Jump to content

AeronTM

Фен
  • Мнения

    465
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

306 Excellent

Относно AeronTM

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic D14z2 ++
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    Dryanovo

Последни посетители

6903 профилни разглеждания
  1. Продавам Сивик 1999г.

    Колата е капарирана. Темата е за ключ !
  2. Продавам Сивик 1999г.

    Здравейте. Продавам Сивик ej 9 1999г. (Италянка) -=Двигател 1.4is (90hp)=- --Изпускателен колектор 4-2-1 (на JapSpeed) неръждавейка, увит с термо лента. --Всмукателен колектор от Д16з6 --По-къси скорости от Д16з6 (с20) --Сменени предни дискове (260мм) и накладки. --Сменени задни накладки. --Сменени всички шарнири. --Генерация на ф50. --Премахнат катализатор, заменен с резонансно гърне. --Сменено масло преди 5000км. --Сменени ремъци преди по-малко от 10 хил. км. --Масло, вода или каквото и да е НЕ БУТА! --Свещи NJK преди 2000км. --Филтърна кутия от Д16y8. --Вътре в колата не се пуши. --Сложил съм калъфи на седалките. --Сменен километраж с такъв от CRV 1 gen. --Лед подсвекта под таблото(регулиране на яркост). --СД плеър с тъч скрийн 160w. --Сложен универсален парктроник. --Допълнително закупени халогени. --Измазана изцяло отдолу с боди преди зимата, ръжда няма!! --И много други дребни неща. Забележките са като за нормална 19 годишна кола. --Предимно задни вежди, минимално --По двигателя няма проблеми нито по-окачването. --Скъсана кора на багажника, закърпена не много добре. Цената е 2500лв. като се продава с 14ки метални джанти, а не тези от снимката. С тях цената е друга. Продавам колата не защото е пред хвърляне на мотор или нещо друго, а просто имам още една такава. И съм си харесал един Акорд а не ми трябват 3 коли. Заради това съм склонен на лек коментар за по-бърза продажба. гсм 0878499620 Георги Моля да ми звънят сериозни купувачи. Благодаря.
  3. Спад в оборотите.

    Снощи отново почистих дросела и всичко останало. Засега се оправих нещата на загрял двигател на свободна държи около 600 об. Мисля си, че като съм с колектор от з6, а дросел от д14. Стъпковото моторче се пада надолу и най-вероятно по бързо се зацапва .
  4. Спад в оборотите.

    За увеличаване на оборотите, от болта на дросела ли се бута?
  5. Спад в оборотите.

    Колата няма газ , само на бензин се кара. И компа не изкарва грешки
  6. Здравейте. От известно време имам проблеми с оборотите на празен ход. При студен двигател паля->карам-> освобождавам от скорост и оборотите са Ок . Но когато колата загрее освободя ли от скорост, на празен ход оборотите стигат почти до 0 и се връщат до към 200-300, но понякога угасва. И това е само при загрял мотор. Чистих стъпковото моторче, но не се оправя проблема. Мисля си че самото моторче е сдало багажа, но искам да чуя още някое мнение ако може Колата е Сивик Д14з2 (1999г.японец) с всмукателен колектор от Д16з6 , но дросела и стъпковото моторче са от Д14з2
  7. Обд2 към Обд1 инжектори.

    Ясно.Благодаря
  8. Здравейте. Трябва ми малко инфо,как стоят нещата с преминаването от Обд2(190сс) инжектори към Обд1(240сс). Само буксата ли се сменя или има и още нещо ? Тъй като гледам, че продават преходници за инжектори.
  9. Жужене при подаване на газ

    Преди време и при мен имаше жужене ,което се оказа че идва от спукан изпускателен колектор(чугунен). Ако имаш предпазна ламарина на него я свали и огледай колектора.
  10. Разчитане на ECU грешки

    Дългото премигване се брой за 10 , и после имаш 9 бързи премигвания . Грешката ти е 19. 1 O2A - Oxygen sensor #1 2 O2B - Oxygen sensor #2 3 MAP - manifold absolute pressure sensor 4 CKP - crank position sensor 5 MAP - manifold absolute pressure sensor 6 ECT - water temperature sensor 7 TPS - throttle position sensor 8 TDC - top dead centre sensor 9 CYP - cylinder sensor 10 IAT - intake air temperature sensor 12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 13 BARO - atmospheric pressure sensor 14 IAC (EACV) - idle air control valve 15 Ignition output signal 16 Fuel injectors 17 VSS - speed sensor 19 Automatic transmission lockup control valve 20 Electrical load detector 21 VTEC spool solenoid valve 22 VTEC pressure valve 23 Knock sensor 30 Automatic transmission A signal 31 Automatic transmission B signal 36 traction control found on JDM ecu's 41 Primary oxygen sensor heater 43 Fuel supply system 45 Fuel system too rich or lean 48 LAF - lean air fuel sensor 54 CKF - crank fluctuation sensor 58 TDC sensor #2 61 Primary oxygen sensor 63 Secondary oxygen sensor circuit 65 Secondary oxygen sensor heater wire (black wires) 67 Cat Converter 71 random misfire cylinder 1 72 random misfire cylinder 2 73 random misfire cylinder 3 74 random misfire cylinder 4 80 EGR Valve/Line 86 ECT sensor - Cooling System 91 Fuel Tank pressure sensor 92 EVAP Solenoid/Valve/Vacuum Lines
  11. Пяна няма ,само бълбукане и макс ниво вдига почти до горе на казанчето. Нямам проблеми с хидравликата както казах, но ми се стори странно когато ги видях. За това реших да попитам .
  12. Здравейте. Вчера минавах годишен преглед и докато човека , в пункта се моткаше. Забелязах , че маслото в казанчето на хидравликата ми бълбука (все едно ври). Течноста ми е на макс, долях когато купих колата(преди 1 год) и не е мръднала. Няма течове от рейката. Въпросът ми е дали е нормално това бълбукане ? Ако не е , на какво може да се дължи? И евентуално ако е въздух в системата, как се обезвъздушава. Колата е сивик д14з2 хеч. 1999г.
  13. Нужда от помощ.

    Не съм търсил все още, утре съм почивка и ще погледна моето. Сигурен съм, че ще има нужда само от нови О-пръстени.
  14. Нужда от помощ.

    Има резултат от листа, който сложих. Остано петно с големина ф60-70мм точно под кранчето за източване на радиатора. Сигурно о-пръстените са заминали и при запален двигател, от налагането изпуска. Ще го наглеждам още няколко дни, докато изляза в почивка. И ако е от, там ще видя дали се продава само кранче или ще сменям о-пръстените.
  15. Нужда от помощ.

    Гледах клипове в Youtube, какви симптоми се появяват при избила гарнитура и нямам нито един от тях. Загряване, смесване на масло и вода, бълбукане в радиатора и т.н . Няма мирис на антифриз никъде... Освен загубата на антифриз в казанчето, друго няма.. Мисля си че е от радиатора, затова подложих бяла хартия под него. Ако се намокри от антифриз, след като изсъхне трябва да останат петна.
×