Jump to content

sashua

Фен
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About sashua

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Veliko Tarnovo

Recent Profile Visitors

258 profile views
  1. Свалях го, беше единствено прашен отгоре, липсваше всякакъв източник, който да ме насочи, че има конденз, отворих го и буквално беше като нов, прегледах го и с лупа, същата работа... В последствие го разбрах, че не съм пипал на точното място, не че съм направил нещо лошо, но в крайна сметка не е било свързано с проблема, затова и уточних къде съм пипал. На този клапан в кутията не мога да ти кажа какво е съпротивлението, в крайна сметка с диагностика в ЮБИКО го пробва два пъти момчето, и ми обясни прецизно, че той или ще работи, или тотално ще откаже, в случая с проблемни кабели би било същото, което и ме насочи към допълнително четене и редуциране на проблема до компютър. Аз въпреки всичко все още се колебая дали да се насоча към смяна на клапана, или към смяна на компютъра, което и от двете да е проблемно, честно не го пожелавам на никого, за момента смятам, че ако е клапан, би било по трудно да се намери, просто защото няма кой да продаде такъв от работеща кутия, а другата алтернатива е да се хвърлят една камара пари за нов, докато с компютъра би било по евтино и някак хазартно взето решение, но пък и по руснаците четох, че това им оправило същата грешка, бе общо взето яко се колебая какво да предприема, лично аз трудно ще отворя кутията за да правя каквото и да е по нея и някак познавайки и майсторите ще ме насочат към Русе, Варна, Стара Загора, щото никой не обича да пипа автомати, и тука си говорим за сума отново... Надявам се да установя виновника до седмица, две и да Ви съобщя, същевременно съм отворен към още отзиви и съвети, благодаря!
  2. Мне, даже и с контактен спрей пръсках, тази вечер отново светна, шах и мат съм с тоя проблем, а и не само аз....
  3. Здравейте, надявам се да има човек срещнал подобна грешка и да ме посъветва какво да предприема. До момента: сменено масло, филтър, почистен линеарния двоен соленойд отпред на кутията и сменена хартиена гарнитура и о пръстени, беше измерено и съпротивлението, както и му подавах ток, за да чуя цъка ли(след тези стъпки до тук колата се кара в продължение на 5 дена без да се появи следната грешка) , ъпдейтнат софтуер на автомата(вчера, в Бултрако, след което днес, отново, 2 пъти светва и излиза точно същата грешка) след като днес отново се появи отидох на диагностика и там тествахме въпросния соленоид с диагностика на хонда, чува се цъка, неустановен проблем, бях в Ю Би Ко и за съжаление не можаха да ми помогнат. Интересно е, че след чистенето на грешката и тестовете вече половин ден карам без проблем, но се притеснявам защото всичко се случва на случаен принцип, като симптомите са следните: Докато се шофира на трета предавка с подаване на повече газ прескача, след което влиза в авариен режим, губя задна и трета. Единственото което не съм предприел след цялото това четене по чужди форуми и ръководства е смяна на въпросния соленоид, които напрактика работи, и смяна на компютъра. Благодаря на отзовалите се.
  4. Търси над педалите, там се намира.
  5. Аз имам лек звук при студена кола на скорост, но наподобаващ дизел, не, доста леко се усеща, даже и не ми прави впечатление, трябва доста да се заслушам. Като загрее изчезва. В Крайна сметка ще ми се наложи да чистя соленоида, понеже влиза в авариен режим автомата, като губя задната когато е така, и изписва ел. грешка на В соленоид. Това се случва от както почна да вали, досега два пъти, маслото ми е розово на 40к, някаква идея къде да го търся B соленоида, преди фейса съм, благодаря.
  6. За лагера на капака почти сигурно ще има виене, от смяна смисъл има, ако ти пречи, ако не ти, слагай така. Не знам по номера за семерингите, но със сигурност тая която минава през лявата полуоска я смени, моята протече и я сменях.
  7. Аз карам лятото с 5w40, зимата с 5w30, слагай 5w40 и приключваш с горенето, ако и него гори доста е на зле положението.
  8. И какво от това, след като авторът е със седан?
  9. Бушон няма да е, я виж тва в жабката: https://h-tune.co.uk/club/data/attachment-files/2016/09/116962_IMG_20160922_174205377823.jpg
  10. Имам и аз изгнило на едно място от тея ламарини над катализатора, както и същите симптоми, мислил съм по въпроса и едно е решението - нова дупка и захващане на здраво, но тея ламарини са толкова афиф, че едва ли ще е здраво, в крайна сметка и да се разпаднат още повече, няма къде да отидат, кола на 15 години поне все пак, няма нужда от драми и хвърляне на пари в гушите на моргаджии за някакви детски симтоми и извибрирания, усили радиото, ако чак толкова те дранят, по добре от даване на едно 50 кинта, които не се знае след коя зима ще са на същото дередже.
  11. Не е задължително да се вдигат, за да са ти изрядни. Има и такива, които не се повдигат много, личи си когато един амортисьор заминава, омасляването не може да се избегне, оледай ги хубаво и тогава предприемай смяна, поне според мен. Другото което бих добавил, при евентуална смяна, е че тази стойка за ксенона може да се присади от оригиналния ти, на всеки един от другите амортисьори без такава, пружините така и не разбрах защо ще ги сменяш, но ти си знаеш.
  12. Да, до колкото знам уж голяма верига и имат доста офиси освен в Търново, но в крайна сметка не успяха. В послествие посетих друг ключар, и той ми каза да му занеса нова заготовка, защото не може да преправи тази, и ще го оправи, поръчах същата, занесох, 10 минути и от първия път влезна.
  13. Аз ходих в практис, за рязане ми искаха 20 лв, не успяха да го направят дори да влиза в патрона.... В крайна сметка преебаха целия ключ, та внимавай с избора на ключар.
  14. Виж данни в живо време на някоя диагностика, ако не е е добре работата на егр-то, вземай колата и отиди някъде където може да позволиш повечко обороти покарай 15-20 минути на по-ниска предавка с газ, ще го прочистиш и ще е по-добре след това.
  15. При мен рядко, но се случва, да заяде дръжката и не съм се занимавал да я правя, а просто я връщам ръчно, когато е заяла багажника се отваря когато си иска, бутне ли се няма грижи.
×
×
  • Create New...