Jump to content

show_time

Фен
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About show_time

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Легенда КВ1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

763 profile views
  1. дайте да видим документа, че нещо на виц ми прилича.
  2. Стана ми интересно при 295 коня не само тирове, но и доста други с лекота ще ги изпреварваш. Като включи VTEC-а колата става друга. До 80 км колата е спокойна и плавна и след това се изстрелва. Но возията не е тип кормилачка. Темпомата обаче държи до 180 За мен удоволствието от леджънда освен мощността беше удоволствието от круизене - оборудването, супер удобната седалка, БОСЕ-то, обезшуменото купе, темпомата и дистроника и още няколко стотин....
  3. Леджънда не е спортна кола, а луксозна и комфортна. Ако ви дразнят голфовете или други, които ви изпреварват значи проблема не е в колата. Колегите подробно ви разказаха, а и аз съм писал по темата. Ускорението идва с оборотите - все пак е кола два тона. Не й отива да се гони по кръстовищата с келешите. Трябва да отбележа, че заради теглото и комфорта, който осигурява леджънда не може да превърти гуми на старт. системата не го позволява , за да има плавно ускорение.
  4. в момента в българското мобиле има две легенди, фейс, с двигатели 3,7. Ако са изправни - сега е време да скача, който ще скача. Цените са повече от приемливи.
  5. Колега честита придобивка. За съжаление трябва да ти кажа, че светнали лампи за CMBS и VSA сочат на неработещ радар. По тази причина не ти работи круиз контрола и системата за спазване на дистанция и избягване на удари. Отиди в Бултрако да ти кажат точно. Ако те не го оправят знай че никой в БГ няма да ти го оправи. Нов радар струва над 2000 лева. Втора употреба се намират но не се знае състоянието ми. Радара се калиброва много сложно и само сериозен сервиз може да го направи. Съветвам те сам да не бърничкаш и да не я даваш на самозвани майстори. Става още по-болезнено. Пиша това защото лично съм патил. Лишаваш се от една страхотна екстра, каквато е дистроника. Най-веротно колата е удряна отпред. Радар можеш да сложиш и от някои модели Акорд.
  6. Скъпи колеги, днес продадох Ледженда и на този етап приключвам ерата Хонда. Поддържам всичките си постове и впечатления от автомобила, но вече навърши 10 г........ Може би като започнат да внасят новия Ледженд ще се върна. На всички благодаря за доброто отношение и отзивчивост, когато съм имал нужда от помощ. Да имате много безаварийни километри и положителни емоции с хондите. Ако някой карайки си Ледженда види, че някой го поздравява от кола друга марка , може и да съм аз П.П. Ще питате с какво смених машината. Пак е азиатец, не е Хонда, но е чисто нов и е хибрид.
  7. Браво. Освен по Коледа и по Великден стават чудеса. Много безаварийни километри с удоволствието Ледженд.
  8. Щом в сервиза не знаят, надали и ние ще знаем! Първо, честит Ледженд. Все пак ни напиши - приема ли дискове и какво става като ги приеме? Сам ли "изплюва" дисковете или ги вадиш ръчно? На дисплея излиза ли някаква информация? Какъв формат на песни си записал? Кажи ни повече за автомобила - откъде е внесен, на колко км. е и др. Може ресурса на устройството да е заминал. Макар че, досега не съм видял подобно оплакване и от коли на доста км. Аз за това се сещам. П.П. Моля те, замени 4 с Ч.
  9. Днес около 8,45 на Петрохан около четирите мостове се разминахме с колега с Ледженд, който ми присветна, а аз като се разминахме му пуснах едни мигачи. Та - поздрави на колегата и на всички други, които днес сме катерили Петрохан. Аз два пъти
  10. Все пак става въпрос за автомобили на 10-11 г. Като се вземем предвид, че са внос отнякъде и търговците не казват цялата истина, не можем да сме толкова критични към продаваните ледженди. Направете справка и в Мобиле.де. Вярвам, че всеки от нас, когато се е спирал на този модел е бил наясно с компромисите, които се правят при покупката. За 8-10 г. експлоатация не може да няма следи от употреба. Дори е притеснително, ако няма следи. Ледженди на 300 000 + км. са в състояние доста по-добро, отколкото други коли на по 150 000. Следи по тапицерии, волан и боя ще има. За мен по-важното бе ходовата част и двигателя да са безупречни. Такъв беше и моя компромис - имаше външни неща, които оправих, но двигателя, трансмисията, спирачките и окачването са железни. За мен това отличава автомобила от другите. За стабилността писах, а и които я имаме, знаем за какво става въпрос. А за спирачките какво да кажем - свирепи. Един приятел, при едно рязко спиране, за да опази един идиот, каза, че са щели да му изскочат червата навън... Както писах по-горе, ледженда е малко странна кола. Нетипична кола. 4х4 задвижването я прави на моменти по-малко маневрена и не толкова скорострелна от място. Но работата на двигателя и трансмисията компенсират останалото. Ето днес, за разгрявка, отидох сутринта до Пазарджик , а по обед бях в Самоков. На магистралата карах с 145 на темпомат и само аз изпреварвах. Разходът - 12.5, което си е направо икономично. На мен тази кола ми дава сигурност, спокойствие и невиждано удоволствие от шофирането. Явно трябва да има синхрон между човека и колата, и тогава сливането е пълно. П.П. на колегата, дето обещах "кръгче" - не съм забравил, но доста път ми се събра тези дни. Ще се обадя на оставения тел, та да разгледа и моята. Успешни дни и безаварийни км.
  11. По коя магистрала и по кое време се е случил този прецедент ? Не за друго - вчера преди обед и аз се прибирах към СФ по Тракия.
  12. И само добавя за страхотната стабилност, която притежава тази кола. В комбинация с подходящи гуми направо залепва за пътя.
  13. Привет колеги! да се включа и аз - притежавам Ледженда от вече две години. Преди това, повече от 10 г. карах хидравлични ситроени (Xantia,, C5) и си мислех, че трудно ще намеря кола, която да замести хидравличния Ситроен. Изключение правеха хай-моделите с нивомати, хидромати и т.н. Оказа се, че Ледженда не отстъпва по комфортна возия на ситроена. Та това по въпроса за возията - елегантна, комфортна, поема добре неравностите. Моята е с гуми 18-ки. Спокойно си пия кафето, независимо дали карам по магистрала или по друг път. За височината - да не е от най - високите, но не е и ниска. Трябва все пак да се внимава с високите бордюри. За ускорението - както и колегата е писал, ускорението е плавно, но категорично. Някъде бях чел, че именно с цел комфорт ускорението е без да се въртят гуми и удари на глава в подглавника. Това е част от лукса. Когато скоча на педала обаче, колата се изстрелва и на базата на двата й тона, това е повече от достатъчно. Отчитам, че това е лимузина, а не бегачка, ръгачка и др. Спокойно мога да кажа, че в класа си засрамва доста от другите коли, с които я сравняват. Поддръжката - за две години и почти 40 000 км. съм сменял само накладки, масла и филтри. За комфорта - е няма друга кола, модел 2006-2009 г., която да предлага такива екстри. Музиката - убиец. Дистроник - супер екстра (доста от най-новите модели на премиум марките я нямат).CMBS - много удобно (производителя твърди, че ще спре до нула, но аз не смея да пробвам). Седалките - удобни и с настройки и за най-претенциозните, скоростната кутия превключва незабележимо. Ако искаш екшъм - М , Хендсфрито... , абе използвам всичко, което е в нея и ме кефи много. Вечер, като я отключа и светнат дръжките, само наблюдавам реакциите на околните. В добавка с настройката на волана, шофирането е пълно удоволствие. За мен това е кола за дълъг път и за това я използвам. Един ден маршрута София - Несебър - Плевен - Монтана - София , който е почти 1100 км го взех без да се уморя и ми се караше още. Разхода - кеф цена няма. Да- харчи и то не малко. Ако не надвишаваш обаче 90 км. сигурно ще се свали на 9,5. Но да имаш тази кола и да караш с 90 ....... В никакъв случай не поощрявам бързото каране. На магистрала, при 150, средния разход е 11,5, при смесено извънградско е 12. С тези мои впечатления се опитах да отговоря на колегата. Ако е запален по модела, ще открие неговия. Успешни дни на всички и безаварийни километри.
  14. Moonlord - за маслата най-добре питай Бултрако и слагай такова, каквото е предписано. vpop - идващия уикенд може да ти покажа моята и да те повозя. Ако си ок, пусни тел на лични, да се разберем. Това не изключва предложението на vanio_tt.
  15. Колега, коланите освен основната си функция да предпазват, при ледженда са свързани и с датчиците на еърбеците и със системите ACC и CMBS. Избора е личен, но ако не ти се поставя колан, не е ли по-добре да боднеш в гнездото една празна закопчалка /или както се казва това дето го бодваме/.
×
×
  • Create New...