Jump to content

iazoo

Фен
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About iazoo

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V Vtec 124 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград

Contact Methods

  • Skype
    walker_castor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Такова ми е модулчето, ама четох един пост на Markony, че ако се върже към дългите може да стане проблем с ключа за фаровете. И сега му се чудя да го мъча ли въобще било то на къси / дълги или да го засилвам в някой шкаф, ако ще се прецака нещо колата...
  2. Здравейте, имам един въпрос относно монтаж на модул за автоматично включване на фаровете, имам такъв на служебната кола, също така преди 2-3 години сложих и на колата на жената, да не ги забравя (Голф 4) и там нещата се получиха доста лесно. Хареса ми да не пускам и гася фаровете всеки път, та си купих и за Хондата - колата е 2000 година. Взех модул с управление по минус Нео Монтана, идеята ми е да го свържа към дългите светлини, като разбира се ще е намален на 20-30 %. Модулчето е с +12 V и още един + след контакт. От къде е най-подходящо да пусна въпросния + след контакт, като засега мисля, че от запалката отпада, тъй като евентуално ако искаш да слушаш музика има вероятност да светят и фаровете в средното положение на ключа (или греша). Какво мога да оплескам, оказва се май, че инсталацията на Хондата си е башка, а и аз не съм с кой знае какви познания в тази област. Благодаря предварително на всички помогнали.
  3. И аз имам същия проблем.Гореше масло и преди и след поставянето на газовата уредба.Карам я с Motul 5W50 от който след първата констатация за разход долях един литър.Сега вече съм в шах какво да я правя
×
×
  • Create New...