Jump to content

DMZ

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно DMZ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1988

Profile Information

  • Кара
    Acura MDX II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Берковица

Последни посетители

1953 профилни разглеждания
  1. Няма как да остане при застрахователите каквото и да напишат. При тотал мисля, че ще ти изплатят около 70% от застрахователната стойност.
  2. Винаги когато съм си търсил автомобил такива обяви са ми били първи в списъка. Имай в предвид, че кола карана само в БГ си има своите предимства и недостатъци. Почти сигурни километри, малка вероятност за скрити ремонти, регистрирана, можеби документално изрядна /предполагам си има всичко/, гуми и т.н., като калкулираш всички тези неща си е много сериозен разход. Единствен минус за мен е, че можеби ще е малко по- разтропана от колкото ако км са й навъртяни в Германия например, но това е относително и не е болка за умиране. Цвета е много хубав, на снимки изглежда много запазена. Аз бих си отделил време за оглед. Успех!
  3. Да, така е, но на мен тази зима ми се случи заради големия студ да не ми отчитат правилно сензорите за налягане в гумите, а бяха нормално напомпани. Това, че свети грешка е едно на ръка, но тази грешка не ми позволяваше да изключа VSA, а в някои случаи това е наложително. Ходих на бензиностанция и ги понапомпах и след това спаднах до необходимото ниво и се оправиха както датчиците така и VSA. Както във всичко си има и + и -
  4. За мен такива екстри са прекалени и често дават проблеми, особено при немските модели. Като почне да ми свети за налягането в гумите или за привършваща течност за чистачки направо ме побърква. Вечер няма как да не видиш, че е изгоряла бялата светлина. Мой приятели с бмвта постоянно ръчкат по някакви датчици и чистене на грешки, затова поне за мен колкото по- малко датчици толкова по- добре
  5. Здравейте! Снощи чистачките ми направиха странен проблем. Започнаха да се включват все едно са на автоматичен режим и вали лек дъжд., а беше сухо. Какво ли не опитвах, но не успях да ги спра. Този проблем ми го прави педи време още около 2 пъти с разстояние около месец- два, но тогава след като изгася и запаля отново двигателя се оправяха. Снощи не успях да ги оправя. Ще видя днес как ще са. Някакви идеи?
  6. DMZ

    Газ на CR V 2.0 150K 2008г

    Почти веднага след като купих ЦРВто му сложих ГИ Романо. За 3 години и над 30 000км никакви грижи, само смяна на филтри. Четейки форума разбрах, че омаслители не ми требвят. И на сегашната не съм сложил, не защото ще ми излезне по- скъпо, а защото се доверявам на по- разбиращите от мен. В нито един от режимите не ми е довпръсквала бензин, но тогава не съм и знаел, че има такава опция, а често си я пържех, иначе тази кола не върви. Сегашната ми довпръсква, но разхода на бензин не се усеща. Продадох ЦРВто без да имам никакви технически проблеми както по колата така и по газовото с изключение на това, че попипваше маслото От време на време се чувам с човека, който я купи и той също е много доволен.
  7. Мислех си, че е търговец и му звъннах преди няколко дни. Оказа се, че е колега /не знам дали посещава форума/ и ми каза, че живее в Бургас. Предложи ми когато имам път към Бургас да се чуем за да видим дали диска ще тръгне при мен, тъй като най- вероятно няма да се получи. Потвърждавам, че е много любезен и готов да помогне
  8. Може ли да ми кажеш от къде взе този диск и дали става за МДХ. Аз поразпитвах тук там, но не намерих решение. Предния собственик ми каза, че преди му били искали 1000лв за да я подкарат, но не го питах къде тъй като не бих дал такива пари за навигация. Иначе си е гъдел ако тръгне
  9. Според мен имаш проблем с блутута. Масов фабричен дефект при Леджъндите и Акура от тази година
  10. Ремък- 130лв. Обтяжна ролка- 286лв. Паразитна ролка- 137лв. Обтегач- 280лв. Водна помпа- 297лв. Цените са на Бултрако от преди около месец и половина за Акура, МДХ, но предполагам, че при теб са същите. Аз не съм сменял водната помпа. Казаха ми, че ще се сменя следващия път /след 120к км или 6 години/.
  11. DMZ

    Markony's Garage

    +1 глас за монтирано Романо на Акурата. Скоро ще станат +2 тъй като оставих и едно црв 2 за монтаж на ГИ. Настройката е перфектна. Не можеш да разбереш, че си на газ, даже имам чувството, че върви повече
  12. Честито и много безавариини километри! Ще се засичаме в Петрохан Дай малко повече инфо за колата, не съм я засичал по БГ обявите
  13. Evtim Petkov и аз вчера за първи път смених ремъка с ролките при Слави. Колата е на 120 000км и ми каза, че водната помпа ще се сменя при следващата смяна на ремъка, т.е. след още 120 000км или 6 години /според зависи кое настъпи първо/. Маслата не съм сменял тъй като още не им е дошло времето. Слави си поръча частите, аз не съм търсил нищо, затова съвета ми е да се чуеш с него защото може да се окаже, че някои от нещата не са ти за смяна. Моята е карана само в БГ и поддържана от Слави до преди няколко години, докато е бил в Бултрако /познава колата/, а последните 2-3 години е поддържана в Юбико, поради което не сменям всичко накуп. До колкото разбрах от него някои от частите и маслата ги има в наличност, а за някои чака внос и затова според мен най- добре е да се чуеш с него преди да поръчаш Ebay например
  14. Аз мисля, че в момента няма хубави обяви. Почти всички са на по много месеци, а някои и на повече от година. Тази черната дето се води Acura RL не я знам, ако някой колега я е гледал нека си каже мнението. Не знам и дали няма да има проблеми с някои екстри като навигация например, трябва да се види на място. Иначе технически би трябвало да е същото.
  15. Имах подобен проблем. От време на време правеше така както го описваш ти, а понякога се вдигаше след няколко опита с бутона. Отначало го правеше много рядко и когато зачести и вдигането на стъклото ставаше след десетки опити смених модула за управление на стъклата.
×