Jump to content

fantazor

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно fantazor

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.4i Type-S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте Колеги, Наближава момента, в който с много мъка ще трябва да се разделя с моя Акордеон (7 ген, 2.4) , защото чакаме нов член на семейството и ще ми трябва по-голяма кола. Въпросът е, че не искам комби, както и не искам някоя мудна кола. Отделно също така, че съм се разглезил с моето Акордче, което ми служи вярно и не иска почти никаква поддръжка. Та предвид изискванията ми: голям багажник, бърза, здрава, японка, след 2010 г, бензин, под 25 000 лв, можете ли да ме посъветвате какво би било подходящо. От известно време чета за CR-V 2.4 Touring (4 ген, 2.4) , но ми се струва, че въпреки големия двигател ще бъде доста по-мудна от моя Акорд. Гледах и разни Инфинити FX35, FX50 и т.н., които имат страхотно ускорение и са наистина красиви на вид, но чета за доста проблеми с двигател, масло и т.н. (да не говорим за разхода от над 20/100) Другото, което ми харесва е Acura MDX, обаче предполагам, че ще имам проблем с американските части... Моля, дайте съвет към какво да се насоча.
  2. Благодаря! Можеш ли да ме насочиш към конкретен сайт?
  3. Много благодаря, колега. Наистина, крушката вече съм изключил като вариант. Прав си - ще я пазя за резервна. Буксата на баласта си е добре. Проверих я специално. Наистина най-вероятно е запалката. Извинявам се за глупавия въпрос, но какво е 'автърмеркет' и къде точно да търся? (просто до сега винаги съм си правил колата в сервиз и с оригинални части, тъй като наистина си я обичам. В случая се налага да търся други варианти, тъй като 600 лв за нещото подобно вече ми идва в повече )
  4. Здравейте Колеги, Имам сериозен проблем с фара (предполагам, че е запалката). Започна в началото да не плаи веднъж на 10-тина включвания. После почна да пали само веднъж на 10-тина включвания. И в момента пали единствено сутринта след като не е карана и след това не иска да запали втори път през деня. (не е от крушката. Вече изгорях със 70 лв за нова). С оригиналните ксенонови фарове съм. Проверих в Хонда за цената на целия модул и ми казаха 600 лв. 😵 На старо да се купи целия фар знаем също колко струва. Някой има ли предложения за алтернативи в тази ситуация? Дали някой не продава само модула или пък да може да се рециклира някъде в сервиз? (в София съм) Предварително благодаря
×
×
  • Създай нов...