Jump to content

DMZ

Фен
  • Мнения

    146
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно DMZ

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.10.1988

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Берковица
  1. Когато събирах мнения преди да купя моето ЦРВ това го дадоха като основен проблем. И то не толкова като проблем, а като консуматив, който се сменя по спомен на около 30 000км. Аз смених моите при първоначалното обслужване /преди около 33 000км/ и от тогава не съм ги гледал. След месец- два ще сменям тампони и ще ги видят и тях. Предполагам, че ще са за смяна. До колкото са ми казвали каквито и да се сложат ефекта ще е един и същ, поради което ще слагам по- евтини.
  2. Къде на борда се показва информация за налягането на гумите? Или това е само за фейслифта?
  3. Както писах по- горе, аз съм изключително доволен от Бриджстоунките. Не виждам голяма разлика в шума с летните ми Нокиан, но при мен има изключително дразнещ тропащ шум от детското столче, който направо ме побърква и можеби затова не обръщам внимание на гумите. Ако все пак не те дразни чак толкова шума, мисля, че ще си много доволен от тях.
  4. Много е относително. Аз съм в малък град, което значи, че паля и докато колата още не е загряла след около 1км гася. След няколко часа пак паля и след малко гася, а например когато влизам в магазин или взимам детето от детска /без значение колко се бавя/ я оставям да работи. При това положение ако е чисто градско в и при такива метеорологични условия като днешните ми се е случвало да минавам 15/100. В София ми е по- малък разхода, но там винаги го засичам смесено и затова не мога да ти кажа колко е само градското. Иначе от преди 4 дни маршрут Берковица- София /градско/- Беркъвица, през проход Петрохан+ градско в Берковица за 382км по борд ми дава 9.3, което значи, че на газ ми е с около 2л. отгоре +- половин литър. Но като се има в предвид, че съм карал по-бавно е по- скоро минус. Моята е ръчка
  5. Аз карам с тези: http://www.gumi7.com/bg/tire/117964/BRIDGESTONE-BLIZZAK+LM-80+EVO-225-65-R17.html Изключително доволен съм като тази зима ще ми е трета с тях. Много добро впечатление ми правят на сняг и киша. На лед също не са лоши. Скиор съм и съм ги изпробвал във всякакви условия и никога не съм имал ядове. Не съм карал континентал, но съм чел много добри отзиви за тях по форуми. Ако сега трябва да купувам избора ми би се свел до тези две марки. За нокиана съм чувал, че на тестове са много добри, но реалността е друга, както и за мишелина, но подчертавам, че това само съм го чул, а не изпробвал. Летните ми бяха Нокиан, но ги изхвърлих.
  6. Моята е 2007г. и го няма. Има само AUX, но песните не звучат добре през него
  7. Хонда Акорд 8

    Без да налагам мнение, а просто защото и аз от много време се чудя дали да сменя ЦРВто и следя различни модели Хонда, та да те питам щом ще ползваш колата само за магистрала защо не поразгледаш и леджъндите? Мисля, че разликата е много голяма и според това, което знам за колата е страшно комфортна и много добре обезшумена
  8. След като си решил категорично за автомат и казваш, че си спокоен водач, не знам какво те притеснява на коя скорост ще наемаш байра Както ти казах не съм карал автомат, но като гледам снимката на Jaccomo как на 3 оборота е с 160 за мен е много добре тъй като аз на тази скорост съм на около 4 000 оборота. На 3.5 оборота съм с 140, даже малко под тях. Когато купих моето ЦРВ и тръгнах по магистралата и веднага казах на жената, че следващата ни трябва да е автомат, просто на по- големи коли някак си не им отиват ръчките Аз лично ако си взимам дизел бих го взел или от колега във форума или лично да го докарам от чужбина, иначе не вярвавам на километрите им, тъй като в повечето случаи там дизелите се карат здраво, но това си е мое мнение
  9. Еее чак пък да е смешно вървенето при бензинките не е. Да наистина се усеща по- тромово, но това по- скоро е когато колата е пълна с хора и багаж до горе. Сипаната газ също указва голямо зпачение. Търсиш ли икономия обаче това е СУВа за теб. Аз поне не съм карал друг в този клас, който да е по- икономичен- 18ки гуми, висок, тон и половипа и т.н. и извънградсо ми дава малко по- голям разход от Акорд 6 /спокойно каране/. Искаш ли да върви се кара като всяка друга хонда- постоянно във високите. Този, който е свикнал да се е изтрелял до 3-3.5 оборота, като кара тази му идва да се самоубие, но всичко е до навик. За автомата не знам как е. Не е вярно и това, че на пета в байр губи мощност- набира си добре. Мощността се губи на шеста. По мое усещане на 3та и 4та дърпа най- добре. На матистрала ми се е случвало на шеста при 140 на автопилот и дълго изкачване да ми пада скоростта до 110 и после да си ги връща на 140, но това не е в много участъци. Ако този недостатък те дразни толкова много правиш като мен и се оглеждаш за читав Леджънд
  10. CR-V 5та ген.

    Сорентото по- висок клас ли е от ЦР-В? Не знам, въпрос на личен избор, но аз никога не бих си сменил ЦРВто за Соренто, Санта фе/въпреки че на визия много ми харесват/ или нещо от този род. Иначе ЦРВ 5 е първото, което що годе ми херсва задницата, другите за мен са пълна скръб отзад, особенно 4ката
  11. Точно така пише и в моята книжка на ЦРВто- 3 минути след като си спрял. И на мен ми беше много странно защо е така
  12. Колегата трябва да се включи и да каже какво точно иска, иначе само гадаем. Поради първоначалната еуфория, когато купих ЦРВто, не ми се струваше бавно, но сега ми се иска двигателя да беше малко по- силен. По мое мнение 1-ва предавка е много добра и при потегляне от 0 ти се струва, че ще върви много. 2-ра ми е мудна, но 3-та и 4-та са добре /ръчка/. Ако искаш вървене обаче, си трябват обороти и това стряска хората, свикнали с дизела и да превключват на около 3 000 оборота. Не те ли притесняват оборотите и по-големия разход, ако ги поддържаш, не мисля, че дизела има кой знае какво преимущество. А както съм и на газ, разхода никога не ми е бил фактор. Всичко обаче си е до лично желание и усещане. Преди да купя моята, пробвах и дизел, а там не усетих обичайното за дизел теглене в ниските, но колата беше прекалено изстрадала. Със запазените не знам как е. Ако си решил сериозно, но имаш колебания относно дали да е дизел или бензин, тествай и двете и виж разликата. Не е проблем да ти дам да видиш бензина и газта как е, пък ти ще си прецениш.
  13. Всичко е въпрос на личен избор. Аз например обичам да карам дизел, но не обичам да го поддържам /лично мнение/. С изключение на първия ми Сивик /бензин/, останалите са ми били бензин, след което слагам хубав ГИ. Да чукна на дърво никакви ядове до момент /на црв-то около 26хил. км за 2г./, с изключение на това, че ми похарчва масалце, но това не го пиша за кой знае какъв проблем като имаш предвид, че по двигателя не съм сменял абсолютно нищо. И акомулатор не съм сменял, а тази зима често стоеше навън на -20 по зимните курорти. Дизела ако го оцелиш също може да ти е безпроблемен, но може и да попаднеш на такъв дето да ти дойдат малко скъпички ремонти. Динамиката е по- слаба при бензина, имай го в предвид ако обичаш да осещаш някакъв ряз при изпреварване например. Ако си съгласен да дадеш по- прилична сума за дизел на доказани малко км не би трябвало да имаш ядове, но ако се хвърлиш на първите дето ти излизат в мобиле може да си скъсаш дрехите после /отново лично мнение/. Първоначалното ми обслужване, ако не се лъжа беше малко под 600лв. Като цяло на добър автомобил си се насочил, особенно ако го взимаш за семеен, ски и лек офроуд. Пожелавам ти успех с избора
  14. Бургаската я пуснаха за продажба преди много време /влизам в мобилето и карс от любопитство поне 2 пъти дневно/, като първоначалната й цена беше някъде между 23- 24 хилки, а заглавната снимка беше тази дето е снимана отдоло. Найстина ли леджънта толкова много му липсва динамиката, защото това сега ми най- липсва и в ЦРВ-то + обезшумяването. За акорд 8 /2.4/ също чета във форума, че не е от най- пъргавите за тези коне, но за сега не съм карал нито една от двете и мога само да предполагам и да гледам клипчета в youtube. Акорд 7 2.4 съм пробвал и ми харесва как върви. Дизела не съм карал нито на 7, нито на 8. Не съм състезател, но често качвам Петрохан и когато съм пълен ми се плаче
  15. Благодаря колеги, и на мен втората много ми харесва, но не бих дал 22хил., въпреки, че най- вероятно си заслужава парите. Не бързам и ще чакам оферта, която да си заслужава /Легенд или Акорд 8/, както стана преди и с ЦРВ-то. И без това с жената сме в спор дали трябва да продаваме джипката
×