Jump to content

DMZ

Фен
  • Мнения

    180
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

37 Neutral

Относно DMZ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1988

Profile Information

  • Кара
    Acura MDX II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Берковица

Последни посетители

1908 профилни разглеждания
  1. Мислех си, че е търговец и му звъннах преди няколко дни. Оказа се, че е колега /не знам дали посещава форума/ и ми каза, че живее в Бургас. Предложи ми когато имам път към Бургас да се чуем за да видим дали диска ще тръгне при мен, тъй като най- вероятно няма да се получи. Потвърждавам, че е много любезен и готов да помогне
  2. Може ли да ми кажеш от къде взе този диск и дали става за МДХ. Аз поразпитвах тук там, но не намерих решение. Предния собственик ми каза, че преди му били искали 1000лв за да я подкарат, но не го питах къде тъй като не бих дал такива пари за навигация. Иначе си е гъдел ако тръгне
  3. Според мен имаш проблем с блутута. Масов фабричен дефект при Леджъндите и Акура от тази година
  4. Ремък- 130лв. Обтяжна ролка- 286лв. Паразитна ролка- 137лв. Обтегач- 280лв. Водна помпа- 297лв. Цените са на Бултрако от преди около месец и половина за Акура, МДХ, но предполагам, че при теб са същите. Аз не съм сменял водната помпа. Казаха ми, че ще се сменя следващия път /след 120к км или 6 години/.
  5. Markony's Garage

    +1 глас за монтирано Романо на Акурата. Скоро ще станат +2 тъй като оставих и едно црв 2 за монтаж на ГИ. Настройката е перфектна. Не можеш да разбереш, че си на газ, даже имам чувството, че върви повече
  6. Честито и много безавариини километри! Ще се засичаме в Петрохан Дай малко повече инфо за колата, не съм я засичал по БГ обявите
  7. Evtim Petkov и аз вчера за първи път смених ремъка с ролките при Слави. Колата е на 120 000км и ми каза, че водната помпа ще се сменя при следващата смяна на ремъка, т.е. след още 120 000км или 6 години /според зависи кое настъпи първо/. Маслата не съм сменял тъй като още не им е дошло времето. Слави си поръча частите, аз не съм търсил нищо, затова съвета ми е да се чуеш с него защото може да се окаже, че някои от нещата не са ти за смяна. Моята е карана само в БГ и поддържана от Слави до преди няколко години, докато е бил в Бултрако /познава колата/, а последните 2-3 години е поддържана в Юбико, поради което не сменям всичко накуп. До колкото разбрах от него някои от частите и маслата ги има в наличност, а за някои чака внос и затова според мен най- добре е да се чуеш с него преди да поръчаш Ebay например
  8. Аз мисля, че в момента няма хубави обяви. Почти всички са на по много месеци, а някои и на повече от година. Тази черната дето се води Acura RL не я знам, ако някой колега я е гледал нека си каже мнението. Не знам и дали няма да има проблеми с някои екстри като навигация например, трябва да се види на място. Иначе технически би трябвало да е същото.
  9. Имах подобен проблем. От време на време правеше така както го описваш ти, а понякога се вдигаше след няколко опита с бутона. Отначало го правеше много рядко и когато зачести и вдигането на стъклото ставаше след десетки опити смених модула за управление на стъклата.
  10. TPMS сензор

    Точно преди 2- 3 седмици имах същия проблем. Купих още един комплект джанти за МДХ без и да съм чувал за тези сензори. Интересното е, че грешката светна няколко дни след слагането на летните гуми. Тогава намерих клипче в ютюб, което беше точно за ЦРВ 3, американската версия. Можеби сензорите са еднакви за ЦРВто, МДХа и Одисея, но не съм сигурен. Най- евтините, които намерих са за 70 долара /4те/ с безплатна доставка от алиекспрес. Ето и въпросното клипче
  11. Честита придобивка и много безавариини километри! Може ли да качиш снимка? Изписали ти съобщение на дисплея?
  12. CR-V 5та ген.

    След като ще се купуват нови не виждам проблема да са внос от щатите или Канада. Аз щях да си внеса от там, ако не бях намерил в БГ и цената за транспорт и всичко до регистрация в кат ми я смятаха около 5хил. лв. А вноса от Канада е много бърз, около 2- 3 седмици. Относно проходимостта на Маздата съм напълно съгласен с теб. И Лексуса не е по- различен, но компенсира с здравина, надеждност, комфорт и визия. Инфинити много ми харесват отвън, но отвътре са ми много дървени. Немските въобще не искам да коментирам. От корейските бих избрал само Санта Фе. Точно на Пампорово тази година видях един такъв чисто нов и много ми хареса, но технически не знам как са.
  13. Избор на Honda CR-V II

    Вчера взехме ЦРВ 2 за нашите. Бензинка, фейслифт, внесен от Швейцария. Карах го 150км. от Плевен до Берковица. Приятно изненадан съм от колата. За мен в някои отношения е по- добро от предното ми ЦРВ 3, което бях взел на малко под 130к км минати само в БГ. Няма хлоп, няма троп. Явно това, че не е карана в БГ е от много голямо значение. Усетих я 1- 2 идеи по- пъргава от 3ката, особено при изкачване. Като подадеш газ и веднага набира, 3ката имаше малък "ЛАГ", което ме дразнеше. Добре взима завоите, както дупките и неравностите. Единственото, което ме дразни е липсата на 6та скорост. 3хил. оборото е на 105- 110км. Така и на по- предния ми Акорд 6 на магистралата си бях постоянно в 4- 4,5 хил. оборота. Даде ми разход 9.3 при сравнително натискане, което ми се видя много добре, особено на фона на Акурата Предполагам, че ако се кара между 80- 100 ще свалила разхода на 7- 8.
  14. CR-V 5та ген.

    Ами ако действително струва 83 хилки и можех да си го позволя, има много сувове, които бих избрал... Акура, Лексус, Инфинити и т.н., въпреки, че не съм фен на Инфинити. В момента в щатите МДХ е около 44 хил долара, а щатския долар е под 1.6лв. Канадския е около 1.2лв. ЦРВто много ми харесва, но цената ми се струва много висока
  15. Избор на Honda CR-V II

    За дилемата бензин или дизел ако съм аз на твое място сега бих взел бензин с идеята да слагам ГИ. Но ако със сигурност няма да слагаш ГИ бих избрал дизела, но при условие, че аз или мой човек да я вкара от чужбина, по възможност Швейцария. Ще ти излезе по- скъпо отколкото да я купиш от БГ автокъща, но все пак не купуваш кола всеки ден и искаш да я караш, а не да я продаваш.
×