Jump to content

hoooodyhoooooo

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно hoooodyhoooooo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.04.1986

Contact Methods

  • Skype
    hoooodyhoooooo

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2007 2.0 AT Facelift Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Истината е, че при по-зрели автомобили откъм ЕГН цената пада главоломно. И да, не те мъчи застрахователната стойност толкова, колкото коефициентът на овехтяване. Преди да взема Акордчето, имах Киа Рио, нова-новеничка, на година и половина, и в една снежна буря я баталясах в микробус двойна гума...Предница нямаше, но колате беше застрахована на 18400, а по шваке точно 2 месеца след плащането на застрахователната сума, наведнъж (1650 с гражданската комбинирана полица), колата беше оценена на 17800. И ми обясниха (както и приятели), че най-вече се регулира тая сума според годинките на автомобила, и че това е уникално добра оценка, а можеше да е мега зле. Та оттам изплатиха 13500, като колата си остана за мене и я продадох на Киа Търново, че там се случи. За Акордеона, фейслифт 2.0, платих малко под 12, а е оценен на 7к за миналата година. Честно казано, не мисля, че трябва да го оценявам на повече, а просто да я пазя тая кола. Въпреки, че бели стават, и накрая каското си ти помага стабилно, при тоталка е по-добре да се уговориш с фирмата да не ти я пише тотал (че трябва да отрегистрираш иначе) и да ти изплати 50 процента от застраховката, па да тръгнеш да си я правиш сам с части. Вече части има. Майстори има. Всичко има. Не е оптималното решение, но си е по български смислено. Пробвайте да ремонтирате кола в гаранция и ще видите зор - никой не се навива и всеки вика - оо, тоталка е, вземай паричките и се ориентирай към нещо друго. А бе Бог да пази
  2. Леле, човек, усещам, че ще намина към Русе Не съм сигурен, че мога да отговоря на всички въпроси. Изпарителят е един, моя грешка. Колата има Sequence 24 на BRC, но не знам отделните компоненти (така я взех). Излизаш ли в някаква лятна ваканция или ще бъдеш в Русе следващата или по-следващата седмица, за да се опитам да мина през теб, понеже си доказано опитен в газификацията? Благодаря предварително.
  3. Нещо ме съмнява тоя сервиз и майстор, верно. Усещам как ще посетя друг и ще сменя карантията, запазвайки бутилката... Просто много ме стресира пищящия звук, и то при условие, че тъкмо преди половин час бях заредил пълно Здраве да е!
  4. Здравейте, колеги газифицирани, моля за малко помощ. Наложи ми се на два пъти вече да понастъпя колата (в София съм, единият път беше и от келешлък, а вторият - за да успея да се включа от улица без предимство в динамичен булевард). Колата е автоматик и единият път я карах на ръчен режим, следващият на автоматичен, но все с упорито подаване на газ. Та - колата достига до над 5000 оборота и започва да пищи газовото, все едно няма газ и трябва да я зареждам. Не съм съвсем лаик, предполагам, че е от недостатъчно впръскване, но не трябва ли системата да обръща на бензин неусетно или просто да впръсква допълнително бензин при по-високи обороти? Иначе, когато превключа на бензин и обратно на газ, си се стабилизира и не ми прави повече панаири колата. Газовото е BRC Sequence, доколкото помня, колата е фейслифтов Акорд 7 2.0 автомат. И има ли начин да се настрои софтуера да обръща на бензин в такива случаи, а после, при по-спокойно каране да се връща на газ? Или вече го прави, а имам някакъв проблем? Иначе последно мапваха газовото в движение, след като смениха изпарителите за обслужване, и колата си върви доста прилично за възможностите си (но не е като на бензин, няма какво да се лъжем). Благодаря за мненията. Поздрави, Миро
  5. Да възкреся темата - ходих на новото място на Коце преди седмица и му оставих колата, докато бях извън страната (да съвместим полезното с приятното). Колата - сив металик Акорд 7-а, седанче. Имаше много сърдечна драскотина на предния капак, съседска целувка на дясна врата с врата и задния спойлер беше вече ама мега надран къде ли не. За няколко дена човекът преобрази колата - предния капак е като нов, задния не можах да го позная, изправил ми е дори една вдлъбнатина на една от страничните десни колонки на автомобила. Разказа ми обстойно и за историята на колата - къде е блъскано, къде е правено и маскирано, съвсем нормалните неща за БГ (да не се заблуждаваме, тука идват коли с огънато и счупено, просто се правят по-евтино отколкото в чужбиня). Посъветва ме да мина и към края на юли за довършителни неща, които той си ги знаел. Даже се чудя дали дотогава да не я огледам за още детайли и да я направя нова кукла, но да видим как ще са летните разходи Ще кача и снимки по-натам. Иначе - да си призная, под определена светлина си личи къде е новичка боята, но и това с времето ще слегне (или ще й направя едно цялостно пастиране и ще светне цялата). А, да, локацията е мега лесна за намиране, но буквално на майната си от всичко градско Намира се на спирката на Н.Хрелов, ама точно там! Със 111 се стига изключително елементарно. Който се чуди дали да търси бояджия, просто да се обади на човека, факир е! Поздрави, Миро
  6. Значи, сега бях при тях за обслужване, а реглажа на клапаните минах при Юри от Юбико. Ами не искам да ги сравнявам въобще. Не, че съм недоволен от Юби, свършиха си работата в срок и перфектно, но просто отношението при Слави ме спечели. Огледа всичко, слуша ремъка, даде ми препоръки за спирачни дискове (което си го знам) и цените на труда са просто...а бе възхитен съм! Убедително ме спечели като клиент и отсега нататък, да не казвам голяма дума, не само на тая Хонда, ами на която и да е от следващите (щото ще има следващи, хлътнах по марката остро, даже и за Хорнет се заглеждам от двуколесните), ще минава през тях. Препоръчвам и на мерцедесаджии, вече дори командировах двама, а след като им показах и фиша за работа и цена на материали, те сами си го пожелаха и казаха - НИКАКЪВ СИЛВЪРСТАР повече!!! Отнема време, вярно, да ти запишат час - но - като отидеш отпред и видиш паркирани 2 Леджънда за обслужване и ремонт, се замисляш над някои неща: 1. Трябва да имаш огромно доверие на сервиза, в който оставяш такава кола, защото майсторите тука ще й се чудят като на другоземна руда. 2. Трябва майсторите да са наистина в час, за да се захванат с такава кола. 3. Трябва цените да са в рамките на приемливото, че в Бултрако можеш да си ипотекираш къщата за поддръжка на такова чудо. 4. А имаше и доста мерцедеси паркирани отпред, което е добър знак! Не е платена реклама, направо трябва да ги черпя пичовете
  7. Проверено за ГРОМ-а - работи с навигация, сменя му се буксата и се връзва към усилвателя вместо отделно към касетофона при нас, плебеите Успех в начинанията. А, да, и ще виждаш винаги надпис Extension на навито, ако го пробваш.
  8. Здрасти, и благодаря пак Ръчна няма да сложа, даже не знам дали повече бих взел ръчка - не, че съм глезан, ама това нещо на инженерната мисъл - автоматикът - в София го оцених високо в задръстванията Голям рахат. А за чипа - да, точно, и аз това се чудих, като се вдигне въртящия момент, би трябвало да се усеща по-приятно ускорение от старт, както и да качва оборотите по-бързо. А и явно зависи от стила на шофиране, защото с тоя автомат, ако я настъпя за известен период, после си сменя смело предавки на 4000 оборота чак до 5-та, и си върви много прилично. Аз я пуснах тая тема, щото не съм запознат с чипосването и ремапването в такива детайли, и ми беше интересно дали някой е пробвал услугите на тия пичове. Здраве да е
  9. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Да уточня малко (понеже не се виждаше на аку-то какво е точно, поради пластмасата, в която се събира) - 45 е акумулаторът, не знам какво мери човекът в Юбико, аз му се вързах явно на думите на специалист. Каза - ами той от 60А, сега е на 50, тъй че съвсем в нормите, и аз така го запомних като папагал, без въобще да се загледам или позачудя дали е прав Нищо де, вчера, след като направи същата мизерия колата, и след като успях все пак да запаля от 30-тия път въртене на ключа, просто извиках единият от продавачите в maxcar (има в блока, в който живея, отскоро) и човекът пак го замери, току що запален акорд. Еми стана ясно, че клетките не са у ред, сменихме го с един Banner, и оттогава е пипнеш-пали работата. Не знам защо и как един акумулатор може да реши (говоря за стария ми), че в един момент ще е блестящ, ще си подава колкото ток ти трябва, а в другия ще ми играе донка, наистина не открих логика. Както и да е, и без това поне да имам гаранционен продукт - ако се окаже нещо друго след наблюдаване в близките дни, ще споделя, ако не - здраве
  10. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Добре, утре пак ще го направим. Вече трима човека независими мерят при изключен автомобил, и после като запаля с пуснати светлини или дрл, както и с изключен и пуснат гром, всички твърдят, че са ок. Акумулаторът е 60 амперов, сега го намерих кой е точно - http://ecomobility.bg/19/стартови-акумулатори/1328/gigawatt-60-ah-jis-l . Но да, утре ще меря пак на студено и ще кажа. Честно казано, най-хубаво да се окаже акумулатора, но да видим тая работа
  11. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Благодаря ти много за предложението, ама нямам грам БТ модул в колата Само тоя GROM дето го добавихме, но не знам дали е от него, защото не ми правеше никакви номера преди от Юбико да отворят колата. Дори човекът потвърди, че ми е давал ток на аку-то, за да запали след реглажа. Та се чудя може ли аджеба да са изтощили акумулатора до толкова, че да създава проблеми сега, и дали направо да не купя един нов и да видя как ще се държи с него.
  12. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Ем да, ама не Сега като тръгвах от работа пак го направи. Погледнах клемите - направо са заковани, не знам какво се случи. Има ли добър хонда електричар в София или пак да им я връщам в Юбико? Очевидно или има отечка, или аку-то се ебе накриво. Ако е второто, лесно ще се реши с магазина под нас, ама с първото...
  13. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Вчера проблемът се реши с чук и пластина, без да дам 1 стотинка След обикаляне по 3-4 места в София, където никой нямаше амперклещи, накрая минах при един майстор на Св. Наум и човекът само от поглед каза - ми тя ти е хлаваба плюсовата клема. Е, ама нали я натягахме, майсторе - и той - е добре де, виж - и я измъкна с поглед. Отгоре на плюса има и една пластмаса червена, която стои на една страна, и не се прибира докрай, та може и тя да се измъква отвреме-навреме заедно с цялата клема. Обясни ми още, че на акумулатора плюсът е по-мъничък (самата метална издатина) и когато пробвам да запаля 10-тина пъти, просто го загрявам достатъчно, и решава, хеле, да даде контакт. Стори ми се много афиф обяснение, но после се замислих, че всеки път като ми е правило тоя номер, съм спирал под наклон и кой знае накъде е отивал кабелът. Дори и да не е това (ама май е) колата и вчера, и днеска, палеше осезаемо по-добре отколкото преди. Иначе замериха акумулатора също, всичко си е в нормите. Дано темата е приключена
  14. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    Така, модулът комфорт работи. Днеска ходих и в Юбико, според тях е от акумулатора. Само дето тоя акумулатор е на 6 месеца и май ще ходя да си търся гаранционните права Въпреки, че казаха, че няма отечка, аз продължавам да съм притеснен. Тая сутрин пак запали от 18-тия път. Според единия от сервизните майстори при реглаж на клапани не се сваля акумулатор, което ме озадачи, но явно те си знаят. Та той ми каза, че може да е станало следното - да са оставили ключовете на таблото, докато се извършва процедурата, което да е поизточило милото аку. Казаха да покарам тъй 2 дена, и да видя дали ще продължи да мизери. Ами не знам За мене хем е логично обяснение, хем...бахти, как оставяш ключ на таблото... А да, и човекът потвърди, че е давал ток на колата вчера да запали. Може ли да е още нещо или просто да си търся нова батерийка за хондята? Мерси предварително.
  15. hoooodyhoooooo

    Хондичката откачи с тоците

    @crown_bg За сетен път ми помагаш, човек Май ще се вадят зимнините и благините за почерплък Гром-а проработи, не е правила повече такива мизерии, ще я видя утре и на студено. ДРЛ-а работи, и не е и пищял повече, не знам как стана, но спря. От станциите, ако се не лъжа, имах една запаметена. Ауто функцията - сега слизам да я пробвам, че сън няма да видя иначе. Ще пиша дали се е получило.
×