Jump to content

dido0o_

Фен
  • Мнения

    385
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно dido0o_

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 11.02.1988

Profile Information

  • Кара
    honda akord 2.2ictdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    варна

Последни посетители

1714 профилни разглеждания
  1. Помощ Р0300 и р0302

    Благодаря колега. Няма тресене а само загуба на мощност. Бубините ги разменях,работят остана да разменя свещите. [emoji6] Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  2. Има ли файда от чипосване на 2.0?

    Да,върви доста. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  3. Покупка на Акорд

    +1 за дизелчето Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  4. Дисковете е нормално да са ръждиви ако не е карана известно време колата,след първият километър ще блеснат. Когато отвориш багажника погледни до резервната гума ламарината за кривини или прясна боя,ако всичко изглежда добре значи е нямала удари от зад. Когато отвориш предният капак погледни гредата над фаровете дали си е чиста без ръжди и кривини също и ушичките на фаровете дали са здрави,както и самият двигатилиен отсег за масла раздърпани кабели.....ако всичко е чисто и подредено значи е добре. Уппаи с пръст фугите между всички детайли пр.капак-калници,между вратите ако са еднакви значи или е добре направена или е нямала сериозни удари другото е на късмет,успех[emoji4]. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  5. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Колега честно ли цял ден го сваляхте този колектор?(в сервиз[emoji46])?!.! Малко преувеличено ми се струва.Колектора е много лесен за демонтаж бърка се, има място[emoji52]. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  6. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Колега точно зимата дизела се чуства по-добре,лятото му е жегичка и е една идея по-тромав. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  7. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Толкова писане за един спукан колектор....сваля се заваря се и готово!няма нищо страшно евтин и бърз ремонт. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  8. Светна ми чека на джаза 1.2 2006г Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  9. Ръждясват ако са били наводнявани , доста добре са обработени. За возията доста е стегната и стабилна (не е кораб) А за шумоизолацията има какво да се желае макар че вътре интериарът не издава никакви звуци чува се само вятъра и шум от асвалта,но коя кола този клас е тиха Имах бмв 3-ка е46 даже е по шумна. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  10. Съеденител от ebay

    Оппп извинявам се,просто на телефона ми излиза за 7-ма и се подведох. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  11. Съеденител от ebay

    За дизелът съеденителят е един и същ и за n22a1 и за n22a2 както и за новият на 8- ма генерация. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  12. Съеденител от ebay

    Еми от бг го взех за 314лв с голяма отстъпка.Въобще не го мисли. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  13. Ремонтът ми струваше 200лв,смених ги сам и си купих само веригите,голямата е фиби а малката оригинална(и нямам виене след смяната.А дали е оправен проблемът след фейса,с това тънкото масло с което всеки си кара акорда с на по 200 000км трудна работа.Колата ми е преди фейса. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  14. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Опп,аз съм с дизел. Чак до червено да се мие е прекалено. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  15. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Нищо общо,двигателят и периферията около него са водоустоичиви.В повечето мивки ги мият горещи за да падне по-добре мазнотията.Аз лично за три години съм го мил двадесетина пъти(мразя мизерията) Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
×