключи всичко и примигнат мигачите 3 пъти, значи имаш проблем, защото не бива да се случва.
  14. Ползвам тази, вече около година съм с нея, първият ключар при когото бях не можа да изреже правилно ключа, не ми взе пари, вторият се опита да оправи бакиите на първия, но все още ключа вървеше тегаво, и просто ми предложи да се направи наново с друга заготовка, поради невъзможността да се поправи първата, в крайна сметка срещу 15лв и това, което взех се сдобих с желания ключ. Твърдя, че е падал често, и въпреки първоначалното ми мнение, че няма да издържи ме опровергава напълно. https://a.aliexpress.com/_mq8enFR Такива проблеми с това, че чипа е далеч-няма как да има. Има си специално място, или ако няма, си вземаш направо вътрешна кутийка, но не от изрязаните, а цяла и прехвърляш платката с бутоните и чипа вътре в нея, малко лепило да не играе, прехвърляш в новия ключ и си 6. https://a.aliexpress.com/_mND0KQt
  15. Антифриз бол по магазините, има уреди като хидрометър, които се ползват, за да се установят разни неща, обзалагам се, че на твоя му няма нищо, но все тая, слушай и действай по упътването, на 200 хил, или 10 години, нали така? Впрочем пластмасата, която представлява "горивния филтър" със сигурност ще надживее всичко друго по колата, и уж се сменя на 120 хил, а не на 80, но след дъжд качулка общо взето, нека да има за майсторите работа, там има една цедка, тя е малко по-важна, ама съвсем малко. За спирачната течност и най простата dot 4, ще е наред, отново бол по магазините, цени също. За свещите може да се предприеме следното нещо, взимаш такива по 7-9лв и на 25-30хил сменяш, или купуваш иридиви и си свиркаш още 90-100хил, абсолютно е все тая какво решиш. Веригата освен, че може да се провери, според обтегача и, не белезите, щото ако е извън тях, абе малко си закъснял, може и да се чуе, трака, отделно, често излиза едно кодче, то ще ти подскаже момента кога да слушаш и правиш - P0341. А и филтър купе, няма нужда да сменяш на 10к, следвай упътването, кви са тия разхищения, 30к, плюс минус, нека го спазим, чувал съм, че смени ли се по-рано или по-късно спира да пали, същото важи и за другите неща в упътването...
×
×
  • Create New...