Jump to content

DMZ

Фен
  • Мнения

    224
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

DMZ last won the day on Ноември 21 2018

DMZ had the most liked content!

Обществена Репутация

66 Neutral

Относно DMZ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1988

Profile Information

  • Кара
    Acura MDX II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Берковица

Последни посетители

2114 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колеги! Ползвам темата за да не отварям нова. Бях посочил с какво столче возех детето до момента, но линка вече не е активен. В групата от 0 до 18кг е. Баткото порасна и ще го предостъпи на малкия, а за него ще трябва да вземем ново от групата до 36кг. Бихте ли препоръчали някой модел в ценовия диапазон от около 500 до 700лв? И още един въпрос: До колко годишна възраст на детето палзвате тези столчета и преминавате на седалки. Знам, че столчетата се водят за до 12 годишна възраст, но не е ли много? Някак си не си представям дете в 4-5 клас да седи в такова столче
  2. На ЦРВто като пътувах по магистрала и от време на време проверявах дали случайно не съм свалил леко преден ляв прозорец. Мога да различа виене от гуми, шум от двигател и свистене на въздух. Просто на магистрално каране имаш чувството, че си си свалил стъклото с около 1см. Не знам дали ако се сложат ветробрани на вратите ще се променят нещата поне малко. Тънките ламарини и липсата на изолация допълнително утежняват нещата. Тези "забележки" едва ли ще ги усетиш при първоначалния оглед. Все пак има и някаква еуфория, че това е твоята кола, която не ти позволява да видиш много неща. Като мине някакво време обаче тези дребни забележки започват едно по едно да те дразнят. Не казвам, че колата не е хубава и не си заслужава парите. Просто трябва на време да се прецени дали се търси седан, комби или СУВ, както и дали да е бензин, газ или дизел и когато дойде време да даваш парите, които никак не са малко, да знаеш, че срещу тях си получил това, което най- много ти върши работа и те радва да го караш.
  3. Ако изолазията е като на ЦРВ 3 е точно така както го описва колегата. Когато пътувах по магистрала и детето заспи, почти не си говорехме с жената тъй като не ме чуваше отзад какво й казвам. А ако има вятър не се и опитвам да й говоря
  4. Не само, че бих се отказал, а задължително бих махнал сензора за нивото на течност в чистачките и тези за налягането в гумите. Особено първото ми е голям дразнител, тъй като започва да сигнализира докато си има достатъчно течност, а най- не обичам да ми светят някакви лампи по таблото. А ако някой от сензорите за налягане в гумите е дал фиря или липсват, както ми е на допълнителните джанти, тогава не може да се изключи VSA, което за мен е глупост.
  5. Намираш си подходящо място- сняг, пясък, кал и т.н., започваш да въртиш гуми и ако усетиш "подритване" значи се включва. Няма бутони, а като превъртят предните колела започват да въртят и задните.
  6. Основното е да видиш дали сработва 4х4 и дали има виене в диференциала при скорост от около 100км/ч. Останалото си е като за всяка друга кола
  7. Колега, минал съм по подобен път и затова ще ти кажа и моето мнение Първо забрави за дизела тъй като минусите са му много повече от плюсовете. Единственото предимство му е в най- ниските обороти и това, че по документ му дават, че може да тегли с 500кг. повече от бензина /За ЦРВ е 1700кг при бензина и 2.200кг при дизела/. Икономия при разхода на гориво имаш само ако не искаш газ, както си посочил в един от коментарите. Тази икономия обаче се обезмисля поради значително по- скъпата подръжка при дизела, а и не знаеш какви ограничения или повишение в данъка може да му наложат в най- близко бъдеще. Най- важното е добре да прецениш какво точно искаш- Акорд или ЦРВ, тъй като разликата е от земята до небето. Щом си семеен с дете и си се спрял на тези два модела ти предлагам да поразгледаш ЦРВтата. Много са практични, здрави, проходими и икономични за класа си. Вътрешното пространството е в пъти по- голямо от при Акорда. Зимата нямаш ядове както в планинските пътища, така и в тесните и неизчистени софииски улички. Паркирането е изключително лесно. Цената му пада много по- бавно от на Акорда и след време ако решиш да го продадеш според мен ще стане по- бързо и по- изгодно. Двигателя е само 2.0- 150к.с., освен ако не си намериш американси, който е 2.4- 166к.с. Ако се навиеш и за ГИ ще получиш по- голяма икономия и от при дизела. Определено си търси автомат, а не ръчка, въпреки, че ръчката е малко по "жива". Пример- тръгваш по АМ "Тракия" и пускаш автопилот на 140км/ч, при които на 6та скорост си с 3500 оборота. При всеки баир трябва да връщаш минимум 5та, тъй като колата умира, а автопилота не може да сваля ръчните скорости за разлика от автомата и излиза, че ти поддържа скоростта само на равно и при спускане. При ЦРВ получаваш практичност, но забравяш за удоволствието от шофирането. На мен ми трябваше около година за да му се нарадвам и да започна да се оглеждам за нещо друго. Определено Акорда е по- добре за магистрално каране и е по- голям кеф да се возиш, но ЦРВто бие във всичко останало. Качиш ли се на СУВ едва ли след това ще се върнеш на седан, просто условията ни го изискват. Иначе мисля, че ако пътищата ни бяха като немските щях да карам Леджънд. И понеже предполагам, че съпругата ти ще те навие за ЦРВ, с риск да предизвикам негативни коментари в колегите бих ти препоръчал преди да купиш нещо да покараш и Лексус РХ 350 или РХ 400. Тъй като не искаш газ по- добре наблегни на РХ 400. Можеш да намериш много читав екземпляр на почти същата цена на бензиново ЦРВ. Не са проблемни, здрави са, много комфортни и качеството на изработка е по- добро от при ЦРВ и Акорд. Също така и шума в купето е много по- малко, а ускорението им е много добро. Мисля, че всичките са фул екстри за модела. Хубавото е, че караш 272к.с., а плащаш данък за 211к.с., колкото е бензиновия двигател, останалата мощ идва от електромоторите. Единствения му минус е, че ЕВЕНТУАЛНО може да се скапе батерията, но нова струва малко повече от смяна на съединител при дизелово ЦРВ, след което получаваш 7-8 години гаранция, а почти със сигурност ще изкара много повече. Ако ти харесва визията им, според мен са по- добрият избор. Каквото и да избереш не се доверявай на продавачите и проверявай до колкото можеш всичко, което казват. Задължително я прегледай в добър сервиз, но имай предвид, че ако има някакъв добре скрит проблем, няма как да се хване при първоначалния оглед. Успех!
  8. DMZ

    Новини от Хонда

    И според мен на Японците не им пука за Европа. Не случайно най- добрите модели се правят за Америка, Азия и дори Русия. За тях са хубавите двигатели, екстри и качество, а за нас са компромиси на силно завишени цени. Црв 5 ни е идеален пример за начина им на мислене.
  9. DMZ

    Данък 2019

    Тази наредба дали ще влезе в сила или е била само някакъв проект? https://m.fakti.bg/bulgaria/318752-ot-mart-2019-g-vsaka-kola-shte-e-s-ekostiker Правилно ли разбирам, че когато минеш на преглед ще ти определят евро стандарта според вредните емисии, които ти отделя колата и това вадене на документи и смяна на талони ще е излишно? Ако е така това означава, че всяка година ще трябва да се преизчислява размера на данъка От Бултрако ме отрязаха с издаването на документа и излиза, че моята кола въпреки, че би трябвало да отговаря поне на евро 4, се води евро 1 тъй като не е европейска. Сега проверих в данъчното и ми обявиха следните цени: Ако остане така както си е сега данъка ще ми е 505лв. /3.7- 300к.с./ Ако е евро 4 ще бъде 413лв., а ако е евро 5 ще е 360лв.
  10. Аз звънях на телефона в Бултрако и ме отсвириха. Казаха, че и сам мога да си проверя на страницата им в нета като въведа номера на рамата
  11. Аз не съм с Леджънд, но ще се радвам да се запознаем Все пак има голямо сходство в колите и малко обмяна на опит няма да ми е излишна Не съм от София, но до към началото на март ми е по- свободно и мога да дойда
  12. Честито и от мен! Много безавариини километри и много да те радва колата! Като се "понавозиш" може да споделиш повече за машината Относно тропането и при мен го има на Акурата. Имах го и при ЦРВ 3. Гледаме тампони и всичко и не излиза никакъв проблем. А при неравности се усеща на волана и много ме дразни. Дано да не е рейка. След зимата ще търсим пак проблема
  13. Някой вадил ли е докумнет за евронормата на американски автомобил? Питам защото днес разговарях с Бултрако и ми казаха, че за Акура не издават такъв документ, а аз останах с впечатлението, че хората, които си вадят такива бележки са с американски автомобили, тъй като за европейските би трябвало да си е отразено в документите. Явно ще си остана без категория
  14. DMZ

    Пътуване до Бодрум

    Благодаря колега за окуражителното мнение и изчерпателния отговор, съвсем се бях отчаял вече Офертата е много добра и не ми се изпускаше, а в БГ и Гърция щях да изхарча тези пари за 4-5 дни, които платих там за 9 нощувки, а разликата в качеството е огромна. В Бг мапс ми дава маршрут през Истанбул и след това по Д650 като най- бърз. От темите, които изчетох разбрах, че трябва да го мина през нощта, въпреки, че се пътува по околовръстното. Интересното е, че ми го показва със забранителен знак. От време на време ми показва маршрут през някакъв ферибот Родосто- Бандърма, но ми се струва, че много вода трябва да се преплува За крайбрежната през Чанаккале и Измир ли се минава /Е 87/?
  15. Днес разговарях и с КАТ и с моята община. Те също искат еврото да е записано в талона. Проверих и документите от технотеста /от 2008г./, но и там няма отбелязана евронорма. Звъннах в Бултрако за издаване на документ, но ми казаха, че служителката извършваща тази дейност е в отпуск и да звънна след празниците. Аз ще си извадя въпросния документ ако е поне евро 4 тъй като проверих в данъчното и цените са следните: Без евронорма- 460лв. Евро 4- 413лв. Евро 5- 360лв. За столична община е по-евтино, например евро 4 щеше да ми излезе 360лв
×