Jump to content

AeronTM

Фен
  • Мнения

    465
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

306 Excellent

Относно AeronTM

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic D14z2 ++
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    Dryanovo

Последни посетители

6846 профилни разглеждания
  1. Спад в оборотите.

    Снощи отново почистих дросела и всичко останало. Засега се оправих нещата на загрял двигател на свободна държи около 600 об. Мисля си, че като съм с колектор от з6, а дросел от д14. Стъпковото моторче се пада надолу и най-вероятно по бързо се зацапва .
  2. Спад в оборотите.

    За увеличаване на оборотите, от болта на дросела ли се бута?
  3. Спад в оборотите.

    Колата няма газ , само на бензин се кара. И компа не изкарва грешки
  4. Здравейте. От известно време имам проблеми с оборотите на празен ход. При студен двигател паля->карам-> освобождавам от скорост и оборотите са Ок . Но когато колата загрее освободя ли от скорост, на празен ход оборотите стигат почти до 0 и се връщат до към 200-300, но понякога угасва. И това е само при загрял мотор. Чистих стъпковото моторче, но не се оправя проблема. Мисля си че самото моторче е сдало багажа, но искам да чуя още някое мнение ако може Колата е Сивик Д14з2 (1999г.японец) с всмукателен колектор от Д16з6 , но дросела и стъпковото моторче са от Д14з2
  5. Обд2 към Обд1 инжектори.

    Ясно.Благодаря
  6. Здравейте. Трябва ми малко инфо,как стоят нещата с преминаването от Обд2(190сс) инжектори към Обд1(240сс). Само буксата ли се сменя или има и още нещо ? Тъй като гледам, че продават преходници за инжектори.
  7. Жужене при подаване на газ

    Преди време и при мен имаше жужене ,което се оказа че идва от спукан изпускателен колектор(чугунен). Ако имаш предпазна ламарина на него я свали и огледай колектора.
  8. Разчитане на ECU грешки

    Дългото премигване се брой за 10 , и после имаш 9 бързи премигвания . Грешката ти е 19. 1 O2A - Oxygen sensor #1 2 O2B - Oxygen sensor #2 3 MAP - manifold absolute pressure sensor 4 CKP - crank position sensor 5 MAP - manifold absolute pressure sensor 6 ECT - water temperature sensor 7 TPS - throttle position sensor 8 TDC - top dead centre sensor 9 CYP - cylinder sensor 10 IAT - intake air temperature sensor 12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 13 BARO - atmospheric pressure sensor 14 IAC (EACV) - idle air control valve 15 Ignition output signal 16 Fuel injectors 17 VSS - speed sensor 19 Automatic transmission lockup control valve 20 Electrical load detector 21 VTEC spool solenoid valve 22 VTEC pressure valve 23 Knock sensor 30 Automatic transmission A signal 31 Automatic transmission B signal 36 traction control found on JDM ecu's 41 Primary oxygen sensor heater 43 Fuel supply system 45 Fuel system too rich or lean 48 LAF - lean air fuel sensor 54 CKF - crank fluctuation sensor 58 TDC sensor #2 61 Primary oxygen sensor 63 Secondary oxygen sensor circuit 65 Secondary oxygen sensor heater wire (black wires) 67 Cat Converter 71 random misfire cylinder 1 72 random misfire cylinder 2 73 random misfire cylinder 3 74 random misfire cylinder 4 80 EGR Valve/Line 86 ECT sensor - Cooling System 91 Fuel Tank pressure sensor 92 EVAP Solenoid/Valve/Vacuum Lines
  9. Пяна няма ,само бълбукане и макс ниво вдига почти до горе на казанчето. Нямам проблеми с хидравликата както казах, но ми се стори странно когато ги видях. За това реших да попитам .
  10. Здравейте. Вчера минавах годишен преглед и докато човека , в пункта се моткаше. Забелязах , че маслото в казанчето на хидравликата ми бълбука (все едно ври). Течноста ми е на макс, долях когато купих колата(преди 1 год) и не е мръднала. Няма течове от рейката. Въпросът ми е дали е нормално това бълбукане ? Ако не е , на какво може да се дължи? И евентуално ако е въздух в системата, как се обезвъздушава. Колата е сивик д14з2 хеч. 1999г.
  11. Нужда от помощ.

    Не съм търсил все още, утре съм почивка и ще погледна моето. Сигурен съм, че ще има нужда само от нови О-пръстени.
  12. Нужда от помощ.

    Има резултат от листа, който сложих. Остано петно с големина ф60-70мм точно под кранчето за източване на радиатора. Сигурно о-пръстените са заминали и при запален двигател, от налагането изпуска. Ще го наглеждам още няколко дни, докато изляза в почивка. И ако е от, там ще видя дали се продава само кранче или ще сменям о-пръстените.
  13. Нужда от помощ.

    Гледах клипове в Youtube, какви симптоми се появяват при избила гарнитура и нямам нито един от тях. Загряване, смесване на масло и вода, бълбукане в радиатора и т.н . Няма мирис на антифриз никъде... Освен загубата на антифриз в казанчето, друго няма.. Мисля си че е от радиатора, затова подложих бяла хартия под него. Ако се намокри от антифриз, след като изсъхне трябва да останат петна.
  14. Нужда от помощ.

    Сутринта смених скобата на маркуча, който сълзеше. Долях до макс. в казанчето и сравнявах, така на око с бащата, коя от двете хонди как пуши. На око са еднакви. Преди месец-два на един колега хондата изби гарнитура и знам кави пушеци вдигаше, след като запали. Ако караше след него, трябаша да си на поне 10метра , за да виждаш пътя.. При мен, при палене, пушеците може да се дължат на конденза, от скапаният бензин. И този облак да е пара , след като загрее мотора го няма. Пуши си нормално, като за кола със спортно гърне (тип пура/право).
  15. Нужда от помощ.

    Ето показанията на уреда : Като се прибрах забелязах леко сълзене от тук :
×