Jump to content

DMZ

Фен
  • Мнения

    150
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно DMZ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1988

Profile Information

  • Кара
    Acura MDX II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Берковица

Последни посетители

1772 профилни разглеждания
  1. Acura MDX 08

    Да, след малко възникнали проблеми от моя страна да чукна на дърво вече всичко е точно. Благодаря ти за отделеното време и изчерпателните отговори!
  2. Acura MDX 08

    Брагодаря много! За сега не мога да кажа нищо друго освен, че пътуването е голям кеф. Вчера минах 320км при лоши условия и не усетих никаква умора. При ЦРВето ме болеше кръста. Жената и детето на задната седалка също много добре се чувстваха. Минах два зле почистени прохода и колата се представи много добре, VSA сработва отлично. Даже понякога ме беше яд, че се включва и ми отнема от газта. Като цяло колата е много непозната /поне в нашия край/. Отначало като я показвах на клипове и снимки всеки ми казваше, че е по- добре да взема Х5 или МЛ. След като я купих и я видяха на живо мнението им се промени коренно И така... The power of dreams
  3. Acura MDX 08

    Здравейте, колеги, След много умуване ъпгрейтнах ЦРВто с Acura MDX. Тази кола ми е мечта от както се появи и сега направо няма такъв кеф С изключение на някои дребни забележки /нормалните за 10 годишна кола/ си личи, че колата е гледана много. Купих я от първи собственик, който си я е внесъл нова и е истински фен на марката. Към момента е на около 74 000 мили. Нямах много време да я разучавам, поради което още не знам какви точно екстри има, но пътуването с нея е истинко удоволствие. Може да ви се стори глупав въпрос, но тъй като до сега не съм карал автомат и не знам, може ли някой да ми каже режима D3 при какви ситуации се ползва Също така, как мога да си нулирам километража за да мога да засека средния разход. За сега това се сещам да питам. П.С. Не зная дали темата е за този раздел, ако не е, моля да бъда извинен и модераторите да я преместят
  4. Не съм ги гледал на живо, но това, което мога да ти кажа е, че втората стои от много много време. Аз ги следя постоянно Леджъндите, Акюрите и Лексусите и за втората съм сигурен, че е от много месеци. Би било добре да има обявени и фейслифтови модели, но уви. Преди изпуснах един... уникални са
  5. Когато събирах мнения преди да купя моето ЦРВ това го дадоха като основен проблем. И то не толкова като проблем, а като консуматив, който се сменя по спомен на около 30 000км. Аз смених моите при първоначалното обслужване /преди около 33 000км/ и от тогава не съм ги гледал. След месец- два ще сменям тампони и ще ги видят и тях. Предполагам, че ще са за смяна. До колкото са ми казвали каквито и да се сложат ефекта ще е един и същ, поради което ще слагам по- евтини.
  6. Къде на борда се показва информация за налягането на гумите? Или това е само за фейслифта?
  7. Както писах по- горе, аз съм изключително доволен от Бриджстоунките. Не виждам голяма разлика в шума с летните ми Нокиан, но при мен има изключително дразнещ тропащ шум от детското столче, който направо ме побърква и можеби затова не обръщам внимание на гумите. Ако все пак не те дразни чак толкова шума, мисля, че ще си много доволен от тях.
  8. Много е относително. Аз съм в малък град, което значи, че паля и докато колата още не е загряла след около 1км гася. След няколко часа пак паля и след малко гася, а например когато влизам в магазин или взимам детето от детска /без значение колко се бавя/ я оставям да работи. При това положение ако е чисто градско в и при такива метеорологични условия като днешните ми се е случвало да минавам 15/100. В София ми е по- малък разхода, но там винаги го засичам смесено и затова не мога да ти кажа колко е само градското. Иначе от преди 4 дни маршрут Берковица- София /градско/- Беркъвица, през проход Петрохан+ градско в Берковица за 382км по борд ми дава 9.3, което значи, че на газ ми е с около 2л. отгоре +- половин литър. Но като се има в предвид, че съм карал по-бавно е по- скоро минус. Моята е ръчка
  9. Аз карам с тези: http://www.gumi7.com/bg/tire/117964/BRIDGESTONE-BLIZZAK+LM-80+EVO-225-65-R17.html Изключително доволен съм като тази зима ще ми е трета с тях. Много добро впечатление ми правят на сняг и киша. На лед също не са лоши. Скиор съм и съм ги изпробвал във всякакви условия и никога не съм имал ядове. Не съм карал континентал, но съм чел много добри отзиви за тях по форуми. Ако сега трябва да купувам избора ми би се свел до тези две марки. За нокиана съм чувал, че на тестове са много добри, но реалността е друга, както и за мишелина, но подчертавам, че това само съм го чул, а не изпробвал. Летните ми бяха Нокиан, но ги изхвърлих.
  10. Моята е 2007г. и го няма. Има само AUX, но песните не звучат добре през него
  11. Хонда Акорд 8

    Без да налагам мнение, а просто защото и аз от много време се чудя дали да сменя ЦРВто и следя различни модели Хонда, та да те питам щом ще ползваш колата само за магистрала защо не поразгледаш и леджъндите? Мисля, че разликата е много голяма и според това, което знам за колата е страшно комфортна и много добре обезшумена
  12. След като си решил категорично за автомат и казваш, че си спокоен водач, не знам какво те притеснява на коя скорост ще наемаш байра Както ти казах не съм карал автомат, но като гледам снимката на Jaccomo как на 3 оборота е с 160 за мен е много добре тъй като аз на тази скорост съм на около 4 000 оборота. На 3.5 оборота съм с 140, даже малко под тях. Когато купих моето ЦРВ и тръгнах по магистралата и веднага казах на жената, че следващата ни трябва да е автомат, просто на по- големи коли някак си не им отиват ръчките Аз лично ако си взимам дизел бих го взел или от колега във форума или лично да го докарам от чужбина, иначе не вярвавам на километрите им, тъй като в повечето случаи там дизелите се карат здраво, но това си е мое мнение
  13. Еее чак пък да е смешно вървенето при бензинките не е. Да наистина се усеща по- тромово, но това по- скоро е когато колата е пълна с хора и багаж до горе. Сипаната газ също указва голямо зпачение. Търсиш ли икономия обаче това е СУВа за теб. Аз поне не съм карал друг в този клас, който да е по- икономичен- 18ки гуми, висок, тон и половипа и т.н. и извънградсо ми дава малко по- голям разход от Акорд 6 /спокойно каране/. Искаш ли да върви се кара като всяка друга хонда- постоянно във високите. Този, който е свикнал да се е изтрелял до 3-3.5 оборота, като кара тази му идва да се самоубие, но всичко е до навик. За автомата не знам как е. Не е вярно и това, че на пета в байр губи мощност- набира си добре. Мощността се губи на шеста. По мое усещане на 3та и 4та дърпа най- добре. На матистрала ми се е случвало на шеста при 140 на автопилот и дълго изкачване да ми пада скоростта до 110 и после да си ги връща на 140, но това не е в много участъци. Ако този недостатък те дразни толкова много правиш като мен и се оглеждаш за читав Леджънд
  14. CR-V 5та ген.

    Сорентото по- висок клас ли е от ЦР-В? Не знам, въпрос на личен избор, но аз никога не бих си сменил ЦРВто за Соренто, Санта фе/въпреки че на визия много ми харесват/ или нещо от този род. Иначе ЦРВ 5 е първото, което що годе ми херсва задницата, другите за мен са пълна скръб отзад, особенно 4ката
  15. Точно така пише и в моята книжка на ЦРВто- 3 минути след като си спрял. И на мен ми беше много странно защо е така
×